אתלטיקו מדריד 2012/2013:: מחזיקת הגביע!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י amirb91, ‏10/7/12.

  1. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,908
    לייקים שהתקבלו:
    1,293
    אדריאן נפרד מסוכנו. האסטוריאני אמור היה להאריך חוזה באטלטיקו עוד בקיץ ועכשיו הוא חושב שהעניין תקוע בגלל שהסוכן לא מטפל בזה נכון. במעבר מדפור לאטלטיקו הוא כן טיפל נכון, מאוד נכון, אבל אדיראן שוקל "להשתדרג" ולשכור את ז'ורז'ה מנדש. הפורטוגלי גם מס' 1 בעולם, גם ביסים טובים עם חיל מרין.
    ארדה טוראן שוב נפצע בנבחרת והוא עלול להחמיץ את שני המחזורים הקרובים של לה ליגה.
     
  2. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    Muurad,


    זה לא סיפור חדש, באיירן עצמה הייתה בדיוק באותה סיטואציה (מול אתלטיק בילבאו) כאשר הם החתימו את ליזארזו בשעתו, באותה דרך בדיוק.

    אני לא יודע מה המקור שלך, אבל ממה שאני קראתי באיירן טענו שהמס מקוזז עם וויתר של מארטינז על סכומים בחוזה שלו. שזה כמובן קישקוש מוחלט שמשמעתו שבאיירן בעצם משלמים יותר אבל לא אומרים את זה בפומבי כדי לא לצאת פראיירים.




     
  3. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    את העניין שעוה"ד של באיירן הפקיד את הצ'ק קראתי באחד הפורומים שלהם האמת. אבל הגעתי לעוד כתבה שנשמעת רצינית למרות שאני ממש לא מכיר את האתר או הכותב

    http://blogs.bettor.com/Javi-Martinezs-tra...nor-VAT-a181880

    שעושה את העניין לדיי הגיוני, כאשר תחילה לא היה ברור נושא המיסים, כשלאתלטיק היה LEVRAGE והחזיקה את באיירן בביצים עם העניין, ובסופו של דבר פסקו שהעניין במקרה הזה לא תקף לפי החוקים של פיפ"א, ובסופו של דבר באיירן שילמה בדיוק את מה שרצתה מההתחלה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/10/12
  4. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם אם זה נכון, לא חושב שזו הסיבה לדיבורים של אתלטיקו. צריך לקחת בחשבון שני דברים:

    1. אחת המועמדות העיקריות (העיקרית מהזווית הפנים ספרדית) לרכוש את פלקאו היא ריאל מדריד שהענין הזה לא רלבנטי לגביה.

    2. זה קצת טיפשי לכתוב, אבל לא נראה שבמקרה של פלקאו הפער בין 60 מיליון ל70 מיליון היה עושה את ההבדל במידה וקבוצה מגה עשירה מחליטה ללכת עליו. זה פער שיכול לעשות הבדל עבור קבוצה עשירה אבל שקולה כמו באיירן, לא עבור ריאל, סיטי, פ.ס.ג' או צ'לסי. זה לא שעבורם זה לא כסף, אבל אם כבר החלטת שהוא שווה 60 מיליון אז היית משלם עוד עשרה מיליון מס אם בזה הייתה תלויה העיסקה.

    לדעתי הנקודה היא אחרת: בעבר (ו"בעבר" אני מתכוון ללפני שלוש-ארבע שנים, לא יותר) סכום של 60 מיליון היה נחשב ללא ריאלי. לאגווארו היה סעיף שחרור כזה (עד שהוא חידש את החוזה, עם סעיף שחרור של 45 מיליון) וגם אם היו שמועות על התענינות של קבוצות אחרות בו, המחשבה שמישהו ישלם 60 מיליון יורו עבורו לא נלקחה ברצינות. היום, במקרה של פלקאו, זה נחשב לסכום ריאלי. המחשבה שמישהו ישים את הסכום הזה ויוציא את השליטה מידיה של אתלטיקו נלקחת בחשבון כמשהו שיכול (או עלול מהזווית שלה) לקרות.

    אם קראת את את כל הראיון, סרזו הוסיף ש"פלקאו בחור חכם והוא מצפה ממנו למלא אחר החוזה במקום שבו אוהבים ומעריכים אותו". הוא מכוון לסיטואציה שבה ההחלטה היא בידי השחקן ולא בידי הקבוצה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/10/12
  5. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    כן אבל העניין הוא שעניין המס, ואם אך ורק השחקן הוא זה שאמור לשלם את הסעיף בעצמו לפחות ממה שאני הבנתי - אם הוא תקף - הוא לא רק עוד 10 מיליון.
    כי עוד פעם לפי ההיגיון ומה שאני מבין במצב שכזה מדריד תצטרך להעביר לפלקאו את הכסף - וכמישהו שחי ועובד בספרד יותר משנה הוא יצטרך לדווח על כל סכום שישלמו לו כהכנסה ולשלם אחוז נכבד ממנו, מה שכאמור צריך להקפיץ את המחיר משמעותית כדי שיוכל לכסות גם את סעיף השיחרור וגם את תשלום המס שהשחקן יצטרך לשלם על הכסך שמעבירים לו.

    מה שכן, עכשיו כשנדמה שזה לא העניין והשחקן והקבוצה משלמים ביחד וכיוצא מזה אין מס לשלם - למדריד בניגוד לבאיירן למשל הם יצטרכו להוסיף את הVAT כי הם מספרד, אבל כאן אני מסכים איתך שה-10 מיליון יורו יותר האלה באמת לא קריטיים או כאלה שישפיעו על ההחלטה שלהם - עיקר דבריי כוון בנוגע לעניין השני, שנוגע לחוק שאומר (אבל מסתבר שלא תקף בנוגע למקרים האלה) - שהשחקן הוא זה שצריך לשלם בעצמו את סכום הכסף.

    אני חושב שהיו שינויים בהבנה של הקבוצות באיך בדיוק העניין עובד לאחר המקרה של בילבאו - כי הנה לדוגמא בילבאו לאורך כל הדרך פעלה ודיברה כאילו אם היא לא רוצה שהעסקה תצא לפועל היא לא, כי הם חשבו שסעיף השיחרור לא תקף על באיירן, ושגם אם באיירן רוצה לשלם את ה-40 מיליון היא לא חייבת לשחרר אותו ויכולה להכריח את באיירן לשלם יותר משמעותית - מה שבסוף לא קרה כאמור לפחות לפי מה שאני קורא.

    אבל כן, אני איתך במצב הנוכחי של הדברים. הכל תלוי בפלקאו והרצון שלו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/10/12
  6. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://www.marca.com/2012/10/18/futbol/equ...1350513256.html


    סופרייז, סופרייז.


    תרגום מגוגל:


    Real Madrid takes the first step for the signing of Falcao



    Real Madrid have set their sights on Radamel Falcao and, according to 'The Party of the 12' of the Cadena Cope, has already taken the first step in trying to add to their roster for next season.

    Jose Angel Sanchez contacted the Colombian representative, Jorge Mendes, to study the feasibility of the operation. And the Madrid considers that the conditions are favorable.

    On June 30 the investment fund (Doyen Group) which owns 50% of the federal rights of Falcao has full autonomy to sell the player. Your clause is 55 million euros and the payment would be made in two installments.

    From Atletico are emphatic about the rights of the Colombia: "One hundred percent of the game is ours."

    Real Madrid have taken this step with the full knowledge and permission of Jose Mourinho. Meanwhile, Jorge Mendes says Falcao wants to go to all white




    עם כל זה, לא צריך לשלול את האפשרות שמדובר בניסיון של ריאל לערער את המצב באתלטיקו (שמקדימה אותה בטבלה בשמונה נקודות למי ששכח).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/10/12
  7. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    למרות כל הדברים שאתלטיקו אומרים שיש להם 100% מהכרטיס, גם בזמן המעבר לפני שנה היו דיבורים והיה דיי ברור שצד שלישי עזר להם לרכוש אותו - ועם איך שהם ממשיכים להתחמק מתשלומים לפורטו דיי הגיוני שהם גם צריכים את הכסף כמו אוויר לנשימה.

    המחשבה שלי בהתחלה הייתה שזה משהו כמו ההעברה של פיזי, שמומנה הרבה בעזרת זו'רז' מנדש וחבורתו - אבל בכל מקרה מה שלא יהיה עם הגילויים בנוגע להעברת מרטינז למינכן כשאין הוספה משמעותית למחיר מלבד הVAT, וגם שאומנם על הנייר סעיף השיחרור לא תקף לקבוצות מחוץ לספרד אבל בפועל כל קבוצה בדיוק כמו שבאיירן עשו לבליבאו יכולה לשם את הסעיף ולחטוף אותו - הסיכויים של אתלטיקו לשמור אותו בקיץ אפסיים לחלוטין, וכדי לשמור אותו בינואר הם תלויים רק בחסדיו של פלקאו עצמו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/10/12
  8. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    60 מיליון יורו עבור שחקן בן 27 זה עדיין הרבה מאד כסף (אחת מחמש העיסקות היקרות בהיסטוריה?). בהנחה שקבוצות מרוסיה הן מחוץ לתחום, יש בסך הכל חמש קבוצות שתיאורטית יכולות לבצע עסקה כזו, אחת מהן (ברצלונה) לא רלבנטית.

    תזכור עוד נקודה: במידה ויש צד שלישי שיש לו בעלות על הכטיס של פלקאו, המשמעות מבחינת אתלטיקו היא שהרווח הכלכלי על מכירה שלו לא שונה מהותית מהרווח שהם יכולים לעשות על מכירה של אדריאן או ארדה טוראן.

    אני מסכים איתך שרוב הסיכויים שבקיץ הוא ימכר, אבל "סיכויים אפסיים" זה מוגזם, לפחות כל עוד ההחלטה היא בידי פלקאו. הוא לא אסיר. הוא נמצא בקבוצה הנוכחית שלו מתוך בחירה, בסיטואציה טובה מאד, בקבוצה בעלייה (מבחינה מקצועית) שתשחק בעונה הבאה כמעט בוודאות בליגת האלופות ולפחות בכושר הנוכחי, תהיה מאד תחרותית גם שם.

    תזכור שיש הבדל גדול בין לשחק באתלטיקו מדריד ובין לשחק בפורטו- למרות שכמועדונים הם באותו סדר גודל- בגלל ההבדלים העצומים ברמת הליגות והחשיפה (תראה את ההכרה שפלקאו מקבל היום בהשוואה לתקופה שלו בפורטו).

    אם הוא צעיר בשלוש-ארבע שנים, הייתי אפילו מהמר שהוא יעדיף להישאר באתלטיקו. בגילו היחסית מתקדם (בהשוואה לשחקן כמו אגווארו) אני מעריך שרוב הסיכוים שהוא יעדיף לעבור לקבוצה יותר גדולה (ריאל) או יותר עשירה (צ'לסי, סיטי, פ.ס.ג'). ועדיין, בהנחה שסימאונה ישאר, אתלטיקו יעפילו לליגת האלופות והדברים יהיו תלויים בו, זה לא יפתיע אותי אם הוא יעדיף להישאר עוד עונה אחת. זה בטח יהיה פחות מוזר מהבחירה של הולק לשחק ברוסיה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/10/12
  9. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    קשה לי מאוד להאמין אישית. אני כן רואה אותו בסופו של דבר נשאר עד סוף השנה - אבל אני באמת מאמין שהסיכוי שהוא יישאר באתלטיקו לעוד שנה שלמה וידחה את ההצעות שיקבל הן מקצועית והן כלכלית - קרובות לאפס.

    אני משער שכל אחת מהקבוצות שתבוא לקחת אותו תציע לו בערך כפול ממה שהוא מרוויח עכשיו עם אתלטי, וזה בלי לדבר על השידרוג והאתגר המקצועי שלדעתי גדול יותר בכל אחת מ-3 הקבוצות שמוזכרות איתו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/10/12
  10. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    אין ספק שפלקאו חלוץ נדיר, אבל לא יודע למה, העיסקה הזאת לא באה לי טוב.
     
  11. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,085
    לייקים שהתקבלו:
    343
    הוא לא יעזור לריאל, שכחו מיזה, פאלקאו לא יבגוד באוהדי אתלטיקו.

     
  12. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    צ'לסי היא אולי הקבוצה שהכי צריכה חלוץ נוסף מקבוצות הטופ וכמובן שהיא מהבולטות שיהיו מוכנות לשלם עליו סכום לא קטן וזה רק בסוף העונה.
    אם הוא לא יעבור לצ'לסי או שאולי סיטי בכל זאת תיכנס לתמונה הכי סביר שהוא יישאר באתלטיקו גם בעונה הבאה שזה לדעתי מה שיקרה בסופו של דבר אפילו שמוקדם לדעת.
     
  13. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,908
    לייקים שהתקבלו:
    1,293
    ברור ששניהם לא דיווחו לתקשורת על מה הם דיברו. ולשניים האלה לא חסרים נושאים משותפים.
    לפי מקורותינו ב-AS אטלטיקו רכשה את פיצי תמורת 13.5 מיליון יורו בשביל הקומבינות של מנדש. נראה את זה בקיץ. בינתיים פיצי עובר עונה סדירה בקבוצה לא רעה.
     
  14. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    ממה שאני יודע מנדש והחברת השקעות שלו "רכשו" את פיזי בלי השתתפות או השתתפות מינימלית של אתלטי, ופחות או יותר משאילים אותו לכם כדי שיקבל במה ובגלל שרק קבוצה יכולה להחזיק בשחקן עפ"י החוק.

    כל העסק סביבו מריח לא טוב גם עם השיתוף פעולה עם סראגוסה ולה קורוניה, וגם סביב אתלטי לאחרונה כשהבנתי שקבוצת השקעות אחרת עזרה בקניית פלקאו ותקבל לפי השמועות באיזור ה-40% ממכירתו.

    לא יפתיע אותי לשמוע מתישהו בעתיד שמנדש נכנס לכלא.

    בכל מקרה כל עוד זה תלוי במנדש, למרות שלפי מה שאני מבין בעניין הזה הוא רק הסוכן - האינטרס שלו תמיד יהיה להעביר אותו לריאל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/10/12
  15. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,908
    לייקים שהתקבלו:
    1,293
    AS על החובות לאוצר. הסכום הכללי, כמובן, גדול הרבה יותר מה-60 מיליון, אבל החוב פרוס לתשלומים עד 2017. השבוע שולמו 30 מיליון. התשלום הבא יהיה בשנה הבאה והוא יהיה קטן בחצי.