ריאל מדריד 2011/12: יש אליפות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏15/7/11.

  1. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לשחק הגנתי לא בהכרח תלוי במערך, אלא בגישה. גם אם עליתם עם 5 חלוצים, ואתם מעיפים כדורים למעלה, וכל ה-5 חלוצים שלכם למטה-זה לשחק הגנתי. מה שיפה בפרגסון שהוא לעולם לא שיחק ככה למעט החצי גמר, אבל בשתי הגמרים מנצ'סטר לא שיחקה בצורה הזאת. כלומר, זה לא המערך שהוא שיחק בו, אלא הגישה שהשחקנים שלו עלו איתה. המטרה שלהם. גם אחרי הגול הראשון הם המשיכו לתקוף, גם אחרי הגול השני, וגם אחרי הגול השלישי. הם תמיד שיחקו באותה צורה מול ברסה ולא הסתגרו בהגנה שלהם, כמו צ'לסי\אינטר\ריאל. ההבדל ביניכם לביניהם הוא שהיה לצ'לסי ולאינטר הגנות יותר טובות משלכם.
    ואתה יודע מה הכי נורא בהשוואה למנצ'סטר? שלריאל יש סגל פי 5 יותר טוב, ואני בטוח שאם הייתם משחקים התקפי היה לכם סיכוי יותר טוב. ולא רק לכם, לכל קבוצה בליגה.

    ודיי דור, דיי. הנסיון הפתאטי הזה להגיד "לא, אתם!" ולהצביע על בוסקטס ואלבס לא תופס כבר. אין לכם קייס. פפה, מרסלו, די מאריה ורונלדו הרסו אותו לגמרי. אתם תצטרכו עורך דין ממש טוב בשביל לנסות להיות "שווים" לנו ברמת הלכלוך, כי קבוצה כסחנית ומגעילה כמוכם בחיים לא תקום בכדורגל. אתם בהחלט קבוצה התקפית, בכל מובן המילה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,555
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    יונייטד לא תקפו בשום שלב, בטח לא בגמר הצ'מפיונס האחרון. ב-2008-09 כשבארסה כמעט והיו 'בחצי הרכב' הם איימו על השער אך ורק בגלל מבצעים אישיים של כריסטיאנו רונאלדו שהגיע למעמד בניגוד לשאר חבריו. הזוי שאתה 'לוקח קרדיט' מבארסה באותם משחקים ומציג כאילו יונייטד היוו יריב שקול רק בשביל לבסס את התיאוריה שלך עד כמה 'אשפה' ריאל מדריד. לא קונה את הבלוף הזה.
    מה שכתבת על המערך נכון רק לגבי המשחק האחרון. ברוב העונה המערך הוא 4-5-1 וכך גם בפועל. מעניין שעל המשחק מול בילבאו בו עלינו עם קשר אחורי בודד ולא כשנקלענו לפיגור אלא מייד עם פתיחת המשחק כשהייתה מגמה התקפית ברורה - לא הזכרת מילה וחצי אפילו.
    משחק המילים יפה, כפיים לעצמך. קבוצה כסחנית כמונו לא תקום בכדורגל? נו באמת. ואתה יכול להוסיף גם את פדרו לרשימת 'הצוללת'.

    הניסיון לשחק הגנתי הוא מוטעה. אנחנו לא מתיימרים להיות אינטר או צ'לסי. אבל הביקורת על מוריניו חוצה גבול. אבל 4 משחקים בעונה וגם זה בלחץ לא מעידים על אובססייה\שיטה או מה שלא תרצה.
     
  3. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    דור, אני חייב להגיד שאני מסכים עם כל מה שכתבת, מלבד הנקודה המרכזית בעצם אם הבנתי נכון, שהיא שמוריניו הגיע לריאל בשביל שהם יעצרו את ברצלונה ויהיו קבוצה טובה יותר ממנה, לנצח בשני המשחקים הנוספים האלה בעונה, ושם לדעתך הוא נכשל. אבל לזה אגיע בהמשך.

    קודם כל אני רוצה להגיד שהאוהדים של ריאל ממש הגזימו עם שריקות הבוז אתמול, יכול להיות שזה לא היה במכוון (מה הקטע שהם צועקים ומהללים את שמו של מוריניו ובאותה שנייה הם שורקים בוז?), אך אם זה באמת היה בכוונה, זה מראה כמה מפונקים אותם אוהדים. להגיד שריאל עושה בונקר ומשחקת הגנתי זה שטויות, רק במשחקי הליגה העונה יש לריאל 67 שערים ב-19 משחקים, נתון שבהחלט שבר את השיא שהיה לזה, וזאת בנוסף לעובדה שרק שלוש קבוצות בכל המסגרות לא הפסידו לריאל מדריד. 16 ניצחונות במשחקי ליגה, שישה ניצחונות מתוך שישה משחקים בליגת האלופות וארבעה ניצחונות בגביע הספרדי. טיפשי לטעון שריאל עושה בונקר ומשחקת מאוד הגנתי. חוץ מזה שגם יש לנו פור גדול על הקטאלונים במירוץ על האליפות, כך שלכעוס על מוריניו רק בגלל שקבוצה טובה יותר מריאל מדריד שיחקה בצורה הכי טובה שהיא יכולה מול הבלאנקוס ואכן ניצחו את ריאל מדריד, זה מאוד טיפשי ומגוחך, בהתחשב בכך שאנחנו בקושי רואים את ריאל מועדת העונה מול קבוצות שגם ברצלונה מעדה בגללן וגם מעדנו בעידן שלפני מוריניו. לצפות ממוריניו ליותר זה קשה מאוד בגלל שהוא עוד אף פעם לא נתקל בברצלונה של היום שהיא קבוצה הרבה יותר טובה מזו שהוא ניצח עם אינטר. בקיצור, אוהדי ריאל שמאוכזבים ממוריניו בגלל שהוא עדיין לא הצליח לעצור את ברצלונה הם לא פחות ממפונקים ואוהדי הצלחות, שסביר להניח שהגיעו לקבוצה יחד עם הצטרפותם של רונאלדו וקאקה.

    דבר שני, אני לא חושב שמוריניו בא לריאל מדריד רק בשביל לעצור את ברצלונה לאחר שנתיים שבהן הבלאוגראנה היו הקבוצה הטובה ביותר, אלא פשוטו כמשמעו (אמרתי את זה נכון?), להביא תארים, שמיוחד את גביע ליגת האלופות שלא ראינו כבר כ"כ הרבה זמן. על הדרך זה כולל כמובן לעצור את ברצלונה מן הסתם, אך אני מניח שפלורנטינו יעדיף לזכות בגביע הנכסף מבלי בכלל להיפגש עם ברצלונה. אני חושב שבדיוק מאותה סיבה מוריניו הגיע לריאל, לזכות בתארים נוספים ובמיוח לזכות בליגת האלופות שוב ולהפוך להיות המאמן הראשון שזוכה עם שלוש קבוצות שונות. כמובן שגם השכר הגבוה שהוצע היה גורם ראשי בעניין הזה. בעיקרון מוריניו עשה את שלו עם ברצלונה, בעונה שעברה הוא הוכיח שריאל יכולה להיות קבוצה טובה יותר מברצלונה (אפילו שלברצלונה היו הרבה חסרים בהגנה) לאחר הניצחון בגמר גביע המלך, ובשביל מאמן עם אופי כזה, גם אותו ניצחון יספיק. ברור שהוא ממש ירצה עוד הרבה ניצחונות על ברצלונה עם ריאל על מנת להוכיח שאותו ניצחון מהשער של רונאלדו לא היה מקרי, אך במידה והוא יזכה בליגה הספרדית ובליגת האלופות כשברצלונה תהיה עדיפה על הבלאנקוס, זה יספיק לו, במיוחד שהוא כבר עצר את המכונה של ברצלונה פעמיים (גם הניצחון עם אינטר בחצי גמר האלופות), והוא יחזור להנות מהליגה האנגלית. אך אני ממש לא רואה את מוריניו עוזב את ריאל בסוף העונה במידה והוא לא יצליח לזכות בשני התארים הגדולים שבהם ריאל יכולה לזכות, מדובר במאמן עם אופי של ווינר שהגיע למועדון עם אופי של ווינר (או לפחות מועדון שהיה לו אופי כזה), והוא אף פעם לא הרפה מדבר כלשהו עד שהוא השיג אותו.

    גם לא נראה לי לנכון להשוות את מוריניו לפלגריני, עונת 2009/10 הייתה עונה שבה הליגה הספרדית הייתה הרבה יותר עלובה וכל משחק נגמר בחמישייה, בנוסף לכך שברצלונה הייתה קבוצה פחות טובה. העונה לפחות, אנחנו רואים גם ליגה ספרדית חזקה מאוד (מקרה לבאנטה יסביר מצוין את העמדה שלי), וגם ברצלונה הרבה יותר חזקה. לא קל להגיד את זה, אבל הקלאסיקו עצמו תלוי הרבה יותר בקטאלונים מאשר בנו, מה אפשר לעשות? הם קבוצה טובה יותר עם סגל שחקנים יותר מאוחד ומנוסה, עם כמה שנרצה לחשוב אחרת. כפי שכתבתי, לריאל מדריד יש עונה אדירה והם נמצאים ביכולת הרבה יותר טובה מאותה יכולת שהם הראו עם פלגריני וחלק גדול מזה הוא בגלל מוריניו.

    כל עוד לא תבוא פציעה קריטית של שחקן משמעותי בברצלונה כמו שקרה בעונה שעברה (כשפויול לא היה כשיר וגם חיסורו של אבידל השפיע), קשה מאוד לראות את ברצלונה תפסיד או אפילו תעשה תיקו, עם המנטליות הגדולה וחוסר השאננות שאין לה את זה מול שאר הקבוצות בליגה, ולצערי, המשחק מחר עלול להסתיים בתבוסה בגלל חיסורו (כנראה) של פפה ועצם העובדה שקראבליו עדיין לא כשיר במאת האחוזים. למוריניו אין הרבה לעשות בנידון.
     
  4. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא הצגתי את יונייטד כשווה לנו, כי רמסנו אותה בכל בחינה. היא לא דיגדגה אותנו, אבל היא בניגוד אליכם כן ניסתה ליצור כדורגל התקפי ולא היסתגרה בחצי שלה, ובנוסף לכל לא פעלה בדרך הכסחנית והדוחה שלכם.

    ריאל מדריד היא לא אשפה, לא טענתי זאת. ריאל מדריד היא קבוצת כדורגל מדהימה עם הסגל אולי הכי טוב בעולם. ריאל מדריד הנוכחית סביר להניח מתעלה על מנצ'סטר הקודמת, ועל מילאן הנוכחית. אבל ריאל מדריד היא קבוצה שמול היריב הכי גדול שלה מתבטלת מתוך פחד, קבוצה שמשנה את כל הסגנון משחק שלה. אז לא, אי אפשר לקרוא לה התקפית, וגם לא הגנתית. אפשר להגדיר אותה כקבוצה שמשתנה בהתאם ליריבה שלה. בניגוד למילאן\מנצ'סטר\ארסנל, שכל הזמן מנסות לתקוף. הן לא קבוצות שיודעות לבצע בונקר, בדומה לברצלונה.
    זאת לא חוכמה להיות התקפי מול קבוצות נחותות ממך דור, החוכמה היא להיות התקפית מול גדולות ושוות לך.

    חביבי תפקח את העיניים, אתם אינטר וצ'לסי,אתם בידיוק כמוהם, משנים את עצמכם בהתאם ליריבה. אתם רק פחות טובים מהן הגנתית ויותר טובים מהם התקפית, לכן מוריניו נכשל בינתיים מול ברסה כל הזמן.

    פדרו, אלבס, מסצ'רנו, איניסטה, פיקה, בוסקטס, הם צוללים. אבל די מאריה, מרסלו, רונלדו ופפה גם. השאלה מי מאיתנו מכסח ומשחק מגעיל כמוכם? אף אחד, בטח לא בצורה הזאת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/1/12
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,555
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אורן,

    זה לא משנה שברצלונה קבוצה טובה יותר מריאל מדריד, זה ידוע. לא תמיד הקבוצה הטובה ביותר על הנייר מנצחת. אני לא ציפיתי שמתוך 7 קלאסיקו ננצח רק באחד וגם הוא במשחק השולי ביותר. מצפה לנצח כל קבוצה, על אחת כמה וכמה בברנבאו. אי-אפשר להרים ידיים ולחכות שמסי יפרוש מכדורגל, מה נעשה בעשור הזה, כלום?
    הדרך לזכייה בצ'מפיונס עוברת ככל-הנראה במפגש עם ברצלונה.
    אני לא פוסל את מוריניו ואני אחד מהתומכים היותר גדולים שלו, גם אם מציין טעויות פה ושם. רק בקבוצה של 2002-03 היה הרכב אחד קבוע שאין מה לערער עליו, שההתקפה היא פיגו-זידאן-ראול-רונאלדו ואנחנו ריאל מדריד ובאים לשחק את המשחק שלנו נגד כל יריבה, בכל מקום ובכל מגרש. תמיד האוהדים יהיו לא מרוצים ויחשבו על הרכב טוב יותר מהמאמן. מבחינתי הדבר החשוב ביותר הוא לזכות בתואר וכאן מוריניו ימדד - בתארים. גם אם נפסיד בקאמפ-נואו ובארסה שוב תעשה עליינו דאבל זה לא מעניין אם ביוני אנחנו נחגוג בסיבלס את אליפות מס' 32 אחרי שלוש עונות מאכזבות.
    ניסיתי להשוות את הסיפור העונה לבין מה שקרה לפלגריני מסיבה אחת - דרסנו את הליגה ונפלנו בקלאסיקו. לא דיברתי בכלל על ברצלונה כקבוצה ועל התוצאות שלה במשחקים האחרים. הליגה העונה טובה יותר ממה שהיה לפני שנתיים? אולי, בקצת. מוריניו מאמן שאמור לעשות את ההבדל.
    על הגומלין אני בכלל לא מדבר, משחק מיותר שאפשר רק להפסיד בו וממנו - תרתי משמע.

    ירדן,
    גם פויול התקפל כמו ילדה קטנה אחרי גליץ' של פיגו באוויר, הפורטוגלי שבגד בכם הורחק וריאל הפסידה בקלאסיקו. והוא לא שחקן מלוכלכך. הדיון הזה לא יוביל לשום מקום.
    עוד לא פגשנו קבוצה חזקה באמת(טוטנהאם לא כזאת, ליון היא פח) שאפשר להגיד שאנחנו משנים את סגנון המשחק עבורה. אין קבוצה שהיא יותר גדולה מאיתנו חוץ מברצלונה. ושוב, נגד ברצלונה במשחקים מסוימים שיחקנו את המשחק הרגיל או לפחות מוריניו בחר במערך הרגיל. זה לא מעניין אף-אחד אם החזקתם בכדור 60% בברנבאו. לשחק עם די-מאריה-אוזיל-רונאלדו ובנזמה זה מעיד על משהו וכך היה בליגה, זהו.
     
  6. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה עובד על עצמך אם אתה חושב שזה מעיד על משהו, כאשר הסגנון משחק שלכם לא יהיה שונה גם אם תשחקו עם 11 רונלדו\די מאריה\קאקה\אוזיל\בנזמה, אבל שיבושם לך. מוריניו באמת מיוחד.

    בנוגע לפויול-לא הבנתי אין מחט קשור לתחת. פיגו נתן גליץ' מסוכן ופויול הבליט אותו כי לפיגו היה כבר צהוב-משהו ש99.99% מהשחקנים בעולם היו עושים. אך זה קשור לסגנון משחק הבוטאלי והלא ספורטיבי שלכם רק אתה יודע. כל שחקן צולל, אבל רק מעטים מהם דורכים על שחקנים אחרים, בועטים בהם או מחלקים להם כאפות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/1/12
  7. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    פה אתה כבר מדבר על משהו אחר, משהו שלא ממש בשליטתו של מוריניו. ברור שלא תמיד הקבוצה הטובה יותר מנצחת וגם אני חושב שלמרות שברצלונה קבוצה טובה יותר, ריאל חייבת לצאת עם לפחות תואר אחד העונה, אבל זה עניין של מזל. מה לעשות שתמיד בקלאסיקו ברצלונה מגיעה בכושר השיא שלה ומשחקת את המשחק הכי טוב שלה העונה? זה בעיקר עניין של מזל. כפי שכבר ציינתי בהודעה הקודמת, כל עוד לא תבוא פציעה טראגית של שחקן ללא תחליף בסגל של ברצלונה (כמו פויול או צ'אבי למשל), אני לא רואה איך ריאל תצליח לעצור את הפולנים. גם בניצחון הגדול של מוריניו עם אינטר, היה לו הרבה מזל ועם יום לא טוב של ברצלונה, הוא הצליח להוציא 1-3 גדול. הבעיה היא שבגלל שהעונה ברצלונה תמיד מגיעה לקלאסיקו עם ההרכב הכי טוב שלה כשכל השחקנים כשירים (עזוב את העניין עם ואלדס ופינטו, זה ממש ל משנה), וגם כמובן שהיא קבוצה יותר טובה, אז הסיכויים שלנו לנצח אותם פוחתים דרסטית. שוב, אני לא חושב שלמוריניו יש הרבה לעשות בנידון אם מדובר פה בעניין של מזל.

    אני גם לא מדבר בהודעה הזו על המשחק מחר, זה כבר אבוד ואני בספק אם אראה את כל המשחק ולא אירדם באמצע.
     
  8. פריד טאהר Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/08
    הודעות:
    450
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הדחות מבישות מול חובבנים מהליגה העשירית בגביע, הכשלונות החוזרים על עצמם בליגת האלופות, והאליפות שהייתה אמורה להעתיק את הכתובת שלה לקטלוניה לעשרת השנים הבאות.. הן שלוש הסיבות העיקריות שהנחיתו את מוריניו בברנאביו.. כל פילוסוף שטוען אחרת לא קשור למציאות..

    ההפסדים בקלסיקו?
    מאוד מזכיר לי חולה מונשם שנמצא בתהליך גמילה ומחכה בקוצר רוח לרגע בו ישתחרר לביתו, ופתאום הוא נכנס למצוקה נשימתית ומצבו מתייצב רק אחרי אמבו ואינהלציות, סיפור שחוזר על עצמו פעמיים במהלך האשפוז. אך בסופו של דבר החולה נגמל מהמנשם והשתחרר הביתה..
    אז מי בכלל זוכר שהוא היה חולה, מי בכלל אכפת לו שעבר שני אירועים קשים במהלך האשפוז.. בסופו של דבר הכי חשוב שהוא החלים וחזר לשגרתו..

    כבן משפחה של החולה, חייבים להעריך ולהודות לד?ר מוריניו(שנה שניה התמחות במחלקת מונשמים) על טיפולו הנאות שבזכותו האבא החלים..
    אז יבוא השכן ויגיד לך, על מה אתה מודה לו, אבא שלך כמעט נפטר במהלך האשפוז!.. איזה אדיוט השכן הזה, שלא יבלבל את המוח, אפילו שלום מעולם לא אמר לאבא שלך.. אגב, תהיה בטוח אם אבא היה נפטר חס וחלילה הוא היה מבקש סליחה שלא השתתף בהלוויה עקב שלשולים..




     
  9. Gianluigi Buffon Campione d'Italia

    הצטרף ב:
    ‏12/3/06
    הודעות:
    3,737
    לייקים שהתקבלו:
    65
    מין:
    זכר
    מסתבר שההתאחדות לכדורגל וביה"ד בפרט בארץ גרועים לפחות כמו בספרד. מדהים! http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/5eek.Xxx
     
  10. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דיבורים כמו חול ואין מה לאכול. הקפאה בתחת שלי. הבחור רוצה שהם ישברו רגליים.
     
  11. פריד טאהר Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/08
    הודעות:
    450
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין מה לעשות, בסגל הנוכחי אין מי שיחליף את פפה! מבחינה מקצועית ( למרות כל הבלגן שיהיה מסביב) מקומו בהרכב
     
  12. Ricky van Wolfswinkel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/12/11
    הודעות:
    2,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחרי האכזבה ה2349023423849 בקלאסיקו, מצאתי מהלך אדיר שיכול להפוך את השולחן.
    ריאל עושה עוד פיגו לבארסה, כשבארסה תהיה נואשת לכסף, ריאל תקנה את מסי וזה ימוטט את כל המערכת של בארסה ויגרום לאוהדים לצאת נגד ההנהלה.
     
  13. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,508
    לייקים שהתקבלו:
    580
    http://ijustsaidthat.files.wordpress.com/2011/04/sweet-dreams.Xxx

    בנוגע למשחק - אני מניח שדעותיי על היכולת (המצוינת) שהפגנו בהתמודדות מול בארסה בקאמפ אינן שונות ממחשובתיהם של שאר המשתמשים, ולכן אתמקד בשחקן אחד בלבד - גונזאלו היגוואין. אם למישהו היה צל של ספק אודות עדיפותו של בנזמה על הארגנטינאי הבינלאומי, הוא זכה לתשובה מוחצת הלילה: גונזו, כהרגלו בקודש, לא הצליח למצוא את השער במשחק מאני טיים (מסתבר שלא כל כך קל להבקיע כאשר היריבה אינה עונה לשם "בטיס" או "מיורקה") - בעוד שבנזמה גרם לפויול סחרחורת אותה לא ישכח בשבועות הקרובים, וכבש שער שלישי בארבעת הקלאסיקוס האחרונים. בכלל, אין זה מצחיק ש"היורש של ראול" חוטף רגליים קרות דווקא ברגעים מהם הבלאנקו הגדול בהיסטוריה עשה קריירה?

     
  14. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    אנשים צחקו עליי שאמרתי שהיגוואין לא כזה חלוץ גדול כמו שעושים ממנו ועוד העדפתי את אגווארו על פניו בנבחרת ואמרתי שהוא הרבה יותר טוב מהם... עכשיו אני מקווה שכולם מבינים כמה היגוואין נהנה מריאל יותר מאשר ריאל נהנית ממנו..

    היגוואין גם מאוד אנוכי והולך הרבה עם הראש בקיר, בניגוד לבנזמה שמאוד קבוצתי,יעיל ועושה דברים לטובת ריאל מדריד ולא לטובת הסטטיסטיקה שלו
     
  15. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    אני חושב שאם תבדוק בסטטיסטיקה היגוואין ניצח לריאל יותר משחקים מאשר כל שחקן אחר בקבוצה. אין לי מושג מה גורם לו להיות כזה גרוע בקלאסיקו.