בחירות 2013-הדיון הרשמי

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏3/5/12.

  1. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,508
    לייקים שהתקבלו:
    580
    הכל טוב ויפה, אבל מי כבר ירצה להיות חבר כנסת בתנאים כאלה?
     
  2. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,321
    לייקים שהתקבלו:
    6,795
    מה זה "הוא בעד שלום"? אתה מכיר ישראלי שהוא לא בעד שלום? (מיכאל בן ארי לא עבר את אחוז החסימה...) ואיזו פשרה בדיוק? הוא מוכן לוותר על אחדות ירושלים ועל זכות השיבה? אני בספק. בלי זה לא יהיה שלום.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/1/13
  3. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,257
    לייקים שהתקבלו:
    5,437
    האם בנט, לפיד וביבי נמצאים בכנסת בשביל השכר? האנשים האלה עשו מספיק בחיים הפרטים וככה גם רוב חברי הכנסת. ואם הם באים בשביל השכר אז מצבנו רע מאוד.
     
  4. Ohad_Glr Member

    הצטרף ב:
    ‏5/1/07
    הודעות:
    1,280
    לייקים שהתקבלו:
    108
    אחת הסכנות בשכר נמוך לחברי כנסת היא שיהיה ניתן לשחד אותם בקלות, זוהי גם אחת הסיבות שלשופטים בבית המשפט יש שכר גבוה...
     
  5. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,297
    לייקים שהתקבלו:
    437
    דר אדום בנשמה - לא מסכים.

    1. מדובר ב-120 חברי כנסת וכמה שכולם רותחים על התנאים שלהם, גם אם תוריד 10,000 ש"ח מכל אחד מהם, זה אפילו לא יהווה פסיק מתקציב המדינה.
    2. למרות שחברי הכנסת שלנו הם ברובם נחשים ונוכלים, עדיין מדובר בנציגי העם שמנהלים את המדינה. על מנת לכבד את תפקיד הח"כ, צריך גם לתת תנאים מכובדים ואין בזה שום דבר פסול.
    3. תאר לך שאתה "גג" נותן להם 10,000 ש"ח לחודש. יכול להיווצר מצב שח"כ אחד יכנס לחובות, ועם הכוח שיש לו זה יגרום לו להגיע למצב של שחיתות... אמנם לא מדובר במנגנון אפקטיבי, אבל אני כן מאמין שהפוטנציאל לשחיתות גבוה יותר אם המשכורת תהיה כפי שאתה מציע.

    כמובן שבתקשורת כדי לייצר כותרות, תמיד יחגגו על המשכורות של הח"כים. אבל זה קטנוני ולא רלוונטי.
     
  6. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    אני מסכים ם סולוקנטה לגבי ה"דעות" המדיניות של לפיד. בן אדם שמציג את התוכנית המדינית שלו באריאל לא יכול להחשב כשמאלן. כנ"ל לגבי ההצהרה שאין על מה להתדיין בירושלים. כל בן אדם נורמאלי יודע מה יקרה, ומה קורה כבר עכשיו בירושלים.

    והכל מתווסף כמובן לעובדה שהוא גזען ושונא ערבים.
     
  7. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    בלי להקטין ראש. הכוונה לשלום היא כמובן ויתורים ולפיד כבר אמר לא פעם שהוא בעד פשרות מדיניות. הוא לא דומה בכלום לביבי וליברמן שחיים את הימין בדם ובנשמה וגדלו לאידיאולגיה של התנחלויות וארץ ישראל שלמה וכל החרטא הזה. לפיד הוא ההפך הגמור. בקיצור אתה יודע שהם שונים מאוד אחד מהשני וזה לא ילך לנסות להדביק את לפיד לאידיאולוגיה הזאת שהוא רחוק ממנה שנות אור. לא מבין לאן השיחה הזאת הולכת ומה המטרה שלה.

    לגבי הח"כים אז הם צריכים לקבל קצת מעל לשכר הממוצע כי בכל זאת הם עדיין לא מייצגים את הממוצע אלא הגיעו להיות חברי כנסת. אבל גם 15 אלף ברוטו (10 נטו) זה מספיק. אני בעד שח"כים יחיו צנוע. זה דווקא מקרין דבר טוב ויביא את הטובים ביותר להיות ח"כים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/1/13
  8. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,804
    לייקים שהתקבלו:
    718
    תראה לא מגיע להם שכר כל כך מפוצץ, אני לא מדבר על התנאים הנלווים, אלא על השכר, אם אני מחשב את זה אז ב4 שנים יוצא שהשכר של כל חברי הכנסת יוצא שני מיליארד שקל זה נראה לך הגיוני?
    לכן לדעתי צריך להוריד את השכר, יודע מה לא ל15 אלף ל20 אלף, אבל לשכר נורמלי ולא שכר מפוצץ.

    ולגביי עניין השחיטויות צריך לעשות סדר ומיד ולבדוק היטב את חשבונות הבנק של חברי כנסת, הם פאקינג נבחרי ציבור ואם הם מקבלים כספים ממקורות שחורים הם לא ראוים לכהן כחברי כנסת.

    לגביי שרים וראש הממשלה כן רצוי שהם יקבלו יותר נניח 30,000 אבל לא יותר מזה.

     
  9. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,321
    לייקים שהתקבלו:
    6,795
    אמר כאן מישהו לפני (נראה לי שברגקאמפ) שלפיד שייך לשמאל מדיני ושהציבור הימני מנסה לשכנע את עצמו שזה לא המצב. אני פשוט אומר שממה שלפיד אמר עד עכשיו (או יותר נכון - מה שלא אמר) - אי אפשר להסיק שהוא יהיה מוכן לוותר על דברים שביבי וליברמן לא מוכנים (ובצדק לדעתי). אולי על הבניה בהתנחלויות, אבל זה לבד לא יספיק לשלום וכולם יודעים את זה. כל עוד הוא לא מדבר על גבולות 67, על זכות השיבה ועל ירושלים - אי אפשר לשייך אותו לאף צד של המפה. זה כבר מזמן לא נחשב "שמאל" לדבר על 2 מדינות ל2 עמים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/1/13
  10. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    אתה תמים, כ"כ. נראה לך שהם כ"כ מטומטמים לשים את זה בחשבון בנק? לא, זה בא במעטפות, מזומן, הטבות כלשהן כמו טיסות(למה מי בודק את זה?), איים יווניים, תרומות וכו'.

    התנגות ציבורית ראויה נקברה קבורת חמור מזמן. היום, אתה רואה את דרעי והנגבי בכנסת. אלדד יניב מקבל פופולריות מסויימת. וביבי סוגר כל ערוץ תקשורת שמאיים לחשוף את השחיתויות שלו. ושלא לדבר על שר מסויים בממשלה האחרונה, פופולרי, שעשה, לכאורה, מעשים חמורים כ"כ, שלידם משה קצב יראה כמו מלאך. נורמות ציבוריות? פחחח.
     
  11. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,297
    לייקים שהתקבלו:
    437
    לא נמאס לך לעשות צחוק מעצמך עם ההודעות הקיצוניות האלה?

    דר אדום בנשמה - לא יודע איך עשית את החישוב שלך אבל לי יצא 200 מליון שקל בארבע שנים. זה כבר נראה יותר הגיוני.

    אתה כותב כאילו היום אף אחד לא חשב לחשוף שחיתויות של ח"כים... זה הרבה יותר מלבדוק חשבונות בנק. אתה יכול להחמיר עונשים, להקים ועדות, לחקור כמה שבא לך והשחיתויות ישארו. אז כן, הגיוני לחלוטין לתת תמריץ נגד זה.

    סולוקונטה - להפסיק בנייה בהתנחלויות ולדבר על שתי מדינות לשני עמים זה שמאל. בליכוד חצי מהרשימה בחודשים האחרונים ניסו בגמגומים להסביר את נאום בר אילן של ביבי וכמה הוא לא התכוון אליו, רק כי הוא העז לדבר על שתי מדינות שלני עמים. על בנט אין מה לדבר בכלל. איזו מפלגה ימנית מדברת על שתי מדינות לשני עמים כיום? או על הפסקת הבנייה בהתנחלויות? בכל פעם שביבי מעז לגעת בנושא אז חצי מהליכוד משתגע, אז מה ימני בדיוק בדברים האלה?

    נכון, מנהיגי ימין נוטים לחתוך שמאלה אחרי שעולים לשלטון. אני מדבר מבחינת האידיאולוגיה של המפלגה עצמה.

    אתה אומר את זה כאילו בשמאל המתון קופצים לחלק את ירושלים.

    יאיר לפיד לא הראה שום מדיניות שמתאימה למפלגה ימנית עד היום, אולי חוץ מכמה תוכניות לגבי הדיור ומתקפות על ועדי עובדים. ניסיונות השיכנוע העצמי שלך מאד נחמדים ("הוא לא אמר שיחלק את ירושלים" - וואו, מה זה מוכיח בדיוק? בעבודה מישהו רוצה לחלק את ירושלים?), אבל כרגע הכל מצביע על מרכז או מרכז שמאל.
     
  12. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    סלח לי, באמת שהאמת לא מתאימה לתמונת העולם הסחית והורודה שמייצרים לך בתקשורת.
     
  13. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    מסכים עם דניס ורק רוצה להדגיש שוב שאין באמת דבר כזה מרכז, בשום מקום בעולם. יש או ימין או שמאל. ההמצאה הזאת שנקראת מרכז היא כדי לנסות לרוץ לכנסת בלי התווית 'שמאל'. אבל בתאכלס זה שמאל מתון כמו שיש ימין מתון (מרידור) אז יש שמאל מתון (לפיד, שלי וכו').

     
  14. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,321
    לייקים שהתקבלו:
    6,795
    איזו מדיניות? הכנסת ה-19 לא הושבעה עדיין, מאיפה לך לדעת מה המדיניות שלו? לא עברנו את השלב שבו אנחנו מאמינים לטקסטים באתרים הרשמיים? רק הזמן יגיד אם לפיד הולך ימינה או שמאלה. אני חושב שזה בכלל לא חשוב כי כך או כך מי שייתנו את הטון בעניין המדיני יהיו ביבי-ליברמן-בנט, לפיד לא יפריע כל עוד ייתנו לו את הבמה להוביל את נושאי הוזלת מחירי הדיור והשיוויון בנטל. ולכן אני כימני יכול רק לאחל לו בהצלחה בנושאים האלה ולקוות שהוא יצליח לדחוק את החרדים החוצה מהממשלה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/1/13
  15. עד שמצאתי כינוי... Member

    הצטרף ב:
    ‏5/12/08
    הודעות:
    274
    לייקים שהתקבלו:
    3
    ביברמן ובנט, במידה והאחרון גם יהיה בממשלה, יתקפלו כמו ילדים טובים ויתחילו משא ומתן עם אבו מאזן בין אם הם ירצו או לא ירצו.
    ולא צריך את לפיד בשביל זה. הלחצים הגוברים משאר העולם יספיקו כדי להוריד אותם לקרקע סוף סוף.