גמר גביע המלך 2012

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏14/10/11.

  1. Guardiola Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/11
    הודעות:
    151
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אין מה להגיד, הקבוצה הזאת מדהימה!
    משחק שנלחצתי בטירוף. אין ספק שצריך לתת קרדיט לרעל, שניסתה סוף סוף לשחק כדורגל.
    משחק טוב של בארסה עם הרבה ירידות ועליות. המשחק היה מאוד מהנה וקצבי, קצת הרבה דפיקות לב בהתחלה ובדקות שלאחר השער.

    אבל הכי חשוב שהדחנו את רעל מהתואר הזה שבתחילת לא חשוב אבל הוא הפך לכזה בגלל היריבה זהות היריבה וכל דקה בצמד המשחקים הללו גרמו לי להבין עד כמה אני רוצה להדיח את רעל בשבילי שזה יהיה שלנו.

    ויסקה אל בארסה!
     
  2. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,481
    לייקים שהתקבלו:
    2,672
    וואו הוא התנצל! כמה אצילי מצידו באמת, ירדה לי דמעה עכשיו. אל תהיה פתטי טוב? השחקן הזה כדורגל בטעות, וכשמסי הוריד אותו הוא קיבל מה שהגיע לו וזה כרטיס צהוב. ואני במקומו הייתי גוזר לו את 2 הרגליים. אגב, בהמשך הוא גם הוריד לססק מרפק ורק בדקה 88 זכה לקבל צהוב. אז חאלס עם הצביעות הזאת
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏26/1/12
  3. Yaniv "Rey de Copas hay uno solo"

    הצטרף ב:
    ‏22/4/08
    הודעות:
    3,583
    לייקים שהתקבלו:
    60
    מין:
    זכר
    אני לפחות אומר את האמת בקלאסיקו האחרון (או יותר נכון בכל ארבעת השנים האחורנות, למעט אולי ארבעה משחקים) ברצלונה העלימה את ריאל מהמגרש והייתה הרבה יותר ראויה לכבוש יותר, הבעיה אצל ברצלונה (מלבד פפ שהוא בנאדם ענק) לעולם לא תאמרו את זה במקום זה מחפשים את פינטו השופט שלא הרחיק את לאס ובלה, בלה, בלה.

    נ.ב.

    אני לא מתכוון אלייך ספציפית, סתם לדוגמא אתמול צפיתי במשחק בבר כלשהוא והאווירה הייתה בדיוק איך שציינתי.
     
  4. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    האמת? בכלל לא הרגשתי פראייר לאחר שנשארתי לראות את המחצית השנייה. כבר מההתחלה היה לי ברור בממילא לא נעלה והתלבטתי קשה האם באמת לראות את המשחק. המחצית הראשונה סימלה מצוין את מה שאני חושב לגבי סופר קלאסיקו: לא משנה איך ריאל תשחק, ברצלונה תמיד תהיה הקבוצה שתקבע הכי טוב את גורל המשחק, ואם זה לא עניין של יכולת טובה, אז זה עניין של מזל. כדורגל משחקים 90 דקות ובסוף ברצלונה מנצחת. אם הייתי לוקח את המשחק הזה ברצינות, סביר להניח שגם לא הייתי רואה את המחצית השנייה, בגלל שביום שלאחר מכן הייתי צריך לקום ב-7:30 בבוקר. אני לא יודע אם זו הייתה הפסימיות שלי אם סתם תסכול, אבל היה לי ברור שלא משנה כמה טוב תשחק ריאל וכמה רע תשחק ברצלונה, הקטאלונים ינצחו את המשחק או לפחות יעלו לשלב הבא.

    מעניין אם הזכירו פה את העובדה שאנחל די מריה לא שיחק אתמול, אני חושב שלא. זה רק מראה כמה טובים אנחנו יכולים להיות כשאין לנו מה להפסיד או שהחלאות משחקים בצורה די רדומה, להזכירכם הוא היה השחקן המצטיין בניצחון האחרון של ריאל מדריד על ברצלונה ואם כמה שהוא חשוב למערך, אפשר להסתדר גם בלעדיו, וזה מביא אותי לנקודה הבאה: קאקה ואוזיל. כביגול זו הפעם הראשונה שהשניים משחקים ביחד מול קבוצה רצינית ולא עוד קבוצת פח בסגנון אלמריה, אוסאסונה או גרנאדה. אין ספק שהם היו השחקנים שהיוו את הגורם הכי משמעותי בשינוי היכולת של התקפת ריאל בהשוואה למשחק בברנבאו. פעם שנייה שהגרמני משלים 90 דקות של קלאסיקו במדי הבלאנקוס, כשגם בפעם הקודמת התוצאה הייתה 2-2, והגרמני אף הספיק להבקיע באותו משחק. עד אתמול מוריניו לא הסכים לצוות בין השניים במשחקי הקלאסיקו ומאז סוף העונה שעברה אני חושב שזו טעות לחשוב שהשניים רק יתפסו את המקום של כל אחד מהם ויהיה מאוד צפוף, ואתמול הוכח שגם מוריניו טעה. שלושה קשרים אחוריים דפנסיביים שאחד מהם הוא אנטי-מסי ענקי זו לא הפתרון היחיד ואולי גם הפתרון הפחות טוב על מנת להתגבר על המשחק של ברצלונה שקרוב להיות שלמות, ואף נהפוך הוא, אתמול הוכח שההגנה הטובה ביותר היא התקפה, ושהשילוב בין שני קשרי פליימייקר איכותיים רק קוטע את הטיקי טאקה של ברצלונה, ולא להפך. גם רונאלדו מצטרף אל השניים ובהחלט אומר לכולם שהתקפה זה לא הכל בשבילו וגם הוא, עד כמה שזה נשמע מוזר, בעל יכולות הגנתיות טובות מאוד. אוזיל וקאקה מצאו את עצמם לבד מספר רב של פעמים, וגם סבסבו בצורה מרשימה ביותר את בוסקטס ואת פיקה.

    עוד נקודה מעניינת שקשורה למשחק אתמול, היא לגבי פפה. האמת היא שהוא אכזב אותי שוב, רק שהפעם זו מבחינה אחרת. פפה הוא האחרון שחשבתי שיושפע מהיחס המגעיל והמטונף שקיבל מהאוהדים ברחבי כל העולם, וגם מהתקשורת (והם האחרונים שצריכים לעשות דברים מסוג שכזה, עושה רושם שהאקרים פולניים השתלטו על המארקה). נראה שהוא קצת הושפע מהיחס המגעיל שקיבל ונראה שהוא רק המשיך עם ההצגות, אבל מבחינת כדורגל נטו, הוא שיחק מצוין. חסם בצורה יוצאת דופן את שחקני ההתקפה של ברצלונה והראה שהוא לא חייב להיות קשר אחורי על מנת לעצור את מסי או את אלכסיס סאנצ'ז. הוא צריך לשים זין ליחס המשפיל שהוא מקבל, והשריקות בוז מאוהדי ברצלונה אפילו אמורות לעזור לו, ולהגיד שהוא עושה טוב את עבודתו. כך לפחות נדמה לי, גם כריסטיאנו ספג ועדיין סופג משריקות בוז, וזה אחד מהגורמים שמשפיעים עליו לטובה והביאו לו 40 שערי ליגה בעונה שעברה ואת תואר השחקן הכי טוב בעולם לשנת 2008. מה שכן, אני חושב שמסי מאוד הגזים אתמול, נראה שההצלחה עולה לו לראש ובשנה וחצי האחרונה הוא צולל יותר, מכסח יותר ואגואיסט יותר. סביר להניח שאוהדי ברצלונה ואוהדים אחרים לא ישימו לב לזה (אני לא אציין פה סיבות כי כל אחד והסיבה שלו, שלרוב הוא בחיים לא יצליח לגלה אותה בעצמו ולא להתכחש אליה).

    אני מסכים פה עם רבים, שרק בעמדה אחת מוריניו שגה אתמול כאשר פרסם את ההרכב הרשמי, וזו עמדת החלוץ. אני לא אומר שזו טעות טיפשית, מכיוון שבהתחשב בממוצע השערים המצוין שיש להיגוואין, אין שום סיבה לא לפתוח איתו. אבל אני עדיין לא חושב שזו לא טעות, גם הארגנטינאי עצמו יודה שבנזמה הרשים הרבה יותר ממנו העונה ונמצא בכושר יותר טוב, אני חושב שהעובדה שבנזמה הבקיע כבר אחרי 22 שניות לאחר אותה טעות של ואלדס, וגם מספר דקות אחרי שנכנס אתמול מהספסל הוא כבר הספיק להשפיל את פויול ולהכניע את פינטו. היגוואין לעומת זאת, קיבל אף הוא הזדמנות נדירה להבקיע שער מוקדם לזכות ריאל, אבל החטיא ממצב שקשה מאוד להחטיא בו, ועוד הוא הגיע אליו בפי 2 פחות זמן ממה שלקח לבנזמה להכניס במשחק בליגה. אם נסתכל על הקלאסיקו'ס החרונים של פויול, נראה שהרבה יותר קשה לו לשמור על בנזמה מאשר על הפורטוגלי שהוא במקרה גם הכוכב הגדול ביותר בריאל מדריד, ואני בכלל לא מעליב פה את רונאלדו בשום אופן.

    אך כפי שאמרתי כבר מקודם, ברצלונה משפיעה על המשחק הרבה יותר מריאל, ולמזלם של הבלאנקוס (למרות שקצת טיפשי להגיד שלריאל היה אתמול מזל), ברצלונה לא הייתה בשיאה אתמול ושיחקה באופן די רדום. העובדה שריאל שיחקה אתמול בצורה הרבה יותר התקפית ופתוחה העניקה לבלאוגראנה הרבה הזדמנויות להבקיע שערים מהתקפות מתפרצות, ואם ברצלונה הייתה משחקת בצורה יותר טובה (כמו ששיחקה בברנבאו למשל), זה היה יכול להיות הפסד משפיל. אך ברצלונה עדיין הספיקה להבקיע שני שערים מאוד חשובים מהתקפות מתפרצות, וקיבלו יתרון ממש לא ראוי. זו בהחלט חסרון אצל מוריניו, ומעניין לדעת כיצד הוא יצליח לטפל באירועים מהסוג הזה מבלי לפגוע באיכויות ההתקפיות שריאל יכולה להראות, כפי שראינו אתמול.

    מספר רב של נקודות שמוריניו חייב לזכור אותן ולהשתמש בהן בעתיד, ואם קצת יותר מזל, ריאל בהחלט יכולה להתמודד עם ברצלונה ואף להתעלות עליה.
     
  5. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,085
    לייקים שהתקבלו:
    343
    אולי שכחתם, אבל יש היום דרבי בולנסיה, שולנסיה תגיע לסיואטד דה ולנסיה של לבנאטה, עם היתרון 4-1 מהמסטאייה.

    ההרכב של הלוס צ'ה:

    אלבס
    אלבה, רואיז, ר.קוסטה, בארגאן
    ברנאט, טינו קוסטה, אלבלדה, פיאטי
    פארחו
    אדוריז

    כן כן, ריקרדו קוסטה לראשונה בהרכב מאז המחזור הראשון אי שם נגד סאנטנדר, אפילו פארחו בהרכב וגם פיאטי. אבל אם אמארי לא יכול לבוא משהו הזוי, איפה מהמט טופאל? אפילו לא בסגל.

    פאבלו, מאת'יו, ומיגל לא בסגל בגלל פציעות\מחלה.

    סולדאדו, ג'ונאס, באנגה, ראמי, ברונו, פיגולי וגוויאטה בספסל.
     
  6. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שאפו לריאל מדריד על הגישה המנטלית שלה אתמול. כל אוהד ברסה באשר הוא רק קיווה שזה המערך שאיתו מוריניו יעלה, ומוריניו הפתיע-הוא זרק לנו את המערך ואת ההרכב הזה לפנים, והתוצאה מהמשחק הקודם עשתה את שלה. ריאל מדריד לא רק מבחינת מערך (לתשומת לבך דור) עלתה התקפי ופתוח, אלא גם מבחינת הסגנון משחק שלה. לכן היא מצאה את ברסה טועה, והרבה. למעשה, הלחץ המדהים שריאל הפעילה והחוסר פחד שלה במשחק ההגנתי וההתקפי גרם לברסה לעשות יותר טעויות, ועל זה ריאל מדריד הוציאה את התיקו.
    ריאל מדריד "בכוחות עצמה" הגיע שלוש פעמים למצבים מסוכנים, אבל הגולים שלה והמצבים הכי מסוכנים שלה למעשה הגיעו מטעויות שלנו. פיקה עם חתיכת משחק נפל כבר מההתחלה היה עם הזחיחות והביטחון המופרז שלו, פינטו אידיוט חסר תקנה ואבידאל שכול אוהד ברסה כבר שכח כמה גרוע הוא יכול להיות מהעונה הראשונה שלו. אבל בצד השני צריך להיות קבוצה שיודעת לקחת, וריאל מדריד היא קבוצה שלקחה והייתה אולי צריכה לקחת את כל הקופה במשחק הזה. הגיע להם התיקו הזה, גם אם ברצלונה חילקה מתנות בחלק ההגנתי, ריאל גרמה להם לטעות וסוף סוף שיחקה כמו ריאל מדריד ולא כמו חטאפה. השאלה מה יקרה כשיהיה למוריניו מה להפסיד, האם הוא ישחק ככה או שוב יהפוך את ריאל מדריד למיורקה? ליבי על היגוואין שהולך לעבור שחיטה, אולי בצדק אולי לא.

    וכמובן, כבר אז אמרתי ואני רואה שאדון אמיר המנהל המהולל ממשיך עם התשובות של "גם ברצלונה לא קדושים". אולי במקום לברבר כל הזמן עם התשובה החופרת הזאת באמת תבסס את דבריך על טעויות שיפוט משמעותיות? אתה באמת טוען שהגול שנפסל לראמוס לא היה חוקי? כמה קריטי האדום שהוא קיבל דקה 88? ובכלל, אף אחד פה לא זוכר שהוא ביצע 2-3 עבירות של צהוב? למה לאס ופפה בכלל נשארו על המגרש? פפה שלח אגרוף לפניו של ססק ונשאר על המגרש. פפה לאחר מכן ניסה לדרוך על אלבס. הקטע הכי מגעיל מבחינה ספורטיבית הוא שאחרי הפצצה שפפה שלח לססק לפנים, ריאל מדריד באמת רצתה להמשיך לשחק כדורגל כאשר ססק שוכב! הרי אם השופט לא עוצר, ריאל מדריד מתעלמת מכך שברצלונה מסמנת לה להוציא את הכדור ורצה לשער! זה היה אחד הרגעים הכי מגעילים שראיתי בכל משחקי הקלאסיקו. ועוד בצורה כזאת צינית.



    למעשה, ברסה הגיע כבר מקופחת מבחינת השיפוט שכן פפה לא אמור בכלל לראות מגרש לאיזה שבועיים-שלוש אחרי הדריכה על מסי. אם הבלם אויפלושי שלכם קיבל הרחקה על דריכה לא מכוונת שהייתה מאוד גסה, אז איך זה שפפה לא? כי מוריניו את שלו עשה מהעונה שעברה-הוא את היתרון שלו בשיפוט כבר הרוויח. הוא נמצא במצב של win-win. זה מה שהוא רצה מההתחלה, זאת הייתה המטרה שלו מההתחלה. אם יטעו לטובתו הוא ישתוק ויסתכלו על העונות הקודמות, ואם יטעו לרעתו זה הסוף של השופט. אוהדי ריאל מדברים על פנדלים, אבל באמת שזה מגוחך, כי בוסקטס היה עם יד צמודה, ואבידאל הגן על הפנים, כאשר הכדור בכלל שפשף את ידו ולא באמת "מנע" או שינה את מהלך המשחק. אני עוד יכול לקבל את היד של אבידאל כפנדל למגזימים, אבל גם פפה עשה עבירה של פנדל על סאנצ'ס, אוהד ברסה ציין זאת? לקחו לברסה מצד של אחד על אחד עם נבדל שלא היה, אני דיברתי על זה? לא משנה מה, לשחקן של מוריניו ישלחו כרטיס אדום אחרי 3 עבירות של צהוב שני ולא אחרי הפעם הראשונה, כמו שבאמת צריך, וזה כי הוא הרוויח את היתרון שלו בשיפוט. להגיד שברצלונה נהנתה זה בולשיט מוחליט ואם אתה טוען ככה אתה בדיחה מהלכת.
    וכן לפני שתגיד "גם ברצלונה לא קדושים" לא טענתי שאנחנו קדושים, רק טענתי שזאת צביעות לנפנף בפנינו צוללנים או להצדיק את הכיסוחים של ריאל בגלל הצלילות שלנו כיביכול, או להגיד שאותנו לא מקפחים. לקחו לנו יותר מידי נקודות העונה, ובמשחקים נגד ריאל היתרון אם כבר הוא אליהם בלבד-כי להם יש את היתרון מהעונה שעברה, המיוחד באמת מיוחד.

    http://up353.siz.co.il/up3/bqhmmznmzkd2.Xxx

    זה מוריניו אחרי המשחק, מחכה ליד הרכב של השופטים. מנטליות של קבוצה קטנה.

    אני שמח שריאל נתנה לנו את הכאפה הזאת על חטא ההיבריס ועל האף למעלה, ואולי שחקני ההגנה יתחילו באמת להגן. אבידאל ופיקה אתמול במשחק קטסטרופה. במשחק הבא נגד ריאל, אני מאוד מקווה שהשחקנים יהיו עם הרגליים על הקרקע כי אז זה לא יסתיים בתיקו. התוצאה הזאת יכולה אולי גם לעזור ולשרת את ברסה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/1/12
  7. Gianluigi Buffon Campione d'Italia

    הצטרף ב:
    ‏12/3/06
    הודעות:
    3,737
    לייקים שהתקבלו:
    65
    מין:
    זכר
    כמו שפפה עשה למסי? קונטראו עשה למסי? כמו מה שראמוס עשה? http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/bduh.Xxx

    מה תוכל להגיד על בארסה בנוגע לארועים שמאחורי עיניי השופט שלא מקבלים התייחסות (שפפה זה השיא!)? http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/dunno.Xxx
     
  8. hai80 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/08
    הודעות:
    1,299
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם אני אובייקטיבי, שתיהן שנואות עליי באותה מידה אני חושב ששתיהן משחקות לא ספורטיבי ובארסה משחקת אפילו יותר מלוכלך, ריאל משחקת אגרסיבי ולפעמים בצורה מוגזמת אך בסה"כ למעט מקרים מכוערים כמו של פפה הם משחקים טוב ואם הייתי אוהד ריאל הייתי גאה בשחקנים על המלחמה והנחישות שלהם, לעומת זאת ברצלונה כשהובלטים ביניהם אלכסיס, פדרו אלבס ובוסקטס פשוט משחקים מכוער ונופלים מכלום, עושים פרובוקציות על שטויות וזה הרבה יותר מרתיח ומגעיל לצופה הנייטרלי.
     
  9. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה לא צופה נייטרלי. אתה שונא ברסה. וזה בסדר, גם אני לא צופה נייטרלי כשאני רואה את אינטר-מילאן, כי אני שונא אינטר.

    אם לדעתך לדרוך על מישהו בלי קשר לכדור ולצלול זה מכוער באותה מידה כמו לצלול, תהיה בריא.
     
  10. ValenciaCF Member

    הצטרף ב:
    ‏26/4/09
    הודעות:
    661
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ולנסיה ניצחה 3-0 בחוץ את לבאנטה (אדוריז, פיאטי עם צמד) ותפגוש את ברצלונה.
    7-1 מוחץ לולנסיה בסיכום שני המשחקים.
     
  11. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    וזה בדיוק כל הקטע,לאף אחת מהקבוצות אין זכות להגיד משהו על הקבוצה השנייה.
    שחקני בארסה צוללנים?אולי ריאל לא עושה את באותה מידה אבל היא עושה את זה והיא עושה את זה לא מעט.
    שחקני ריאל מכסחים ונותנים קטנות?גם שחקני בארסה.אולי הם קטנים וזה מונע מהם להיות ה"בריונים" על הדשא אבל גם פאברגס לא נמנע מהקטנות וגם מסי נתן איזה כניסה בפפה ככה כדי להחזיר לו.

    אין פה צדיקים גם לא פויול וגם לא קסיאס.

    לדעתי ריאל קופחה במשחק כי אני מאמין שהיה פנדל ביד של אבידל ואני לא בטוח בכלל שהייתה עבירה בגול של רמוס.
    כן גם לריאל היו הנחות במשחק אבל יש לי את ההרגשה שתמיד בארסה עם הגב לקיר השיפוט מכריע.גם במשחק וגם בשני אליפויות אירופה שהיא זכתה שבלי השיפוט ממש לא היה בטוח שזה היה קורה.

    רק דבר אחרון שאני רוצה שיקרה זה שיסתמו למורניו כבר את הפה.נמאס לשמוע אותו מתבכיין כמו ילדה שילמד קצת מפפ בקטע הזה.
     
  12. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    אני מסכים שהיד של בוסקטטס בהתחלה הייתה צמודה וזה לא פנדל. למה הוא היה צריך לשחק אותה כאילו הוא קיבל את הכדור בביצים?

    בכל מקרה, הגול של ראמוס גבולי, לדעתי לא הייתה שם עבירה, אלבס הרגיש את היד שלו ונפל, אבל ראמוס טעה שמההתחלה התעסק עם הידיים. חוץ מזה שאי אפשר לדעתי איך המשחק היה מתפתח אם הוא היה מאושר, זה לא כמו גול שהובקע אחרון במשחק ונפסל.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏26/1/12
  13. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,481
    לייקים שהתקבלו:
    2,672
    מה רצית שהוא יעשה? יעלה לשחק בלי ידיים?

    ראמוס עלה למספרת, אבידל הגן על הפנים ואפילו רואים שהכדור משפשף לו את האצבעות

    לא פנדל ולא נעליים, וגם במקרה של בוסקטס. מספיק עם הלוקסוס לחפש איפה ריאל נדפקה
     
  14. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוא משך אותו ביד, חדל.

    באחת הכתבות אחרי המשחקים הראו שקודם כל הכדור נגע בבטן שלו ואז ביד. זה לא משנה, זה עדיין לא יד של פנדל. אם אינני טועה גם ביד של אבידאל השופט שרק קודם כל למשחק מסוכן של ראמוס.

    aloneli,
    אתה טוען שברצלונה משחקת משחק מגעיל מבחינת פאולים כמו ריאל? ציינת שמסי "החזיר" לפפה, הוא כולה עשה עליו פאול של צהוב והוא קיבל על זה צהוב. לא היה פאול ברוטאלי, לא פאול לשבירת רגל, ובטח לא קטנה מאחורי העין של השופט. תסתכל בתמונה שלי, היא נלקחה אחרי הפאול הברוטאלי והמסוכן שמסי עשה...

    אמרת שססק נתן קטנות. תן לי אחת שכולם ראו חוץ מהשופט
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏27/1/12
  15. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,297
    לייקים שהתקבלו:
    437
    תאמינו לי שחיבה גדולה לחבורת הגועל של ברצלונה אין לי, אבל לדבר בכלל על שיפוט בהקשר של המשחק הזה זה מגוחך. השופט היה חייב להרחיק את דיארה לפני המחצית, ובעשרה שחקנים אני לא רואה שום סיכוי שריאל משווה. כמו כן שני נבדלים במצב מאד מסוכן נשרקו סתם כנגד ברצלונה, וגם פפה הבהמה (ללא ספק עבר את בוסקטס ודני אלבס בדרך לתואר השחקן הכי מתועב ועלוב נפש במשחקים בין השתיים) היה צריך לעוף אחרי עוד ניסיון לרצח על ססק. אני הייתי בהלם שהם בכלל מעיזים לדבר על השיפוט אחרי המשחק הזה.

    בכלל עם כמה שברצלונה קבוצה צבועה, מלוכלכת ומסריחה עם טונות של צוללנים - מוריניו הצליח להסריח את ריאל עוד יותר. עצוב מאד כמה הטיפוס הזה מסוגל לכער את הספורט שאנחנו אוהבים. אין לי ספק שחלק מהדברים שפפה עושה הם בעידוד פסיבי שלו (עובדה שהוא שוב קיבל הרכב).