אכזבה כתומה - הדחה משפילה עם 0 נקודות כבר בבתים

הנושא בפורום 'פורום יורו 2012' פורסם ע"י הרצליה עד המוות, ‏25/5/12.

  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,200
    לייקים שהתקבלו:
    6,053
    רוני, אפלאיי אולי בכלל לא היה צריך להיות בסגל. לבחור יש הרבה כדורגל, אבל זה אבסורד לתת לבחור שלא שיחק 8 חודשים ובקושי מתאמן כל כך הרבה קרדיט. לא מדובר בסניידר אלא באיברהים אפלאיי...

    מבחינתי אפשר לסכם את ההחלטות השגויות של המאמן כך:
    1) הפיכת אפלאיי לבאנקר בהרכב
    2) אי שיתופו של הנטלאר בהרכב וחוסר הרצון של המאמן לשנות שיטה.
    3) הזמנת ווילמס על חשבון עמנואלסון. היה הרבה יותר הגיוני להשאיר את סחארס בבית ולתת לווילמס את האפשרות להשתלב כמגן שני. הבחור שיחק קצת פחות משנה בספרטה בליגה השנייה!

    אלה הטעויות הכי גדולות של ברט ואן מרווייק שסירב לראות את הכתובת על הקיר. דבר אחרון, יהיה נחמד לראות את ואן בומל בפ.ס.וו. יש סיכוי לא קטן שהחזרה שלו לקבוצה יגרום להמון בעיות. בהולנד יש מספיק חבר'ה צעירים שיודעים עכשיו שהקשר מתקשה לעמוד בקצב מהיר.
     
  2. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,200
    לייקים שהתקבלו:
    6,053
    כמה תגובות מהמחנה הכתום.

    המאמן ברט ואן מרווייק:
    "ההגנה שלנו היתה מאד בינונית. שיתוף הפעולה בין ההגנה לקישור היה מאד לא טוב. אם ברצונך לנצח את גרמניה אתה צריך להיות חד. כמה שחקנים לא היו בכושר (...) ולא ראיתי מספיק מהקיצונים."

    הקפטן מרק ואן בומל אחרי ההפסד:
    "האם גרמניה היו יותר טובים? אני לא ממש יכול לענות על זה. אתה משחק, אבל לא תמיד יכול לנתח הכל כמו שצריך...עם החילוף שלי המאמן רצה לשנות משהו, הוא לא עשה את זה סתם. זה ברור שאני לא מעל לנבחרת..."

    ווסלי סניידר בראיון לטלוויזיה ההולנדית:
    "אני רוצה להתנצל בפני כל העם בהולנד. אני עכשיו רק יכול לקוות שהם נשארים לתמוך בנו. באמת היתה לי הרגשה שיכולנו לנצח, אבל לא ממש ציפיתי לתסריט שכזה."


    למה יש לי את ההרגשה שרק סניידר באמת היחיד שמוכן להסתכל במראה? למה ואן מרווייק ומרק ואן בומל לא מוכנים קצת להראות פגיעות? התגובה של ואן בומל בכלל שערורייה. הוא צריך להתבייש שהוא מגיב כך. אילולא המאמן הוא היה צופה בטורניר בטלוויזיה. מבחינתי זה באמת יריקה לכיוון כל האוהדים הנפלאים שיש בהולנד.

    אנחנו נראה מה יהיה בימים הקרובים. יהיה מעניין לראות אם כל הרפש יוצא החוצה. ברור לי שיש כמה שחקנים שמאד מאד ירצו לאוורר קצת את הנשמה שלהם...
     
  3. Armstrong Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/10
    הודעות:
    817
    לייקים שהתקבלו:
    116
    התגובה של ואן מרוויק היא אחת התגובות המטומטמות שמאמן יכול לתת אחרי משחק. לא להאמין.
     
  4. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,812
    לייקים שהתקבלו:
    1,848
    שי יודעים מי יהיה המאמן הבא?,כולם יודעים מה אני חושב על שני הליצנים האלו שבנחרת.כל הכבוד לסניידר אומר את האמת בזמן שכל אחד מאשים את האחר
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/6/12
  5. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    האמת היא שכאחד שגדל על הכדורגל הכתום (ואני מודה שעדיין יש לי סימפטיה לאורנייה) היה קשה לצפות אתמול בנבחרת. שום דבר לא ממש עבד, סניידר אחד והברקה אחת של פרסי לעולם לא יכול להספיק גם מול גרמניה בינונית (כמו שהיתה אתמול, במיוחד בהגנה).
    קראתי שואן מרוויק ימשיך לקבל קרדיט מההתאחדות ההולנדית גם במקרה של הדחה מוקדמת מהטורניר, אז כנראה שהאופציה לעתיד טוב יותר היא לקוות שהוא יתפטר מעצמו.

    לגבי החששות שלכם שגרמניה תפסיד או תרצה רק תיקו, מאמן הנבחרת לאוו אמר במפורש שהקבוצה רוצה להבטיח את המקום הראשון (לא דרך תיקו) כדי לעלות מהמקום הראשון ולהשאר בדנציג, מה שימנע מהקבוצה מסע ארוך ליעד אחד.
    אני סומך על החברייה של דוייצ'לנד שינצחו, אתם תצטרכו לנצח בשני שערים את פורטוגל (יהיה קשה, אבל אפשרי עם כמה שינויים בהרכב) ואז גם אתם תהיו בשלב הבא. אני עדיין מקווה שהסנריו הזה יכנס לפועל, לא בא לי לראות את פורטוגל בשלב הבא (אתם או דנמרק).
     
  6. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,200
    לייקים שהתקבלו:
    6,053
    ואן מרווייק מקבל עכשיו מהבית כל כך הרבה ביקורת שלא נראה לי שהוא ימשיך, בטח לא אם נעוף מהבית המוקדם. ההתאחדות יכולה להמשיך לפרסם הודעות שהיא תומכת בקדנציה נוספת, אבל ברור לי שהעם בהולנד בתמיכת התקשורת ושחקני עבר גדולים רוצים שינוי. הכתובת היתה על הקיר, ואן מרווייק התעקש להמשיך בדרך שלו ועכשיו אנחנו צריכים נס. מאמן הבא? על זה עדיין לא מדברים כאן. אנחנו עדיין לא בחוץ כך שאפילו אין שמועות. ההערכה שלי שאם נעוף מול פורטוגל שחרושת השמועות תתחיל. לי אין מושג מי יהיו המועמדים. אפשר בקלות לקרוא בשמות של פרנק דה בור ורונלד קומאן, אבל זה כרגע לא רלוונטי.

    על הנייר הכל אפשרי, אבל זה רק אם ואן בומל יישאר על הספסל ושאנחנו נשחק כמו שאנחנו יודעים. הנטלאר צריך לקבל את המפתחות ורובין ואן פרסי צריך להיות האיש שינוע מסביבו. השער שלו אתמול הוכיח את צדקתם של כל המבקרים שרצו את השניים בהרכב.

    גרמניה תעשה בצדק אם פשוט תסתכל על עצמה. לירן, עדיף לה הולנד מחוץ לטורניר...אני אפילו לא אכעס אם הגרמנים לא ינצחו. מה שכן וזה חשוב להדגיש, גרמניה עדיין לא עלתה. זה אומר כנראה שהשכנים שלי ממזרח לא הולכים לטייל במגרש.

    אין מה לעשות, את ההקנטות מהצד הגרמני (התקשורת ההולנדית דיווחה על זה בהרחבה...) אני משאיר בצד. אם זה היה ההיפך היינו גם יורדים עליהם. היה נחמד אתמול לראות איך בעיירה קטנה ששוכנת ממש על הגבול (Dinxperlo) אוהדים הולנדים וגרמנים ישבו וצפו ביחד. בכלל, ממה שהבנתי גם באיצטדיון האווירה היתה טובה. אני חושב שהפולנים והרוסים יכולים ללמוד מאיתנו...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/6/12
  7. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    אבל סניידר באגף זה פשוט לא זה.
    כנראה שהפתרון היה צריך להיות 4-3-1-2 כמו של איטליה, וזה גם אומר לוותר על רובן, אבל מי היה יכול לצפות שהוא יהיה כזה חסר תועלת מראש?
     
  8. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל מי שראה אותו בעונה האחרונה?
     
  9. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    1-0
     
  10. c_web Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/04
    הודעות:
    2,402
    לייקים שהתקבלו:
    190
    מין:
    זכר


    נשארנו רק עם הילד החמוד הזה מהטורניר הזה..
     
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,191
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    לא הבנת אותי. לדעתי ההתעקשות של וואן מרוויק והאגו שלו הפסידו לנו את המשחק. לא יתכן שאחרי משחק חלש כל כך מול דנמרק לא יתבצע שום שינוי בהרכב. עכשיו לשאלה למה וואן מרוויק לא ביצע שינוי? ובכן, הביקורת של קרויף והתקשורת פגעה באגו של וואן מרוויק, שינוי ההרכב היה כניראה בבחינתו כניעה לתקשורת ולביקורת.
    אין לי ספק שבלי הביקורת וואן מרוויק משנה את ההרכב, אבל בגלל הביקורת הוא החליט ללכת עם ראש בקיר ולא לשנות שמה אולי זה יתפס כהודה בטעות ונכונות הביקורת.

    שורה תחתונה, האגו של קרויף, הרצון של התקשורת "לכותרות עם דם", וכמובן האגו של וואן מרוויק גרמו לכאב לב של מדינה שלמה. כמו תמיד, בעלי האגו רבים ואנחנו מפסידים.
     
  12. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,257
    לייקים שהתקבלו:
    5,437
    אני מסכים איתך שהוא עשה "דווקא" לפרשנים. אבל זכותם של אנשים כמו ואן באסטן, חוליט, קרוייף והחבר'ה להביע דעה, והעניין הוא שהדעה הזאת גם הייתה הדעה הרווחת ברחוב ההולנדי. עם כל הכבוד, הם לא אשמים, הפעם.. כמו שאמרת, ואן מרוויק רצה להוכיח להם "דווקא" שהנה למרות הכל אני עושה מה שאני רוצה וזה פגע בנו, אבל הפעם, הם לא אשמים. רק הוא - והשחקנים כמובן.

    ואגב, יש כמה דברים בלעדיים שלו: אם המאבק שלו בציבור ובפרשנים היה על הונטלאר עם/ בלי ואן פרסי וואן דר וארט במקום ואן בומל/דה יונג, בשני דברים הוא נכשל כישלון עצום ובלעדי בלי וויכוח עם אף פרשן: אמר שישחקו רק אלה שבכושר ומשחקים בקבוצות, ואפלאיי אחרי 8 חודשיים של פציעה פותח, ואי לקיחה של שני מגינים שמאליים פוטנציאליים (אניטה ואורבי) כך שנתקענו עם וילמס, טוב או רע, אף אחד לא יחליף אותו (אני שוב מסייג ואומר שיש סיכוי טוב שגם עם אניטה ואורבי זה היה נראה ככה, אבל לפחות הייתה אופציה אחרת גם תוך כדי הטורניר לשנות).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/6/12
  13. Armstrong Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/10
    הודעות:
    817
    לייקים שהתקבלו:
    116
    האגו של ואן מרוויק והאי יכולת שלו להבין שהוא טועה רק מראה שהוא לא האיש המתאים לעמוד על הקווים של הנבחרת הזו. במקום לחשוב על טובת הנבחרת הוא חושב על הכבוד שלו, אני מאמין שבערך כל מאמן היום יעדיף להיכשל מאשר שיפגעו לו בכבוד אבל יש דרכים להכניס את הראש בקיר, אפשר עדיין לשנות ולא חייב לשנות ע"פ מה שהתקשורת\שחקני עבר דורשים ממך.

    מצד שני אני לא בטוח את מי כן הייתי רוצה לראות על הקווים...האם מאמן אחר זו בכלל אופציה?
     
  14. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,200
    לייקים שהתקבלו:
    6,053
    כרגע לא מדברים בגלוי על מאמן אחר, אבל ברור שאם הנבחרת לא מנצחת את פורטוגל (לא משנה מה הגרמנים יעשו) המאמן יתקשה להמשיך. מהרגע שהולנד העפילה ליורו ואן מרווייק עשה באמת הכל הפוך. נושא הנטלאר/ואן פרסי, חוסר התעוזה בלנסות שיטה אחרת, נושא ואן בומל כשברור למשל שסניידר המנהיג האמיתי בנבחרת הזו. אלא רק מספר נושאים בהם ואן מרווייק נכשל לגמרי. גם פתיחת החזית כנגד מבקריו והרחוב ההולנדי לא מוסיפים לו. כשבהכנה הוא אפילו מרשה להגיד לעיתונאי שלא מעניין אותו הדיעה של אף אחד מ'16 מיליון המאמנים במדינה' אני חושב שואן מרווייק צריך במקרה של הדחה ללכת מיד הביתה.

    הדיעה שלי בנושא הזה רק מתחזקת אחרי משפט מהראיון שהוא נתן היום ל'טלחרף':
    "ואן פרסי חלוץ מעולה. הוא שיחק טוב מאד נגד דנמרק וגם נגד גרמניה הוא בלט. בגלל זה אני בוחר בשחקן הזה."

    אנחנו חוזרים לצערי לעניין שהנטלאר צריך לשחק בעמדה 9 ורובין ואן פרסי מאחוריו. כשחלוצה של ארסנל כבש ראו בבירור עד כמה הנטלאר היה יעיל ביצירת שטח. לצערי יש לנו מאמן שאולי אין לו מושג איך משחקים בשיטה אחרת. מאמן גדול הוא בעיניי גם מאמן שיודע למצוא פתרונות לבעיות שיוצרים שחקנים שהם בכושר, אבל לא תמיד מצטיינים בשיטה של המאמן.

    אנחנו נראה מה יקרה ביום ראשון. בכל מקרה בתקשורת מדברים על זה שסניידר פשוט המנהיג של הנבחרת הזאת. על הנייר יש לואן מרווייק חוזה לסיום היורו של 2016, אבל אם השחקן הכי טוב בנבחרת כבר הודה בפומבי שהוא לא מסכים עם המאמן (ואמר לו את זה ישירות) אז נראה לי שיש לנו פה בעיה רצינית.
     
  15. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,257
    לייקים שהתקבלו:
    5,437
    והנה הכותרת למחר.... הצייד פותח בחוד במקום אפלאיי. ואן דר וארט במקום ואן בומל.

    מעט מדי ומאוחר מדי? נחיה ונראה.