בחירות 2013-הדיון הרשמי

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏3/5/12.

  1. לייזר Member

    הצטרף ב:
    ‏9/12/05
    הודעות:
    1,366
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לא באמת קמפיין להגברת מודעות. אם חופרים קצת תמיד מגלים שיש דפני ליף בסוף המנהרה.
     
  2. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    נראה לי שבארץ פוחדים לעשות משהו רציני בעד אחוזי הצבעה מפחד שהערבים יתחילו להצביע בהמוניהם.
     
  3. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    קמפיין עידוד הצבעה זה דבר לגיטימי וזה דבר שנעשה גם בארה"ב. אף אחד לא כופה שום דבר על אף אחד ואני חושב שזה דבר חשוב ללכת ולהצביע. במדינה שלנו, הרבה פעמים אנשים נוטים להתבכיין על כמה שרע פה וככה וככה אבל לא טורחים ללכת להצביע.
     
  4. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    אוי לא! דפני ליף! שיקסע!

    אז מה?

    יש מגזרים בארץ שמצביעים בהם ב110% מכמות האנשים הרשומים. אחרי זה מתפלאים למה יש להם כח פוליטי בזמן שמגזרים אחרים לא מצביעים ורק בוכים.
     
  5. לייזר Member

    הצטרף ב:
    ‏9/12/05
    הודעות:
    1,366
    לייקים שהתקבלו:
    0
    או חמור כמוך.

    הסברתי מי עומד מאחורי הקמפיינים לעודד הצבעה. רוצה אתה לנסות להוסיף משהו מועיל לדיון?
     
  6. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    לא הצלחתי להבין מה אתה רוצה לייזר. אתה יכול לנסח את זה מחדש, הפעם בעברית?

     
  7. Ricky van Wolfswinkel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/12/11
    הודעות:
    2,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שבבחירות האלו פינקלשטיין מצליח לעקוף את הביצועים שלו בבחירות 96.
    הציבור אוכל את כל ההתקפה של הליכוד על בנט שבתכלס אין הבדל גדול בין הפאשיסטים של הליכוד לפאשיסטים של הבית היהודי והם יחברו לקואליציה ביחד.
    זה גם מכניס עניין בבחירות וגם מעלים את השיחות על התקציב הבזיוני שהליכוד עומד להעביר.
     
  8. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,300
    לייקים שהתקבלו:
    437
    היום ב"מוסף לשבת" בידיעות (ומוכרחים להגיד - השנאה שלהם לנתניהו כבר מגיעה לרמת חוסר האובייקטיביות של עיתון החצר של ביבי) יובל דיסקין ראש השב"כ לשעבר מצייר תמונה מזעזעת של איך ביבי היה מנהל את מערכת הביטחון יחד עם ברק. ממליץ לכולם לקרוא ואני מקווה שזה יגרום לכל האנשים שאוטומטית סומכים על ביבי בנושאי ביטחון, להבין איזה בלוף הוא.

    בנוסף, מספר 2 ב"ישראל ביתנו" (מספר 4 ברשימה המאוחדת עם הליכוד), יאיר שמיר, סיפר היום שביבי זגזגן - http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4328523,00.html

    אפילו קמפיין המפלגה הזו לא מצליחה לנהל. הפעילים זועמים, כנסים מבוטלים כי אנשים לא מגיעים, הקמפיינים מתרכזים משום מה בלתקוף דווקא את נפתלי בנט בשקרים והוצאת דבריו מהקשרם, אה, וגם להוציא 800 אלף שקל על כנס השקת הקמפיין.

    עצוב מאד שהדבר הזה הולך להיות ראש הממשלה שוב. בביטחון ובכלכלה מדובר ברכיכה שקרנית, שנכנעה לחמאס בעזה לא מזמן וחיזקה אותו, שמשקר לבוחרים שלו על בנייה ב-E1 (וככה גם עובד על המתנחלים וגם מדליק את כל העולם עלינו בהתקפה חמורה, הכל ללא שום סיבה ובעיתוי אומלל), ושבאופן כללי לא עשה שום דבר בקדנציה האחרונה שמצדיק עוד אחת. שתי הסיבות היחידות שהוא עומד להיבחר היא בגלל שאין ממש אלטרנטיבה מולו (למרות שלדעתי יחימוביץ' טובה ממנו), וכי כרגע המגמה בישראל היא שהציבור הולך הרבה יותר ימינה מבעבר.

    ועוד לא דיברתי על הרשימה שלו. מירי פאקינג רגב.
     
  9. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,257
    לייקים שהתקבלו:
    5,437
    לא יכולתי לנסח את זה טוב יותר. נמשיך לעבוד קשה כדי לא לגמור את החודש, לעולם לא להגיע לדירה משלנו, ומירי רגב תמשיך להוביל את המדינה.
    הכל עשר. לא לשכוח לשלם 80 אלף שקל לזמרת כדי שתשיר שני שירים לאיש הכל יכול. וזה בסדר, כי הצד השני של המפה הוא גרוע לא פחות.

    איזה כיף זה פוליטיקה ישראלית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/1/13
  10. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    הציבור הישראלי תמיד יצביע קודם כל לפי הנושא המדיני-בטחוני, ואחר כך כל השאר. לכן תמיד הליכוד ינצח אלא אם כן לעבודה יש דמות בטחונית אהודה כמו רבין או ברק (אהודה לפני הבחירות כמובן...), מה שהפעם אין. אולי גבי אשכנזי יהיה כזה בעתיד.
     
  11. מזגן Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    4,458
    לייקים שהתקבלו:
    394
    אתה רוצה להגיד שערביי ישראל מצביעים לפי הנושא המדיני בטחוני? שהם 20% מהאוכלוסיה. לא כמות שייש לזלזל בה. החרדים גם כן לא מצביעים לפי בטחוני מדיני.

    מתוך היהודים הלא חרדים, נניח שהם מצביעים לבטחוני-מדיני. למה מה כבר יש לנתניהו ולליברמן להציע במישור הזה? מה כברירת מחדל הם מצביעים למפלגות בלי קשר לאיכויות ה"בטחוניות" של המנהיגים שלהם, אבל עושים את זה במוטיבציה של מדיני-בטחוני?

    וDennis Bergkamp
    בלי להעליב אבל מה זה אומר לך על הנבחרת של השמאל-מרכז (איזה כיף שהם מתביישים להקרא שמאל) אם רוב האוכלוסיה בארץ מעדיפה לבחור במירי רגב?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/1/13
  12. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    לגבי מירי רגב, למעט כמה טוקבקיסטים מתלהמים אף אחד לא אומר "וואו, איזה פוליטיקאית מדהימה ומנהיגה ראויה, אני חייב לבחור בעילוי הזה". מצביעי הליכוד לוקחים אותה כברירת מחדל. זה יכול לקרות גם הפוך, למשל בני בגין הוא איש רציני וראוי, ואבשלום וילן ממרצ הוא ליצן, אבל מצביעי מרצ יבלעו את הגלולה.

    לגבי מה ששאלת-אתה נותן יותר מדי קרדיט לאנשים. יש הרבה מאוד אנשים שסיסמאות כמו "פרס יחלק את ירושלים", "אין נאמנות אין אזרחות" וכו' מספיקות כדי לשכנע אותן. גם אחרי מבצע עמוד ענן שבו ביבי יצא בעיני הימין לוזר רכרוכי, עדיין יש מספיק אנשים שיגידו שרק הוא יכסח את החמאס.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/1/13
  13. מזגן Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    4,458
    לייקים שהתקבלו:
    394
    אני ממש לא נותן לאף אחד קרדיט. אבל אני גם לא חושב שהם זומבים שאיזה סטיקר קונה אותם. נו בחייך.
     
  14. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,300
    לייקים שהתקבלו:
    437
    למה להעליב? אני מבין למה אף אחד לא רוצה לבחור בשאר (במיוחד בליצן יאיר לפיד). אני חושב שלבני ויחימוביץ' טובות בהרבה מביבי, אבל הן לא עילויים בפני עצמן.

    ולגבי מה שקאריק אמר - גם בזה יש משהו. רוב האזרחים לדעתי לא ממש מתעניינים בפוליטיקה, לדעתי חלק גדול מהמצביעים של הליכוד עושים זאת מתוך גישת "אני שונא סמולנים!111", יש מגמה גדולה של העם ימינה בבחירות האלה בעיקר בגלל זה. ואני אומר שזו מגמה כי לפני שתי מערכות בחירות, כשאולמרט נבחר, הליכוד (עם ביבי) התרסק והעבודה וקדימה יחד קיבלו 48 מנדטים! אז גם זה ישתנה מתישהו, ובגלל זה כרגע אף אחד לא רוצה לקרוא לעצמו "שמאל".

    היום ראיתי את יובל דיסקין (ראש השב"כ, שהצטרף לראש המוסד שגם אמר שביבי חסר אחריות וזגזגן) ופאקינג מספר 4 ברשימה של הליכוד ביתנו אומרים שנתניהו מזגזג ומסוכן, ועדיין אני רואה בפייסבוק ובטוקבקים כל מני תגובות של "איזה תשקורת של סמולנים שימותו כל הקנאים רק ביבי שולתתת!111". הזוי לחלוטין. כשאני שואל מישהו שמצביע ליכוד למה הוא מצביע להם, הטיעון הכי נורמלי שאני מקבל זה "למה עדיף יחימוביץ'?", אז אני מרשה לעצמי להניח שמדובר במגמה ימינה + היעדר אלטרנטיבה רצינית.

    הרי בוא נחשוב - איזו סיבה אחרת יש להם להצביע לו? מחירי הדיור טסו למעלה בקדנציה של ביבי, מחירי החשמל, הדלק, המים והמזון, ישראל גייסה עשרות אלפי מילואימניקים כדי להוציא את חמאס גדול, הרגיזה את כל העולם בהצהרה אומללה על בנייה בהתנחלויות (שבכלל לא יושמה), שום דבר לא זז מדינית (לא שאני מאשים אותם בזה, כי באמת כרגע אין פרטנר - אבל שוב, לא קרה שום דבר שיכול לגרום לאנשים להצביע לביבי), שטייניץ מוותר על מליארדים לטייקונים על חשבון אזרחי ישראל - ואפשר להמשיך עוד ועוד.

    אם זה מעניין מישהו (וסה"כ זה מעניין), הנה גם הרצאה של ירון זליכה, שאותו אני מעריך מאד, על ביבי שהיה שותף שלו המון שנים, ועל כמה שנמאס לו מהשקרים, הזיגזוגים והמדיניות הכלכלית הנוראית שלו. עד כדי כך שהוא, איש כלכלה חופשית, הלך והמליץ על התוכנית של יחימוביץ' - http://www.youtube.com/watch?feature=playe...d&v=DbnBHB_wDvA
    הוא גם מפריך כמה נתונים של שטייניץ לגבי ההצלחה שלו בקנדציה הזו כביכול.

    ולא מספיק כל זה - הוא הלך וחיבר את המפלגה שלו עם החרטטן מספר אחת בממשלה, האיש שלא עשה כלום למען בוחריו אחרי שנים של הבטחות! אף פעם לא סבלתי את ביבי, אבל בחודשים האחרונים זה נראה לי כמו פשע לתת לו את ראשות הממשלה שוב. זה כמו לתת לונגר חוזה חדש בארסנל. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/dry.Xxx
     
  15. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    הבעיתיות בנושא היא שאין אלטרנטיבה לביבי.
    אז הרוב או שבוחר בו מליית ברירה, כדי שליצנים אחרים לא יקבלו יותר מדי קרדיט, או שנמנע בפעולה מחאה מלבחור.
    לצערי אין היום מנהיג שאפשר ללכת איתו באש ובמים, פשוט אין וגם אם ביבי מבחינתי לעולם לא יהיה אלטרנטיבה הוא ישאר המכבי ת"א כדורסל של הפוליטיקה הישראלית, עד סוף סוף שאר המפלגות החזקות יתחילו לעבוד עם שכל ולמצא מועמד הולם שהציבור יוכל להאמין לו יותר מאשר לשקרניהו.