בשירות הוד מלכותה

הנושא בפורום 'פורום יורו 2012' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏27/5/12.

  1. ARSI Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/05
    הודעות:
    3,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תיקו מפתיע בהתחשב בנסיבות שלפני בעיטת הפתיחה. ואם כבר מדברים על מסביב, חסרו לי הדגלים האנגלים שתמיד רואים בהמוניהם במשחקי הנבחרת.
    גם הקהל היה שקט למעט דקות בודדות.
    הנבחרת של הודג'סון קצת יצאה קדימה והגיעה להזדמנויות. צ'מברליין עם ביצים של שור לא פחד וכידרר, על אף גיל הבר מצווה שלו והמעמד היוקרתי.
    אחד היצירתיים היחידים בסגל וחשוב שיפתח גם במשחק הבא.
    בצד השני באגף כנראה רוי בוחר במילנר רק בגלל הפיזיות שלו ביחס לוולקוט או דאונינג. אין שום סיבה הגיונית חוץ מזה. אוי כמה שאדם ג'ונסון היה יכול לעזור אם היה במקומו....
     
  2. h2z Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/04
    הודעות:
    1,601
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פארקר כבר סביבות המחזור ה-25 הראה סימני עייפות סביב הדקות 75-80, לא חושב שיש לצפות ליותר מזה משחקן שלא קיבל דקות מנוחה למעט פציעות והרחקות. התפקיד שלו הוא גם לא להוציא את הנבחרת קדימה, אלא להרוס התקפות של היריבה, בזה הוא טוב ומי שאומר אחרת משקר לעצמו. אמנם בווסטהאם הוא הוציא המון התקפות לפועל, אבל ברמות הכי גבוהות של הכדורגל אין לו שום סיבה לעשות דברים כאלו, המסירות שלו טובות רק בתור יציאה מפלונטר, לא ביציאות מהירות להתקפה. לא בדיוק הבנתי את התפקיד של הקשרים אתמול - מילנר וג'רארד שיחקו לצד פארקר או בעמדות יותר התקפיות?

    סה"כ הופעה טובה של הנבחרת, לא יוצא מן הכלל אבל תיקו נגד הצרפתים טוב לנו בשלב זה. משהו שכן שמתי לב אליו הוא הציוות של וולבק ודפו - זה פשוט לא יכול לעבוד כי שניהם דומים יותר מדיי, לדעתי אם משחקים עם שני חלוצים (בלי רוני כרגע) אז אחד מהם חייב להיות קארול בשביל הכדורים הארוכים.
     
  3. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    מילנר בכלל היה "קיצוני" ימני. סטיבי ג'י היה אמור להיות הפיפטי פיפטי ליד פארקר. לא ראינו יותר מדי התקפה לא מזה ולא מזה. אני מקווה שנגד השבדים, שם נצטרך יותר ליזום ופחות להפריע למגן השמאלי של היריבה בגיחות שלו קדימה, נראה את מילנר יורד לספסל לטובת וולקוט. רק שדאונינג לא ייכנס פתאום להרכב...
     
  4. skyday20 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/7/09
    הודעות:
    7,340
    לייקים שהתקבלו:
    3
    כרגע מרטין קלי ממשיך להיעדר מהאימונים של הנבחרת בגלל הוירוס שלא עוזב אותו.
    https://p.twimg.com/AvQo5QCCIAATxWu.Xxx
     
  5. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    המבחן מול צרפת עבר בהצלחה מבחינתי. אף גורם שפוי לא ציפה שנעשה משולשים לצרפת אלא נשחק טקטי ואחראי ונצא עם נקודות מהמשחק. זה נעשה בהצלחה וכל נבחרת גדולה בטורניר הזאת הייתה מרוצה מתיקו מול צרפת.

    היום יש לנו מבחן קצת שונה. מבחן בו צריך גם להראות עליונות על היריבה וכדורגל יצירתי. היום יהיה אפשר לשפוט קצת יותר איזו נבחרת מעמיד הודסון ואם הוא באמת עושה עבודה לא רעה. משחק אחד זה קצת מעט מידי, אך צמד משחקים כבר יתן לנו תמונה יותר טובה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏15/6/12
  6. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,253
    לייקים שהתקבלו:
    7,088
    http://www1.skysports.com/football/news/12...poised-to-start

    אבל למה במקום צ'מברליין? באמת חבל... אני דווקא בעד שקארול יפתח במשחק הזה, אבל על חשבון מילנר או במקרה היותר גרוע וולבק. באמת לא מבין למה להוציא את צ'מברליין מההרכב...
     
  7. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    1) אין לי ספק שבעתיד עם שחקנים כמו: גארי קייהיל, פיל ג'ונס, מיקה ריצ'ארדס, ג'ק ווילשייר, טום קלברלי, אלכס אוקסלייד צ'מברליין ו-וויין רוני ביחד עם כשרונות חדשים ונוספים הנבחרת הזו תיראה הרבה יותר טוב, בעיקר ברמה הטכנית, אבל לעזעזאל, אנגליה חייבים להיגמל מההרגל המגונה הזה של להעיף כדורים כל-כך סתמיים ומיותרים קדימה. הם צריכים ללמוד לשחק בצורה הרבה יותר סבלנית על הקרקע וזה צריך להתחיל מגיל הילדים.

    2) גיבור היום, תיאו וולקוט, אולי הוא לא ילד הפלא שציפו ממנו להפוך להיות ואולי גם באמת מדובר ב"אצן" בלבד ובעולם מושלם הוא לא היה יותר מאקס-פקטור במועדון כמו ארסנל, אך וולקוט מעונה לעונה משתפר ואפשר לראות זאת היטב במספרים שהוא הציג בשנתיים האחרונות. אם נרצה או לא, למהירות האדירה שלו אין תחליף, בוודאי במשחק פתוח כמו זה, בוודאי עבור נבחרת בינונית כמו אנגליה שנוטה לשחק על כדורים ארוכים לעיתים קרובות.

    3) אנדי קארול היה במשחק טוב מאוד היום: מעבר לאסרטיביות, אני חושב שהוא הראה שהוא יכול לשחק כדורגל טוב גם על הקרקע וזו לא הפעם הראשונה שהוא מציג זאת. נכון שהכוח האמיתי שלו הוא כמובן באוויר והשער שלו היום מראה זאת היטב, אך אין שום טעם להעיף לו כדורים כל-כך סתמיים פעם אחר פעם וזה גם משהו שצריכים להבין בליברפול בעונה הבאה. אני חושב שהיכולת שהציג היום צריכה לגרום לרוי הודג'סון להמשיך לשחק גם במשחק הבא עם שני חלוצים כאשר וויין רוני צריך לשחק במקומו של דני וולבק שהיה חלש מאוד לטעמי מלבד השער שהבקיע.

    4) גלן ג'ונסון היה פשוט קטסטרופה מהלכת היום וכמעט לבדו הפסיד לאנגלים את המשחק. ג'ונסון יכול להיות מגן התקפי לא רע בכלל רוב הזמן, אבל היום זה היה עוד אחד מהימים הללו שבו הוא הציג בצורת בולטת למדי עד כמה הוא שחקן הגנה גרוע בגלל חוסר האחריות והריכוז שהוא לוקה בהם. לטעמי אין בכלל ספק שמיקה ריצ'ארדס עולה עליו בכל פרמטר, חבל שהוא (כמו מייקל קאריק) לא חלק מהסגל. הסיבות כמובן ברורות, אך נקווה שהמצב לכל הפחות ישתנה לאחר הטורניר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/6/12
  8. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    עכשיו כשניצחנו אז האופטימיות עולה עוד מדרגה. היה טוב להגיע לטורניר הזה בלי הרבה ציפיות, זה גם קצת עזר להוריד את הלחץ מהשחקנים בהיסטריה שהתקשורת הייתה בעבר מכניסה את השחקנים אליה.

    מעניין אם וולקט צריך להמשיך כקלף מיוחד מהספסל או לקבל הזדמנות על ההרכב? החשש הוא שאם יפתח אז יאבד מהקסם הזה שהוא מביא איתו כשהוא עולה טרי.

    אז אופטימים אבל עדיין בזהירות רבה. האוקראינים מארחים אצלם בבית ולא פראיירים. להפסיד זה משהו שיש לקחת בחשבון.
     
  9. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,253
    לייקים שהתקבלו:
    7,088
    אני מקווה שהודג'סון הבין בדיוק מה צריך להיות ההרכב שלו למחזור השלישי ולהמשך הטורניר:

    הארט
    קול לסקוט טרי ג'ונסון
    יאנג פארקר ג'רארד וולקוט
    קארול רוני

    עדיין ממש לא הרכב וורלד קלאס, אבל ציוות של קארול כמו שנראה היום ורוני יכול להיות מעולה, וולקוט ויאנג ביחד באגפים יעשו המון צרות להגנה, ואם פארקר וג'רארד ייראו כמו שנראו היום במחצית השנייה בעיקר - עוד אולי נפתיע...

    נקודה על יאנג - לדעתי, קריטי גם מבחינת יכולתו האישית שוולקוט יישחק בצד השני ולא מילנר. כשהאחרון משחק שם כל עומס המשחק נופל על יאנג, והוא פשוט לא עומד בזה. כשיהיה שחקן שיאזן בצד השני הוא ייראה הרבה יותר טוב.
     
  10. WellNeverDie Member

    הצטרף ב:
    ‏6/7/10
    הודעות:
    2,230
    לייקים שהתקבלו:
    235
    ג'ונסון? הכנסת את ג'ונסון?!? הוא היה עלוב היום, אומנם אין את ריצ'ארדס בסגל אבל יש את ג'ונס שעדיף עליו.

    חוץ מזב אני מסכים איתך בנוגע להרכב כשיש התלבטות בין קארול לוולבק לצד רוני - קארול הוא הביג מן, מוריד כדורים, נוכחות גדולה ברחבה ומאוד פיזי בעוד שוולבק עושה המון תנועה, יותר טכני ומעט מרווח. בכל מצב רגיל הייתי אומר שוולבק עדיף על קארול לצד רוני בגלל שהם משחקים ביחד וזה יכול להיות מעולה, אבל לצערי שיטת המשחק של האנגלים שונה בהרבה משל מנצ'סטר יונייטד. במשחק של להעיף כדור קדימה ואולי לזכות במצב נייח עדיף את קארול.

    אגב, קארול היה הרבה יותר ממוריד כדורים ארוכים אלא הוא גם עשה המון עבודה, רץ ולחץ ואם איבד כדור הוא רדף והשיג אותו בחזרה. התאמץ המון וזה השתלם לו במשחק מעולה.
     
  11. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    גם קארול וגם וולבק נתנו תרומה רצינית מאוד אתמול, השני אמנם הצליח פחות בפעולות שניסה (למרות השער) אבל שניהם השתדלו ורצו וזה קריטי מאוד. זה משהו שדפו לא מסוגל לתת, ואני חושב שגם בהרכב יש שני קיצונים שאפשר להוריד בשקט לספסל בגלל חוסר התועלת שלהם.

    ג'ונסון היה חלש מאוד הגנתית, בכל אופן אני לא רואה אופציה אחרת בסגל של אנגליה כרגע ואפשר לקוות שהוא רק ישתפר. חדי העין גם ישימו לב שהבלם לצידו טרי תפס עוד משחק מחורבן מיני רבים השנה, והוא ממש לא הבלם הטוב שהיה. גם כאן חבל שאין אלטרנטיבה מהספסל. אני רק מקווה שהבעיות באגף ימין של ההגנה של אנגליה לא יבואו לעיתים קרובות גם מול הווינגרים האגרסיביים של אוקראינה.

    וולקוט ניצח את המשחק עבור אנגליה, ומסתמן שהוא הקיצוני הכי מוכשר שיש לה להציע. העונה הוא גם הוכיח לפרקים גדולים שהוא לא רק אצן, ושיפר את הפיניש וקבלת ההחלטות שלו מול השער. מבין חמשת הווינגרים שיש לאנגליה בסגל - אם אני רוצה מישהו מהם בעמדה מסוכנת מול השער לבעיטה/כדור רוחב, אני בוחר בוולקוט. הבעיה היא כמובן בכך שהוא כדורגלן שעוד לא קרע זוג נעליים ולא השיג כלום בקריירה שלו....אז אמנם זה הכי טוב שיש לאנגליה להציע, אבל זה בעיקר מדגיש את ההיצע העלוב.

    מילה טובה הולכת גם להודג'סון על ניהול משחק טוב. ההחלטה לשחק עם קארול השתלמה מהר מאוד כשהוא היה השחקן הדומיננטי במחצית הראשונה. את מילנר לטעמי אפשר היה להוריד כבר אחרי מחצית ואף אחד לא היה שם לב. אני גם חשבתי שכדאי להחליף את וולבק בסביבות הדקה ה-75 אבל הסבלנות איתו השתלמה. למרות שהוא עשה הרבה פעולות נחושות אבל לא טובות, הוא קיבל את התגמול שלו.

     
  12. h2z Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/04
    הודעות:
    1,601
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לטעמי המצטיינים של המשחק הם קארול, ג'רארד ופארקר. אמנם השניים האחרונים כבר בקושי סחבו בדקות הסיום, אבל משחק ההקרבה שלהם היה מעולה. כיף לראות את קארול הגמלוני רץ כמו מטורף ועוזר בהגנה! האגפים מצד שני - זוועה: הודג'סון בוודאי מתחרט על היום בו החליט לקחת אותו על פני ריצ'רדס, באגף השני אשלי גם לא ממש במיטבו, אבל לפחות לא גרם לשני השערים כמו ג'ונסון שנראה שהתיאום שלו עם שאר חוליית ההגנה לוקה מאוד בחסר - בגול הראשון הוא שבר את קו הנבדל, בגול השני איחר בסגירה על מלברג.
    גם יאנג ומילנר לא תרמו כמעט שום דבר למשחק, איך מילנר נבחר לפני אדם ג'ונסון בכלל?

    הנשק העיקרי של אנגליה חייב להיות המהירות מהאגפים, חבל שלנון לא נכנס לנבחרת, אבל וולקוט ואוקסלייד חייבים להיות יותר מעורבים, ראינו אתמול איה שינוי מרענן וולקוט הכניס בנבחרת (למרות שהגול שלו היה יותר שטות של שוער מבעיטה גדולה...).

    בדיעבד חוסר התעוזה עם החילופים השתלם, אבל הרגשתי שדפו היה חייב להכנס על חשבון יאנג, שמח שטעיתי בסופו של דבר.


    אני בטוח שמול אוקראינה נראה שיטת משחק שונה: עם רוני מאחורי חלוץ (קארול בבקשה!) צפויה להיות מעבר יותר חלק מהקישור להתקפה, רוני ידע לקחת את הכדור מג'רארד ופארקר ולייצר מצבים. כך גם השניים יוכלו להתרכז ביציאה מההגנה, וגם בהתקפה יהיה מי שיארגן הכל. רק שלא ילחץ שוב על הכפתור האדום ויעשה את השטות הקבועה שלו (ושל אנגליה...). :aaa021:
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/6/12
  13. AW forever Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/06
    הודעות:
    7,285
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מהנה לצפייה. אתם שוחטים בצדק את ג'ונסון שהיה איום ונורא אבל גם לטרי היה משחק רע. לכל מי שמיהר להסתנוור מהאיכות של ההגנה מול הצרפתים- כשיש עשרה שחקנים מצופפים אז עבודת ההגנה קלה יותר, גם אם ההגנה עצמה לא משהו. וולקוט והאוקס חייבים לפתוח מול אוקראינה. הגול של וולקוט היה בדיחה של איזקסון, בעיטה די סתמית למרכז השער. לעומת זאת הבישול שלו לשער של וולבק (פיניש מעולה) היה נהדר, הוא חתך במהירות ובטכניקה בין שני הבלמים ומסר כדור מעולה לוולבק. אם יש לך שחקן חם ובכושר, שחק איתו. לגביי אוקסלייד, אני חושב שהוא אלנטרנטיבה הרבה יותר מוצלחת ליאנג. זה לא יקרה בחיים כי וולקוט+אוקס+רוני+קארול זה הרבה יותר מידיי התקפי בשביל הודג'סון. מה גם שפארקר וג'רארד צריכים את העזרה בהנעת הכדור במרכז המגרש וזה משהו שהאוקס ות'יאו לא ממש יכולים לספק. אני עדיין חושש שאנגליה לא תעלה מהבית המוקדם, אבל לפחות זה בידיים שלהם. לא להפסיד לאוקראינים...
     
  14. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    לגבי וולקוט, האמת שאני מעדיף אותו יותר כסופר-סאב. כשזה מגיע במצב של יתרון לאנגלים הוא בכלל יכול להיות איום גדול עבור היריבות. אך אני מסכים עם כל מי שטוען שמילנר חייב לרדת לספסל, וצ'מברליין לדעתי צריך להיות המחליף שלו.
    יאנג במשחק האחרון באמת הסריח את המגרש ואני לא אתפלא אם בסופו של דבר הוא יהיה זה שיפנה את מקומו בשביל אוקס או רוני, ואז וולבק יעבור הצידה. יאנג עדיין שחקן נהדר שיכול להועיל מאוד לאנגלים במצבים הנייחים וגם העזרה ההגנתית שלו היא לא דבר של מה בכך.
    אני אישית הייתי מכניס את אוקס, מוציא את מילנר. מכניס את רוני, מוציא את קארול. למרות משחק טוב ושער נהדר, כשהוא משחק יש יותר מדי כדורים ארוכים. מלבד זאת, שילוב של וולבק ורוני יכול להיות נהדר כי הם כבר מתואמים מהעונה שעברה (ועוד סיבה לדעתי למה להשאיר את יאנג על המגרש).

    בקיצור, ככה הייתי עולה נגד אקראינה:

    - יאנג - פארקר - ג'רארד - אוקס -
    - רוני - וולבק -
     
  15. -sAndmAn- Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/11
    הודעות:
    361
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מחזק את ההרכב ^ הכי טוב שהודג'סון יכול לעלות עם מה שזימן