בשירות הוד מלכותה

הנושא בפורום 'פורום יורו 2012' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏27/5/12.

  1. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    זה פשוט לא אמיתי. ג'רמיין דפו חוזר לאנגליה בעקבות מותו של אביו. אולי הם צריכים להחליף שם את המזוזות בהתאחדות.

    בכל מקרה, שום מחליף לא ייקרא לו, והוא אמור(?) לחזור בזמן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/6/12
  2. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,191
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    כל יום בשורה רעה אחרת נוחתת על הנבחרת, באמת שאין דברים כאלה.

    קריקטורה מגניבה (רק חבל שבייל לא אנגלי...):

    http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/545795_421798277843602_301832974_n.Xxx
     
  3. skyday20 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/7/09
    הודעות:
    7,340
    לייקים שהתקבלו:
    3
    מילנר וקלי הרגישו רע ולא יכלו להתאמן היום, מקווה שיהיה בסדר אי אפשר לספוג פציעה נוספת בסגל.
     
  4. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    מחר מגיע רגע האמת גם עבורנו ומעולם לא קרה לי שלפני משחקים אני נמצא ברגשות כל כך מעורבים. אני רגיל להתרגש מאוד לקראת טורניר גדול ויום לפני משחק זה כבר כולל פרפרים וכל עיסקת החבילה מסביב, אבל לאחר האכזבות בשנים האחרונות גם נוצרה מגננה פנימית והפכתי ציני בכל הנוגע לנבחרת. לא מאמין בה ועדיין תומך שלה. חשבתי שאולי זה כי התבגרתי או אולי זה סתם משהו רק אצלי, אבל מסתבר שלא הרבה אוהדים אנגלים נסעו בכלל (בדרך כלל אנחנו שולחים הרבה לכל חור בעולם). רק כדורגל טוב על המגרש יצליח להדליק בחזרה את הניצוץ ויהיה קשה לקבל מה שאני רוצה כשאני רואה מה מכינים שם לקראת מחר. אולי הצעירים יפתיעו ויציגו רוח אמיתית שהרבה זמן לא ראינו. אני לא מאמין רק עד שאני אראה זאת בשטח.
     
  5. skyday20 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/7/09
    הודעות:
    7,340
    לייקים שהתקבלו:
    3
    לדעתי זה הולך להיות כמו המשחק של פורטוגל מול גרמניה, שליטה יותר זמן של צרפת בכדור, הנעת כדור לא מרשימה של אנגליה, נגיע למצב וחצי במהלך המשחק אם ננצל אותו זה יהיה אפשרי, אם לא הצרפתים ימשיכו ללחוץ ויפרקו את החומה בסוף לאיזה שער מעצבן.
     
  6. Anfield Road Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    11
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קמתי היום עם פרפרים בבטן התרגשות גדולה מאוד
    אני לא יכול לחכות עוד מחר זה מתחיל!
    אפילו שאני יודע שאני יתאכזב אבל אני מקווה שאולי יקרה לנו איזה נס סוף סוף
    בכול מקרה COME ON ENGLAND! :aaa12:
     
  7. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    ננסה בכל זאת להכנס לקצת אווירה

     
  8. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    הוצאנו תיקו אותו רצינו מנבחרת מאוד מוכשרת ומסוכנת. התלהבתי לראות שיש לנו הגנה, זה לא דבר מובן מאליו בשנים האחרונות. ההתקפה שלנו תבחן ב 2 המשחקים הנותרים ואין ספק שנצא להתקיף יותר וזה נראה דווקא שיש עם מי. בדקות המעטות שרצינו להניע קצת כדור, יכולנו, וזה היה נראה לא רע. אני מעט אופטימי יותר ממה שהייתי.
     
  9. skyday20 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/7/09
    הודעות:
    7,340
    לייקים שהתקבלו:
    3
    הייתי בחוץ ולא יכלתי לראות את המחצית הראשונה :/, אבל את השנייה ראיתי והייתי מרוצה בסך הכל מההופעה של אנגליה, הצורה של המערך הנאגלי נשמרה יפה.
    והצרפתים לא הצליחו למשוך את אנגליה מהסדר שלה למרות הנעת ההכדור הארוכה, לפרקים שלהם. הנדרסון היה בסדר כשהוא נכנס, לא נלחץ מהמעמד.
    אנגליה הגיעה לכמות מצבים מסוכנת, פחות או יותר כמו צרפת.
    זה הנבחרת שנחשבה ליריב הכי איכותי של אנגליה, אז תוצאה כזאת היא טובה.
    השחקנים הצעירים כמו OX עשו את העבודה בצורה סבירה. OX אמר בריאיון ל ITV שהוא היה בסדר היום, לא יותר מזה. הוא צעיר מאוד וזה ניסיון חשוב בשבילו להמשך.
    זה התחלה טובה, זה היה משחק מאוד קבוציתי של כל הנבחרת האנגלית כולם עבדו קשה ביחד, בסך הכל זה תוצאה מכובדת מול נבחרת חזקה.
     
  10. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    משחק סביר ביותר שלנו. נראה לי שרובנו ציפינו לפחות. העליונות של הצרפתים הורגשה, אבל בסה"כ הם לא הגיעו ליותר מדי מצבים מסוכנים.
    הופעה טובה מאוד של הרביעייה האחורית שלנו, שהיתה ואמורה להמשיך להיות החוליה הדומיננטית בנבחרת. מנגד מי שהיו חלשים יחסית היו צמד הקשרים המרכזיים פארקר וג'רארד, שבקושי הצליחו לגעת בכדור במחצית השנייה ונפלו מהרגליים סביב הדקה ה-70. הם גם היו האשמים העיקריים בשער הצרפתי, בו לנאסרי היה זמן לעמוד על קצה הרחבה ולכוון את הבעיטה כאילו מדובר באימון. כמה חבל שאין לנו אופציות רציניות נוספות בעמדות האלה אחרי הפציעות של למפארד ובארי.
    לא מאשים את הארט בשער, זו בעיטה קשה מאוד לעצירה והוא בקושי ראה את הכדור.

    תוצאה טובה מאוד עבורנו בהתחשב ביחסי הכוחות. עכשיו רק צריך לשרוד את המשחק מול השבדים ולהתפוצץ על האוקראינים עם רוני במשחק האחרון.
     
  11. AW forever Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/06
    הודעות:
    7,285
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אופטימי? לא מבין ממה יש להיות אופטימי. התקפה אחת נורמלית כל המשחק (החמצה של מילנר) וכל השאר- שבבים ונסורת בנגרייה. מתגוננים עם עשרה שחקנים. טוב ויפה, תפתח עם וולקוט ותנסה לייצר משהו בהתקפה מתפרצת. פשוט לא היה על המגרש שחקנים עם מספיק כישרון להחזיק בכדור ולפתח את המתפרצת. מעבר לזה שזה היה מחריד לצפייה זה גם לא יעבוד מול שוודיה או אוקראינה שם יהיה צריך גם לתקוף.
     
  12. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    האוקס הראה ניצוצות, ואני בטוח שבמשחק בו יהיה לנו יותר פוזשן גם הוא ובעיקר אשלי יאנג יוכלו לבוא יותר לידי ביטוי. היום יאנג פשוט נעלם למעט המסירה הגאונית למילנר. גם האוקס וגם יאנג הם לא שחקנים שייקחו את המשחק עליהם, הם צריכים שיפעילו אותם. רק צריך שהציוות של פארקר וג'רארד יחזיק בכדור יותר ממה שהוא עשה היום. הקישור המרכזי של השבדים אמור להיות פחות חזק מזה של הצרפתים, כך שזה אמור להיות אפשרי.

    האופטימיות היא בעיקר מהעמידה של הרביעיה האחורית. אף אחד לא מצפה ליותר מדי מהחלק הקדמי כל עוד רוני לא שם. יהיה קשה מאוד מול השבדים.
     
  13. AW forever Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/06
    הודעות:
    7,285
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הממ, אם בעינייך לעמוד טוב הגנתית זה לספוג את הגול שנאסרי הבקיע אז כנראה שציפית למינימום תבוסה הערב. תיקו היה התוצאה הצפויה, אנגליה הצליחה לסחוט אותה בדרך הכי מכוערת שניתן בלי להיות אפילו טיפה משכנעת לגביי מה יש להציג בעתיד. באולפן של ESPN לאלאס אמר שהוא מאוד התרשם מאנגליה והתפתח ויכוח בינו לבין באלאק. לאלאס אמר שמה שמשנה זה לא הדרך אלא התוצאה, ובאלאק אמר- הם אפילו לא ניצחו. אם אנגליה הייתה מתבנקרת ומשיגה ניצחון אז זה היה סיפור אחר לגמריי. אבל לגנוב שער מקרי ואז לספוג עשר דק' אח"כ זה לא הירואיות, זה סתם חוסר יכולת.
     
  14. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    התרשמתי בעיקר מהרביעייה האחורית שעמדה מצוין היום. טרי ולסקוט היו נהדרים, ואפילו גלן ג'ונסון עשה יחסית מעט שטויות. הגול נבע מהפקרות של הקישור האחורי, ובלי קשר סטיבי ג'י ופארקר היו הכי חלשים אצלנו היום. מול שבדיה נצטרך לקבל מסטיבי ג'י גם עבודה התקפית. איפה ההשפעה שלו במרכז המגרש, איפה המנהיגות, איפה לבוא לקבל את הכדור מהבלמים, איפה להצטרף להתקפה מהקו השני, משחק לא מספיק טוב של ג'רארד. למרות הבישול.

    ולמעט אותה טעות בשער של נאסרי ועוד פספוס בשמירה על דיארה בכדור נייח העמידה ההגנתית היתה כמעט ללא רבב. לעשות 2-3 טעויות בהגנה ב-90 דקות מול יריבה עדיפה שלוחצת זה בסדר גמור.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/6/12
  15. WellNeverDie Member

    הצטרף ב:
    ‏6/7/10
    הודעות:
    2,230
    לייקים שהתקבלו:
    235
    הופעה מביכה של ג'רארד, ציפתי ממנו למרות הכל להרבה יותר מזה. למען האמת זה לא רק באשמתו, לא מבין למה לתת לו לשחק אבל לא לשחרר אותו שיהיה יותר התקפי.
    למה לשחק עם מילנר באגף ועם יאנג לצד וולבק? יאנג באגף וולקוט או צ'מברליין (שנעלם היום, אבל בעיקר בגלל המגן הימני המצויין של הצרפתים) כאשר וולבק בחוד וג'רארד מאחוריו. בקישור האחורי פארקר לצד מילנר נשמע בסדר גמור.

    אבל ההגנה היית מעולה היום וזה מאוד מעודד לקראת המשך הטורניר. סך הכל אנגליה עברה את המשחק הזה בשלום ואני מאמין שיהיה בסדר בשני המשחקים הנוספים.

    אגב, וולבק היה היום נהדר.