בחירות 2013-הדיון הרשמי

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏3/5/12.

  1. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    זה פורסם לאחרונה בידיעות אחרונות וכנראה שכן.
     
  2. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,222
    לייקים שהתקבלו:
    173
    שלילי, יש ברשימה את המפד"ל, שזה בעצם הבית היהודי.
     
  3. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/dry.Xxx
     
  4. Emile Zelicky Member

    הצטרף ב:
    ‏8/8/10
    הודעות:
    515
    לייקים שהתקבלו:
    0
    Bring it On!
     
  5. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,508
    לייקים שהתקבלו:
    580
    אמנם, לצערי לא אוכל לתרום את קולי בבחירות הקרובות - אך אילו הייתה נופלת בחלקי הזדמנות לעשות כן, סביר להניח שהייתי מתלבט עמוקות האם להעניק אותו למרצ או לליכוד (הכל בסדר עם הראש שלי, אל דאגה). מצד אחד, ספק אם קיימת בכנסת מפלגה נוספת, אשר מבטאת את השקפת עולמי בהיבט המדיני-בטחוני באופן כה מדויק כמו מרצ, כשנוכחותם של אישים הגונים כאילן גילאון וכניצן הורוביץ רק תורמת. מנגד, לא קשה יהיה להסיק כי תנועה זו תזכה לכמות מנדטים זעומה בבחירות הקרובות, ועל כן, הכזרת תמיכה בה משולה להכנסת פתק לבן לתוך הקלפי. במצב הנוכחי, בו הליכוד והעבודה יוצרות ראש חץ במירוץ לכסא ראש הממשלה, עושה רושם כי יהיה עליי לבחור ברע במיעוטו. ואני מעדיף את ביבי השקרן, האופורטוניסט והפופוליסט על פני שלי השקרנית, האופורטוניסטית, הפופוליסטית והסוציאליסטית, שעלולה לחנוק את הכלכלה הישראלית ולהחזירה שנים אחורה אם תיבחר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/10/12
  6. Ricky van Wolfswinkel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/12/11
    הודעות:
    2,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה יודע שגם הורביץ, גלאון, גרוסמן ובעצם כל מרץ הם סוציאליסטים?
     
  7. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,508
    לייקים שהתקבלו:
    580
    יודע גם יודע. למרות זאת, מבחינה מדינית (האופי החילוני וחוסר הנכונות להתפשר מול החרדים) ומבחינה בטחונית, היא מחזיקה באידיאולוגיה אשר תואמת את השקפת עולמי בנושאים הללו - לא כמו העבודה, שהולכת ומסתמנת בימי שלי כמפלגה חסרת שיניים ונטולת עמוד שדרה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/10/12
  8. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    מכתבו של רמי לוי לח''כ שלי יחימוביץ'

    "שלי יחימוביץ' מנהלת קמפיין פופוליסטי; מתי העסקת עובד אחד בחייך?"

    "באמירות הזולות והמכלילות שלך את מכפישה אלפי בעלי עסקים מהשוק הפרטי, ומייצרת תדמית שהשוק הפרטי מושחת ומשחית את הכלכלה בישראל"

    ח"כ שלי יחימוביץ', אני כותב את הדברים לאחר שפניתי מספר פעמים לעוזרייך ולטלפון הפרטי שלך. בכל הפעמים השארתי מסר בו אני מזמין אותך להגיע למשרדי לראות שאת טועה ומטעה, אך מעולם לא נעניתי על ידך או מי מטעמך. חבל.

    במשך שנים נמנעתי מלהתייחס לדברייך. אבל עכשיו, כשאת מנהלת קמפיין פוליטי שבו את מנסה לנצל אותי, את עובדיי ואת לקוחותי בדרך שקרית, ולקדם את עניינייך על גבינו באמצעות פופוליזם זול, מאסתי והחלטתי להגיב.

    אין ספק שאת רהוטה, בעלת אוצר מלים מרשים, ומעבירה את מסרייך בדרך ציורית וצינית. כך עשית גם במאמר שכתבת ב-2 לאוקטובר ב-TheMarker. אך מאחורי המלים לא עומד כלום. מה הרזומה שעומד מאחורייך? מתי ייצרת מקומות עבודה או העסקת עובד אחד בחייך?

    ישבתי אתך בוועדת הכלכלה של הכנסת והקשבתי לדברייך. מלבד לדבר על נושאים שאינך מבינה בהם מאום או לדאוג לאינטרסים צרים - לא הועלת ולא קידמת דבר. בכל הזדמנות את מדברת על עובדי שכר המינימום, אך מה לעשות שלא כולם חברי כנסת, רופאים, עורכי דין, היי-טקיסטים, מנהלי בנקים או מנכ"לים בכירים בחברות? להזכירך, מי שקובע את שכר המינימום אלה המחוקקים שעליהם את נמנית.

    מי שעובד בעבור שכר מינימום אינו מסכן. מסכן הוא מי שאין לו מקום עבודה לפרנס את בני ביתו. זו אינה בושה להרוויח שכר מינימום. אדם קם בבוקר עם חיוך וגאווה על כך שזכה למקום עבודה. אני מציע לך: קחי יוזמה ודאגי להם באמת. קדמי חקיקה שתעלה את שכר הקופאיות ואת שכר המינימום. אבל היזהרי - כי אז לא יהיה לך מאין לשאוב הון פוליטי ולקדם את האינטרסים שלך. הרי את כל הרווח הפוליטי את עושה בציניות על חשבון עובדים אלה.

    כשיש מצוקות של מפעלים שעומדים לפני סגירה והתקשורת פנויה לסקר אותם, את תמיד תהיי שם, מכיוון שאת מנצלת את מצבם לייצר הזדמנות להון פוליטי. העובדים נלחמים על פרנסתם - רק שהמפעל לא ייסגר והם יישארו מחוסרי עבודה. את שם כדי לעזור לך ולא להם. הרי לא היית שם בשבילם לפני שהחליטו לסגור את המפעל.

    כשידעת שיפוטרו כ-5,000 עובדים ברשתות הסלולר לא קמת וזעקת, מאחר שהם לא "מסכנים" - הם לא השתכרו משכורות מינימום ומהם לא יכולת להרוויח. אולי לא העמקת בנושא, אך הם מעמד הביניים שמשפיע רבות על הכלכלה, וגם להם צריך לדאוג.

    את מדברת על הבורסה בתל אביב ומנסה לייצר תמונה עגומה, מטעה את הציבור ומנגנת השכם וערב על "התספורות" שאותן, כפי שאת יודעת, כולנו מגנים. אבל את שוכחת שיש בבורסה מאות חברות, מעסיקים שם מאות אלפי עובדים, ומושקע שם הון עתק של הציבור - מהמעמד הנמוך, הבינוני והגבוה. באמירות הזולות והמכלילות שלך את מכפישה אלפי בעלי עסקים מהשוק הפרטי, ומייצרת תדמית שהשוק הפרטי מושחת ומשחית את הכלכלה בישראל.

    ח"כ יחימוביץ', על איזו קופאית ממזרח ירושלים את מדברת במאמר? מיהו הראיס? ולמה מטילים אותה בפתח ההאנגר שלנו? מה את יודעת על מזרח העיר? מי מענה אותם? באיזה סרט את חיה? את לא חושבת שאת פוגעת בקופאיות שעובדות אצלי בניסוחים המשפילים שלך? להגיד לעובדת מעונה? לכנות אותה עבד? התביישי. אנחנו מאפשרים לכל העובדים ממערב וממזרח העיר, ללא הבדל מין, דת, גזע ולאום להתפרנס בכבוד.

    את פוגעת ולצערי גם לא אומרת אמת. ההסתדרות מעולם לא הציעה לי להעלות את שכר הקופאיות ולו בשקל וחצי. כשנכנס לתוקף הרחבת ההסכם הקיבוצי בענף הסופרמרקטים, מיד נעניתי וחתמתי. אבל את מנסה בכל הזדמנות, בציניות שלך, לעוות את העובדות ולייצר מצג שבו את היחידה שדואגת לעובדים.

    אני כותב את הדברים כמי שייצר 4,000 מקומות עבודה לתושבי ישראל, ובעקיפין מאפשר עוד אלפי מקומות עבודה; כמי שב-2013 מתכנן לייצר כ-2,000 מקומות עבודה נוספים; וכמי שמשרת כמיליון לקוחות וחצי, מייצר תחרות ומוביל את הדרך להוזלת סל הקנייה ב-15%-20%. וכל זאת לא על חשבון איכות השירות ולא על חשבון העובדים, שמשתכרים שכר גבוה מזה שאתם המחוקקים קבעתם. עד היום לא ביקשתי ולא קיבלתי דבר וחצי דבר מהמדינה. את הכל עשיתי באהבה וברצון להיטיב ולעזור, ביושר, בעשר אצבעות, בעמל רב. עד היום שילמתי יותר מ-400 מיליון שקל מסים למדינה.

    ח"כ יחימוביץ', נראה שהתבלבלת. אני לא מתמודד מולך בפוליטיקה. אני אדם פרטי, ואמשיך להיות מי שאני. אשרת את הצרכן ואמשיך לייצר אלפי מקומות עבודה ולדאוג לעובדיי. אמשיך לעשות ולעשות, כי אותי חינכו שצריך לעשות הרבה וטוב וביושר - וכנראה שאת יודעת רק לדבר ולדבר.
     
  9. Ricky van Wolfswinkel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/12/11
    הודעות:
    2,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוא לא מתמודד מולה בפוליטיקה אבל הוא יודע שאם היא תהיה ראש ממשלה הוא יצטרך לשלם יותר.
    מצחיק אותי איך אנשי ימין מנסים להציג את עצמם כאובייקטיבים ונייטרלים בזמן שהם טוענים שהמצב הכלכלי בישראל הוא טוב.

    אבל כנארה הכל קל שיש לך תדמית של מזרחי מקופח שהגיע מכלום והוא כאילו אחד מהעם בזמן שהוא גר בוילה מפוארת שאשתו שופכת כסף על מה שרק בא לה.
     
  10. מסוטיזם Member

    הצטרף ב:
    ‏22/6/12
    הודעות:
    564
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה שכרגע הוא חי ב'וילה מפוארת' לא אומר שהוא לא מזרחי מקופח שהגיע מכלום.
     
  11. Ricky van Wolfswinkel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/12/11
    הודעות:
    2,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא, אבל זה לא אומר שהוא צריך להיות גיבור לאומי בזמן שתשובה ודנקנר מוצגים כפושעים.
    לא משנה איך תסובבו את זה, הבן אדם טייקון ומן הסתם ימני והוא לא יכול להסכים אם אשה שאם היא תשלוט השכר של אשתו יצנח והיא תצטרך לחלק אותו לקופיות אותן הוא בכלל לא מנצל.
     
  12. מזגן Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    4,458
    לייקים שהתקבלו:
    394
    אתה מוכן להרחיב? לא הבנתי כל כך על מה אתה מדבר.
     
  13. Ricky van Wolfswinkel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/12/11
    הודעות:
    2,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שלי האשימה את אותו שהוא מנצל את העובדים שלו שמקבלים שכר מינימום ובגלל זה הוא התעצבן.
    עכשיו בזמן שהם העובדים מקבלים שכר מינימום ועובדים שעות נוספת, אשתו של לוי עושה עושה משהו כמו 8 מליון דולר לשנה על זה שהיא הכאילו גזברית של החברה.

    בקיצור, עוד טייקון.
     
  14. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    שכר מינימום זה קביעה של הממשלה, רמי לוי לא משלם לעובדים שלו פחות מזה.
    לא אשמתו שזה שכר מעליב שבלתי אפשרי לחיות ממנו במדינה הזאת.
     
  15. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,911
    לייקים שהתקבלו:
    1,293
    מישהו חייב לקבל שכר מינימום. זאת אפילו לא כלכלה, זו מתמטיקה.