בחירות 2013-הדיון הרשמי

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏3/5/12.

  1. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,321
    לייקים שהתקבלו:
    6,795
    כדור הארץ לבחור שמצא כינוי: אבו מאזן הוא זה שהתקפל מהמו"מ, לא ביבי ולא ליברמן.
     
  2. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    עופר שלח ויעל גרמן לעומת סתיו שפיר ומירב מיכאל. העבודה מנצחים...

    במה שלי ליברלית? כל הקמפיין היא מפמפמת על יותר שירותים לאזרח וחוקי עבודה? גם בנושאי דת ומדינה היא לא חד משמעית ואפילו בנושאי התנחלויות היא לא נגד. בנט לעומתה הרבה יותר ליברל.

    חד"ש כן, בל"ד ורע"מ תע"ל הן תנועות ימניות ערביות. אגב גם זהותן הימנית של ש"ס ויהדות התורה מוטלת בספק. בטח עם אריה דרעי. כמו שדניס ברגקאמפ (אחת ולתמיד - בני, נכון?) אמר כבר.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏25/1/13
  3. עד שמצאתי כינוי... Member

    הצטרף ב:
    ‏5/12/08
    הודעות:
    274
    לייקים שהתקבלו:
    3
    יש לי תחושה שלממשלה שלנו יש חלק הרבה יותר גדול באי קיום המשא ומתן.
     
  4. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    זו לא תחושה זו האמת. פרטנר כמו אבו מאזן עוד לא היה להם והם עשו הכל כדי להתעלם ממנו ולא לדבר איתו. כל זה בידיעה שזה יחליש אותו בקרב הציבור הפלסטיני ויחזק את חמאס. ממשלת ישראל לא רוצה את אבו מאזן בישלטון כי הוא עושה סדר בגדה ולא משתמש במאבק המזויין יותר. מצב שקט בגדה מתריע לעולם שזה הזמן לדבר עם הפלסטינים ומציב את את ביבי ואלו שלא רוצים לעשות שלום ולצאת מהשטחים הכבושים במצב לא נוח. עדיף לאותם אנשים שהאוייב יעשה בעיות, כמו חמאס, ואז יהיה תירוץ לא לעשות שלום ולצאת מהשטחים. אבו מאזן הוא צרה עבור הימין. כמובן שהוא טוב עבור ישראל. שיתוף פעולה שלו ושל השב"כ והצבא בעצירת אנשי חמאס בגדה והסדר ששולט שם לא היה מעולם כל כך טוב. אולי אפילו הגענו לנקודת השיא. מה נותנים לו על זה? איך עוזרים לו ומחזקים אותו? למה לא פוגשים אותו מחזקים את מעמדו בעולם ובציבור הפלסטיני? לא מתעלמים ומגמדמים אותו? לא פלא שהוא ילך לאו"ם. לא השאירו לו הרבה ברירות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/1/13
  5. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    והנה התחלנו עם הקונספריציות הפרנואידיות שביבי עושה מאמצים כדי שיהיו פיגועים וטילים מהגדה כדי להראות שאבו מאזן לא פרטנר/ לשמור על הכסא שלו. סמולנים (בניגוד לשמאלנים...) יכולים להיות כאלה ציניים וחסרי רגישות שזה דוחה.
     
  6. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    זה לא רק ביבי, זו פוליטיקה פשוטה שהוא לא המציא אותה. מנהיגים עשו ועושים את זה. כדי להשיג את המטרות שלך אתה לא יכול שהכל יהיה בדרכי שלום כל הזמן. צריך אוייב משותף, צריך להיות לפעמים הראשון שיורה וכן הלאה. שלום לא בהכרח דבר טוב לישראל כיצרנית נשק. זה יפגע לנו בכלכלה, נצטרך לצמצם את הצבא וכו' וכו'. אלו לא קונספרציות, תראה איך צרפת נכנסת למדינות זרות, איך ארה"ב דואגת תמיד להיות במצב מלחמה באיזשהו מקום בעולם כדי להשתמש בנשק ולאחד כוחות בעם. מה לא נורמלי בזה? לא נורמלי מי שלא עושה את זה יש שיגידו.
     
  7. עד שמצאתי כינוי... Member

    הצטרף ב:
    ‏5/12/08
    הודעות:
    274
    לייקים שהתקבלו:
    3
    כשאני אומר שיש לי תחושה, זה בדרך כלל בציניות.
    כמובן שאני חושב שההממשלה שלנו אשמה בהחלשת אבו מאזן ובאי קיום המשא ומתן.
    וכמובן שמי שבאמת חיזק את החמאס זה הימין: שרון עם ההתנתקות החד צדדית, ועכשיו ביבי עם המבצע הכושל בסוף השנה הקודמת, ביחד עם ההתעלמות המכוונת שלו מאבו מאזן.

    זו לא קונספירציה, זו הדרך של הליכוד והימין הקיצוני.
    לייצר תמיד מצב של פחד, אימה וטרור כדי שנדע כמה חשוב שיהיו התנחלויות ושאסור לסגת מהשטחים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/1/13
  8. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    לא להסכים לשלום כי זה ייאלץ אותנו לוותר על שטחים או להסכים לזכות שיבה זה לגיטימי, אבל לא להציג את זה בתור גחמה של טובת הנאה. מצטער, יש גבול לציניות.

    לא יודע אם זה מתקיים גם עכשיו, אבל לא הבאנו בעבר לאש"ף או פת"ח רובים בשביל "משטרה" פלסטינית שתעזור למנוע פיגועים? זה לא עזרה מספיק אמיצה?
    וביבי הסכים לא פעם להיפגש למו"מ אם אבו מאזן יכיר בזכות של העם היהודי על הארץ (מה שלא ממש מסתדר עם השאיפות שלו, ומילותיו של סגנו עבאס זכי, לזכות של העם היהודי על הים התיכון...), וכי יש לו תנאים מקדימים של הקפאת הבנייה בהתנחלויות. אם בשיחות כלשהן (חס וחלילה) תבוא הקפאת בנייה בהתנחלויות, זה יבוא כתוצאה מהשיחות ולא כתנאי עבורן.

    מישהו אמר הפחדות?
    אימה, טרור... מוזר שביבי שולח בריונים שיאיימו על הבוחרים, רק לפריפריה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏25/1/13
  9. עד שמצאתי כינוי... Member

    הצטרף ב:
    ‏5/12/08
    הודעות:
    274
    לייקים שהתקבלו:
    3
    אני מאמין יותר ל"הפחדות" של מרצ בכל מה שקשור לדמוקרטיה (איך אמר ליברמן? "בלי נאמנות אין אזרחות"), מאשר להפחדות של בנט על טילים משכם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/1/13
  10. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    זו כבר בחירה שלך, לא סיבה להפוך את כל הימנים למפגרים כי הם מאמנים ל"הפחדות" בכל הקשור לאלה שמחזקים את ידיהם של החמאס כשזה יורה טילים לעבר אזרחים...
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏25/1/13
  11. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,321
    לייקים שהתקבלו:
    6,795
    שיבושם לך, אני את הדיון הזה לא פותח שוב, רק מעמיד דברים על דיוקם. אף אחד כולל אובמה לא יכול "ללחוץ" על נתניהו ו"להוריד אותו לקרקע" כשנתניהו עצמו מביע נכונות לשבת עם אבו מאזן מסביב לשולחן מחר בבוקר אם יהיה חפץ בכך.
     
  12. optimus Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/11
    הודעות:
    920
    לייקים שהתקבלו:
    121
    ממשלת ישראל מוכנה לשבת עם אבו מאזן ולדבר הבעיה היא שהלה מציב תנאים מקדימים למשא מתן, שלא הוצבו בפני אולמרט ולפניו, במטרה להישאר במצב הקיים המטיב עמו. בינתיים העולם חושב שביבי הוא המכשול והפלסטינים מקבלים תמיכה בינלאומית מה שבעצם סולל את הדרך שאליה ניווט מלכתחילה שהיא הכרזה חד צדדית באו"ם. עבאס חושב שהוא יכול לדלג מעלינו ולדאוג לכך שהאו"ם יסדר לו מדינה וכך לא יהיה צורך בויתורים מהצד שלו, אבל מה לעשות הדברים לא עובדים ככה.

    לעבאס היה הזדמנות יוצאת דופן להגיע לשלום עם אולמרט, ויתרנו על ריבונות בירושלים, כמעט על כל יהודה ושומרון, על עזה כבר ויתרנו ובנוסף הסכמנו להחזיר אלפי פלסטינים, אבל כל זה לא היה מספיק ולא היה קרוב למספיק בשבילו ומזל שכך היה.

    בשביל לדעת שאסור לסגת משטחים אין צורך בפחד ואימה פשוט צריך להיזכר מה קרה בפעם האחרונה שמסרנו שטחים ומי נכנס למלא את החלל שהשארנו.

    אגב, למה לדעתך עמוד ענן היה כישלון?
     
  13. לייזר Member

    הצטרף ב:
    ‏9/12/05
    הודעות:
    1,366
    לייקים שהתקבלו:
    0
    על סמך מה נקבעת זהותה הפוליטית של מפלגה טרם היא צברה, באופן קולקטיבי, דקה אחת של ניסיון פרלמנטרי? עזוב מצע, עזוב הרכב אנושי ועזוב ספקולציות ואת המניעים לאותן ספקולציות: חכה למעשים. אתה, בדיוק כמו אותם אנשים עליהם אתה מדבר, צריך להתאזר בסבלנות ולצפות להתפתחויות; לא חובה לעשות StevieG על כל דעה שאתה לא מסכים איתה. הוא חושב שמירי רגב אשכנזייה, האם אתה חושב שמאיר כהן הוא שמאל מתון? נחיה ונראה מי נמצא שם בשביל לתת את הטון ומי קישוט.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/1/13
  14. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,804
    לייקים שהתקבלו:
    718
    בנט בתשדיר בחירות שלו אמר " אני לא אובייקטיבי, אני בעד ישראל..."
    אני דיי בטוח שבנט ימשיך עם הרעיון של לספח את שטחי C ולתת אוטונומיה לפלסטינים בשטחי A+B http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/dry.Xxx
    שלדעתי זה רעיון גרוע אבל שיהיה...

    ומעניין אותי בעיקר מה התוכניות שלו לגביי עזה..
    אם כבר אז שיספח גם את עזה למה לדעתי הטרור שם חוגג וזה רק עניין של זמן עד הסבב הבא...
     
  15. עד שמצאתי כינוי... Member

    הצטרף ב:
    ‏5/12/08
    הודעות:
    274
    לייקים שהתקבלו:
    3
    ההתנתקות מעזה הייתה הדבר הכי טוב שהיה יכול לקרות לחמאס.
    נסגונו באופן חד צדדי והחמאס ראה את זה בתור ניצחון ושטף את המוח לפלסטינים על איך הוא הצליח לגרש את האויב הציוני וכל השטויות האלה. זה חיזק אותו באופן חסר תקדים, ומדינת חמאסטן הייתה רק עניין של זמן.
    במקום להשתמש בקלף היקר שהיה לנו (גוש קטיף), ולהגיע לאיזשהו הסדר מדיני עם הרשות הפלסטינית וע"י כך לחזק את התמיכה בהם ברחוב הפלסטיני, מה עשינו? את הדבר הכי טיפשי שמדינה יכולה לעשות. וויתרה באופן חד צדדי על הקלף היקר שלה ולא הרוויחה ממנו כלום, רק נזק.

    אז אחרי מבצע כושל של אולמרט לחסל את החמאס, מגיעים ביבי וליברמן עם "עמוד ענן".
    עכשיו אתה מצפה מאנשים ימניים מובהקים, במיוחד כמו ליברמן, שיצאו בהצהרות על זה שחייב לחסל את החמאס, ושהם ילכו עד הסוף בניגוד לאולמרט.
    אבל שוב, כל מה שהם עשו זה הרס לתשתיות ובניינים, ושוב כמו אחרי ההתנתקות החמאס יצא גיבור ברחוב הפלסטיני על זה שהוא הצליח לעמוד מפני המתקפה הציונית (איך שהם קוראים לזה שם).

    אגב, למה הם חיכו כל כך הרבה זמן? נפלו טילים על הדרום הרבה לפני המבצע הזה. מה קרה שהם נזכרו לעשות משהו ממש לפני הבחירות? ועוד להצדיק את זה שהם לא הלכו את הסוף בגלל הבחירות הקרבות, שאחריהן, כך אמר ליברמן, הם יסיימו את העבודה...
    זה לא נראה לך מסריח?

    אני שמאלני, ואני בעד לחסל את האויבים שלי.
    אבו מאזן הוא לא אויב מבחינתי, החמאס כן.
    את החמאס צריך לחסל, את אבו מאזן צריך לחבק.
    הממשלה דיברה עם החמאס הרבה יותר מאשר דיברה עם אבו מאזן ב-4 שנים האחרונות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/1/13