גרמניה הדינאמית חוזרת

הנושא בפורום 'פורום יורו 2012' פורסם ע"י HapoelFan, ‏21/6/12.

  1. מסוטיזם Member

    הצטרף ב:
    ‏22/6/12
    הודעות:
    564
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוזיל הוא אחד השחקנים הכי גרמניים בסגל שלהם.
     
  2. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ותראה איפה באיירן גמרו.

    שני השערים של יוון באו כשגרמניה כבר הובילה ולא היתה צריכה עוד שערים. לא היה שום צורך להמשיך ולתקוף בחמת זעם. ככה או ככה, משחק ההגנה של גרמניה, מאז יוגי לאוו חלש מאוד.

    המשחק ההתקפי של גרמניה שוטף לא בגלל שקלוזה שיחק, אלא בגלל שהנבחרת שיחקה עם 11 שחקנים ולא עם 10 ועציץ. אם ראית את באיירן עד חודש נובמבר (נגד קבוצות לא פחות חזקות מיוון דנמרק או הולנד של ימנו) אז ראית איך המשחק ההתקפי שוטף גם עם גומז. רק שאז גם יש מכונת שערים.

    עוד ביקורת קטנה ששכחתי. נראה לי קצת מוגזם להחליף יותר מרבע הרכב להרכב שלא שיחק מעולם ביחד ודווקא ברבע הגמר. איך אמרו כאן אנשים, בטורניר לא עושים זעזועים. אז אני מוסיף בטורניר לא עושים נסיונות, בטח לא ברבע גמר.
    אך, אם רק היה לנו מאמן חצי נורמלי.
     
  3. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    את הבעיות מול קבוצות שעושות בונקרים יש להפריד ממשחקים מול קבוצות אחרות. מול נבחרות אחרות, עוד מהמונדיאל גרמניה לא משחקת התקפי אלא על מתרפצות. אתם בעיקר עומדים בהגנה ואז יוצאים מהר קדימה ועם 4-5 מסירות אתם בשער של היריבה. בגלל זה קשה בדרך כלל להגיע מול גרמניה להזדמנויות שהקשרים ממש עומדים לפני הבלמים וגם בגלל שהמתרפצות מאוד מהירות, מתוכננות ולכן קשות לעצירה.

    אני חושב שיש לזה קשר לקלוזה כי ראינו את גרמניה משחקת כך מצויין שלצד קלוזה שיחקו מולר, פודולסקי ואוזיל בקישור לא מעט פעמים. יכול להיות שזה גם רוייס ושורלה, אבל איכשהו תמיד שקלוזה לא שם, אפילו שמולר ואוזיל כן שם, גרמניה קצת תקועה ושקלוזה כן שם, גרמניה הרבה יותר טובה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/6/12
  4. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,508
    לייקים שהתקבלו:
    580
    אני גם ראיתי את נבחרת גרמניה שוטפת את המגרש מול אנגליה וארגנטינה אך לפני שנתיים, אף על פי שהיא סבלה מ"נחיתות מספרית", כאמור. האם כדאי שאזכיר מי שיחק בשפיץ בצמד המשחקים הנ"ל?

    הכל טוב ויפה, רק שיוגי לאוו לא ביצע איזשהו ניסוי אתמול; אחרי הכל, הוא לא שינה את המערך או הציב שחקנים בעמדות שאינן מוכרות להם, למשל. בכל אופן, לטעמי, השינויים שחולל המאמן בהרכב היו מוצדקים לחלוטין: להזכירך, הוא החליף את שני השחקנים החלשים ביותר בשורות המנשאפט עד עתה בצעירים מוכשרים ורעננים, הלהוטים להוכיח את עצמם (מה גם שאפילו אתה ציינת שתרומתם של שורלה ורויס הייתה עדיפה על זו של מולר ופודולסקי), והעלה חלוץ מהיר וחכם ב11 מתוך מחשבה שהוא יתרום רבות למשימת פיצוח הבונקר היווני הצפוי.

    בכל זאת, בסופו של יום, יש לי הרגשה שכל ההסבר האמור לעיל כלל אינו רלוונטי - שכן במקרה שלאוו לא היה מבצע את השינויים הנדרשים, היית מוצא לנכון לבקר אותו בעוון "מקובעות", "שמרנות יתר" ושאר ירקות. כך זה כאשר מנסים לפגוע במטרה גם בעת שהחצים נוחתים הרחק ממנה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/6/12
  5. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,270
    לייקים שהתקבלו:
    4,844
    מין:
    זכר
    אני דווקא חושש מכך ששוויינשטייגר וחדירה כמעט ולא זכו למנוחה מתחילת הטורניר, מקווה מאוד שזה לא יביא לירידה בחצי הגמר ואולי גם בגמר. עם כל הרוטציות של לב במשחק הזה, לדעתי היה מקום כאשר המשחק היה מוכרע, לתת מנוחה לאחד מהשניים, הם לא חייבים להשלים תמיד 90 דקות.
    יכול להיות שזה לא ישפיע עליהם, אבל זאת אופציה שהייתה לו שכנראה שכבר לא תחזור במשחקים מול אנגליה/ איטליה ובגמר.
     
  6. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/goodpost.Xxx
    הופך לאחד הקשרים האמצעיים הטובים בעולם מבחינת הגיוון שלו.

    הטורקים בגרמניה נשארים טורקים וגם אוזיל מגדיר את עצמו כטורקי-גרמני (או גרמני-טורקי, וואטאבר), וזה שהוא דור שלישי רק מעיד על זה. הוא גם אומר שאת הטכניקה שלו הוא קיבל מהצד הטורקי ואת המשמעת מהצד הגרמני, כמה חמוד.. רק אפשר לחשוב שבטורקיה גדלו כל גדולי המלהטטים.
     
  7. igal Member

    הצטרף ב:
    ‏5/7/06
    הודעות:
    216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רק לי נדמה ששוויני מתקשה לחזור לימים הטובים שלו או שזה באמת כך?
     
  8. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    יכול להיות שאתה צודק, אבל הוא עדיין השחקן שרץ הכי הרבה בטורניר הזה בשלב הבתים. מקום ראשון עם 36 קילומטר! 12 קילומטר ממוצע למשחק, טירוף.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/6/12
  9. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    נגד שתי קבוצות לא מאורגנות, מבולבלות וחלשות (למרות השם הגדול שלהן). נכון, נגד קבוצות כאלה גם 10 שחקנים גרמנים מספיק. בדיוק כמו ש - 10 שחקני באיירן מספיקים נגד הרטה ברלין. נגד נבחרות קצת יותר מאורגנות ושיודעות לעמוד קצת יותר טוב, גרמניה מתקשה מאוד, מאז יוגי המאמן. מעניין שבאתו הטורניר לא הזכרת את ההפסד המביך לסרביה ואת הניצחון בקושי בקושי נגד ניגריה. ואת זה שגרמניה לא עברה את החצי נגד ספרד פעמיים וגם נגד איטליה עוד לפני כן. כן, עם אותו קשר שמאלי מהולל.
    ואתה לא ראית את באיירן ובטח לא שוטפת מאז נובמבר. אולי ראית את באיירן נגד ריאל. אבל לא ראית את באיירן תקועה נגד המבורג (שכמעט ירדה ליגה), אאוגסבורג (עולה חדשה לראשונה בתלודתיה), נירנברג, פרייבורג, מיינץ, באזל במשחק הראשון ושלא לדבר על דורטמונד ולגדבאך. אתה אולי ראית תקצירים של זה אולי קראת בעיתון את התוצאות. את המשחקים עצמם לא ראית ולא ראית איך הקבוצה תקועה.

    לאוו לא החליף את שני השחקנים החלשים ביותר. הוא הוציא את פולדי מההרכב שהוא באמת החלש ביותר. אם היה מוציא גם את השני הכי חלש עד אתמול אז אוזיל היה צריך לצאת.
    אני לא ציינתי שהתרומה של שורלה ושל רוייס עדיפה על מולר ופולדי. אני ציינתי שגם רוייס וגם שורלה (בינוני כשלעצמו) טובים יותר ותורמים יותר מפולדי. במולר אסור לגעת.
    אני אף פעם לא טענתי שיוגי מקובע או שמרן. אני טוען שהוא מאמן בינוני וטענתי כבר 4 שנים שלפולדי אין מקום כקשר שמאלי על המגרש. לא בנבחרת ולא בשום קבוצה.
    מצחיק מבחינתי להוציא את החלוץ הכי טוב בטורניר מההרכב. ולא אחרי משחק גרוע שלו.


    ורק שיהיה ברור. אין לי דבר נגד קלוזה. חלוץ ענק. אבל לא הוא משפיע על צורת המשחק של הנבחרת ולטעמי גומז חלוץ יותר טוב ממנו. ולא רק היום. כל עוד מולר יפתח בימין ורוייס בשמאל, אני בהחלט יכול לחיות עם קלוזה במקום גומז, אם כי אני הייתי בוחר הפוך.

    זה ממש לא נכון. גרמניה, כשיכולה משחקת על החזקת כדור. הבעיה, שוב, שעם פולדי כקשר שמאלי מול נבחרות קצת יותר מבינוניות עם קישור טוב. זה בלתי אפשרי כמעט. כי הבחור, עם היותו חלוץ שני, נהדר, הוא קשר שמאלי חלש שלא יודע את העבודה ולא יכול להחזיק כדור. תסתכל על המשחקים גם ביורו הזה ותראה שכל הפעולות המוצלחות שלו בעמדת הקשר הן החזרת הכדור לפיליפ לאם. כשהוא הולך משם לרחבה זה כבר שונה






     
  10. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    אותי זה ממש לא מפתיע שספגנו מ3 הזדמנויות 2 גולים.

    קדירה שהוא קשר אחורי או לפי אתמול קשר 50/50 אבל בתכלס משחק כמו חלוץ שני וכל התקפה נכנס לרחבה בלי חיפוי באמצע.במקביל גם שוויני עולה כדי לפצח את הבונקר והמרחק ביניהם לשני הבלמים הוא יותר מ20 מטרים.המגן השמאלי הוא בעצם קשר שמאלי וגם שם כמובן שאין סגירה על אגף שלם.גם הומלס שאוהב לעלות מדי פעם עולה בלי חילופי מקום עם קשר אחורי כאילו שזה משחק בבונדסליגה.

    וכל זה שיש לגרמניה שחקני הגנה מעולים אחד אחד ושוער מעולה,רק חבל שיוגי שכח אתמול מהגנה.אגב בבית המוות ההגנה דווקא הייתה זאת שהחזיקה אותנו.כנראה שהיריבה פחות מפחידה אז כבר לא שמים דגש על הגנה וחבל שכך.
     
  11. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    עניתי על זה, אבל אחזור על עצמי. עם נבחרות כאלו שנשארות כל הזמן מאחור ב 0-0 או 1-1 ואתה חייב לצאת להתקיף אותן, אז אין מה לעשות ואתה חשוף. זה קרה גם לבאיירן מינכן מול דורטמונד השנה בגמר הגביע, הם גם ריסקו אתכם במתפרצות והם יודעים לעשות אותן יותר טוב מהיוונים.

    מול יוון לא יכולתם להשאר מאחור ולחכות שהשערים יגיעו. הם כפו סגנון משחק שאין דרך לכפות עליו אחר. זה תמיד היה מיכשול שבונקר עומד מולך.
     
  12. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    דעתך זכותך, הטיעון גם בסדר גמור. זה כבר עניין של טעם אם מעדיפים חלוץ שמוסר ודינאמי שכל הזמן בתנועה לחלוץ יותר סטטי שבכושר הבקעה טוב יותר. אני עדיין חושב שקלוזה מוסיף לגרמניה מימד אחר בהתקפה שגומז לא יכול לספק כי הוא סוג אחר של חלוץ.

    הערה: לא ניגריה, גאנה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏23/6/12
  13. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    ברור שגרמניה תהיה יותר התקפית מול יוון מאשר נגד אחת הקבוצות מבית המוות.אבל לספוג 2 שערים מ3 פעמים שקבוצה עוברת את החצי זה מוגזם.ואתמול זה היו סמארס וסלפגידיס שהם לא מגדולי חלוצי אירופה.
    בעוד כמה ימים נתמודד עם הכדורים של פירלו לקסאנו או של ג'אררד לרוני ושם זה כבר קשה יותר.
     
  14. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    עוד כמה ימים לא תשחקו כנראה מול בונקר ותעמדו אחרת לגמרי, כמו מול הולנד, פורטוגל או מול אנגליה במונדיאל. אתם תעברו לשחק על מתרפצות, זה כל ההבדל. לשחק מול נבחרות קטנות שמתבנקרות זה דבר מעצבן ומסובך. אתה חייב לתקוף אותם עם הרבה שחקנים אחרת לא תכבוש והן יקחו אותך לפנדלים כמו שהן רוצות. באותו הזמן אתה תמיד בסכנה שהם יצאו למתפרצות. זה ריסק שאתה חייב לקחת אם אתה רוצה לנצח לפני הפנדלים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/6/12
  15. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    גרמניה אתמול הייתה תאווה לעיניים. היה כיף לצפות בהם משחקים משחק נהדר מבחינה התקפית, אם כי הגנתית לא ברור מאיפה הגיעו כל החורים האלה דווקא כשהם ביתרון.
    אוזיל היה אדיר אתמול, בטח לעומת המשחקים הקודמים. היה כיף לצפות בו, אבל "קרדיט" למשחק הטוב שלו צריך לתת גם להגנה היוונית שנותנת לו יותר מדי שטח פנוי. לשחקנים כמו אוזיל אסור לתת כל-כך הרבה שטח פנוי. אין לי ספק שאיטליה/אנגליה יסיקו מסקנות מהמשחק הזה לגביו ויצליחו לשמור אותו בצורה הרבה יותר טובה ונכונה.
    לגבי היוונים, כבר משריקת הפתיחה ראינו מה המטרה שלהם במשחק הזה. לא הייתה להם שום כוונה לעשות משהו יוצא דופן, משהו מפתיע בשביל להוציא משהו מהמשחק הזה. ראו בבירור שהם לא ממש יודעים מה לעשות עם הכדור ופשוט הלכו איתו עד שלגרמנים נמאס והתחילו ללחוץ אותם.


    לגבי החילופים של לאו,
    קודם כל, שורלה/רויס בפודולסקי זה חילוף מתבקש. גם רויס וגם שורלה היו הרבה יותר פעילים והרבה יותר מעורבים במשחק של גרמניה מאשר פודולסקי. אף-על-פי ששורלה היה בינוני למדי, הוא היה הרבה יותר פעלתן מפודולסקי בעמדת הקשר השמאלי ולא קשה להבין למה. לגבי רויס, הוא כבר היה יותר טוב משניהם ואני חושב שהוא גם זה שצריך להמשיך בהרכב.
    לגבי מולר והוצאתו מההרכב, גם את זה אני מבין לחלוטין. מולר בשלושת המשחקים האחרונים לא הראה משהו יוצא דופן, הוא היה בינוני, ולאו חשב שלהחליף אותו יעשה טוב לנבחרת. זה לא הזיק בכל אופן.
    במשחק הבא הוא כבר יחזור להרכב על חשבונו של שורלה.
    ולגבי גומז-קלוזה,
    אני חייב לציין שאפשר להבין את החילוף הזה. לאו רצה מישהו יותר דינאמי, מישהו יותר תזוזתי מאשר גומז. יכול להיות שאילו אני הייתי לאו גם אני הייתי פועל ככה למשחק הספציפי הזה, אבל קשה שלא להתעצבן על ההזדמנויות שהיו לקלוזה שבסופם החליט למסור במקום לבעוט. בסופו של יום, הוא עדיין חלוץ והתפקיד שלו זה לשים את הכדור ברשת. אז כן, הוא עשה את זה אתמול, אבל הוא היה צריך לסכן את השער הרבה יותר פעמים מההזדמנויות שהיו לו, במקום למסור.