אבל זו הנקודה- שחקנים כמו מאטה והאזאר הם רשמית לא שחקני מרכז שדה, אבל יכולים לעזור לקבוצה להניע כדור, לשלוט בקצב, תיאורטית גם ללחוץ חזק על הכדור. ליונייטד אין שחקנים כאלו. מיקל ורמירז הם לא איזה עושי משחק דגולים, אבל פיזיות, קילומטארז ומאמץ הם אמורים לתת. בטח בהתמודדות מול בארי ושחקן עצלן כמו יא יא טורה.
הם יכולים, הם עושים את זה פחות טוב וזה פוגע להם בתפקיד שהם אמורים להיות בו, בכמה משחקים של צ'לסי שראיתי העונה, הזארד היה משחק ב3 תפקידים במקביל, אי אפשר לבקש ממנו לעשות את כולם בצורה מושלמת. ככה שבמקום שני שחקנים ברמה עולמית בעמדות היצירתיות מקבלים קבוצה עם 3 שחקנים די בינוניים ואחד גוש בשר מהלך בקישור.
מאכזב אבל לא יכול להגיד שלא צפיתי שכך זה יראה. קודם כל אני מסכים עם הכותבים האחרונים לגבי זה שבמשחקים כאלו אנחנו צריכים שהיריבה תכנס לעמדה יותר מבוקרת כדי להתחיל לשחק כדורגל טוב, לגבי הפסיביות הזאת מול סיטי והעבודה הרעה שבניטז עושה במשחק מהסוג הזה, לא הבנתי את השיטה שלו מאז שהגיע אז בטח שלא הבנתי אותה היום, גם לא מנסים ללחוץ, גם לא להניע כדור וגם סיטי במשך כל המחצית הראשונה הגיע בקלות לעמדות מסוכנות למרות שישבנו מאחורה. וכמו שאמרתי כל העונה כמעט הזאר ומאטה עושים עבודה של 4 שחקנים בגלל מרכז שדה חלש מאוד מבחינה טכנית ו"ניהולתית" נקרא לזה. מרכז שדה לא מדהים, אבל כזה שכולל את טורה פשוט לא השאיר לרמירז ומיקל את הכדור. אין לנו מול יריבה עם הגנה כזו איך לפתוח את המשחק ולהגיע לעמדות מסוכנות בהן הזאר ומאטה יוכלו להשפיע יותר, זה קורה כאמור רק כשהיריבה הולכת אחורה. אבל צריך לומר שידענו את כל הדברים האלו עוד לפני המשחק ומהסיבות האלו זה ברור שסיטי בשיאה קבוצה טובה מאיתנו בלא מעט.
לא הבנת. התכוונתי ל"מייצרת הייפ" עבור קבוצות יריבות, מכוון שניצחון יפה על צ'לסי נחשב להישג גדול (בגלל באופי ווהיכולת של הקבוצה מאז ימי מוריניו), למרות שהעבר הקרוב לא ממש רלבנטי לאופי של הקבוצה הנוכחית.
שמתם לב שנאסרי מפציץ ומשחק טוב לאחרונה? זה החודש שלו בשנה שבו הוא גורם לאנשים לחשוב שהוא שחקן ברמה גבוהה.
ה-FA ממשיכה ברצף ההחלטות ההגיוניות והנהדרות. שעת משחק הגמר נקבעה ל-17:15 שעון אנגליה ב-11/5, חברת הרכבות Virgin הזהירה שהיא לא תוכל להבטיח שכל האוהדים יספיקו לתפוס את הרכבות לצפון מערב אנגליה, במיוחד במקרה של הארכה ופנדלים. בכל מקרה להתאחדות זה לא משנה הרבה ולמרות המחאות של האוהדים על שעת המשחק המאוחרת (והנסיעה הארוכה הביתה, עבודה ובית ספר למחרת וכו') החליטה להשאיר אותה על כנה והמליצה לאוהדים להשתמש בחברת האוטובוסים National Express - במקרה או לא, אחת הספונסריות של המפעל. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/ph34r.Xxx
אכן,כל מה שכתבת נכון אך המשחק משוחק ביום שבת מה שאומר שלמחרת אין בתי ספר/עבודה. הבעיה היא שהעובדה שלא יהיו רכבות חזרה תגרום לאוהדים לייקר את חבילת המסע ללונדון מאחר ובתי המלון והאכסניות מנצלות מצבים אלו להכפיל ולשלש מחירי לינה ועל זה הזעם הגדול. חצי הגמר הסתיים 5 דקות לפני כניסת יום הזכרון כך שנבצר ממני לשמוח על הנצחון,המשחק כבר לא טרי אבל מה שאני זוכר ממנו הוא העליונות שלנו על צ'לסי במחצית הראשונה ובשניה עד הגול שמדהים של של דמבהבהבהב. מאז הגול של דמבה סתם הלחצנו את עצמנו וקילקלנו הליכה נינוחה לגמר. הגמר מול וויגן הוא בעצם מעין דרבי.האוהדים יסעו ברכבות משותפות ומנצ'סטר תלבש חג בלונדון-חבל שההתאחדות המסואבת לא לומדת מטעויות וגורמת לכאבי ראש לאוהדים בשביל שהטלוויזיה תהיה מבסוטית. אגב-שופט הגמר יהיה מרינר.
בישראל הפועל רמת גן באה לגמר הגביע קטנה ויצאה גדולה,בהולנד זו הייתה אלקמאר אולי מחר באנגליה זה יהיה תורה של וויגאן? אני לא יודע אם באמת המשחק הזה חשוב לרוברטו מרטינז וחניכיו כפי שהמשחק הגורלי שלהם מול ארסנל ביום שלישי חשוב להם אבל דווקא במשחק מהסוג הם יכולים לבוא בגישה של אין מה להפסיד ולחולל סנסציה אדירה שיכולה לתת להם דחיפה מוראלית חשובה למשחק המכריע ביום שלישי,כרטיס היסטורי ומפתיע לאירופה בכל מקרה כבר יש להם.
מת על וויגאן, אבל פערי הרמות גדולים מדי. אלקמאר לא קבוצה כל כך חלשה (סתם עונה לא טובה) ואני לא יודע אם הפועל ר"ג זאת דוגמא טובה כי היא כבר ירדה ליגה, וויגאן עוד עם הראש בליגה. ושוב, פערים עצומים. דווקא המשחק היחסית פתוח של וויגאן לא יתאים מול המכונות של השייחים. אבל הלוואי ואתבדה.
כבר קרו דברים מעולם אם כי מאז הנצחון הסנציוני של אברטון(אז קבוצת תחתית חלשה) על מנצ'סטר יונייטד בגמר ב-95 לא הייתה שום סנסציה בגמר הגביע האנגלי וכל גמר הוכרע כצפוי לטובת הקבוצה הפייבוריטית. אולי מחר יישבר הקרח אחרי זמן רב? גם לי קשה להאמין אבל כאמור לעולם אין לדעת כי כידוע לגביע חוקים משלו...