ריאל מדריד 2011/12: יש אליפות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏15/7/11.

  1. Landon Donovan Member

    הצטרף ב:
    ‏9/10/06
    הודעות:
    1,410
    לייקים שהתקבלו:
    61
    אני לא אוהד ריאל, ולכן מצטייני העונה וכו' לא מעניינים אותי, אבל אני כן אתייחס לשאלות שלך לגבי העונה הבאה.
    בהנחה ששחקן כמו קאקא לא יסכים למעמד של שחקן ספסל, עדיף לריאל לחסוך את הכסף ואת הכאב ראש למוריניו ולמכור אותו.
    קשר הגנתי אמיתי (אני אגיע לזה בהמשך) ומגן ימני. מעבר לזה הסגל של ריאל מדהים וחיזוק בשתי העמדות האלו יהפוך אותו למושלם.
    בהנחה שמגן וורלד קלאס יהיה קשה להביא (כי הם מעטים וכבר נמצאים בקבוצות גדולות), אני חושב שמישהו כמו מתיו דבושי מליל יהיה בחירה לא רעה.

    חוץ מקאקה ודיארה (ואולי היגוואין), מי עוד עוזב?
    ריאל צריכה קשר התקפי במקום קאקא, אבל האמת שקשה לי לחשוב על מישהו מתאים. מעבר לכך, אם היגוואין עוזב, אני חושב שיהיה עדיף לריאל להביא חלוץ עם סגנון משחק אחר שיביא משהו חדש לקבוצה - מוריניו רצה בזמנו את הוגו אלמיידה, ואני חושב שזה הכיוון הנכון. כל קונוס בהתקפה של ריאל יעמיד מאזן של 20 שערים בעונה, אבל קונוס גבוה יכול לתת את האקסטרה כשדברים לא הולכים.

    אני חושב שצריך פה איזה הבהרה - אלונסו ושאהין הם לא באמת קשרים אחוריים. הם אולי משחקים יותר מאחור, אבל הם פליימייקרים לכל דבר ואף אחד מהם לא משחק בעמדה האחורית של הקישור. גם דה רוסי שדיברו עליו פה הוא שחקן שמארגן את המשחק וצריך עוד מישהו שיעשה את העבודה השחורה לידו (שלא לדבר על זה שהוא כבר כמה שנים לא פוגע). אלונסו לא צריך מאחוריו קלוד מקאללה, אלא רק מישהו שהוא לא אידיוט מבחינה הגנתית, שיעשה הגנה וישחרר אותו קדימה. אמרתי פה כבר את דעתי שפארקר היה עושה את זה טוב, אבל בהנחה שהוא לא יגיע, הייתי מחזיר את חאבי גארסיה לעוד קדנציה. לא צריך יותר מזה.
     
  2. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,508
    לייקים שהתקבלו:
    580
    ראוליטו,

    סיפקת שאלות מצוינות בהודעה שלך. אני אנסה לעמוד ברף הגבוה שהצבת ולענות על כולן בכנות ובהרחבה.

    - מיהו השחקן המצטיין?
    CR7 (כאילו שאפשר לומר אחרת).

    - מיהו השחקן המאכזב?
    אמנם, די קשה למצוא שמות מאכזבים בקאדר האחראי על עונה מפלצתית שכזו, אבל אם אחפש היטב - סביר להניח שפאביו קואנטראו יהיה האיש הראוי לתואר המפוקפק. הפורטוגלי, שהובא על תקן "השחקן המשלים" למרסלו, התקשה להיכנס לנעליו הגדולות של הברזילאי בהזדמנויות הרבות שקיבל; מלבד תרומה התקפית דלה, גם הרפרטואר שהציג בפן ההגנתי היה רחוק מלהשביע רצון. בסך הכל, אם להוציא את הקלאסיקו בקאמפ נואו מהמשוואה, המסקנה המתבקשת היא שהמגן השמאלי הבינ"ל פשוט לא התאים את עצמו לרמתה הגבוהה של הקבוצה.

    - מהו רגע השיא?
    הנצחון בקאמפ נואו, בלי צל של ספק. לא רק שהבטחנו את האליפות במשחק הזה, אלא שגם הצלחנו לשים סוף לכל מילות הביקורת והתוכחה שנשפכו עלינו בעקבות ההפסדים החוזרים ונשנים לבארסה (גם זה היה מחסום פסיכולוגי עצום שנשבר על ידינו). לזה קוראים סטייל.

    - מהו רגע השפל?
    ההפסד ללבאנטה והתיקו מול סנטאנדר בפתיחת העונה העלו בי חששות כבדים באשר לחוסנם המנטלי של השחקנים; באותה נקודה, כשברצלונה נראתה מפחידה מאי פעם, לא נותר בי אלא להעלות בראש תסריט שחור משחור - איבוד האליפות בפעם הרביעית ברציפות. כעת, אין מאושר ממני על כך שהתחזית הקודרת הזו הפכה לבדיחה מצחיקה במיוחד.

    - מה היה המשחק הטוב ביותר של הקבוצה העונה?
    יש כל כך הרבה מועמדים שהיו מאיישים את הקטגוריה הזו בכל עונה אחרת: החל מה6-2 על סביליה (תצוגה נפלאה מול קהל עוין במיוחד), דרך ה0-5 הביתי מול אספניול (זכרונות מ2007, גרסת קאקה) וכלה בנצחון על בארסה ובמשחק האליפות מול בילבאו (התעלויות קריטיות באם כל המאני טיים). עם זאת, לטעמי, מעל כולם עומדת ההתמודדות מול ליון בשלב הבתים של ליגת האלופות (0-4) - שהייתה תצוגה דורסנית, דומיננטית ומהנה במיוחד.

    - איזה שער תבחרו לשער העונה?
    הבומבה של כריסטיאנו במשחק הבית מול לבאנטה.

    - מהו הרגע המצחיק של העונה?
    ההחמצה של קואנטראו מול שער ריק (בהתמודדות נגד חטאפה), אחרי מספרת אדירה של כריסטיאנו שנעצרה רק בקורה. גם הקריזות השונות של פפה (ובראשן הבעיטה באלביול) ראויות לאזכור.

    - מתי הבנתם\הרגשתם לראשונה שהתואר שלנו?
    חוויתי את הסיטואציה הזו פעמיים בעונה הנוכחית, אך מיותר לציין שמידת ביסוסה של ההרגשה שלי בשני המקרים הייתה שונה בתכלית: כשחשתי לראשונה שהתואר ינחת בסיבלס, הליגה הספרדית סגרה את המחזור ה22 והפער בטבלה עמד על 10 נקודות לטובתנו, אבל לאחר מכן נרשמה ריצה מטורפת של בארסה לצד נסיגה קלה ביכולתנו; הפעם השניה בה זה קרה הגיעה אחרי הנצחון הגדול בברצלונה, ואז, כמובן, לא היה כל סיכוי שנרשה לעצמנו לאבד את הגביע.

    - האם תחשיבו את העונה הזו כאחת הגדולות בהיסטוריה?
    בהחלט. אחוזי ההצלחה המטורפים ושיאי הכיבושים המטורפים אינם מהווים את הסימוכין הבודדים לקביעה הזו, אלא גם מראית עיני הסובייקטיביות: אחרי הכל, מאז שהתחלתי לאהוד את הקבוצה הזו - לא חזיתי בה מציגה רמת כדורגל הקרובה לשלמות. עד לעונה הזו.

    - האם תחושת האכזבה מול באיירן מאפילה על הסיפוק מהאליפות?
    קשה לומר שהפסד כה אכזרי לא הותיר כל חותם, ולו בדמות שריטה קטנה בלב - אבל הוא מזערי לעומת ההנאה הצרופה שהסבה יכולתנו ושלל הישגינו האחרים במהלך העונה.

    - האם חשתם בירידה רצינית בכושר של ריאל (לאו דווקא בתוצאות) בחצי השני וכיצד(אם בכלל) ניתן למנוע זאת?
    בהחלט חשתי בירידה מסוימת (אם כי די מזערית, למען האמת) באינטנסיביות של הקבוצה לאחר שובה מפגרת החורף; יחד עם זאת, קשה לי להאמין שניתן היה למנוע אותה, כיוון שהגורם העיקרי ל"דעיכה" המדוברת היה טמון בפציעתו של האנרג'ייזר, אנחל די מאריה - שלא חזר לעצמו מאז. מה כבר יכלנו לעשות?

    - כריסטיאנו רונאלדו: תארו במשפט אחד את אגדת הכדורגל הזו.
    Calma, calma, que aqui estoy yo

    האם הבחנתם ברגע מחונן אצל הבחור בעונה הנוכחית, שינוי במנטאליות או פשוט קצת יותר מזל(בעיקר מול 'ההם') וקבוצה ששיחקה יותר טוב. מתי הרגשתם הכי טוב שהוא סוחב אותנו - בדרבי, בקלאסיקו, מול באיירן?
    במשך שנים "הקפיץ" כריסטיאנו במספר מקומות את מעמדו ברשימת השחקנים הגדולים בהיסטוריית המשחק; העונה האחרונה לא הביאה עמה שינוי בגזרה זו, אך להבדיל מהשנים הקודמות - במהלכן הוא פשוט שיכלל את עצמו מבחינה אינדיבידואלית - העונה הפך כריס לשחקן קבוצתי, במלוא מובן המילה; כעת, ניתן לומר בבטחון מלא שכריסטיאנו כבר לא יכפה את עצמו על ההתקפה ולא יפגום בשטף המשחק לטובת ניסיון חסר סיכוי מ40 מטרים - אלא יחפש את השחקם שנמצא בפוזיציה הטובה ביותר, בראש ובראשונה (על כך יעידו 13 בישולי הליגה שלו העונה; מסי, לשם השוואה, ביצע עבודת טבחות בסך הכל 3 פעמים יותר ממנו). יחד עם זאת, הוא עדיין מסוגל לסחוב את הקבוצה על כתפיו ברגע בו היא זקוקה לניצוץ של השראה כדי להתחיל לפעול. הדוגמה הטובה ביותר מהעונה החולפת הייתה הדרבי בקלדרון: אתלטיקו הצליחה להוציא את העוקץ מהמשחק הקבוצתי שלנו, וכל אחד מהשחקנים בלבן נראה כנושא משקולות על רגליו, מבועת מהמחשבה על קיזוז הפער הבטוח מבארסה. כל אחד, חוץ מכריסטיאנו.

    - היגואין VS בנזמה: מי צריך לשחק יותר, האם מוריניו חילק יפה את הדקות או שהצרפתי זכה לקרדיט מוגזם.
    למרות שקיבלתי הזדמנות להביע את דעתי באשר לסוגיה זה מכבר, אחזור עליה שנית: לדידי, בנזמה ביצע שדרוג עצום ביכולת שלו במהלך השנה האחרונה, ובשלב הזה - הוא מועיל יותר מהיגוואין להנעת הכדור של הקבוצה ולחוזקה הטקטי. כל הנאמר לא מפחית ולו במאומה מהסופרלטיבים להם ראוי פיפיטה, הודות ליכולת הכיבוש האלמותיות שלו (חבל שהוא לא מביא קמצוץ ממנה גם למשחקים גדולים באמת).

    - אוזיל ודי-מאריה: האם אחרי עונת בכורה מרשימה הם עשו מבחינתכם את קפיצת המדרגה מ'הבטחות גדולות' לחבורה מצומצמת של 'הטובים בעולם' בתפקידם? האם החבר'ה הבשילו או שהם עדיין 'ילדים' עם עתיד מזהיר. סומכים עליהם למשל במשחק חצי גמר ליגת האלופות?
    אני אמנם מעט משוחד בכל הקשור למסוט אוזיל (מעריץ אותו עד כדי עיוורון), אך גם אם אנסה לראות את התמונה מנקודת מבט אובייקטיבית - אני סבור כי אקבע, מעבר לכל ספק, שכבר כעת מדובר באחד מהשחקנים הטובים בעולם בתפקידו. באשר לדי מאריה, לעומת זאת, קשה להביע דעה נחרצת יותר - כיוון שחרף איכויותיו הנדירות (אשר באו לידי ביטוי בעיקר בחלק הראשון של העונה), הוא עדיין נוטה לקבל החלטות טיפשיות ולאבד את שלוותו מכל עימות קל.

    - דילמת פפה: האם יש כזאת בכלל? מדרידיסטה אמיתי, הכי מהיר, הכי חזק. אבל קריאת המשחק בעוכרינו במשחקים הגדולים.
    למען האמת, הייתי שמח לראות בלם שקט ואיכותי במקומו של פפה, א-לה ריקארדו קרבאליו - אבל בהתחשב באלטרנטיבות הקיימות בשוק, נראה שניאלץ להישאר עם הפורטוגלי משולח הרסן. על כל פנים, אני סבור כי בהחלט טמון בו הפוטנציאל להפוך לבלם מפלצתי באמת (ולא רק בהתנהגות) - בתנאי שהוא יקפיד לקחת ריטלין לפני המשחקים.

    - האם מוריניו אכן 'פוגע בתדמית' של ריאל מדריד?
    לא רק שמוריניו אינו פוגע בתדמיתה של ריאל מדריד בצורה כלשהי - הוא גם מהווה את אחד מהמאמנים הבודדים ביקום אשר משקפים את אופיינו נאמנה. הכמיהה הנצחית לתארים, הרצון הכן והבלתי נגמר להתקדם, הפרפקציוניזם האובססיבי; כל אלו הם "ערכים מדרידיסטיים קלאסים", אשר נשמרים באדיקות רבה על ידי הצוות המקצועי מאז נחיתתו של המאמן הנפלא בברנבאו. המיוחד הוא, אפוא, מדרידיסטה אמיתי.

    - ציינו מהלך מבריק של המאמן העונה או החלטת נפל.
    למען האמת, קשה לי להיזכר בהחלטה גאונית של מוריניו במהלך העונה. העובדה הזו מעידה, יותר מכל, על יכולתה של הקבוצה העונה (והקרדיט בעניין הזה נזקף לזכותו, כמובן): כה מבריקה ועוצמתית היא הייתה, עד שהיא כלל לא הצריכה את מחשבותיו של המיוחד אודות פתרונות טקטיים מתקדמים, או את הוצאתו של שפן מהכובע. למעשה, מוריניו הצליח לגבש חבורה כה מתואמת וממושמעת, עד שהיא לא נתקלה בכל קושי (כמעט) בביצוע הפעולות השגרתיות שלה מדי שבוע.

    - האם מוריניו יכול להצליח 'רק כאנדרדוג'?
    אמנם, מי שעקב אחרי צ'לסי לפני כחצי עשור בוודאי לא יתאר את מוריניו כ"מאמן אשר מסוגל להצליח רק מעמדת האנדרדוג", אבל לבלאנקוס, לפחות, הוא הביא שני תארים במהלכם היא לא נספרה כמועמדת החזקה ביותר. לטעמי, עושה רושם שרק הזמן יוכל להכריע את הסוגיה הזו.

    - מה הדבר החשוב ביותר שתרם מוריניו למועדון?
    אחווה. נסו להיזכר: ממתי חזיתם בריאל מדריד משחקת כיחידה אחת? ממתי ראיתם שחקנים בלבן אשר מקריבים את עצמם לטובת חיפוי על חברם לקבוצה? ומתי, בכלל, הספיקה ריאל לצאת מתדמית "חבורת האינדיווידואליסטים רודפי הבצע והממון"? לכל השאלות הללו קיימת תשובה אחת: מאז שמוריניו הגיע.

    - סכמו את מסע הרכש של מוריניו.
    למען האמת - דווקא באספקט הזה, אני סבור כי הוא יכל לנפק יבול משובח יותר; לצד "רכישות בינגו" מהסוג של אוזיל, די מאריה וק'דירה - היו למוריניו גם התעקשויות בלתי מוסברות על שחקנים שאינם נחוצים למועדון (אלטינטופ), או כאלו שפשוט לא יכלו להצדיק את הסכומים ששולמו עליהם (קואנטראו, שאהין). יש מקום לשיפור בשנים הבאות.

    - דילמת קאקא כבר לא קיימת? האם צריך להיפטר מהברזילאי בכל מחיר אחרי 3 עונות בקבוצה.
    מבחינתי, התשובה לשאלה זו פשוטה למדי: קאקה חייב לעזוב. לא אכפת לי כיצד נעשה זאת, לא אכפת לי מזהות הקבוצה אליה הוא יימכר - העיקר שנוכל לצמצם מעט את ההפסד הכספי שהסבה לנו הקניה הכושלת הזו (לפחות בכל הנוגע לתרומה המקצועית). מהתרשמותי הכללית, נראה שלא מעט מדרידיסטאס דווקא תומכים בשחקן והם משוכנעים שהוא יוכל לשחזר את היכולת הנהדרת מתקופת מילאן - אך אלו, לצערי, חלומות באספמיה; אחרי הכל, אם האיטיות והאדישות המרגיזה לא "ישרפו" אותו - הרי שנטייתו התכופה להיפצע תעשה זאת. איזו נפילה.

    - איזו עמדה נמצאת בראש סדר העדיפויות לחיזוק מבחינתכם - בהרכב?
    למען האמת, הדרישה לשפר את ההרכב של אחת מהקבוצות האיכותיות בתבל (אם לא האיכותית שבהן) עלולה להיראות קצת חזירית, ממבט ראשון, אך אין בי ולו צל של ספק בדבר חשיבותה של ההתחזקות במגן ימני ראוי לשמו, בהתחשב בעובדה שארבלואה התקשה לעמוד בציפיות (ללא ספק, הוא היה עקב האכילס של משחק ההגנה - ועל היעדר התמיכה בהתקפה חבל לשפוך תקתוקי מקלדת). לגישתי, כדאי לנו לשים עין על איבאנוביץ' ועל ליכשטיינר בקיץ הקרוב.

    - שחקני ספסל רבים צפויים לעזוב - אילו אופציות טובות יש להשלמת הקאדר?
    קשה לי להאמין שגל העזיבות המסתמן מקרב שחקני הספסל יביא עמו השפעה שלילית כלשהי, כיוון שהסגל שלנו עמוק מאוד ויכול להיוותר נטול פגעים גם לאחר הדחתם של 4-5 שמות - אפילו אם מדובר בשחקנים בקאליבר של היגוואין. בכל אופן, אם כך יתפתחו העניינים, מוטב לנו לחסוך כמה מיליוני יורו ולהעניק את המקומות הפנויים ברוטציה לבוגרי הקאנטרה (למיטב הבנתי, בשנים האחרונות מתפתח שם דור מצוין).

    - נורי שאהין מיעט לשחק העונה - האם מישהו רואה אותו משתלב בקבוצה וכיצד?
    היטבת לציין זאת בעצמך - הרכות שהוא מפגין תהיה בעוכריו. יחד עם זאת, ייתכן שנוכל למצוא בו תועלת במשחקים בהם ניאלץ לפתוח עם 3 קשרים (סופר קלאסיקו מזדמן, לדוגמה); במקרה שכזה, העבודה ההגנתית תישמר לזכותם של ק'דירה ואלונסו - ושאהין יוכל לקבל את ההזדמנות להוציא את הקבוצה להתקפות מהירות - תפקיד אותו הצליח למלא נאמנה בדורטמונד.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏23/5/12
  3. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    סיכום עונה? יאללה שיהיה..

    כללי:

    - מישהו השחקן המצטיין? יש פה שאלה בכלל? כריסטיאנו רונאלדו ואני לא חושב שאני צריך להכביד במילים. ביו כמה ימים שבהם בלעדיו נראינו כמו פח אשפה, כמו הדרבי בקלדרון למשל, ואין ספק שמדובר בעונה הכי טובה שלו בקריירה עד כה. כמה חבל שהוא צריך להתחרות עם מסי, אחרת תואר השחקן הטוב בעולם כבר מזמן היה שלו.

    - מיהו השחקן המאכזב? שאלה קשה האמת. יש כאלה שהיו הולכים על קאקה, שסוף סוף קיבל עונה שלמה כדי להראות לנו למה הביאו אותו תמורת 64 מיליון יורו, והוא לא ממש עמד במשימה, ויש כאלה שהיו הולכים על נורי שאהין, שחקן העונה בגרמניה לעונת 2010/11 שכמעט ולא עשה כלום בעונה הזו. אולי זה הצד הסובייקטיבי שבי שמדבר, אבל אני דווקא אלך על לאס דיארה. מוריניו נלחם בקיץ הקודם כדי להשאיר אותך בקבוצה,ואין לך אפילו טיפה של רצון להילחם על מקום בהרכב? משום מה אני לא מאמין לכל הפציעות בשקל שלו. אם לא טוב לך פה, לפחות תראה יותר נחישות לעזוב, אחרת אל תתפלא שאתה לא מזומן ליורו או שבקושי יש לך הצעות מקבוצות מפתות.

    - מהו רגע השיא? הניצחון 1-2 על ברצלונה בקאמפ נואו.
    - מהו רגע השפל? ההפסד לבאיירן מינכן בחצי גמר ליגת האלופות.
    - מה היה המשחק הטוב ביותר של הקבוצה העונה? היו לא מעט משחקים מצוינים נגד קבוצות פח, אז אם נתחשב גם בגודל היריבה: התיקו 2-2 מול ברצלונה בסופר קופה בתחילת העונה.
    - איזה שער תבחרו לשער העונה? אני הכי אהבתי את המהלך הקבוצתי המדהים נגד אייאקס בליגת האלופות.
    - מהו הרגע המצחיק של העונה? מוריניו קופץ על קאייחון באמצע החימום שלו.
    - מתי הבנתם\הרגשתם לראשונה שהתואר שלנו? לראשונה? בסביבות תחילת פברואר כשהפער מברצלונה היה 10 נקודות.

    - האם תחשיבו את העונה הזו כאחת הגדולות בהיסטוריה? לא הייתי מגזים. אפילו שבעבר לא הייתה לנו ברצלונה כזו, הליגה הספרדית עדיין הייתה הרבה יותר קשה, ושלא נדבר על ליגת האלופות. כשקיבלנו יריבה אמיתית שהיא לא ברצלונה, נכשלנו וזה למה העונה הזו היא לא הייתה מספיק טובה כדי להיכנס לרמה של הטובות ביותר בהיסטוריה שלנו. יחד עם זאת כבר כתבתי כאן לא פעם אחת שזוהי העונה הטובה ביותר שלנו מאז הגלאקטיקוס המקורי, ואני מאמין שזכייה בליגת האלופות כן הייתה הופכת את העונה הזו לאחת מהעונות הטובות ביותר בהיסטוריה שלנו.

    - האם תחושת האכזבה מול באיירן מאפילה על הסיפוק מהאליפות? בלי שום שמץ של ספק. בתור אוהד חדש יחסית, כבר הספקתי לראות לפני העונה הזו שתי זכיות באליפות, זכייה בגביע המלך, בסופר קופה, אבל עדיין לא ראיתי במו עייני שכייה בעוד מפעל שבו אנחנו היינו הכי טובים, והגביע עם האוזניים הגדולות זה התואר שאני הכי רציתי להשיג. אני ממש לא אומר שהתאכזבתי מהעונה הזאת בכללי בגלל שלא עברנו את באיירן, אין ספק שהאליפות נתנה לי סיפוק רחב ושמחה ראשונה מהקבוצה לאחר ארבע שנים. אבל אין ספק שבעיקר עקב הדחתה של ברצלונה יום לפני, באמת האמנתי שנוכל לקבל דאבל ראשון מאז 1958.

    - האם חשתם בירידה רצינית בכושר של ריאל (לאו דווקא בתוצאות) בחצי השני וכיצד(אם בכלל) ניתן למנוע זאת? בפירוש כן. אני לא יודע מה קרה פתאום להרבה מהשחקנים שלנו כמו קאקה, היגוואין, די מריה, ראמוס, פפה, ארבלואה, ראמוס ואחרים, אבל החצי הראשון שלנו העונה היה אחד מהחצאים הגדולים ביותר בהיסטוריה של ריאל. אני לא יודע מהי הסיבה לירידה ביכולת, אבל פתאום ראינו הרבה פאניקה בכל ההגנה שלנו והעפת כדורים סתמית לחוץ, מחסור בקור רוח שממש לא מתאים לבלמים, אפילו אם הם חיות כמו ראמוס ופפה. גם ארבלואה היה פשוט נוראי ברוב המשחקים בחצי השני, וריאל מדריד חייבת להביא מגן ימני נורמלי בקיץ. אף על פי כן, אני חייב להגיד שראיתי שיפור משמעותי אצל רונאלדו ואצל אוזיל בחצי השני של העונה לעומת החצי הראשון, במיוחד אצל הגרמני שהיה זוועה שחצי הראשון של העונה, אך בהחלט הציל לנו את התחת בלא מעט משחקים לקראת סוף העונה.

    שחקנים:
    - כריסטיאנו רונאלדו: תארו במשפט אחד את אגדת הכדורגל הזו. מכונה בלתי אנושית ששוברת שיאים כל שנייה.
    האם הבחנתם ברגע מחונן אצל הבחור בעונה הנוכחית, שינוי במנטאליות או פשוט קצת יותר מזל(בעיקר מול 'ההם') וקבוצה ששיחקה יותר טוב. מתי הרגשתם הכי טוב שהוא סוחב אותנו - בדרבי, בקלאסיקו, מול באיירן? לא קשה לראות שהעונה רונאלדו התבגר בצורה משמעותית. הוא כבר פחות עסוק בפדלאדות ובראבונות ממצבים בלתי אפשריים שאמורות להפתיע את השוער, הוא פחות אגואיסט וחושב הרבה יותר לטובת הקבוצה. אפילו שהכדורים החופשיים שלו היה על הפנים העונה, הבעיטות של רונאלדו הרבה יותר מסוכנות וראינו זאת בעיקר בחודשים האחרונים של העונה, אם זה מול לבאנטה, מול אתלטיקו מדריד או מול אוסאסונה, אחרי עונה כזו זה לא ממש הגזמה להגיד שמטווח של 35 מטרים מהשער, רונאלדו יכול להבקיע מכל ס"מ של דשא על המגרש. הרגשתי הכי טוב שהוא סוחב אותנו בדרבי כמובן - בקלאסיקו ניצחנו בעיקר בזכות משחק מרשים מאוד של ההגנה, ונגד באיירן בגרמניה הוא לא היה פקטור משמעותי במשחק, וגם בברנבאו ציפיתי ממנו לסחוב את הקבוצה בהתקפה כמו שעשה בדרבי, ולגמור את המשחק תוך 90 דקות. שלא לדבר על כך שהוא החטיא פנדל באותו משחק.

    - היגואין VS בנזמה: מי צריך לשחק יותר, האם מוריניו חילק יפה את הדקות או שהצרפתי זכה לקרדיט מוגזם. לדעתי בנזמה הוא זה שצריל להיות החלוץ הפותח מבין שניהם. ברור שאני הרבה יותר אוהב את פיפיטה מן הסתם, אבל אני עדיין יודע שבנזמה פשוט יותר טוב ממנו, עוזר גם לבשל ולהניע את הכדור בקישור בניגוד להיגוואין, קולט יותר טוב את הכדור ויכול להפיק יותר תועלת מכל נגיעה שלו בכדור. בעניין הסיומת הייתי אומר שהם שווים. אם כי אני מסכים אם זה שפיפיטה צריך לקבל יותר דקות ממה שהוא קיבל העונה ברגעים החשובים באמת, כי אני בקושי ראיתי אותו מקבל דקות נגד באיירן ונגד ברצלונה במשחקים שהיו העונה. דווקא במאני טיים היגוואין הוכיח את עצמו יותר בכל הקריירה מאשר בנזמה.

    - אוזיל ודי-מאריה: האם אחרי עונת בכורה מרשימה הם עשו מבחינתכם את קפיצת המדרגה מ'הבטחות גדולות' לחבורה מצומצמת של 'הטובים בעולם' בתפקידם? האם החבר'ה הבשילו או שהם עדיין 'ילדים' עם עתיד מזהיר. סומכים עליהם למשל במשחק חצי גמר ליגת האלופות? אני חושב שכן. כל אחד מהם נתן חצי עונה ענקית, וחצי עונה אחרת מאוד מאכזבת יחסית לציפיות שהודבקו להם. אצל אוזיל ההשתפרות הייתה בחצי השני של העונה, ודי מריה היה בשיאו לפני פציעתו בסוף 2011. למרות שלא יכולתי ממש להתאכזב מדי מריה, הוא פשוט עדיין היה חלוד מכל הפציעות. כששניהם היו בשיאם, הם הראו שלשניהם יש פוטנציאל לא קטן להיות הכי טובים בעולם בתפקידם, כשכבר עכשיו שניהם נמצאים בין המקומות הראשונים בתחרות הזו. אני מאמין שאם הגיל תבוא היציבות, צריך לזכור ששניהם מאוד צעירים וקריירתם עוד ארוכה, ובמידה ושניהם יהיו יציבים לאורך כל העונה, אני בלי שום ספק סומך על שניהם בכל משחק משמעותי שיהיה לנו, בין אם זה גמר ליגת האלופות, ובין אם זה משחק האליפות נגד ברצלונה בקאמפ נואו.

    - דילמת פפה: האם יש כזאת בכלל? מדרידיסטה אמיתי, הכי מהיר, הכי חזק. אבל קריאת המשחק בעוכרינו במשחקים הגדולים. אני לא חושב שיש פה שום דילמה. לבלם לא צריכה להיות קריאת משחק טובה כמו שיש לצ'אבי אלונסו, אך הטמטום שיש לפפה הוא בהחלט בעיה. אני חושב שכל עוד ראמוס יהיו בכושר טוב, הוא ישפיע לטובה גם על פפה. ריאל צריכה ללמד את ראמוס מה זה קור רוח, והוא כבר ישפיע על פפה. אני בכוונה לא אומר שצריך ללמד את פפה מה זה קור רוח, כי זו משימה בלתי אפשרית. כרגע זה מה שיש לנו ואני לא חושב שצריך לוותר עליו רק בגלל התכונה הזו, נוכל להסתדר מצוין גם אתו בכלם פותח ושם הוא אמור להיות בשנים הקרובות.

    מאמן:
    - האם מוריניו אכן 'פוגע בתדמית' של ריאל מדריד? ככל הנראה כן. קצת בעיה שמוריניו כ"כ נהנה לשחק עם התקשורת, כי הם בכוונה מנסים לעשות לו שם רע עם כל השמועות על סכסוכים בין מוריניו לקסיאס שאין להן שום ביסוס. אני גם מציע להתעלם מכל מיני אוהדי ברצלונה שיזכירו כל רגע את מקרה החנייה או את דחיפתה אצבע לעינו של טיטו וילאנובה (שאני לא מצדיק את שני המעשים אפילו קצת). הוא ניסה לשמור על שתיקה בכך שלא הגיע למס' רב של מסיבות עיתונאים ועדיין התקשורת עשתה לו את המוות, ככה שאולי זה לא רק בגללו.

    - עד כמה מוריניו 'אשם' בנסיגה של ריאל מדריד בשני המשחקים מול באיירן? מוריניו די אשם בנסיגה של ריאל מדריד נגד באיירן. הוא עדיין לא הצליח לזכות בתארים גדולים בלי להיחשב כאנדרדוג, והוא מנסה בכוח לשמור על המוניטין הזה מבחינה מקצועית. הבעיה היא שבמועדון כמו ריאל מדריד, היקר ביותר בעולם ובעל אחת מההיסטוריות המפוארות ביותר שיש, זה לא עובד ככה. חוץ ממשחק מול ברצלונה, ריאל תבוא תמיד כפייבוריטית לנצח ולמוריניו אין שום דבר לעשות בנידון, גם לא לתת לבאיירן יתרון בתחרות. אם כי כל צעד שמוריניו עושה הוא מחושב והוא אף פעם לא "לא חשב על דבר פעמיים". עם אדם משוגע שכזה, אולי הוא בכוונה רצה להיות מודח מהגביע כדי להצליח בעונה הבאה בדרך יותר מרגשת. למרות כל זה, אני לא חושב שמוריניו אמר לשחקנים לעשות בונקר מהדקה ה-53 כשהתוצאה היא כולה תיקו 1-1, או לא לנסות כמה שיותר להתקיף.

    - ציינו מהלך מבריק של המאמן העונה או החלטת נפל. אציין מהלך אחד מבריק שלו - הצבת ראמוס כבלם. אמנם זה לא היה צעד שגרם לכולנו להיות מבולבלים כמו ההצבה של פפה בקישור האחרוי אשתקד, אך עקב כך שמוריניו כמעט ולא ניסה לשחק אתו כבלם בעונה הראשונה שלו בקבוצה, לא ציפיתי שראמוס יעבור להיות בלם קבוע, ואם כבר שזה יקרה, אז שראמוס לא יהיה כ"כ טוב ומרשים בתור בלם. נתן עונה הרבה יותר טובה משני הבלמים של ברצלונה לדעתי, והוא אחד מהבלמים הטובים ביותר בעולם כרגע. שם הוא צריך להיות עד סוף הקריירה שלו.

    - האם מוריניו יכול להצליח 'רק כאנדרדוג'? כמו שכתבתי מקודם, מוריניו מנסה ללכת רק בדרך "האנדרדוג" כי ככה הוא הלך בפורטו, אינטר וצ'לסי ואולי הוא מנסה לשמור על התדמית הזו. אבל לדעתי הוא ידע שבריאל מדריד הוא לעולם לא ייחשב כאנדרדוג, וזהי אחת מהסיבות שהוא הגיע לבלאנקוס: לנסות אתגר חדש ששונה מכל מה שהיה לו לפני. אני מאמין במוריניו שהוא יצליח גם במוניטין של הטוב ביותר בעולם. זה קצת יוריד מהיותו "המיוחד", אבל אני בטוח שמוריניו חשב על כך מראש וזה מה שהוא מתכנן לעשות בעונה הבאה.
    - מה הדבר החשוב ביותר שתרם מוריניו למועדון? מערך 4-5-1, שמוציא את המיטב מכל שחקן בקבוצה במערך שכזה.

    - סכמו את מסע הרכש של מוריניו. אם נעשה את זה לפי ציונים, אני אלך על כמעט טוב מאוד. אני כמובן מדבר רק על העונה, ולא על קיץ 2010. נכון שמוריניו קלע בול אם קאייחון, מדרידיסטה אמיתי שמשחק מצוין בתור שחקן ספסל, וממש לא פדרו לאון 2 כמו שציפו ממנו להיות וגם במקרה של וראן מדובר בקליעה למטרה, מדובר באחד שעתיד להיות אחד מהבלמים הטובים ביותר בעולם והוא יהיה מצוין ליד ראמוס בעתיד כשפפה יזדקן, אבל מקונטראו לא ראינו יותר מדי דברים מיוחדים ממנו בתור מגן שמאלי, בטח לא משהו ששווה 35 מיליון יורו. אלטינטופ הוא רכישה מיותרת מאוד ומקווה שהוא יעזוב בקיץ הקרוב, אפילו שהוא בא בחינם. על מקרה שאהין ארחיב בהמשך.

    מבט לעתיד:
    - דילמת קאקא כבר לא קיימת? האם צריך להיפטר מהברזילאי בכל מחיר אחרי 3 עונות בקבוצה. קשה לי. קשה לי מאוד עם המצב של קאקה. גם בגלל השורשים הברזילאים שלי וגם בגלל שמדובר בשחקן מז'אנר של שחקנים שתמיד אוהב, כזה שמזכיר מאוד את זידאן, קאקה הוא אחד מהשחקנים האהובים עלי ביותר ותמיד אהיה סובייקטיבי כשזה נוגע אליו. הוא מזכיר ביכולתו אפילו קצת את זו שהראה במילאן והוא עדיין לא הצדיק את סכומי העתק ששולמו עליו, אבל אני בעד להשאיר אותו לעוד לפחות עונה אחת. מה יש לנו להפסיד, כסף מהמשכורת הענקית שלו? זו לא בעיה במועדון כמו ריאל מדריד, והוא גם לא בא על חשבון שום שחקן אחר. ננסה להפיק ממנו את המיטב לעוד עונה, ואם קנאלס יצליח להיות טוב בולנסיה למרות כל הפציעות, אז נביא אותו לאחר שתי עונות ההשאלה. אני לא רוצה להיפרד ממנו תמורת שום מחיר שבעולם, אבל אני יודע שריאל מדריד תוכל להסתדר גם בלעדיו.

    - איזו עמדה נמצאת בראש סדר העדיפויות לחיזוק מבחינתכם - בהרכב? אין פה שאלה בכלל. עמדת המגן הימני היא העמדה שצריכה את החיזוק המירבי ודווקא פה אני אשמח לראות איזה סופרסטאר. הבעיה, היא שאין כאלה פנויים. ארבלואה היה סביר מאוד העונה והוא לא מספיק טוב כדי שריאל תכלול את הקבוצה המושלמת בכל העמדות. אף על פי כן, אני לא רוצה לראות שחקן שיעלה יותר מ-25 מיליון יורו, ואפילו להיפך, השחקן שאני ארצה לראות כמגן ימני בעונה הבאה הוא דווקא דני קרבחאל מקבוצת הנוער של המועדון. לא ראיתי את כל משחקי הקבוצה העונה, אבל ממה שראיתי מדובר בשחקן שעוזר מאוד בהתקפה (בטח יותר מארבלואה) והוא בישל לא מעט שערים העונה, כשגם מבחינה הגנתיתי מדובר במגן טוב מאוד. מה שכן, הליגה השלישית בספרד היא לא המדד המתאים לכך ואי אפשר להסתמך על משחקים מול קאדיז ולוגו כמשחקים שיסבירו לנו האם הוא מספיק טוב כדי לשחק בליגת האלופות. אני בעד לתת לו ניסיון עד ינואר, ואם זה לא יעבוד, אז אפשר להשקיע כסף בקייל ווקר או איבאנוביץ'.

    שחקני ספסל רבים צפויים לעזוב - אילו אופציות טובות יש להשלמת הקאדר? אני לא חושב שצריך לעשות יותר מדי שינויים בספסל, שרק ממנו אפשרי להרכיב קבוצה שתתחרה על מקום מובטח בליגת האלופות. אלביול וקרבאליו ככל הנראה יעזבו, ובמקומם ארצה לראות את נאצ'ו או את פדרו מנדס מהנוער שיהיה בלם רביעי בקבוצה. כל עוד אדאן יעזוב, תומאס מחייאס זו אופציה מספיק טובה מחליף לקסיאס שלא משחק יותר מחמישה משחקים בעונה. אם לאס וגראנרו אכן יעזבו, אני אשמח לראות בקבוצה את חאבי גרסיה מבנפיקה. המדרידיסטה מרשים מאוד בפורטוגל והוא אף זומן לסגל הנבחרת הבוגרת ליורו הקרוב. אם פיפיטה אכן ירצה יותר דקות ויעזוב למקום אחר (אני מאוד מקווה שלא), אני ארצה לראות את מוראטה או חוסלו בתור חלוצי ספסל. שני השחקנים המשמעותיים ביותר בעלייה של קסטיליה לסגונדה, והם יכולים להבקיע לא מעט מול כל מיני סראגוסות וגרנאדות.

    - נורי שאהין מיעט לשחק העונה - האם מישהו רואה אותו משתלב בקבוצה וכיצד? אני רואה אותו משתלב בקבוצה. אפילו שעושה רושם שמדובר בשחקן רך מאוד, הוא עדיין נחשב לכישרון גדול מאוד ויהיה לי חבל לראות אותו מצליח במקום אחר על חשבוננו. אז הוא לא הצליח להשתלב טוב בקבוצה בעונה הזאת, מה קרה? צריך להזכיר שגם קרים בנזמה היה מאוד איטי וזוועתי ומאוד התקשה להשתלב בעונתו הראשונה בריאל מדריד, ועכשיו הוא חלוץ שמבקיע 30+ שערים בעונה. כל עוד הוא יקבל את הביטחון של מוריניו בו ואת ההזדמנויות, הוא יוכל לשחק מצוין ליד אלונסו. בינתיים אני אמשיך לנחס ואגיד שעניין הרכות שלו אולי יהיה כמו עניין האיטיות של בנזמה. מאחד מהחלוצים האיטיים והאדישים ביותר בספרד שהמגן תמיד מגיע לפניו לכדור, הוא הפך לשחקן שמסחרר הגנות ועושה לא מעט דריבלים - ראינו מה שהוא עשה לפויול בגביע המלך בקאמפ נואו. צריך לזכור שגם אלונסו הוא לא ממש השחקן הכי רך בעולם, אלא אחד מצוברי הכרטיסים הצהובים בכמות הגדולה ביותר בספרד.

    נהניתי לחפור לכם http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/5/12
  4. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למה להיתעלם מהרגעים האלה, אדון איקר קסיאס? מדובר בדברים שקרו, לא המצאנו. המצלמות היו ותיעדו. אתם אוהבים להגיד שאנחנו צבועים, לזרוק לנו את זה בפנים בכל אפשרות, אבל אתם אוהבים להיתעלם מהדברים המכוערים בקבוצתכם, ובמיוחד מהמאמן. אוהדים שחושבים שמוריניו הוא באמת מדרידיסטה אמיתי והוא מייצג את הרוח של מדריד-לא ידעו לעולם כנראה מהי הרוח המדרידיסטית, ומה מדריד מייצגת באמת. היא מייצגת ווינריות, סטייל, אופי. לחכות לשופטים בחניה, להאשים אותם אחרי הפסדים וללכת מכות עם עוזר המאמן של ברסה זה רחוק מלשדר ווינריות, אופי או סטייל. אינכם יודעים מי זאת ריאל מדריד, וזה עצוב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/5/12
  5. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,508
    לייקים שהתקבלו:
    580
    בכנות, האם מוריניו והקבוצה שלו אינם עונים על אחד מהקריטריונים הנ"ל? האם הם לא הפגינו ווינריות לאורך מרבית שלבי העונה? האם הם לא לקחו אליפות בסטייל? האם האופי של המיוחד אינו כריזמטי דיו עבור מועדון כמו ריאל מדריד? אמנם, בשנתיים האחרונות התרחשו לא מעט מקרים בהם מוריניו אכן שידר מסר הפוך ביחס למה שאמורות לייצג התכונות האמורות לעיל (הדוגמות הבולטות ביותר הן תקיעת האצבע בעינו של וילאנובה והשיחה עם השופט בחניה), אך אין זה סותר ולו במאומה את העובדה שהוא נכנס ללבבות האוהדים ואת החשבתו, בשלב מוקדם למדי של הקדנציה, כאגדה חיה במועדון. זה מה שהופך אותו למדרידיסטה, ולא מידת התעסקותו עם השופטים ועם הקולגות מהקבוצה היריבה.

    נ.ב (סתם דוגמה קטנה שעלתה בזכרוני): גם ראול לא שידר סטייל כאשר סימן לרבבות הצופים בקאמפ נואו לשתוק, ובוודאי לא שמר על פאסון בעת שהוא נכנס בפראות בשחקן ליון, במהלך ההפסד של ריאל לצרפתים בליגת האלופות 2010. אם כך, האם מי שמחשיב אותו כמדרידיסטה בכל רמ"ח איבריו אינו יודע מי זו ריאל מדריד?
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏23/5/12
  6. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    עדן הזארד. כמות הדקות שהוא יקבל זה בדיוק הכמות שהוא צריך כדי להתפתח להיות שחקן בקליבר של רונאלדו. לריאל לא חסר כסף להביא את הבחור, אני מאוד מקווה שלא ילכו על גצה או ניימאר במקום.
     
  7. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יקירי, להפגין ווינריות זה להפסיד, להאשים את עצמך, ולחזור לנצח. להפגין ווינריות זה ללחוץ יד למאמן ולעוזר שלו אחרי שהפסדת להם, לא לתקוע לאחד אצבע בעין ולרמוז שהשני צבוע. להפגין ווינריות זה בבית שלך לשחק פתוח מול קבוצה שבאה, עם פחות כלים ממך, וגם משחקת פתוח. להפגין ווינריות כשאתה מנצח זאת לא חוכמה, להפגין ווינריות כשאתה מפסיד-זאת הגדולה. ווינר זה לא עניין של תוצאה, אלא של אופי. לחכות לשופטים בחנייה ולטעון שכל פעם הם אשמים בהפסדים שלך, ושכולם צבועים חוץ ממך אלא תכונות אופי של לוזר, לא ווינר. זה שהוא נכנס ללב שלכם לא אומר שהוא מדרידיסטה, זה רק מעיד כמה נמוך אתם מוכנים שיקחו אותכם בשביל תארים.

    אגדה חיה...קצת נסחפת יחסית למאמן שכולה שנתיים במועדון ונתן לכם אליפות וגביע הטוטו, אבל בסדר-להיות שיכור מאושר זה לא פשע. אני מכיר את ההרגשה. מוריניו רחוק שנות אור מלהיות אגדה חייה במועדון שלכם, כי מה שחשוב זה עקביות. ניתן לו עוד שנתיים להמשיך באותה קצב, אלא אם כן ימאס לו.

    נ.ב
    ראול שידר כל הקריירה שלו סטייל, ואם הוא עשה לקהל שלנו "שששש" זה כנראה הגיע לו, זה לא שהוא דחף לאוהד אצבע לעין או סימן להם "שששש" כי הם בירכו אותו. אבל הוא ווינר כי הוא נתן את הגול ואני בטוח שהוא לחץ יד למאמן. אני בטוח כשהוא הפסיד הוא לא תקע אצבעות לאנשים בעיניים, לא אמר שהם צבועים, טען שהם מפסידים לברסה בכוונה, ולא טעה בשם של יריביו בכוונה, וטען שהוא הפסיד רק בגלל השיפוט, במשך פאקינג שנתיים. אם ראול יצא משלוותו פעם או פעמיים (ולעשות "שששש" לקהל לא נחשב לצאת משלוותו, בעיניי זה אפילו הכי סטייל. הוא לא מקלל אותם, הוא לא מסמן להם משהו גס, פשוט משתיק אותם. גם מה שרונלדו עשה לי מול הפנים היה סטייל) זה אומר הכל.

    אני יכול לחזור על זה 8000 פעם ואתם תגוננו אליו, אבל לא משנה איך תסובבו את זה-אם אתם חושבים שזה מדרידיסטה, אין לכם מושג מהו מדרידיסטה ומה ריאל מדריד ייצגה, מה הפך אותה לריאל מדריד. לחכות בחנייה ולבכות על שופטים זה משהו שמתאים לבארסה, לא ריאל, אבל כנראה ששתי הקבוצות החליפו מנטליות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/5/12
  8. Zizou10 Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/04
    הודעות:
    2,091
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://www.todayheads.com/wp-content/uploads/2012/05/0f4ed__120514041755-iker-casillas-real-14-5-12-horizontal-gallery.Xxx


    דור הרגת אותי עם הפתיח שדרים בספרדית. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/lol.Xxx

    היום ראיתי את המשחק האחרון לעונה שהיה נגד מאיורקה במלואו וזה בהחלט זמן טוב לעשות סיכומים. (אשתדל לא להכביר במילים, אבל לא יכול להבטיח).


    - מיהו השחקן המצטיין? מתלבט קצת בין אלונסו לרונאלדו אבל צריך להיות עם האחרון - זכורים לי המון מקרים העונה שהוא פשוט היה שם כשהיה צריך אותו ברגע האמת והשאיר את הקבוצה הרבה פעמים בתמונה לאותו משחק, גם לאלונסו הייתה עונה פנטסטית אבל אם אני חייב לבחור אני הולך עם רונאלדו, המון קרדיט מגיע לו על האליפות.

    - מיהו השחקן המאכזב? אין מישהו שאיכזב אותי באופן יוצא דופן, קאקא קצת איכזב כשהתחיל לדעוך, שאהין לא קיבל מספיק צ'אנסים ברגעי האמת, לאס נעלם קצת כמו גם קראבליו שלא כ''כ באשמתו, אין מישהו ספציפי שאני יכול להגיד שממש איכזב אותי, מהשחקנים שציינתי היה מכל אחד קצת אני מניח.

    - מהו רגע השיא? השער של רונאלדו בקאמפ נואו, והתגובה שאחרי. אין פה ספק בכלל. ההרגשה שהיוצרות התהפכו סוף-סוף.

    - מהו רגע השפל?
    רציתי לציין את הגומלין בברנבאו כמובן נגד באיירן וההדחה הכואבת בפנדלים, אבל לדעתי ההפסד לברצלונה 1-3 בבית אחרי שהקבוצה כבר הובילה משער מהיר של בנזמה היה מפח נפש של ממש, בעיקר מבחינת היכולת שלא הייתה אחרי אותו שער, אני לא הייתי בטוח בכלל אחרי אותו משחק מה עתיד העונה ולאן פניה מועדות אבל שמחתי שבפיחואן כבר הקבוצה התאוששה, היה רגע קשה אותו הפסד כואב, בהחלט.

    - מה היה המשחק הטוב ביותר של הקבוצה העונה? נראה לי התיקו 2-2 בגומלין בקאמפ נואו בגביע המלך נגד בארסה. פתחנו טוב מאד והיינו במחצית הראשונה אפילו עדיפים, היה גול אחד של פדרו סמוך למחצית והשני לפני השריקה משום מקום מבעיטה של אלבס ועדיין מחצית שנייה ריאל שיחקה מצויין, כבשה פעמיים ועוד שער גם היינו עוברים שלב. היה משחק מצויין של הקבוצה בכל מקרה.

    - איזה שער תבחרו לשער העונה? השער נגד אייאקס בליגת האלופות היה מרהיב ביופיו (נגיעה בכדור של כל שחקן). אבל אני בוחר בשער הראשון נגד אוססונה בRDN, השער של בנזמה בוולה מצד לצד אחרי בישול של רונאלדו.

    - מהו הרגע המצחיק של העונה? מוריניו קופץ על קאייחון המופתע במאסטייה, קטע ענק.

    - מתי הבנתם\הרגשתם לראשונה שהתואר שלנו? כל העונה גם בפער 10 הדגשתי שהסיפור לא גמור וכו' וכו' כמו איזה תוכי, האמת שגם אחרי ה1-2 בקלאסיקו עוד לא הבנתי שזה קורה והאליפות תהיה של ריאל. כשהיגוואין הבקיע ב'סן ממס' - רק אז נפל לי האסימון.

    - האם תחשיבו את העונה הזו כאחת הגדולות בהיסטוריה? בהחלט. מלבד המספרים, השארנו יריבה ענקית מאחורה בפער 9 נק', מרשים.

    - האם תחושת האכזבה מול באיירן מאפילה על הסיפוק מהאליפות?
    אני חושב שלא. כל מפעל לגופו, יש אכזבה מסויימת (ובצדק) מההדחה הכואבת נגד באיירן, אבל בליגה שלטנו ללא עוררין ואני לא זוכר עונה כזאת טובה מבחינת משחקי החוץ. גם בחלומות הכי טובים שלי לא חלמתי שככה אליפות תראה עם כזאת כמות של ניצחונות.

    - האם חשתם בירידה רצינית בכושר של ריאל (לאו דווקא בתוצאות) בחצי השני וכיצד(אם בכלל) ניתן למנוע זאת?
    הייתה ירידה מסויימת אבל אני לא חושב שהייתה ירידה רצינית, תלוי גם במשחק זה או אחר באופן כללי אני חושב שגם הגענו לפרק זמן קצת יותר 'קריטי' אם אפשר לקרוא לזה ככה בעונה כשהלו''ז כבר הרבה יותר צפוף ומשחקים כמעט כל ארבעה ימים, כשכל משחק משליך על הבאות (בליגת האלופות למשל ובגביע). אני לא מכיר נוסחאות פלא אבל רק סגל רחב ושימוש נכון בו יכולים קצת להשכיח את גורם העייפות שבמשחקים ברמות האלה ובאופן תכוף שכזה נותנים את אותותיהם. במשפט אחד, קשה למנוע את זה באופן גורף, יש משחקים טובים ומשחקים טובים פחות, החוכמה היא לצאת טוב ולנצח גם במשחקים הפחות טובים ואת זה גם הצלחנו לעשות בליגה, זאת הגדולה.


    שחקנים:

    - כריסטיאנו רונאלדו: תארו במשפט אחד את אגדת הכדורגל הזו.האם הבחנתם ברגע מחונן אצל הבחור בעונה הנוכחית, שינוי במנטאליות או פשוט קצת יותר מזל(בעיקר מול 'ההם') וקבוצה ששיחקה יותר טוב. מתי הרגשתם הכי טוב שהוא סוחב אותנו - בדרבי, בקלאסיקו, מול באיירן?

    במילה אחת למה משפט? תופעה.

    לא חושב שיש עניין של מזל, קצת פוקוס וקצת אחריות על הכתפיים והרצון להשכיח את המאורעות הקודמים פשוט הוציאו מהווינר הזה את המיטב שלו, אני חושב שהוא הכי סחב את הקבוצה נגד ברצלונה על שלל המשחקים אבל גם בצמד המשחקים נגד באיירן הוא היה פנטסטי.

    - היגואין VS בנזמה: מי צריך לשחק יותר, האם מוריניו חילק יפה את הדקות או שהצרפתי זכה לקרדיט מוגזם.
    בנזמה קיבל קצת יותר קרדיט ובצדק אבל אני חושב שקצת יותר מדי, בכל אופן לתמרן בין שני חלוצים מעולים ב1-5-4 זה מאד קשה ואני מבין את היגוואין והרצון שלו אולי לעזוב. אם הוא בסוף יישאר (אמן) יהיה מעניין לראות כמה אשראי הוא יקבל ממוריניו, אבל בטוח שיותר מהעונה.

    - אוזיל ודי-מאריה: האם אחרי עונת בכורה מרשימה הם עשו מבחינתכם את קפיצת המדרגה מ'הבטחות גדולות' לחבורה מצומצמת של 'הטובים בעולם' בתפקידם? האם החבר'ה הבשילו או שהם עדיין 'ילדים' עם עתיד מזהיר. סומכים עליהם למשל במשחק חצי גמר ליגת האלופות?
    קשה קצת להתייחס לדי מאריה - עונה שהוא לא ירצה לזכור עם פציעה כפולה נוראית שאני חושב שלמעט 20-30 דקות נגד ראסינג הוא נעדר 4 וחצי חודשים לערך, זמן העדרות רציני בפרק זמן חשוב בעונה. אני חושב שמקצועית יש לו עוד קצת להשתדרג אבל הוא בהחלט בכיוון הנכון, עונה הבאה מצפה ממנו ליותר. אם הוא בכושר ולא חוזר ישירות מפציעה, בהחלט הייתי סומך עליו גם בחצי גמר ליגת האלופות.

    אוזיל השתפר המון, ניחן בראיית משחק טוב (כנראה הודות לעיניים ) שתמיד הייתה לו וגם מסירה טובה, עשה גם קפיצת מדרגה אבל בשביל להיות עוד יותר טוב חייב לעבוד קצת על רגל ימין כי הוא דיי מוגבל בקטע הזה וגם צריך לבעוט הרבה יותר לשער. גם עליו הייתי סומך בעיניים עצומות במשחק גדול. לא מקרי שהוא בישל לרונאלדו בקלאסיקו האחרון ואגב הוא גם זה שבישל לו באותו מגרש בקלאסיקו בגביע. (אולי ואפילו כנראה שהיו נגד ברצלונה עוד בישולים העונה, אבל לא שקופצים לי לראש עכשיו).

    - דילמת פפה: האם יש כזאת בכלל? מדרידיסטה אמיתי, הכי מהיר, הכי חזק. אבל קריאת המשחק בעוכרינו במשחקים הגדולים.
    הבעיה היא לא פפה. ה'בעיה' שיש גם ואראן שעושה רושם של בלם שקט, טוב, קורא משחק והכי חשוב לא עושה שטויות (אגב, מזכיר לי קצת בתנועות גוף את היירו הגדול). פפה בלם טוב אבל לא יותר מזה ובאמת נגד הגדולות זה הימור כאשר הוא משחק, אני חושב שצריך לשלב בעונה הקרובה בין השלושה ראמוס-פפה-ואראן, במשחקים כאשר ראמוס הוא די באנקר בהרכב. ואראן בהחלט יכול לתפוס לפפה את המקום בהרכב ואני צופה שכך יהיה כאשר יקבל מספיק קרדיט.


    מאמן:

    - האם מוריניו אכן 'פוגע בתדמית' של ריאל מדריד? אני חושב שהוא נרגע קצת בזמן האחרון, טוב שהוא שלח את קראנקה למסיבות העיתונאים האחרונות. פוגע בתדמית? קשה להגיד כרגע, ימים יגידו, אולי קצת אבל צריך לראות את המשך ההתנהלות שלו העונה, לי נראה שהוא קצת נרגע וטוב שכך.

    - עד כמה מוריניו 'אשם' בנסיגה של ריאל מדריד בשני המשחקים מול באיירן?

    אם יש לי טענות הם רק כלפי המשחק הראשון. פתחנו טוב את המשחק הזה ויכלנו להוציא יותר ממנו, לא מתבייש להגיד שהיינו יכולים לנצח שם עם קצת יותר דיוק ליד השער, משם זה התגלגל, מחצית שנייה הייתה קטסטרופאלית והשער של הבווארים היה באוויר. על הגומלין אין לי תלונות כלל. היינו צריכים לסגור את הסיפור תוך 90 דקות ולא להגרר בשום מצב להארכה. בטח לא אחרי הסנדוויץ' קלאסיקו שהיה.

    - ציינו מהלך מבריק של המאמן העונה או החלטת נפל.
    יש הרבה מהלכים טובים שלו, הרבה מהם מערבות את קאייחון הכי זכור לכולם כנראה הכניסה שלו נגד מאיורקה בחוץ והשער הקריטי. ההצבה של ראמוס כבלם היא גם נהדרת, הטיפוח של בנזמה ומרסלו שפשוט פורחים, הרבה הודות למוריניו.

    - האם מוריניו יכול להצליח 'רק כאנדרדוג'?
    אולי נוח לו יותר עם העמדה הזאת אבל אני חושב שהוא יכול להצליח מכל מצב, הכל תלוי בו ובאיך הניתוח שהוא עושה כלפי הקבוצה היריבה, אני הגדרתי את היריבות מול באיירן טרם המשחק כסיכוי 50/50, אני חושב שהוא נתן להם לפחות במשחק הראשון, קצת יותר מדי כבוד אבל קל לדבר בדיעבד. בקיצור, לטעמי, יכול להצליח בכל מצב.

    - מה הדבר החשוב ביותר שתרם מוריניו למועדון?
    יציבות. אם פעם היינו מתבזים נגד קבוצות סוג ז' בגביע היום אנחנו מודחים נגד בארסה, או שזוכים בגביע נגדם וזה בא לידי ביטוי גם בליגה שבמשחקי חוץ גם כשהקבוצה לא טובה היא הרבה פעמים מנצחת. ליגת האלופות כבר שתי עונות שאנחנו מגיעים לחצי הגמר כולל שלב בתים מצויין, היריבות בשמינית וברבע גמר היו אמנם בדרג קצת נמוך יותר מבחינת איכויות אבל עדיין אני חושב שאחרי המון עונות של כשלונות זה עוגן כלשהו ובהחלט בעונה הבאה אני מקווה ומצפה שנגיע לגמר.

    - סכמו את מסע הרכש של מוריניו.

    נקודתי, מבוקר, לא פזיז, מוריניואי. ככה צריך, בלי רכישות מהמותן ועם המון שיקול דעת.

    מבט לעתיד:

    - דילמת קאקא כבר לא קיימת? האם צריך להיפטר מהברזילאי בכל מחיר אחרי 3 עונות בקבוצה.

    בכל מחיר? לא. עושה רושם שהוא לא מלין על כך שהוא בספסל ואם תגיע הצעה טובה (PSG) הוא יעזוב, אני חושב שעדיין יש לו מה לתרום גם אם מהספסל. הוא יעשה את השיקולים שלו ואם יישאר לעוד עונה אני לא אהיה מופתע ממש. אבל במקביל הוא צריך לחשוב על לשחק יותר ואולי אולי לחזור לסגל נבחרת ברזיל. בטוח שאיפה שישחק - עוד יחזור לתת משחקים טובים.

    - איזו עמדה נמצאת בראש סדר העדיפויות לחיזוק מבחינתכם - בהרכב?

    מגן ימני. צריך לתת לארבלואה תחרות על ההרכב ולא כל מיני אילתורים. באגף שמאל עם קונטראו ומרסלו זה עובד יופי. אני די בטוח אגב שבליגת האלופות קונטראו שיחק יותר משחקים ממרסלו.

    - שחקני ספסל רבים צפויים לעזוב - אילו אופציות טובות יש להשלמת הקאדר?
    מוריניו עוקב פה ושם אחרי קסטייה אבל לא הייתי מצפה שהוא יעלה איזה שחקן, אבל הלוואי שיעלה שחקן, שניים, יהיה מספיק. אופציות אחרות הן רק רכישות בסכומים נמוכים של שחקנים מדרג שני, לא תמיד מומלץ וכדאי אפילו כשזהו שחקן חופשי (ראו מקרה אלטינטופ). הייתי שמח אם ישולב באופן סדיר אפילו שחקן אחד צעיר מהמועדון.

    - נורי שאהין מיעט לשחק העונה - האם מישהו רואה אותו משתלב בקבוצה וכיצד?
    תעלומה רצינית. מוריניו כל הזמן ממאן לדבר על עזיבה אפשרית ועל כך ששאהין עתידו בקבוצה הזאת, אני מקווה ורוצה להאמין שהוא באמת מתכוון לדברים האלו ושאהין יקבל נתח רציני של דקות העונה כי בהחלט יש לו מה להציע, אפילו לא בתור שחקן הרכב. כדי לקבל דעה רצינית עליו חייבים לראות אותו קצת יותר משחק ואני לא יכול להגיד (לפחות בשלב זה) שהוא שחקן רך מידי/מתאים לקבוצה/לא מתאים לקבוצה. או כל פרשנות אחרת על טיבו, צריך לתת לו צ'אנס רציני לפני שממהרים למכור/להשאיל אותו, במילאנו הבנתי שיש דיווחים על כך שהסוכן שלו שם בפגישות עם שתי המילאנזיות. מקווה שזה לא יצא לפועל. בסוף יברח לנו עוד קמביאסו כמו בעבר.
     
  9. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אה ועוד משהו, בסופר קאפ שמורינו הפסיד הוא הורה לשחקנים לרדת מהמגרש ולא לחכות לטקס כמו ספורטאי אמיתי. גם זה מעיד על ווינר ועל מדרידיסטה אמיתי http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/5/12
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    http://estaticos03.marca.com/imagenes/2012/05/30/futbol/equipos/real_madrid/1338386503_extras_portada_0.Xxx

    "חתמתי בגלטסראיי". חאמיט אלטינטופ, הקשר התורכי(29) שהגיע לריאל מדריד רק הקיץ מבאיירן מינכן בהעברה חופשית, עוזב כצפוי הרבה לפני תום חוזהו. הקשר שמיעט לשחק העונה(613 דקות בלבד) הודיע רישמית בכלי התקשורת שהוא עוזב לאלופת תורכיה. בשבוע שעבר מוריניו שוחח עם מאמן הקבוצה, פתיח טרים והשניים דנו באפשרות העברתו של הקשר - מה שאכן קרה. טרם פורסמו פרטים נוספים על העיסקה.

    * המארקה מדווח שלוקאס מאורה, הקשר המוכשר של סאו פאולו סגר בקבוצה אך יגיע רק בעונת 2012-13. ריאל תרכוש את השחקן שמחוזר ע"י מוריניו(צפה בו במשחק הנבחרת) והוא יושאל לעונה נוספת בקבוצתו הנוכחית.

    * בלי שום קשר לעיסקה המסתמנת, בספרד מדווחים היום גם כי קאקא עשוי לחזור לשחק בסאו-פאולו ממנה עשה את הפירצה הגדולה והגיע למילאן. ריאל מדריד שמה סופית את קאקא ברשימת ההעברות גם במחיר נמוך יותר ממה שדרשה קודם - 30 מיליון יורו. עתידו של קאקא לא במדריד.

    * נורי שאהין חדור מוטיבצייה לקראת העונה הבאה:"אני בטוח שהעונה הבאה תיהיה 'שלי'. העונה הפריעו לי בעיות פיזיות במשך זמן רב אבל עכשיו חזרתי לשיא הכושר מבחינה גופנית ואני נחוש להישאר ולהוכיח מה אני שווה".

    איבן הלגרה, שחקן הנשמה הדגול שהיה חלק מריאל מדריד בין בשנים 1999-2006 וזכה איתה פעמיים בצ'מפיונס-ליג ובשלוש אליפיות ספרד, צפוי לקחת חלק במשחק הקלאסי עם ניחוח של פעם בין ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד בחודש יולי והוא מתרגש - "תיהיה לי צמרמורת לדרוך שוב בדשא בסנטיאגו ברנבאו". "יש לנו זכרונות נהדרים, השגנו כל תואר אפשרי", הוא אומר על הקבוצה של פיגו, זידאן ורונאלדו, אותה הוא מכנה גם "כמו משפחה". "הגענו לאולד-טראפורד אחרי תיקו בספרד ולא הרבה האמנו בנו, אבל ראול היה נהדר וניצחנו". "היום אני משחק כדורגל עם חברים, משתדל באופן קבוע, אבל כמובן שלא בכושר משחק מלא". הלגרה קצת קמצן עם שבחים לקבוצה הנוכחית של ריאל מדריד ששברה שיא הבקעות, בעיקר בגלל ליגת האלופות - "שהייתה אמורה להיות של ריאל מדריד העונה, אך משהו השתבש". הלגרה דיבר גם על הרצון לחזור לכדורגל בתור מאמן, על כך שהשינוי בנבחרת ספרד היה חייב לקרות ועל האהבה לריאל מדריד.

    -------------------------------

    אחח, איבן הלגרה, איזה שחקן נשמה. התמונה שלו עם החולצה ספוגה בדם לא יוצאת מהראש. קשר אחורי טוב, בלם בינוני, אחד שיקבל 'שחילים' במשחקים נגד כל מיני אוססנות בחוץ בליגה, אבל מול באיירן מינכן ברבע גמר ליגת האלופות יהיה בלוק מה שנקרא. המשחק מול יונייטד צפוי להיות טירוף אמיתי, פיגו וזידאן עוד נראים בכושר משחק שלא נדבר על רוברטו קרלוס. חוץ מרונאלדו 'השמן' - שימו את הקבוצה של 2002-2003 והיא לוקחת תואר גם היום. ורק לי חסר שחקן אחר באותו מעמד, אממ, ראול?

    אלטינטופ היה קוריוז, 'היה טוב' וטוב שהיה. הליגה התורכית יושבת עליו בול.

    בנוגע לקאקא - לא מאמין שזה יקרה, הוא עוד יכול לתת בראש בקבוצה אחרת. אבל בריאל מדריד הוא לא יכול לקבל את הקרדיט האינסופי, והעונה הוא קצת פישל.

    נורי שאהין - אנחנו ממתינים. הוא וגראנרו יתחרו על תואר המחליף הראשון בקישור האחורי.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    http://img338.imageshack.us/img338/5016/1338564134extrasmosaico.Xxx

    מוריניו לוחץ על ההנהלה להאריך את חוזהו של אלונסו עד 2016. המאמן האריך רק לאחרונה את חוזהו בשנתיים נוספות והוא מתחיל במהלכים מאחורי הקלעים כדי לעשות בידיוק אותו הדבר לשחקנים המובילים. בין הראשונים הוא צ'אבי אלונסו שחוזהו מסתיים ב-2014. נאמר כי הנשיא פלורנטינו פרז שתומך מאוד ברעיון התחייב בפני המאמן לעמוד במשימה. מוריניו רואה באלונסו כמאמן על המגרש, האיש להעביר דרכו מסרים בדקות הפחות טובות והם מדברים הרבה במהלך העונה ושורר ביניהם כבוד והערכה רב. אלונסו אהוד בקרב המועדון והאוהדים ומחבר בין הותיקים ליותר צעירים. המרוויח הרביעי בקבוצה עם 4.5 מיליון יורו לעונה ולמרות שהשער לא אמור להוות מכשול לא מן הנמנע שחוזהו ישודרג במעט. עם תום החוזה החדש שאמור להיחתם בקרוב, אלונסו(יהיה בן 35) מתכנן לפרוש במדי קבוצת נעוריו - ריאל סוסיאדד.

    * נורברטו רקאסנס, נציגו של גונזלו היגואין אומר היום - "היגואין יישאר בריאל מדריד הוא דחה המון הצעות ממועדונים אחרים". "הוא מקווה ליותר דקות משחק בעיקר כשהמונדיאל קצת יותר קרוב, אבל הוא מאוד נהנה במדריד ויתחרה עם בנזמה בתנאים שווים על המקום בהרכב". הסוכן שהתראיין לאתר 'גול' הצהיר שהוא לא מאמין שאף קבוצה תשלם את סעיף השחרור של היגואין ושמוריניו רוצה לזכות בצ'מפיונס-ליג ולכן חשוב לו להשאיר את היגואין בריאל מדריד. שכרו של החלוץ הוכפל מ-1.8 ל-3.5 מיליון יורו לעונה בקיץ 2010 ונכון לעכשיו אין תזוזה בנושא.

    * פאריס סן-ז'רמן מעוניינת בלאס דיארה ומוכנה לשלם עבורו 5 מיליון יורו בעוד ריאל מדריד דורשת סכום כפול עבור הקשר שמבוקש גם בפנרבחצ'ה התורכית. גם אתלטיקו מדריד הוזכרה בימים האחרונים כנמצאת בתמונה כשהעדיפות היא לא למכור אותו ליריבה העירונית אך הכל תלוי במחיר. ה הצרפתים המיליונרים אגב לא שוללים את אופציית קאקא אך כנראה שקרלו אנצ'לוטי עדיין לא גיבש דעה מדויקת בנושא.
     
  12. skyday20 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/7/09
    הודעות:
    7,340
    לייקים שהתקבלו:
    3
    https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/229967_425947054093853_1245215099_n.Xxx
    במשחק הכוכבים מול יונייטד. 3-2 לריאל..
     
  13. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    http://www.defensacentral.com/userfiles/2011/Oct_11/Alvaro%20Morata,%20real%20madrid,%20cantera,%20la%20fabrica,%20int_25_ampliada.Xxx

    החתימה ראשונה לריאל מדריד - אלברו מוראטה
    מוריניו הודיע שהחלוץ של ריאל מדריד קסטיליה, שהבקיע 17 שערים בקבוצה הנוער בעונה האחרונה (אך יש לציין שהוא היה פצוע בחלק בערך חודשיים), הועדף על פני חוסלו שהבקיע 25 שערים העונה לשם השוואה, והוא ייכלל בין 25 שחקני הקבוצה הבוגרת בעונה הבאה. עדיין אין אישור וחתימה רשמית, אבל ההחלטה כבר הוחלטה. אחת מהסיבות העיקריות לקידומו לקבוצה הבוגרת היא הורסטיליות שלו. בהתחלה הוא התקשה להסתגל לתפקיד שחקן האגף בו שיחק העונה לעומת העונות הקודמות שם הוא שיחק כחלוץ חוד, אבל בסופו של דבר הוא סיים עונה גדולה בעמדה הזו, 17 השערים שהוא הבקיע מוכיחים זאת. ידוע שלמוריניו יש העדפה לסגנון עם שחקני אגף, ומוראטה הראה שהוא יכול להיות בדיוק כזה. הוא יכול לשחק כחלוץ חוד, שזוהי עמדתו המקורית, וגם בתור קשר התקפי, חלוץ שני או קיצוני באגף. למוראטה היו כמה הופעות בקבוצה הבוגרת, כשלפני שנתיים הוא נשלח עם הקבוצה הבוגרת למחנה האימונים בלוס אנג'לס, וחודשים לאחר מכן הוא רשם הופעות רשמיות במדי ריאל מדריד בליגה ובגביע. למוראטה עדיין אין שער במדי הבלאנקוס מתוך שלוש הופעות רשמיות.
     
  14. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,481
    לייקים שהתקבלו:
    2,672
    יש אמת בדברים שלוקה מודריץ מגיע מטוטנהאם?
     
  15. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    בינתיים שום דבר עוד לא סגור, אבל נראה שאכן יש מגעים בין ריאל לטוטנהאם ואם מודריץ' יעזוב את טוטנהאם, זה יהיה ככל הנראה לבירת ספרד ולא למנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי או קבוצה אחרת. דבר אחד בטוח, כל עוד קאקה עדיין בריאל, למוריניו אין שום סיבה למהר עם ההעברה הזו. אם הקרואטי אכן יבוא, ככל הנראה הוא ישחק לצידו של אלונסו, אבל עדיין לא ברור אם מודריץ' ישחק במקומו של חדירה (ומודריץ' הוא ממש לא שחקן רוטציה לדעתי), או שריאל תעבור למערך של 4-3-3 שמוריניו אוהב ומודריץ' יהיה כמו הדקו/למפארד/סניידר של קבוצתו. הבעיה במערך כזה היא שזה יגרום לאחד מבין אוזיל או די מריה לרדת לספסל. מודריץ' רוצה לעזוב את לונדון כדי לחוות סגנון משחק נוסף בקריירתו, והוא הביע רצון רב לשחק בריאל מדריד. אפילו שמודריץ' לצד אלונסו (במקום חדירה) זה ללא ספק יהיה אס לא קטן אצל מוריניו שיגביר בהרבה את הסיכויים לזכות בליגה ובאלופות, אני לא ממש בעד מעבר שלו אלינו, מהסיבה שזה יגרום לאחד מבין חדירה/אוזיל/די מריה לרדת לספסל כפי שכתבתי, ואם קאקה בסופו של דבר נשאר אצלנו הבלגן יהיה גדול עוד יותר, ולא לשכוח שיש לנו גם את שאהין וגראנרו על הראש, כשלשאהין בהחלט יש את הפוטנציאל להיות לא פחות טוב ממודריץ'. אמנם זה צרות של עשירים, אבל זה עדיין צרות ואני ממש לא חושב שריאל צריכה לחזק את העמדה הזו.

    העמדה שריאל כן צריכה ואף חייבת לחזק לדעתי היא עמדת המגן הימני. ארבלואה יכול להיות פנטסטי בתור מגן ימני מבחינה הגנתית, אבל זה קורה בערך רק 4-5 פעמים בעונה, ומבחינה התקפית הוא תמיד היה ותמיד יהיה נכה, אין שום דבר לעשות בנידון. מי שרציתי שיחליף את ארבלואה, המגן של ריאל מדריד קסטיליה דני קרבחאל, על סף חתימה בבאייר לברקוזן תמורת חמישה מיליון יורו וסעיף של רכישה בחזרה בתוך שנתיים. בינתיים נקראה שמוריניו מעוניין במאייקון, שדווקא קרוב מאוד לצ'לסי אבל בימים האחרונים גם ריאל מדריד נכנסה חזק לתמונה. הברזילאי צפוי לעלות שמונה מיליון יורו בשביל שנתיים שבהם הוא אולי כן יפיק תועלת. אני ממש לא רוצה לראות את מאייקון שלא מצליח לשחזר את היכולת שלו מ-2010 שגרמה לו להיות אולי המגן הימני הטוב בעולם באותה שנה. אם דני קרבחאל באמת יעזוב סופית, אעדיף לראות בקבוצה את לוקאש פישצ'ק מדורטמונד שהיה מקושר אלינו חודש או את מאריו פרננדס מגרמיו, שלפי מה שהבנתי מדובר במגן התקפי נהדר שיכול לתרום רבות לריאל. הבעיה שמאז ההתעניינות בינואר לא שמעתי עליו מילה. ריאל צריכה מישהו צעיר להגנה, ולא לקנות עוד קרבאליו כל פעם מחדש שיהיה טוב רק לעונה או שתיים.