נבחרת אנגליה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י אמיר ע, ‏8/8/10.

  1. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,209
    לייקים שהתקבלו:
    4,937
    זה נכון, ולכן לא אמרתי שאנגליה הולכת להיות אלופת עולם או אירופה. אבל היא כן יכולה להיות נבחרת ברמה קבועה של רבע גמר, ואם היא לא סובלת מיותר מדי פציעות - כי כפי שאמרת, אין לה מאגר נרחב מדי - היא גם יכולה להצליח יותר מדי פעם. זה החומר שיש כרגע. עדיין יש פה פוטנציאל ל-11 מצוינים, לכל הפחות.

    לגבי מה שנאמר כאן על פיל ג'ונס, אין ספק, הבחור עדיין לא בלם לרמות האלו וראו את זה גם ביונייטד. הוא טוב כמגן ימני, הוא טוב כקשר. כשמדובר בעמדה שהיא קודם כל הגנה והרבה אחר כך כל דבר אחר, הוא עדיין לא שם. טוב, רק עכשיו מלאו לו 20.
     
  2. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    לדעתי פירס פשוט העלה את רב נבחרת הצעירה לבוגרת...את האמת חבר'ה, יפה שחזרתם למשחק, אבל הייתם לנצח בבית נבחרת שמשחקת מחצית עם קשר הגנתי כמגן שמאלי...זה לא המקום לפרט את הבעיות של הכדורגל ההולנדי, אבל אלכס העלה פה נקודה מאד מאד טובה.

    אני מקווה בשבילכם שהצעירים שראיתי היום באנגליה גם יצליחו לסחוב את הקבוצות האנגליות כי אחרת תמשיכו לרדוף אחרי נבחרות אחרות. אם בתפקיד החלוץ אין שחקן שיכול להחליף את רוני אז מצבכם ממש לא יאומן. הולנד, מדינה עם 17 מיליון איש מצליחה כמעט מדי כמה שנים להביא לתודעה הציבורית חלוצים ברמה מאד גבוהה. אם אנגליה נותנת בכורה לשחקן כמו פרייזר קמפבל אז הולנד יכלה גם לתת לריקי ואן וולפסווינקל ובאס דוסט לשחק...

    לא נראה לי שאנגליה תבוא ליורו עם סגל כה צעיר, אבל אתם יכולים יותר טוב לקבוע ממני אם זה יספיק. הולנד ניצחה אתכם היום בלי המגן הימיני הקבוע שלה (ואן דר ויל פצוע), עם מגן שמאלי שהוא בכלל קשר הגנתי, בלי ואן דר וארט ועם סניידר שרחוק מיליון שנה מכושרו של לפני שנה פלוס.

    היום מי שעשה את ההבדל הוא שחקן שאם לא היה ברב הקריירה שלו פצוע היו מדברים עליו כמו שעושים על מסי ורונאלדו. לאנגליה לא היתה היום את אריאן רובן...

     
  3. Wazza Member

    הצטרף ב:
    ‏3/10/11
    הודעות:
    1,405
    לייקים שהתקבלו:
    47
    מין:
    זכר
    הבעיה העקרית של אנגליה היא הפציעות ושיטת המשחק המיושנת שלה.
    כשרון יש אבל לא שווה לכשרון של ספרד, גרמניה, הולנד וכו'.
    אני אומר דווקא שצריך להביא מאמן הולנדי, מאמן שיעבוד יותר על החזקת כדור, מסירות קצרות ולא סתם מסירות ארוכות סתמיות.

    ופרגוסון כל כך שונא את הפגרת נבחרות, איך שהוא תמיד יונייטד נדפקת מזה הכי הרבה.
    פרגוסון בכלל מתעב את הנבחרת האנגלית נראה לי, שם יש לו כמעט כל משחק שחקן שנפצע.
     
  4. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    אני לא מבין את הדיבור הזה על שיטת משחק. אף מאמן לא יוכל ללמד את שחקני נבחרת אנגליה לשחק במסירות קצרות מהירות כשאותם שחקנים על המגרש לא משחקים כך בקבוצות שלהם. כשאתה עולה עם בארי, פרקר וג'רארד בקישור, ואדם ג'ונסון ויאנג- ששניהם הם לא שחקנים של הנעת כדור, אתה לא יכול לצפות למשחק כזה בשום אופן.

    מאמן נבחרת לא יכול לשנות שחקנים, אם זו השיטה שהוא בוחר לשחק (הנעת כדור וכו', מה שאמרת) הוא צריך לבחור את השחקנים המתאימים לשיטה. באנגליה אין הרבה מבחר לסוג משחק שכזה. רוב הווינגרים הם שחקני קו נטו, ואין הרבה קשרים טכניים באמצע אם בכלל. רוני הוא השחקן היחיד שיכול לשפר את אנגליה בתחום הזה. ואולי גם ווילשייר אבל מי יודע איך ומתי יחזור.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/2/12
  5. Wazza Member

    הצטרף ב:
    ‏3/10/11
    הודעות:
    1,405
    לייקים שהתקבלו:
    47
    מין:
    זכר
    אז אנגליה בחיים לא תגיע לשום מקום עם שיטה שכזאת. לכן, שחקנים צעירים, ממש מגיל צעיר, מגיל 10 ומטה כדאי לחנך לשיטת משחק כזאת. רק עם יעבדו עם השחקנים על הנעת כדור שכזאת מגיל צעיר זה יעבוד. כרגע באמת שאי אפשר לשנות משהו, אבל שחקנים צעירים עוד אפשר להרגיל ככה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/2/12
  6. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    אני ממש לא מבין אותך. להולנד יש 2-3 סופרסטארים, אבל כבר שנים שיש לנו בעיות קשות בהגנה. היום שיחקנו מחצית שלמה עם קשר הגנתי שלדעתי מעולם לא שיחק כמגן שמאלי (סטיין שחארס). אני יכול להסכים איתך שאולי המאמנים לא מספיק טובים, אבל הרזומה של קאפלו לא מרשים?

    לדעתי יש באנגליה בעיה גדולה כי ראשי הקבוצות הגדולות מעדיפות זרים. האינטרסים של השייחים הערבים, האוליגרכים הרוסים או חבר'ה מארה"ב לא מעניין את הנבחרת אלא רק את הביזנס שלהם. אחרי שהתחילו עם חוק בוסמן הנבחרת האנגלית לא הגיעה יותר לשום הישג משמעותי. אתה רוצה לדעת למה?
    התשובה נמצאת שתי שורות למעלה...אני חוזר ואומר, אם לדוגמא ארסן וונגר ממשיך לאמן בארסנל ולהביא לקבוצה מיליון שחקנים דוברי צרפתית הנבחרת לא תשתפר. צ'לסי ומנצ'סטר סיטי מעדיפות לזרוק כסף על זרים, אבל לקדם את השחקנים המקומיים? חוץ ממנצ'סטר יונייטד שמקדמת גם צעירים הקבוצות הגדולות באנגליה מזיקות לחולצה הלבנה היפה של אנגליה.

    חוק בוסמן הביא לחורבן כדורגל הקבוצות בהולנד, אייאקס כאילו נעלמה מהמפה, אבל הנבחרת מראה ברב השנים שהיא נמצאת בצמרת הכי גבוהה שיש. אם לפני 1996 אנגליה היתה אחת הנבחרות החזקות בעולם היא מאז לא מצליחה להגיע לשום חצי גמר בטורניר גדול. הולנד? 1998 חצי גמר מונדיאל, חצי גמר יורו 2000, גמר המונדיאל 2010...

    ולמה ספרד מצליחה כל כך? נכון, ריאל וברצלונה מבזבזות כסף על ימין ושמאל, אבל בעיקר ברצלונה מאמינה גם בשחקנים מקומים. צ'בי, אינייסטה, פויול ואחרים. הגיע הזמן שבאנגליה יבינו שהזרים הורסים לכם את הנבחרת!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/2/12
  7. Vanitas Member

    הצטרף ב:
    ‏6/10/10
    הודעות:
    1,127
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לאף אחד לא איכפת מנבחרת. הקבוצות רוצות להיות חזקות ותחרותיות, והאמת שקשה לבוא אליהן בטענות.
     
  8. Wazza Member

    הצטרף ב:
    ‏3/10/11
    הודעות:
    1,405
    לייקים שהתקבלו:
    47
    מין:
    זכר
    נכון שהזרים השתלטו על אנגליה, בלי הזרים הליגה האנגלית והקבוצות האנגליות היו כמעט שום כלום.
    כי לאנגלים פשוט אין את זה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/2/12
  9. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    אפשר לחשוב שכשהאנגליות שלטו ביבשת בסוף שנות ה70 ותחילת ה80, נבחרת אנגליה היתה כ"כ מדהימה.
     
  10. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    Vanitas, לאף אחד אכפת מהנבחרת? מי נשיא הסיטי דובר הערבית, אברהמוביץ' הרוסי, הבעלים האמריקאיים של היונייטד או ארסן וונגר? כן, אלה מתעניינים רק בלהביא מיליון זרים לאי הבריטי, אבל לדעתי להמון אנשים כן אכפת. הבריטים פטריוטים מספיק והם עדיין גאים בעובדה שהם המציאו את המשחק. אם לתקשורת לא היתה כל כך אכפת הם לא היו חושבים כל פעם מחדש שהם מועמדים לזכייה בגביע. העניין הוא שהשחקנים כנראה מעדיפים את הכסף של הקבוצות ופחות הסמל של חולצת הנבחרת...ביחד עם נשיאי הקבוצות הזרים הם הבעיה כי במדינה עם מיליוני אנשים יש מספיק כשרון בשביל לאיים כל כמה שנים על גביע זה או אחר!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/2/12
  11. Wazza Member

    הצטרף ב:
    ‏3/10/11
    הודעות:
    1,405
    לייקים שהתקבלו:
    47
    מין:
    זכר
    היא לא, אבל שיטת המשחק הייתה מתאימה לה.
    היום שיטת המשחק מאוד מאוד שונה והאנגלים עדיין חיים בתקופת האבן הזאת עם סגנון המשחק הפרימיטיבי, כאשר הרבה נבחרות כבר משחקות בשיטה חדשה, יפה ומועילה.
     
  12. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,209
    לייקים שהתקבלו:
    4,937
    וזה אכן קורה. אתה רואה את ווילשיר, אתה רואה את המסירות הקצרות והמהירות בין וולבק לקלברלי. זה נובע מעבודה שנעשה איתם בגילים הצעירים וזה יניב פרי. היו בכדורגל האנגלי פגמים בפיתוח שחקנים. לא חושב שכולם תוקנו - אבל כן עובדים על זה. וגם אם מביאים זרים למחלקות הצעירות, מי שבאמת טוב - טוב לרמה של נבחרת אנגליה - יצליח. זה לא שראינו ים של זרים מהנוער של הקבוצות באנגליה עושים לעצמם שם ענק.
     
  13. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    אכן, רק חשוב להוסיף שזה שמלמדים אותם מגיל צעיר לשחק ככה וככה, לא אומר שבעתיד אותם שחקנים יהיו טובים כמו אחרים. זה לא מתכון להצלחה, אבל זה אכן מתכון ליישור קו עם הכדורגל העולמי. הזכירו פה את ספרד ואיך שהיא מצליחה כיום, זה לא רק עבודה ולימוד, זה גם כישרון בלתי רגיל שהיה בדור השחקנים הזה. הדור הבא של ספרד, אם כמה שמוכשר גם הוא כנראה, יהיה פחות טוב ולא בטוח שיביא תארים.

    די מזמן ראיתי תכנית מעניינת ששודרה במקור בערוץ של צ'לסי, מעין שיחה בין זולה, פרנק למפארד ועוד שחקן שברח לי מי זה היה, והם דיברו בדיוק על הנושא הזה. על ההתקדמות בשנים האחרונות של האקדמיות באנגליה בלימוד כדורגל יותר מודרני. דיברו על כך שזה עניין שהתחיל מהדור הקודם, וממשיך בהדרגה. מה שמעניין זה שנאמר שם דבר הפוך ממה שאני רואה שאומרים פה- שהזרים פוגעים בנבחרת. גם למפארד וגם זולה טענו שלדעתם הזרים הרבים בליגה מעלים את הרמה הטכנית של השחקנים האנגלים והופכים אותם ליותר מתוחכמים במשחק, בעזרת הכדורגל שהם הביאו איתם ממדינות המוצא שלהם.


     
  14. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    יש גם את ג'ורדן הנדרסון, שאמנם עדיין בוסרי, אבל המשחק שלו מתבסס על דינמיות, אינטליגנציה, טכניקה ומסירות קצרות.
     
  15. AronB Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/09
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מצד שני, אתה שומע ורואה גם את הרעש, הצילצולים והדרישות ההזויות שישנן בשביל להחזיק או, רחמנא ליצלן, לרכוש שחקן אנגלי. האינפלציה הזאת היא לא פחות מכה משאר השמות שהועלו כאן, כי לך תשבור את הראש על לקדם שחקן אנגלי, למשל ברכישה שלו, בלי לשבור את כל החסכונות. אחר כך אתה כבר קולט שבכסף שביזבזת על האנגלי הבינוני, היית יכול להשקיע על שחקן (או יותר) הרבה יותר טוב ושיש סביבו הרבה פחות הייפ.