נבחרת אנגליה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י אמיר ע, ‏8/8/10.

  1. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    אני חושב שעם ווילשייר, אדם ג'ונסון ואשלי יאנג, ואולי גם אגבונלאהור ודפו יש לאנגליה סגל סביר+, הגנה טובה קיימת וזה גם חשוב.
     
  2. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    AW forever,
    בגלל שקאפלו אוהב לעלות עם שלושה קשרים במרכז השדה לעיתים קרובות, אני חושב שפארקר מספיק פעמים הוכיח את עצמו במהלך השנה האחרונה ככזה שצריך להיות באנקר בהרכב של הנבחרת האנגלית. השאלה האמיתית היא מי הם השחקנים שישחקו מלפניו. בתחילת העונה כבר היה לי ציפיות לראות את ג'ק ווילשייר וסטיבן ג'רארד משחקים ביחד איתו במרכז השדה - שלישיית קישור שלמעשה תיתן לך הכול מהכול והיא יותר מראויה (לדעתי) להוביל את הנבחרת, אבל כאמור, ווילשייר נפצע בתחילת העונה ואין לדעת איך יחזור, ועל הכשירות של סטיבן ג'רארד כנראה שבאמת שאין טעם יותר לבנות.

    ההרכב היום היה אפור, אפור מדי אולי. על הנייר היה אפשר לשים הרכבים הרבה יותר הגיוניים ואפילו התקפיים לטעמי בכל מיני ווריאציות שונות, אבל צריך להגיד את האמת וזה שסגל השחקנים שזומן הוא בסה"כ בינוני למדי ושיש לנבחרת הספרדית עליונות טכנית עלינו בצורה משמעותית וכמו שאת ברצלונה לא תנצח בסגנון שלה, כך המצב גם עם הנבחרת הספרדית(הרי מדובר באותה חבורה של שחקנים פחות או יותר) ולכן לעלות עם חבורה של לוחמים מולם זה היה הרעיון הנכון מבחינת קאפלו והיום זה אפילו מה שניצח את המשחק. להגיד לכם שהתסריט היה נגמר אותו דבר במשחק רשמי? אני בספק רב, כי בסופו של יום, הנבחרת הספרדית, בדיוק כמו ברצלונה, תלויה אך ורק בעצמה וברגע שהיא מתחילה להיכנס לקצב שלה, להבדיל מהיום, שום נבחרת לא מסוגלת להתמודד איתה וגם ויסנטה דל בוסקה שמשום מה מנסה להפריע לה מאז שהתמנה למאמן לא יצליח.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/11/11
  3. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    יש לאנגליה מעט מאוד אופציות יצירתיות במרכז המגרש, וכרגע כולן לא כשירות, ולכן הקישור היום נראה כפי שהוא נראה. מגיע לכל מי ששיחק היום במרכז המגרש כל הכבוד על הנחישות, הלחימה והעבודה הטקטית, אבל ברור שהנבחרת זקוקה לקישור עם יותר יכולות טכניות. אני מאוד מקווה לראות את וילשייר וקלברלי חוזרים לכשירות וליכולת מקסימלית לקראת היורו, אנחנו משוועים לשחקנים כמוהם באמצע.

    פיל ג'ונס, אגב, עשה עבודה לא רעה בכלל כהולדינג מידפילדר. נכון, היו לו כמה מסירות מאכזבות, אבל אני לא מצפה לכדורי עומק מבריקים מהולדינג מידפילדר, בטח לא כשמדובר בבלם שהוסב לקישור האחורי. הוא בהחלט נתן היום חומר למחשבה לעתיד עבור קאפלו.

    מי שהיו מבחינתי המצטיינים של אנגליה הערב הם צמד הבלמים. כשראיתי שג'גיילקה ולסקוט פותחים בהרכב חשבתי שזהו מרכז ההגנה הכי חלש שאני זוכר מאנגליה מאז שאני עוקב אחרי הנבחרת, אבל בפועל הם סיפקו הופעה גדולה. היו כמעט נקיים מטעויות מול מתקפה ספרדית כמעט תמידית, חיפו על לא מעט חורים של גלן ג'ונסון (איך הוא פותח וריצ'רדס אפילו לא בסגל?!), והכל עם הרבה שקט וקור רוח. ממש הפתיעו אותי לטובה.

    לא חושב שמישהו מסתנוור מהניצחון הזה. ברור שבמשחקי ידידות העיקר הוא הדרך ולא התוצאה. אפשר לקחת מהמשחק הזה דברים חיוביים כמו היכולת לתת משחק הגנתי קבוצתי טקטי וחזק (שזו הדרך היחידה לעצור את הספרדים כיום, גם עבור נבחרות יותר מוכשרות מאנגליה). אבל ברור לכולם שאנחנו צריכים את השחקנים המבריקים סטייל וילשייר, קלברלי ובעיקר ויין רוני כדי להיות נבחרת שלמה יותר.
     
  4. Wazza Member

    הצטרף ב:
    ‏3/10/11
    הודעות:
    1,405
    לייקים שהתקבלו:
    47
    מין:
    זכר
    לא חושב שהדרך היחידה לעצור את בארסה הוא משחק הגנתי....
    פשוט, לשלוט במרכז השדה ולא לאבד כדורים, לא לשחק על הרמות.
    אבל בתכלס זה מאוד מסובך. אבל אני מאמין שאיטליה, גרמניה והולנד יכולות לגבור עליה בפחות בעיה מאנגליה, וגם לא במי יודע מה תצוגה הגנתית.

     
  5. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    גם אני מסתכל על זה ככה. החלק הקדמי ששיחק היום רחוק מלהיות הטוב ביותר שאנגליה יכולה להעמיד. אם היינו נראים ככה מקדימה עם וילשייר, אשלי יאנג ורוני הייתי יותר מודאג. אני מבסוט מזה שהצלחנו להחזיק אותם על שני מצבים ב-90 דקות עם חיסורים בהגנה ואלתורים בקישור המרכזי.
     
  6. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    אנשים מגזימים עם המחמאות לנבחרת ספרד. יש להם באמת כמות בלתי נתפסת של כישרון, כל שחקן כוכב על, אבל אחרי הכל מה שראינו מהם היום זה פחות או יתר מה שראינו מהם במונדיאל, כדורגל די משמים. ההבדל היחיד והגדול הוא שהפעם וויה רק החמיץ. אני לא מת על ברצלונה, אבל זה בטח לא הכדורגל של ברצלונה, זו נבחרת מאוד חסרת מחץ ואני ממש לא חושב שזה נכון להגיד ש"שום נבחרת לא מסוגלת להתמודד איתה כשהיא נכנסת לקצב שלה". גם את גמר המונדיאל היא ניצחה אחרי 117 דקות, עם 1-0ים כל הדרך לגביע להזכירכם. היא לפחות בין ה2 הכי טובות אבל היא לא כזאת מבריקה(גרמניה למשל מפחידה יותר לדעתי).

    אני לא חושב שהתוצאה שאנגליה השיגה זה רק בגלל שזה משחק ידידות. עם ריצ'רדס במקום ג'ונסון שהיה נורא כמות ההזדמנויות של ספרד היתה יורדת עוד יותר. לאטום בפניהם את השער זה אפשרי, וזה לא בגלל שאנגליה גדולה זה פשוט שיש לה את הכלים להתמודד עם הספרדים כמו עוד כמה נבחרות בודדות.

    אז אפשר לרשום שההגנה עובדת, אבל חוץ מזה אין הרבה חדשות באנגליה. כמו שרשמו פה הכנפיים צריכים להיות שייכים לג'ונסון ויאנג ולא לוולקוט ומילנר, זה ברור, אבל הקישור והחלוץ עדיין סימן שאלה. לא חושב שיש תשובה אמיתית לאחת מהשאלות.

     
  7. Wazza Member

    הצטרף ב:
    ‏3/10/11
    הודעות:
    1,405
    לייקים שהתקבלו:
    47
    מין:
    זכר
    אי אפשר לחקות את הסגנון של ספרד/בארסה. הוא ייחודי, פעם ב... לא יודע כמה.
    מסירות קצרות, בקושי מאבדים כדורים, דיוק שלא יאומן, יכולת טכנית מצויינת, תנועה בלי כדור, שחקנים קרובים אחד לשני, נעים במשולשים וכל בעיטה שלהם לשער מסוכנת... אף נבחרת לא יכולה לשחק ככה, ובגלל זה היא מנצחת. במקרים בודדים היא מפסידה וזה גם בזכות הגנה טובה של היריבה.. שיטת המשחק של ספרד גורמת לכל הנבחרות לשחק הגנתי, "בונקר" תקראו לזה.

    נכון שזו שיטת משחק מרגיזה אבל זה יפה לדעת אנשים, וזה מביא לנבחרת ולקבוצה תארים.

    ולאנגליה לפי שמות יש שחקנים מעולים, אבל אין להם יכולת טכנית בשיט. והם משחקים על כדורי גובה.. אי אפשר לשחק ככה נגד ספרד... הם צריכים פשוט להפסיק עם המסירות הארוכות האלה. זה לא עובד ככה, רק מסירות קצרות.
     
  8. Arsenal fan Member

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    1,868
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוא אמנם מעבר לשיאו אבל עדיין קשה שלא לציין שחקן כמו ג'רארד שגם הוא נעדר היום.
     
  9. nadav dashti Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/11
    הודעות:
    166
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה שמות גדולים יש באנגליה? עד המונדיאל היו מחליפים שם שוער כמו גרביים. ג'ו הארט עושה עבודה נהדרת, אבל עדיין לא ברמה של השוערים הגדולים. השחקנים הכי טובים בכדורגל האנגלי זה ווין רוני, סטיבן ג'רארד, פרנק לאמפרד וג'ון טרי...אז נכון יש כמה שחקנים שעד עכשיו בליגה הוכיחו שהם שווים את החולצה, כמו אשלי יאנג, מיקה רידארדס, לסקוט, גארי קייהיל, ג'יימס מילנר, אדם ג'ונסון, פארקר, אבל ראינו עם השחקנים שהזכרתי שהקשר בין לתת את אותה יכולת גם בנבחרת הוא מקרי בהחלט.

    ספרד זה כנארה הנבחרת הטובה בעולם, אבל זאת לא נבחרת שתפרק אותך. נבחרת טובה שיכולה לעקוץ אותך 1-0 2-0 ולא מעבר לזה.
    דווקא הסגנון שלהם כמו ברצלונה, הבעייה שאם הם לא מגיעים למצבים זה לא כזה עוזר התקפית כל ההחזקה בכדור.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/11/11
  10. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,307
    לייקים שהתקבלו:
    447
    אם הוא היה מביא את היכולת שלו לנבחרת אז מישהו היה טורח לציין את השם שלו. כשהוא לא משחק מבחינתי זו ברכה, ולמפארד גם כן צריך לקבל צו הרחקה מהסגל.

    ההתנהלות של קאפלו בנבחרת כל כך שערורייתית, בחירת השחקנים שלו פשוט עלובה ואנחנו כמובן נשלם על זה ביוקר שוב ביורו. הוא פשוט מבזבז את הזמן עד הטורניר במקום לתת דקות משחק כל כך חשובות לשחקנים שיכולים לעשות את ההבדל.
     
  11. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    אני כבר כמה שנים טובות טוען שסקוט פארקר הוא הקשר האנגלי הכי טוב שיש.. שחקן כמוהו נדיר למצוא (גם במדינות אחרות) הן מבחינת היכולת הנהדרת המסירה,הבעיטות,ההגבהות.. והן מצד הלחימה,לא מפסיק לרוץ במשך 90 דקות,נמצא בכל מקום במגרש

    לדעתי הוא חייב להיות באנקר בנבחרת ושמח לראות שקאפלו נותן לו את הבמה ומעריך את פארקר שלדעתי הוא אנדרייטד עצום
     
  12. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,307
    לייקים שהתקבלו:
    447
    לגמרי. זאת גניבה ענקית של טוטנהאם ועוד פיספוס נוראי של ונגר. אם אנגליה בוחרת לשחק עם שלישיה בקישור, לדעתי הציוות האידיאלי זה הוא, ווילשייר וקלברלי.
     
  13. שםמשתמש Member

    הצטרף ב:
    ‏1/5/11
    הודעות:
    886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה.
     
  14. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/goodpost.Xxx

    זה השילוב האידיאלי גם מבחינתי. פארקר ייתן את הנסיון, הלחימה והעבודה הטקטית מאחור, ושני הילדים ייתנו את הנעת הכדור המסודרת מרגל לרגל, עם טכניקה וקור רוח, כפי שהם כבר הוכיחו שהם יודעים. חבל על הפציעות של שניהם שמעכבות את שילובם בנבחרת, מה שיגרום לכך שפאביו בטח יעדיף לתת את הקרדיט ללמפארד על חשבון אחד משניהם.
     
  15. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,307
    לייקים שהתקבלו:
    447
    גם בלי הפציעות השמן יקבל מקום בהרכב ואין לי ספק שביורו הוא פותח. כל כך הרבה טורנירים ועדיין לא לומדים... לבן אדם אסור ללבוש את חולצת הנבחרת, לא משנה מה הוא יעשה בליגה. לא הוא, לא ג'רארד ולדעתי צריך להרחיק גם את טרי ופרדיננד (בטח בהתחשב בזה שהם נחלשו גם בקבוצותיהם), כל השחקנים ה"מנוסים" שמחרבנים לאנגליה טורנירים בזה אחר זה צריכים להישאר בבית בטורניר רציני.

    אם רוני לא היה אדיוט וחלאה בלתי נסבלת שמתעקש להרוס לנבחרתו שוב ושוב עוד הייתי יכול להחזיק בשביב של תקווה לקראת היורו.