גמר גביע המלך 2012

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏14/10/11.

  1. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    ירדן זה לא אוהד ריאל שטוען את זה, אני אישית קראתי בכמה מקומות שחושבים שזה לא ממש פאול, וזה לא אתרים שמזוהים עם ריאל, אני אישית חושב שכן יש פאול כאן אבל עדיין בשנים האחרונות ברצלונה ושיפוט זה דבר שהולך ביחד וכל אחד שאומר לא פשוט משקר או חי בסרט ככה שאפשר להבין את העליהום שיש על ברצלונה כי הקבוצה הזאת נהנית מזה בצורה קבועה..אנשים מחפשים את ברצלונה כי בחלק לא קטן מהמקרים אם יש ספק או טעות זה הולך לטובתם
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/1/12
  2. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הקבוצה לא נהנת מזה בצורה קבוע, היא גם סובלת. תראה עם החצי גמר מול אינטר, וכל משחק למעשה נגד ריאל, וגם העונה במשחקים מול שאר הליגה-אספניול, ולנסיה, חטאפה. להגיד שברצלונה נהנת באופן קבוע זה לשקר.

    אבל לא תראה את שחקני ברצלונה מדברים על טעויות שיפוט בתקשורת, ולא תראה את פפ מחכה לשופטים אחרי משחקים. בטח לא אחרי משחק שבו הוא היה צריך לסיים על 8 שחקנים וסיים עם 10.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/1/12
  3. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    xavi6, לא כולן עוצרות, אפילו לא הרוב כנראה (מבין הליגות שאני צופה בהן כולל הספרדית), וההבחנה הלא אמפירית שלי היא שבליגות בהן פחות נהוג לעצור על כל התחזות/פציעה, יש פחות מקרים של התחזויות למען עצירת התקפות של היריבה.

    ואתה יודע מה ההשקפה שלי בנושא, רשמתי אותה בפירוש כאן.
     
  4. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אבל העובדות הן שברצלונה עצרה מול ריאל כל הזמן, כמו במקרה פפה, אז מין הראוי שגם ריאל תעצור. למרות שממה שאני רואה, תמיד ברסה עוצרת ותמיד גם הקבוצה היריבה עוצרת. אם לא תמיד יש עצבים וכמעט מכות במידה והקבוצה לא עצרה.
     
  5. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,085
    לייקים שהתקבלו:
    343
    תפסיק לשחק אותה תמים, רשמת שכל הקבוצות עושות את זה, ואחרי שאליאס אומר לך שלא אז אתה טוען שיש בלאגן, בלאגן או לא יש המון קבוצות שלא עוצרות במצב של שחקן שנפצע, ואפילו מצהירות על כך רישמית כמו אספניול, למשל. ריאל מדריד לא שונה מאוד הרבה קבוצות שעושות את זה, ולפעמיים בצדק.

    אם אני לא טועה, גם ברצלונה לא תמיד עוצרת.

    יש הרבה דברים להתלונן עליהם, זה לא אחד מהם.

    לגבי הטעויות שיפוט, כמו שאמרתי שתי הקבוצות סבלו באותה מידה, הגיע לפפה אדום זה בטוח, השער של ראמוס נפסל בצדק למרות ההצגה הרגילה שאלבס הוסיף, לא היה פנדל בנגיעת יד של בוסקטס שהייתה צמודה לגוף, הגיע לדיארה אדום, שתי נבדלים של ברצלונה שלא היו נשרקו, אדום לראמוס לא הגיע למרות שלא שינה דבר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/1/12
  6. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,481
    לייקים שהתקבלו:
    2,672
    "המיוחד" התלונן, כהרגלו, על השיפוט למרות שוויטיינס חס על לסאנה דיארה ופפה ולא שלף לעברם כרטיסים אדומים. כעת דוברו של מוריניו, אלאדיו פאראמס, סיפר מה אמר הפורטוגלי לאיש עם המשרוקית כשכתב בטוויטר: "עכשיו אתה הולך לעשן סיגר ולחייך, יא מנוול".

    פאראמס לא ויתר על ההזדמנות ותקף את השופטים בעצמו: "תמיד אמרתי שאם בארסה טובה יותר, היא מנצחת ואם היריב טוב יותר, השופטים דואגים שהיא תנצח". אלא שהוא לא עצר פה ותקף גם את דני אלבס: "חמור עם אוזניים קטנות ומשקפיים לא הופך לדוקטור, הוא נשאר חמור".
     
  7. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    אפשר להסכים עם הדברים שמוריניו עושה ואפשר שלא...זה שבבארסה לא מתלוננים על דברים שקרו זה דבר שונה, מוריניו עושה את מה שלדעתו יועיל לריאל עם הזמן...נראה עד כמה זה נכון
     
  8. Ohad_Glr Member

    הצטרף ב:
    ‏5/1/07
    הודעות:
    1,280
    לייקים שהתקבלו:
    108
    כמה קישקושים הולכים פה...

    קודם כול, השיפוט היה נורא. אני לא חושב שאפשר להגיד אבל שאיזושהי קבוצה "נהנתה" ממנו, כי השופט פשוט גרוע. מצד אחד, אני מאמין שלריאל הגיע לפחות פנדל אחד במשחק הזה. מצד שני, ריאל הייתה צריכה לסיים את המשחק הזה עם 9 שחקנים. אם לאס היה מורחק מתי שהגיע לו, אני מניח שזה היה נראה אחרת לגמרי.

    לגבי מוריניו- אתם חיים בסרט אם אתם מצפים ממנו למשהו. מי שמתלונן עליו כנראה פשוט לא מכיר את מוריניו. הוא יעשה הכל, יגיד הכל, ישקר וילכלך- הכל כדי שהקבוצה שלו תנצח או תקבל יתרון. זה הבנאדם וזה הטיפוס, אם תרצו או לא. אני מבין שמבחוץ קל מאוד לשנוא את זה, אבל אם אתה אוהד ריאל מדריד אתה צריך לשמוח שיש לך מאמן כזה.
    כל השחקנים מלוכדים סביבו והתקשורת מתעסקת בו במקום לתקוף את השחקנים. הוא משיג את מה שהוא רוצה והוא ישתמש בכל דבר כדי להשיג את זה.

    לגבי המשחק, סוף סוף ריאל משחקת באמת התקפי מול ברסה, ועוד בקאמפ-נואו. לא חשבתי שזה יקרה במשחק הזה (אחרי התצוגה במשחק הראשון) והופתעתי לטובה מהעניין הזה. עם קצת יותר ריכוז של היגואין, או קצת יותר מזל ריאל הייתה עוברת שלב. אבל הגביע הזה בכלל לא מעניין אותי, מה שמעניין אותי זה שריאל מדריד עמדה כשווה מבחינת כדורגל לקבוצה הכי טובה בעולם, ועשתה את זה עוד בבית שלה. סוף סוף.

    והעניין האחרון הוא מה שמפריע לי. אני לא מדבר על המשחק האחרון בקטע הזה, אלא על כל התקופה האחרונה- לצערי, ריאל מדריד וברצלונה הן היום שתי הקבוצות הכי טובות בעולם, וגם שתי הקבוצות הכי מגעילות בעולם.
    ההתחזויות וההצגות במשחקים האלה כבר הגיעו למצב שאני רוצה לשבור בגללן את הטלוויזיה.
    בשתי הקבוצות ביחד אפשר לספור על שתי כפות ידיים את כמות השחקנים הנורמלים וההוגנים.

    אז עדיין יש כמה עלי תאנה כמו איקר, צ'אבי, פויול או אלונסו שמכסים על כל הטינופת הזאת, אבל טיפוסים כמו פפה, אלבס, בוסקטס ודה מריה גורמים לי לרצות לשבור את הטלוויזיה.
    ועוד לא כתבתי מילה על מסי ורונאלדו. שני גאוני כדורגל, שני השחקנים הכי טובים שיצא לי לראות (כשמסי הוא אולי גם השחקן הכי טוב בהיסטוריה), וגם שניהם טיפוסים מגעילים (כריסטיאנו יותר מוחצן בעניין, אבל לשניהם לא חסר). כמה שהם מדהימים מבחינה מקצועית, אני לא סובל אותם.

    טיפוסים כמו פפה גורמים לי יותר מידי בזמן האחרון להתבייש בזה שאני אוהד ריאל מדריד. אם הייתי אוהד ברסה, עם חברה כמו בוסקטס, אני מניח שגם לא היה לי נוח עם העניין. זה מה שמעצבן אותי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/1/12
  9. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    אני ממש לא מסכים עם זה שריאל לא עצרה. היא הניעה כדור וחיכתה שהוא יקום, לא הייתה ריצה למתפרצת. תסתכל על ההקלטה (החל מדקה 22:40):



    איכות אמנם גרועה אבל מה זה משנה. החלק החזק של ריאל העונה הוא התקפות מתפרצות, היו גולים שלקח פחות מחמש שניות להגיע מרחבה לרחבה, פה עברו 20 שניות והם עדיין היו במחצית המגרש. זו ריצה להתקפה וניסיון להבקיע שער "מגעיל"?
    נכון שפפה פגע בו והייתה צריכה להיות שריקה, אבל אי-אפשר להגיד שהוא לא הגזים. ומעניין מאוד ש-20 שניות הוא נשכב על הדשא ומתפתל, ואחרי שיש שריקה הוא קם.

    זו הסיבה פחות ופחות קבוצות עוצרות כיום, אם זה שחקן הגנה או שוער אז בדר"כ יעצרו, אבל על שחקן התקפה מעט מאוד פעמים זה קורה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/1/12
  10. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היא לא הניעה כדור במטרה לתת לו לקום, היא הניעה כדור במטרה לצאת להתקפה וחיכתה לראות אם השופט יעצור או לא. אחרת מה הטעם? מוציאים כדור וזהו. כל השחקנים של ריאל למעט אחד שאני לא מזהה מסמנים למי שעם הכדור ללכת לגול, וזה מה שבנזמה אוזיל וקונטראו עשו. אם לא השופט, ריאל רצה לגול, ולא באמת אכפת לה שכל שחקני ברסה מסמנים לה לעצור.

    אם ברצלונה הייתה עושה את זה במקרה של פפה, שהוא באמת צלל, מעניין איך אתם הייתם מזמרים.

    עמי תפסיק לקשקש, לא אמרתי שיש בלגאן. אמרתי שכל הקבוצות שאני ראיתי חוץ מאספניול היו עוצרות את המשחק. במידה ולא הקבוצה השניה הייתה פונה בעצבים לקבוצה שהמשיכה, ובצדק, כי זה חוק ספורטיבי לא כתוב בין הקבוצות שמשחקות. כל עוד אף מאמן קבוצה לא מצהיר אחרת, אני מצפה מכולן להתנהג לפי החוק הזה. גם ברסה.

    אוהד,
    מבחינתי זה מגעיל שמוריניו מנסה ליצור יתרון בשיפוט. אם אתה מאמן כזה גדול, ושחקנים כאלה גדולים, למה אתה מבייש את עצמך את המועדון ומחכה לשופטים אחרי משחקים? למה כל פעם אתה מתלונן על שיפוט? יש מאבקים פסיכולוגיים ויש ליצור לעצמך יתרון שיפוט, שעכשיו הוא מקבל משחק אחרי משחק ועוד מתלונן. אני לא הייתי רוצה שפפ ינסה לעשות זאת. אם ככה אתה רוצה לקחת תארים-בבקשה, תהנה.

    asi asi asi gana el madrid
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/1/12
  11. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,508
    לייקים שהתקבלו:
    580
    אם כבר מדברים על צביעות, מה תגידו על ה"נזיר" צ'אבי - איש משפחה, שחקן צנוע ועניו והנציג הבכיר של "בני האור" מברצלונה, שנתפס בקלקלתו במהלך ריאיון אותו קיים לאחר המשחק? לכל מי שתוהה - בריאיון הזה השתמש צ'אבי במספר כינויי גנאי שכוונו לעבר שחקני ריאל מדריד ואף לעבר שופט המשחק.



     
  12. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אתה רציני? נתפס בקלקלתו?

    הלוואי שאלו יהיו "כינויי הגנאי" השכיחים בעולם הכדורגל...
     
  13. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,508
    לייקים שהתקבלו:
    580
    לא כינויי הגנאי (שכללו בעיקר את המילה "FUCK") הם אלו שגרמו לצ'אבי להיתפס בקלקלתו, אלא הביקורת הגלויה שלו על השיפוט ועל שחקני ריאל מדריד. מסתבר שגם בצד של בארסה יודעים לפתוח את הפה, אך משום מה - הנתון הזה לא זכה להתייחסות בדיון הנ"ל.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏27/1/12
  14. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה קרה, מישהו אומר את האמת בפנים מתחילים לעשות רעש? צ'אבי אמר ששחקני ריאל בכו במנהרה, הוא אמר שהם לא יודעים להפסיד והאשמה היא על השחקנים שלהם שמשחקים כמו בהמות, כמו למשל דיארה שכול העולם ואחותו יודעים שהיה צריך לקבל אדום.

    את האמת צריך לזרוק בפנים, לי אישית כאוהד נמאס מהמצב הזה. אני מאשים את פפ שסותם את הפה ולא יוצא עוד נגד מוריניו ובוכה על השיפוט, אני מאשים את ברסה שהיא לא התלוננה על פפה ובכך הייתה מרחיקה אותו, אני מאשים את שחקני ברצלונה שלא שוברים לריאל רגליים על ימין ושמאל, ואני מאשים את פפה שהוא בהמה צבועה שתמשיך לדרוך על שחקנים ולבסוף גם תפגע פגיעה יותר חמורה. ומעל כולם אני מאשים את מוריניו שנותן לזה לגיטימציה.

    חלאס עם הצביעות.

    אגב, זה מה שנתפס כאשר צ'אבי לא היה מודע לכך שמצלמים אותו. בפועל, לא ראית את פפ מתלונן על שיפוט, לא ראית אף שחקן ברסה מתלונן על שיפוט, אז די לקשקש. בוודאי שבתוך ליבם הם יודעים שהשופטים טועים לרעתם והם מתים להגיד זאת בראיון, אבל הם לא יתבכיינו פעם אחר פעם בתקשורת כמו שחקני ריאל ומאמנם כדי ליצור לעצמם יתרון.
    שחקנינו לא טיפשים ולא תמימים. הם רואים ומרגישים את הציניות הדוחה של ריאל מדריד משחק אחרי משחק ואני חושב שבאמת הגיע הזמן שזה יתפוצץ. זה לא יכול להמשיך ככה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/1/12
  15. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    גם ברצלונה לא יודעים להפסיד בכבוד (אינטר), ההבדל הוא שהם כמעט ולא מפסידים.