גמר גביע המלך 2012

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏14/10/11.

  1. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    המשפט "הטבלה לא משקרת" מעולם לא היה שקרי כל כך
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אני אפילו לא מתעצבן כבר או מתאכזב - מתרגל למציאות שאנחנו פחות טובים מהם.
    גם במחצית כשהובלנו 1-0 ולכאורה שיבשנו במעט את המשחק של ברצלונה - לא היה לי ספק שזה לא יספיק ואנחנו נפסיד. סיפקנו בעיטת כדור אחת לשער ולא החזקנו בכדור יותר משנייה וחצי, ברצלונה בשקט ובשקט, לאט-לאט עם משחק המסירות המפורסם וחילופי המקום התחילה להתקרב וליצור לאט-לאט מצבים מסוכנים ולנו לא הייתה שום אפשרות לשבש את זה.

    עצוב לראות אותנו כל-כך נכים התקפית מולם אבל עם מערך יותר התקפי כנראה היינו קורסים, כבר ניסינו את הדברים האלה. כל-זאת למרות שעושה רושם שאתמול ריאל השתמשה בכריסטיאנו קצת יותר טוב, והנה הוא שיחק לא רע בכלל. כבש שער לא רק, רץ בלי הפסקה וניצלנו את המהירות שלו והיתרון הברור במצ'אפ מול אלבס. הבעייה שלא הייתה הצטרפות של שחקנים וקשה לשמור על הכדור כשיש מולך 4 שחקנים ולא הקונוסים של גרנאדה.

    אין לנו את הפריווילגיה נגדם לשחק עם יצורים כמו אלטינטופ שהוא רחוק ממגן ואיבד כל כדור אפשרי. כבר היה עדיף לשחק עם קונטראו בימין ומרסלו בשמאל למרות שהאחרון קצת חלש לאחרונה. גם השילוב של פפה שכולם חיכו לו ממש לא הוכיח את עצמו ופפה לא תרם דבר. לא ידע מתי ואיך ללחוץ ואיתו קשה לשמור על הכדור. ההחלטה היחידה של מוריניו שהייתה לא רעה היא השיבוץ של קרבאליו שבלעדיו היינו סופגים עוד לפני, הוסיף קצת שקט וקלאסה להגנה פח שלנו.

    מצטער על הנוסח האידיוט אבל אפשר לא להופיע לגומלין?
    לא נורא יום שבת משחקים נגד איזה קבוצה פח בברנבאו, נשחק חרא וננצח ונחשוב שיש קבוצה.
    האללה מדריד
     
  3. Gunners Member

    הצטרף ב:
    ‏12/9/11
    הודעות:
    485
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למה אתה דווקא חושב שברצלונה וריאל הכי טובות בעולם, נחיה ונראה מי ייקחו את ליגת האלופות השנה (לא ארסנל XD) אבל אני יודע טוב מאוד מי יותר טובה משניהם
     
  4. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    מי?
     
  5. skyday20 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/7/09
    הודעות:
    7,340
    לייקים שהתקבלו:
    3
    באייר מינכן... http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx
     
  6. Vanitas Member

    הצטרף ב:
    ‏6/10/10
    הודעות:
    1,127
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זו גם נקודה חשובה. מדברים כאן על כך שריאל ובארסה הקבוצות הכי טובות בעולם ויחד עם באיירן מינכן זה אכן כך. בהמשך לדברי על כך שריאל רצה חזק על האליפות, אז אוסיף ואומר שהיא רצה חזק גם על אליפות אירופה. נכון שבארסה קבוצה חזקה יותר, אבל אין לדעת מתי תודח ועלידי מי. לריאל יש קבוצה מצויינת למשחקי נוקאאוט ואת המאמן שידע להעביר אותה שלבים בהכנה טקטקית. אפשר לחיות בעולם שכולו בארסה, תראו שגם אינטר ויונייטד לקחו אליפות אירופה. השנה ריאל ובאיירן יכולות בלי ספק לקחת.

    חייב לציין שעדיין קשה להאמין שקיימת תופעה כזאת שנקראת ברצלונה. כבר כמה, 3-4 שנים שהם משחקים תחת פפ? קבוצה כמעט מושלמת וכמעט בלתי ניתנת לפיצוח. אחת הקבוצות היותר מושלמות שהכדורגל ראה.
     
  7. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    נכון, הם הספקים העיקריים, שססק וסאנצ'ז על המגרש פשוט יש תנועה הרבה יותר חכמה ויעילה, בגלל זה יש להם למי למסור...
     
  8. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,085
    לייקים שהתקבלו:
    343
    פברגאס שיפר את המשחק של ברצלונה ברמה אחת לפחות, את הכניסות שלו לעומק מקו שני אין אף קשר בעולם שעושה ברמה שלו, אבל זה לא רק הכניסות לעומק, מרוב האינטליגנציה הגבוה שלו, שים אותו בכל עמדה בקישור כמעט והיכולת שלו כמעט ולא תושפע, הוא שחקן פשוט מדהים.

    רק להסתכל על הסטיסטיקה שלו, 14 שערים ו10 בישולים, המבשל והמצטיין השני בטיבו בקבוצה. הוא גם גורם לצ'אבי ולאיינסטה להראות טוב יותר, צ'אבי העונה בעונת שיא מבחינת כיבושים וזה הרבה בגלל ססק.

    גם אלקסיס סאנצ'ס החתמה פנטסטית.
     
  9. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    הנעת הכדור של ברצלונה לא הייתה שווה כלום בלי היכולת של השחקנים למסור כדורי עומק, זה תקף לכל קבוצה שהייתה להם.
     
  10. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    מישהו ציפה למשהו אחר? מישהו באמת חשב שריאל תנצח את ברצלונה? לא נראה לי. כבר ממש מתחיל להימאס לי מזה, אותו תסריט חוזר עעל עצמו מאז סוף 2009. ריאל מדדריד באים כפייבוריטים לניצחון עקב מיקום גבוה יותר מברצלונה בטבלה ויכולת יותר טובה במשחקים הקודמים וכולם ומרים שריאל מדריד תנצח, בסוף קורה שברצלונה נותנת את משחק חייה, ומנצחת בלי שום קשר ליכולת שריאל מציגה. איך זה הגיוני שברצלונה נראית כמו הצל של עצמה במשחקים נגד חטאפה, אספניול, גרנאדה ועוד, ומול ריאל מדריד הם משחקים את המשחק הטוב ביותר שראינו מאז ומעולם, פשוט מביסים את ריאל מדריד (מבחינת המשחק, שום קשר לתוצאה). החזקת הכדור של ברצלונה פשוט אלוהית, ממש לא נראה שזה הגיוני, אם למישהו היה ספק שמדובר בקבוצה הכי טובה בהיסטוריה, כנראה שהוא כבר נעלם, או שהוא מתוסכל בדיוק כמו אותו בנאדם. אינייסטה עם המחצית הראשונה הכי טובה בהיסטוריה שלו (עשה מאלטינטופ כמאל ג'יברין), ושלא לדבר על כך שבוסקטס, אלכסיס סאנצ'ז ופברגאס שיחקו את המשחק הכי טוב שלהם אי פעם, פשוט נדיר לראות איך כל השחקנים בקבוצה מצליחים לשחק כ"כ טוב.

    נפסיק לדבר על החלאות ונדבר על מה שבאמת שוב: אנחנו. אמרו פה כל מיני דברים על כוח מנטלי ושריאל מדריד לא מצליחה להסתדר נפשית עם הדבר הזה שנקרא ברצלונה, ואם כל הכבוד, זה ממש לא נכון. ריאל מדריד ניסתה לשחק אתמול בצורה הכי טובה שהיא יכולה ופשוט לא הצליחה, ברצלונה יותר מדי גדולה עליה, אילולא משחק הגנה מצוין של קראבליו, ראמוס וסאן איקר, זה באמת היה נגמר בתבוסה, גם מבחינת התוצאה. גם עושה רושם שהמשבר המנטלי שיש לרונאלדו מול ברצלונה לא היה אתמול, הוא שיחק טוב מאוד לדעתי ואם ברצלונה הייתה משחקת כמו ששיחקה בקלאסיקו שבדצמבר, לדוגמא, הוא היה גומר עם יותר משער אחד. ריאל ניסתה לשחק בצורה הכי טובה שהיא יכולה, אך שביום כ"כ טוב של ברצלונה, טבעי שלשחקנים כמו היגוואין ובנזמה יהיה קשה להסתדר מול הגנת ברצלונה, שחסמה אותם בצורה מצוינת, ושלא לדבר על קאייחון, שחקן שהיה לו הרבה מזל עד עכשיו, שחקן שעדיין לא מכיר את המושג "קלאסיקו" ושבטח לא ידע כמה קשה יהיה להסתדר עם הגנת ברצלונה. אני רק רוצה להגיד כל הכבוד לקבוצה, שלמרות שהשחקנים ראו שיהיה להם קשה מאוד להוציא נקודות במשחק הזה לקראת הסיום, הם עדיין עשו את כל אשר ברשותם וביכולתם על מנת שהמשחק לא ייגמר בצורה משפילה, ולמרות המשחק האלוהי של החלאות, הם עדיין ניסו שהמשחק לא יהיה ממש משפיל, אחד שבאמת יכול לגמור גם את הקבוצה הכי טובה בהיסטוריה (לא כולל ברצלונה של עכשיו) מבחינה נפשית.

    אני גאה בקבוצה שלי שהראתה שלא וויתרה על המשחק, אני באמת גאה בכולם שעשו את כל אשר ביכולתם, מלבד פפה. השחקן שהרשים אותי מאוד בשניים וחצי קלאסיקו'ס מתוך הרביעייה שהייתה אשתקד, לא מזכיר בכלום את מה שקרה אז. אפילו שמאוד קשה לקחת את הכדור מאותה ברצלונה של אתמול, תלמד מהשחקנים האחרים שבקבוצה שלך (ובמיוחד מארבעת הפורטוגלים האחרים של ריאל), ולא לעשות שטויות. אפילו שהתקשורת, אוהדי ברצלונה והשחקנים עצמם מעצבנים אותך, לא עושים דברים כאלו. הגזים יותר מדי עם ההצגות ונראה שהוא מנסה לגרום לשחקני ברצלונה להרגיש כמו שהוא הרגיש אשתקד, חבל שהוא עשה זאת בצורה כ"כ גרועה ושפלה, ואני בכלל לא אתחיל לדבר על הדריכה על כף ידו של מסי מתוך כוונה, פפה יכול לדעת לבדו שלא עושים דברים כאלו, וכמו שמוריניו התנצל על דחיפת האצבע שלו לתוך העין של טיטו ווילנאובה, כך גם פפה צריך לעשות עבור מסי.

    אני חושב שאתמול התאהבתי מחדש בכמה מהשחקנים שלנו. מתוך חמשת השחקנים האחוריים שלנו (קסיאס + רביעיית הגנה), ארבעה מתוכם הציגו יכולת אדירה והיו מצוינים מול ההתקפה המסודרת להפליא והמדהימה להחריד של ברצלונה (ואחד היה אלטינטופ שפשוט גרוע מדי בשביל קלאסיקו שכזה וברור מאליו שהוא לא יכול להסתדר עם ברצלונה), והקריבו את כל הנשמה שלם על מנת שהאוהדים לא ייצאו יותר מדי מושפלים ומאוכזבים מהמשחק. מבין ארבעתם, קסיאס לדעתי הראה את היכולת הכי פושרת (חייב לשפר את הבעיטות שלו).

    מי שלקח את תשומת ליבי יותר מהשאר הוא ראמוס. אני לא מתבייש להגיד שהוא בין שלושת הבלמים הכי טובים בעולם בחודשיים האחרונים, יחד עם פיקה ופויול. לפני קצת יותר משנה, טסתי למדריד כדי לראות את המשחק נגד ולנסיה שנערך אחרי המאניטה של ברצלונה בקלאסיקו, ובעיקר בגלל התסכול שלי, רציתי לקנות חולצה של ראמוס הודות לסטירה שנתן לפויול בסיום המשחק (מרוב תסכולו). הפעם, יש לי סיבה הרבה יותר טובה לקנות חולצה שלו, רק חבל שהשנה אני לא טס למדריד וקצת יותר קשה לקנות חולצה שלו כשאני לא במדריד. אם מישהו עדיין לא חשב שראמוס הוא מדרידיסטה אמיתי, מעניין מה הוא חושב עכשיו. קראבליו שיחק כאילו הוא מעולם לא היה פצוע, והסתדר דווקא לא רע יחסית לציפיות שהיו ממנו, יש לו עוד הרבה שנים בריאל עד שהיכולת שלו תתדרדר, וכל עוד הוא ימשיך וייהנה מהמשחק, אני לא רואה סיבה שהוא לא ימשיך לשחק גם יותר מחמש שנים. אך בניגוד לראמוס וקראבליו שזה לא המשחק הראשון שגורם לי להתאהב בהם, קונטראו באמת הדהים אותי ואפשר לראות למה ריאל הוציאה עליו 30 מיליון יורו, רק שימשיך לשחק כך גם בעתיד ויש לנו מגן שמאלי מצוין ל-10 השנים הקרובות. מדהים לראות את הלחימה של מספר שחקנים עבור הקבוצה, אלו רגעים שגורמים לאוהד להתאהב מחדש בקבוצה שלו, אולי יותר מהניצחון המרשים של ברצלונה.

    בנאדם בשם לאונרד כהן אמר פעם בשירו משפט אחד שאהבתי:"אהבה היא לא מצעד של ניצחון, אלא זעקת הללויה קרה ושבורה". משפט שאני מאוד מזדהה איתו עכשיו.


    "... and love is not a victory march, it's a cold and it's a broken Hallelujah"

    *אולי הגזמתי קצת בתיאורים שלי, אבל אני חושב שהבנתם את כוונתי.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏19/1/12
  11. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,085
    לייקים שהתקבלו:
    343
    ארבעתם היו מצויינים אתמול, אבל מכאן ועד המשחק הכי טוב שלהם אי פעם זה הגזמה מוחלטת.

    קראבליו היה ונשאר אחד הבלמים החכמים והטובים בעולם, אבל ירידה בכושר שלו יש כבר שנה, ואכן נראה שהפציעה שלו בכלל לא הורגשה אחרי שהחסיר כל כך הרבה זמן, אבל זה רק בגלל החוכמת משחק הבלתי נגמרת. שנים רבות? הוא כבר בן 34, אולי עוד שנה, אבל ריאל צריכה לחשוב דחוף על מגן ימני.

     
  12. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    אף אחד לא יודע מה חושב לעצמו מוריניו ולפי מה הוא בונה את הקבוצה שלו... קודם כל במשחקי הסופר קאפ ריאל מדריד היתה הרבה יותר טובה מברצלונה בברנבאו ושיחקה התקפי ובאמת שהיתה מצוינת וגם בגומלין היתה עדיפה למרות ההפסד.

    אחרי אותו צמד משחקים יכול להיות שמוריניו חשב לעצמו שזה מספיק ואם הקבוצה נראיתה איך שהיא נראיתה באותם צמד משחקים אז ברור שלמפגש הבא זה יכול להספיק והפעם ריאל תהיה זו שמנצחת.

    בפועל מה שראינו זה את ברצלונה קוטשת את ריאל בשני המשחקים האחרונים כשריאל בקושי תוקפת ומגיעה למצבים, זה בכלל לא מזכיר את היכולת שהציגו השחקנים בסופר קאפ וככל הנראה לפני כל הבעיות שיש לריאל בקבוצה הבעיה העיקרית והכי גדולה היא מנטאלית, שהשחקנים של ריאל משתינים מפחד במכנסיים בכל פעם שהם פוגשים את ברצלונה וכבר פעם שלישית העונה ופעם שלישית רצוף בברנבאו שריאל מדריד עולה ליתרון מהיר מול ברצלונה ולא מנצחת (בפעמיים האחרונות זה נגמר בהפסד כידוע)
     
  13. Zizou10 Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/04
    הודעות:
    2,091
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד חוזר הניגון

    ברגשות פסימיים משהו ניגשתי לראות את המשחק בידיעה שככל הנראה נשחק מבוקר ורוב המשחק נגונן - אבל מכאן ועד לראות כזאת תצוגת נפל של ריאל הדרך ארוכה. שלא תטעו, לא צריך לפטר אף מאמן, אף שחקן הנהלה או להעיף שחקן כזה או אחר (יש פשוט כאלה שצריכים לראות את הספסל במשחק כזה או אחר - תראו את מרסלו). אולי לצרף חיזוק אחד או שניים מתבקשים (מגן ימני). למוריניו יש ביצים עם הוא עלה איתו בהרכב אחרי שלדעתי אלטינטופ לא פתח בשום משחק, אולי נגד אייאקס באליפות אם אני לא טועה, הימור שלא כל כך צלח בלשון המעטה. אנחנו בסדר גמור מבחינת יכולת ומבחינת הליגה, להוציא את המשחקים נגד ברצלונה שבהם בנתיים אנחנו נראים אומללים ומכאן העלבון שלי, שאין אפילו התמודדות איתם. כמה פעמים בעטנו לשער? רונאלדו בשער ובנזמה לקורה, אני בכלל לא מסתכל על אחוזי החזקת הכדור שהיו מטורפים (כהרגלם) לטובת ברצלונה, אבל זה פשוט היה נראה רע. ברור שהיה צריך לבוא שינוי עם פתיחת המחצית, המשכנו ביכולת הרעה מהירידה להפסקה שנמשכה איך לא בגול כמו מול מלאגה בגביע - בנגיחה מקרן (מצב נייח).

    עוד מילה על קאקא - לא ייתכן בשום תסריט שבכזה משחק הוא לא עולה אפילו מהספסל, אני במקומו עוזב לכל קבוצה אשר תקבל אותו ויראה שם דקות, ויפה שעה אחת קודם. השיא היה שגראנרו עם כל הכבוד עלה חילוף שלישי. פ.ס.ז' רק ירוויחו. כל כך חבל לי עליו אבל זה מתבקש מבחינתו, מוריניו לעולם יעדיף את אוזיל הצעיר וקאקא ימצא את עצמו שחקן רוטציה.

    לסיכום, צריך לברך את ברסה על הצגה ולהבין שהדרך עוד ארוכה אך אפשרית, ויותר חשוב מזה להרים את הראש ולהתרכז במשחק הליגה הקרוב נגד קבוצה לא פרייארית בכלל, אבוי לנו אם נמשיך את היכולת שאפיינה אותנו בליגה בשבועות האחרונים.
    אגב פפה חייב להיענש במסגרת כל אותם מאבקים קטנים, זה פשוט לא נאה ולא מתאים, חבל שהוא מבייש אותנו ככה, במשחקים מול קבוצות אחרות זה נראה כאילו הוא בנאדם אחר מבחינת התנהגות איכשהו כל משחק נגד ברצלונה הופף מבחינתו לבושידו וחבל שכך, שילמד כמו קסיאס להגיב בהתאם (בירך את ברצלונה על המשחק) גם אחרי הפסד ולא לאבד עשתונות, פעם למטה ופעם אתה למעלה.

    Hala Madrid
     
  14. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    פפה מזמן כבר היה צריך לעוף. לא עוזר אם בלם רץ 20 מטר ב5 שניות אם המוח שלו נשאר מאחורה.
    באמת חבל שקאקא לא משחק, הוא בכל כך הרבה רמות מעל לאוזיל שזה פשוט מעצבן.
     
  15. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    לפי מה אתה אומר את זה?

    זה לא שאוזיל מרשים עכשיו אבל עדיין קאקא מאז המעבר שלו כלום ושום דבר אחד גדול, לא מצדיק בכלל שמגיע לו לקבל דקות מלבד השם והזיכרון ממילאן