ויירה נשאר, אואן הולך

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י ArsenalFan, ‏17/7/04.

  1. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צודק הגמר היה ב 98,ב- 97היתה אומנם יובנטוס אבל נגד דורטמונד.

    ואן ניסטלרוי חתם לא מזמן לעוד 5 שנים אבל 5 שנים זה הרבה זמן והכל יכול לקרות אבל לא מזמן הוא הצהיר על רצונו להישאר,שלא ייגמר לעולם.

    וירה-למרות 3 האליפויות ו 3 הגביעים את התואר של אלופת אירופה ושוב ההגמוניה של יונייטד,זה לא נעשה ואילו זה היה קורה ביונייטד הייתי מרגיש שמשהו גדול חסר ושהוא עזב לפני סיום העבודה.

    אילו בקאהם למשל היה עוזב מרצונו את יונייטד לפני 99 או אם לא היה מוביל את יונייטד לזכייה בכל תואר אפשרי ועוזב באמצע לריאל מדריד אחרי שיונייטד ופרגוסון הפכו אותו לשחקן ולבן-אדם שהוא הייתי מאחל לו ולאשתו בעיקר הרבה דברים לא נעימים.

    ברור שאתה מעדיף להסתכל על הדברים הטובים שהיו עם וירה ולהגיד לו תודה עליהם,זו זכותך,אילו אני במקומך ואולי חלק אחר של אוהדי ארסנל מרגישים כך הייתי אומר תודה גם כן אבל מרגיש תחושה של רגע לאן אתה הולך עוד לא סיימנו.

     
  2. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    Mokesh
    אתה עונה על השאלה שלך לבד!
    כולם נמצאים בהנהלה!קאמצ'ו רק הגיע,את דל-בוסקה זרקו!
    מה שיש על המגרש זה מה שקובע!
    ראול,ראול,ראול זה מה שיש?
    אכן צלסי לא פחות גרועים בקטע הזה,גם ברצלונה,גם ארסנל,גם מילאן.
    אני בחיים לא ירצה לראות את מה שקורה בריאל מדריד,אם זה על המגרש(ולא משנה אילו תארים זה יביא)או אם זה בדרך הניהול ביונייטד!
     
  3. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מנהלים, אני מצטער מראש אבל דבר כזה מוציא אותי מדעתי.

    שחקנים קטלוניים בברצלונה: פויול, שאבי, גאברי, ג'רארד, ולדז, פרננדו נבארו, אולגוור, אינייסטה, חורקרה. גם סרחיו גרסיה המושאל.
    במועדון עובדים שחקני הדרים טים חריסטו סטויצ'קוב, צ'יקי בגירסטיין, אמור ויוזביו סאקריסטן. יוהאן קרוייף הוא חבר-יועץ.
    לאפורטה חייב את כל השחקנים ללמוד קטלונית, ורונלדיניו כבר נותן את הטאץ' האחרון למבטא שלו.
    בעונה החולפת היו משחקים בהם בארסה עלתה עם 7 (!) שחקני בית, כולל מוטה הברזילאי.
    אז חלאס לזיין את השכל.

    למה הובא קמאצ'ו? כדי שאוהדים כמוך יוכלו לאמר שהקבוצה מקושרת לשורשים.



    סטרטפורד, אתה אוהד עיוור. אז ויירה עוזב, ביג דיל. שחקנים בכל העולם עוזבים לאחר 3 שנים, ולאחר 8 שנים, ולאחר 20 שנים, את המועדון שלהם. אין כאן משהו מיוחד ואין כאן שום תקדים. אם וכאשר זה יקרה, פטריק ויירה יעזוב את המועדון שלו on good terms, יגיד תודה לאוהדי ארסנל ויעבור לחצי האי-האיברי. אין שמץ של אי-נאמנות בזה. להגיד שויירה לא עשה מספיק לארסנל זה בולשיט שרק אוהד שמחפש איך לעקוץ את ארסנל יכול לאמר.
     
  4. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתם מוזמנים להמשיך ולדון בריאל מדריד בפורום כדורגל ספרדי, כאן מדברים על כדורגל אנגלי...

    גם אני מרגיש שויירה היה צריך להישאר, כמו שאמרתי- אני לא מתיימר להבין למה הוא עזב, אם אני בנעליו אני נשאר בארסנל ודוחה את ריאל מדריד. אבל השיקולים האלו שלו, ולנו נותר רק לכבד אותם. כשקאנטונה פרש, לפני שיונייטד הצליחה לזכות בגביע אירופה, גם הרגשת החמצה, ותחושה של רגע עוד לא סיימנו?

    בכל אופן, אין יותר מדי מה לעשות בנידון, חוץ מלקחת את הדברים באחת משתי הדרכים- הדרך האופטימית של להסתכל בראש מורם ולהגיד לו תודה רבה על העבר ולצפות לעתיד אחר וטוב יותר, או הדרך התבוסתנית של להתעסק רק ברגשות שליליים ולהתבוסס בשנאה ובכעס כלפי שחקנים שעזבו, ובסוף לגמור כמו אוהדי טוטנהאם, או גרוע מכך- כמו אוהדי לידס.

    ואן ניסטלרוי חתם על חוזה ל-5 שנים? גם פטריק ויירה חתם על חוזה ל-3 שנים לפני קצת פחות משנה, ואפילו ב-DVD שהוציאו לעונת האליפות הוא אומר שהוא לא רוצה לעזוב לעולם את ארסנל. אין מה לומר, לפעמים זה מגיע בעתות הכי לא צפויות. בסופו של דבר, מעטים השחקנים שלא עוזבים בכדורגל העולמי, שבו גם חוזה הוא לא חוזה אמיתי...
     
  5. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני אגיד לכם מה הסיבה שהוא עוזב את ארסנל.

    ארסנל הפך למועדון ללא כבוד ברגע שהם לקחו את סול קמפבל מטוטנהאם. מבחינתי אין דרך אחרת לסכם את זה. מבחינתי ארסנל הוא מועדון ללא שום נשמה. יש בסגל שני שחקנים שקשורים למועדון, ואלו אשלי קול ודניס ברגקאמפ.

    כשאתה זונח את הכשרונות הצעירים שלך, כשאתה מתנתק מהארץ שאתה מייצג את זונח את הערכים שלך, ומבחינתי, יונייטד הקפיטליסטית אמנם שינו את הערכים שלהם, ונכון שחלק מהם שליליים, אבל לפחות הם פועלים על ערכים.

    הרבה מאוהדי ארסנל בלונדון הם "נספחים", חבר'ה שיושבים בשכונות של צ'רלטון או קריסטל פאלאס למשל, ועברו ללבוש חולצות של הגאנרס כי הם מצליחים. אני בחיים לא רואה דבר כזה קורה בטוטנהאם אם הם מתחילים היום לקחת תארים. אפילו צ'לסי על מסחורה הכבד נשארת עם האוהדים המקוריים והאמיתיים שלה.

    אז הנה ההוכחה הסופית, קפטן או לא קפטן, פטריק ויירה היה בסך הכל טרמפיסט על ההצלחה של ונגר.
     
  6. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    Barcik
    אם הייתי מחפש לעקוץ את אוהדי ארסנל(ואני עושה את זה לא מעט בפורום) הייתי כותב דברים אחרים!
    אתה הוא העיוור,תקרא את מה שכתבתי,אין פה שום דבר לגלגני!
    כששחקן כמו וירה עוזב זה כן ביג דיל,בדיוק כמו באגיו באיטליה,קמבל באנגליה או פיגו בספרד!
    זו לא העברה רגילה של שחקן רגיל בין מועדונים כמו שיש כל הזמן זו רעידת אדמה(מבחינתי בכל אופן).

    ArsenalFan
    כן,כשקאנטונה פרש הרגשתי כמו מת ועד היום אני מרגיש פיספוס ו שהוא פרש מוקדם מדיי,הייתי מוכן לוותר על הזרת ביד ימין שלי על מנת שיזכה עם יונייטד בגביע אירופה לאלופות,אבל ההבדל הוא שהוא פרש כי נמאס לו מכדורגל,הוא לא עבר לקבוצה אחרת באנגליה או באירופה וזה הבדל עצום!

    אני מאוד מקווה שואן ניסטלרוי לא יעזוב לעולם,אבל אכן אף פעם אי אפשר לדעת,הלוואי וכולם היו כמו סולסשיאר שמעדיף את הספסל ביונייטד על פני הרכב בקבוצות אחרות!

    לגבי ספרד,איך שקבוצות מנהלות שם,תודה לאל שאנחנו מתעסקים באנגליה,שם כמו בארץ המאמן לא קובע את מי להביא אלא ההנהלה,שכונה!
     
  7. John Frusciante Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/04
    הודעות:
    146
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וכן יש לך טעות!
    ויירה הוא שחקן מצויין,באמת אחד הטובים בעולם בתפקידו... אבל לכול שחקן יש מחליף!
    אני יכול לתת לך כמה שמות של שחקנים שיכולים להחליף אותו:
    רובן בארחה מלונסיה,פירלו ממילאן,מאניש מפורטו,ויש עוד כמה...
    או שונגר יחליט ללכת על ג'ילברטו סילבה ואדו באמצע,למרות שזה יחליש את ארסנל מאוד.
     
  8. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פירלו יכול להתאים מאוד למשחק באנגליה, רק שאין שום סיכוי שבעולם שמילאן תוותר עליו. איזה מזל.
     
  9. John Frusciante Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/04
    הודעות:
    146
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מבין מה כול הדאגה הזאת?!
    ארסנל זה אחד המועדונים העשירים בעולם!!!
    באמת נראה לכם שוונגר לא ימצא לויירה תחליף ראוי?!
     
  10. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוטספר, באמת שאין לי סבלנות לקשקושים שלך- "מתנתקת מהארץ שהיא מייצגת" או "זונחת את הערכים שלה" (אין לך מושג ירוק על ארסנל)- כי כבר עייפתי מלהגיב בפורום הזה לטענות השטחיות וחסרות הבסיס האלו, אתם מוזמנים לחזור אחורה בארכיון אם אתם רוצים את התשובות שלי, באמת נמאס לי. הדיון הזה בכלל מוצה כבר לפני כמה שבועות. אבל מעבר לכך שאתה סתם מזיין את השכל, אתה עוד חושב שההגעה של סול קמפבל והתוצאות שלה (כביכול), זה מה שגרם לפטריק ויירה לעזוב כי זה הפך למועדון "חסר כבוד" (?!?! לא גנבנו אותו, לא עשינו כלום מאחורי הגב של ספרס- פשוט החתמנו שחקן חופשי באופן חוקי לחלוטין. מה לא "מכובד" בזה? אני מבין את הטענות לקמפבל, אבל לארסנל? יאללה, בכיין). טוב שלא מצאת את הסיבה הכי מצוצה מהאצבע... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/bduh.Xxx

    אין מה להגיד אז מפליצים איזו דמגוגיה בשני שקל, של אוהד מתוסכל של קבוצה שלא מסוגלת להתרומם בזכות עצמה ולכן היא מנסה לחקות את היריבה הגדולה שלה שעקפה אותה בפער חסר תקדים, "בלי נשמה" כביכול. הקנאה בכך שארסנל היא זו שיצרה דומיננטיות אמיתית ומושכת אהדה בלונדון פשוט אוכלת אתכם, אז מפליצים טענות כמו "ארסנל לא מתבססת על האוהדים האמיתיים שלה"- ממש שקר וכזב, שיא החוצפה שלך היא לומר שארסנל לא נשארת עם אוהדים אמיתיים (מאיפה לעזאזל...?), כשהיום כל הבסיס של האהדה לטוטנהאם היא שנאה טהורה לסול קמפבל- הרי זה כל מה שהאוהדים שלכם מתעסקים בו! ממש אהדה למופת. אם לא הייתם מתעסקים בסול קמפבל כ"כ הרבה, אולי מצבכם היה טוב יותר.

    Where are your Steven Clemence's? (וזה בתשובה לזניחת הכשרונות הצעירים). תתבשלו בקנאה שלכם בכיף, וסליחה על השפה הבוטה, כי ממש הבאת לי את הקריז.
     
  11. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נכון שחימום של דיונים יכול להיות משעשע למדי, תן לי רק להתייחס לטיעון האחרון שלך:
    לדלי קינג, אנתוני גארדנר, ג'וני ג'קסון, סטיבן קלי, לי ברנארד ומארק ייטס לקחו חלק פעיל למדי בעונה האחרונה. אז זה לא מדוייק.
    Stephen Clemence (לא סטיבן) היה שחקן לא רע שמבחינת הבעייה איתו דמה מעט למת'יו את'רינגטון, והוא רצה שיפור משכורת יחד עם שיפור מעמד בסגל מה שכנראה לא התאים בזמנו לג'ורג' גרהאם שחתך אותו. בסופו של דבר לא יצא ממנו יותר מדי.

    טוטנהאם גם לא מתרכזת כמו שאתה עושה מסול קמפבל. נכון, זה מרגיז. בכיין? אני מאחל לך שיום אחד ליונגברג יילך לגשר, ואז נראה מי בכיין. גם לא ראיתי אוהדי ארסנל מפנים את הלחי השנייה כשלטענתם "שופטים העדיפו את יונייטד". בחייך.

    ותצא כבר מהסרט הזה שטוטנהאם מחקה את ארסנל. אף אחד לא מחקה את ארסנל, להזכירך סאנטיני לא היה האופצייה הראשונה שלנו, אבל אין כמו אוהד ארסנל לקפוץ ולזעוק חמס "גם להם יש מנג'ר צרפתי! מעתיקנים". איך בדיוק אנחנו מעתיקים אתכם? אנחנו לא קופצים על כל מה שאם תצעק לו בונסוואר הוא יסתובב.
     
  12. Gooner Member

    הצטרף ב:
    ‏19/11/03
    הודעות:
    2,721
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל קבוצה גדולה מושכת אוהדים חדשים,גם צ'לסי מתחילה למשוך אוהדים חדשים (אתה לא שם לכמה משתמשים חדשים בפורום?ואלה רק חברה שמנסים להיות מקוריים ולהקדים את זמנם,חכה ותראה אם צ'לסי זוכה באליפות,אתה תראה הרבה אוהדים חדשים,ואותו דבר היה קורה גם עם טוטנהאם..)

    הבנו שאתה מבואס על קמפבל!אתה ושאר ה"ספאדס" יכולים להתבכיין כמה שאתם רוצים,כנראה שהוא אף פעם לא היה קשור ממש לטוטנהאם (מעריץ ווסט-האם כילד לא?),ומה בדיוק אתה רוצה שארסנל תעשה?
    "שמע,אתה אחלה בלם והכל,ואתה גם לא עולה לנו פני,אבל לא נעים,אתה מטוטנהאם.."--->טוטנהאם הייתה מתה לקבל שחקן כלשהו מארסנל (אפילו ג'ילברטו וג'פרס..)-אתה סתם ממורמר.

    בקשר לפאדי,אתה צודק,זה נראה כאילו תמיד הוא מכוון "גבוה יותר",כאילו ההרגשה שהוא מנצל את ארסנל,
    כמה פעמים הוא אמר שהוא רוצה לשחק בריאל,הוא אפילו אמר שבמנצ'סטר הוא ירצה לשחק יום אחד,תמיד הייתה לי סלידה קלה ממנו בגלל שידעתי שהוא לא שחקן שבאמת מסור לקבוצה (יחסית למעמדו כקפטן),הוא שחקן נהדר והכל,הטוב בעולם בתפקיד שלו.אבל שיעשה טובה ויעוף מלונדון אם הוא חושב שארסנל לא מספיק טובה בשבילו.

    אולי הנרי צעיר,אבל ויירה צריך ללמוד ממנו כמה שיעורים בקשר להכרת תודה ונאמנות...
    זוכרים בשנה שעברה?שהוא פשוט צחק על ריאל מדריד מתי שהם התעניינו בו ("אני רוצה לשחק עם רונאלדו וזידאן,אבל בארסנל" "משעמם לי כבר מהשמועות האלה" "ארסנל היא גן העדן שלי" "Im A Gooner" "ארסן וונגר הציל את הקריירה שלי,אני בחיים לא אוכל לעזוב את הקבוצה.." וכו')אולי הוא לא אנגלי,אבל הוא שחקן שבאמת משחק בשביל הסמל ולא בשביל המשכורת (דרך אגב הנרי אפילו לא ביקש העלאה במשכורת פעם אחת מאז שהוא הגיע לארסנל)....


    ו"הוטספאד" זה נראה כאילו שאתה חי בעולם רומנטי שכזה שקיימים בו מועודנים עם נשמה.
     
  13. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן, קאפלו התלבט בין יובנטוס לטוטנהאם...

    ג'ורג' גרהאם, ההגעה של כריסטיאן גרוס אחרי שונגר הגיע, גלן הודל, ז'אק סאנטיני, הרעיון לאיצטדיון חדש שעלה ב"מקרה" אחרי שאנחנו הגשנו את התכניות לאשברטון גרוב (רציתם אפילו להשתתף באיצטדיון שלנו, או לחלוק את וומבלי), הבדיחה שעומדת בראש המנגנון שלכם שסוגדת לדיוויד דין... רק אני רואה שההנהלה שלכם כבר כמה שנים רק מחפשת איך ללכת בעקבות ארסנל שתמיד נמצאת צעד אחד לפחות לפניכם?

    Anyway, זה לא נושא הדיון. לחזור בבקשה לנושא.

    (נ.ב הנושא של הבכיין היה על ההאשמה שלך לארסנל שהחתימה את קמפבל, לא על קמפבל עצמו)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/8/04
  14. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא הבנתי מה לעזאזל קשור גלן הודל לארסנל???
    לא הבנתי גם את עניין האצטדיון, הרי כל אוהד טוטנהאם יודע שלהגיע לליין משמעותו לעבור שבעת מדורי גיהנום וכבר לא מעט שנים דנים בנושא.
    לא ידעתי שרצינו להתחלק באשברטון גרוב, אני מניח שזה בגלל שהמשאבים הכלכליים של המועדון מונעים ממנו כרגע להקים אצטדיון חדש, אז חיפשו אלטרנטיבה זולה יותר.

    עדי, חלאס עם השיגעון גדלות הזה. אף אחד בטוטנהאם לא מנסה להיות כמו ארסנל.
     
  15. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שיגעון גדלות? http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/laugh.Xxx אולי אתה חי בהכחשה...?

    הודל הוא קצת דוגמא פחות מובהקת מהאחרים- אבל מה לעשות שהוא חניך של ונגר, ממנו הוא למד, ומעיד בכל הזדמנות על כך שהוא הולך בעקבות המנג'ר שלו במונאקו כמודל לחיקוי. לגבי האיצטדיון- אל תגיד לי שזה היה במקרה שאחרי שאנחנו הגשנו את התוכניות של AG לעירייה שטוטנהאם בחרו גם הם לפעול בנושא, אתה לא עד כדי כך נאיבי... שבעת מדורי גיהנום? טוב שלא הגזמנו! התחבורה פחות נוחה מהייבורי או סטמפורד ברידג', אבל כבר שמעתי על דברים גרועים יותר. בסה"כ לוקחים מ-Seven sisters את הקו של בריטיש רייל עד תחנת וויט הארט ליין, משם להגיע לאיצטדיון זה עניין של שתי דקות וחצי...

    בכל מקרה, לא רוצה להישמע כמו תוכי- אבל תחזרו לנושא. זה הנושא הכי חם בכדורגל האנגלי בימים האלו, יש מספיק מה לכתוב בלי להתעסק בבעיות התחבורה של ספרס או בסול קמפבל. אין לי עניין להתחיל למחוק כאן הודעות.