אוהד הפועל פרץ למגרש, הדרבי התל אביבי פוצץ

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י EuropeGuy, ‏3/11/14.

  1. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    לפני כמה חודשים הרבה אנשים הצדיקו תקיפה של אוהד הפועל על ידי סופו. ההתעלמות על אף העונש הביאה בסופו של דבר למקרה הזה ולעוד רבים שיבואו אחריו וזאת הסיבה שקראתי לזה משעשע.
    קהל שלם לא צריך להענש על פריצה של אוהד או של חמש או שש אוהדים. מי שאשם כאן זה משטרת ישראל והאבטחה שלוקחות מלא כסף ולא מסוגלות לעצור אוהדים.

    זהבי לא היה צריך להיות מורחק כי הוא לא עשה משו פרט להגנה עצמית.
     
  2. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,343
    הפיו פיו של זהבי לא נתון לפרשנות ואין שום קהל בעולם שהיה נשאר אדיש לזה. מצחיק אותי שאתה טוען שההתעסקות של הפועל בחגיגה של זהבי הייתה מוגזמת כשאחת הטענות המרכזיות אז הייתה שהיא מעודדת אלימות ובסוף זה יגמר ככה. אז עכשיו שזה באמת נגמר באלימות אנחנו הגזמנו?
     
  3. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,295
    לייקים שהתקבלו:
    7,251
    דרך אגב אוהדי הפועל - אוקטובר 12, טדי. האם הצהוב שטוטו קיבל ואז האדום נראה לכם מוצדק עכשיו או לא?

    הפועל ומכבי לא צריכות להיענש אגב, האוהדי עצמם צריכים לקבל על הראש.
     
  4. Landon Donovan Member

    הצטרף ב:
    ‏9/10/06
    הודעות:
    1,410
    לייקים שהתקבלו:
    61
    יש עכשיו דיווחים על כך ששורה אובארוב וקרלוס גרסיה עודדו אוהדים לפרוץ למגרש. שורה הוא אגדה, גדלתי עליו. קרלוס הוא מהשחקנים האהובים עליי במועדון. אני לא יודע האם זה נכון, במיוחד כשקרלוס ניסה לעצור את אחד מהאוהדים שפרצו.
    אבל אם הדיווחים האלו נכונים, הם צריכים לעוף מהמועדון.
     
  5. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,343
    מישהו מכל הקוראים לסגור את בלומפילד ולהוריד את הפועל ליגה רוצה להזכיר לכולנו מה היה העונש של מכבי כשאוהד שלהם תקף את קדאייב? רמז: לא הורידו אותם ליגה, לא הורידו להם 10 נקודות ולא סגרו להם את האיצטדיון עד סוף העונה ואפילו לא למשחק אחד.
     
    oranfu, Hapoel_Tel_Aviv ו-Landon Donovan אוהבים את זה.
  6. EuropeGuy Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/12
    הודעות:
    2,606
    לייקים שהתקבלו:
    981
    עצם זה שאני ואחרים מפרשנים את הפיו פיו של זהבי בצורה קצת פחות קיצונית, זה כבר הוכחה שזה כן נתון לפרשנות. מי טען שפיו פיו שלקוח מאיזה מערכון של קאובויים מעודד לאלימות, מלבד כמה חמומי מוח עם דמיון מפותח? הבעיה היא לא בהתגרות אלא בפרשנות הקיצונית שלכם לפיו פיו הראשון של זהבי. מאז זה גל מיותר ששני הצדדים סוחבים על הגב, כשכל אחד נלחם על הצד שלו (זהבי- אני קאבוי שיורה שערים, הפועל- זהבי יורה עלינו). רק שהפעם הצעד שלקחתם היה יותר מדי.
     
  7. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    הדיווחים האלה הגיעו מעומרי אפק שטען בתוקף שהוא ראה (הוא ויהונתן כהן שידרו מהמגרש לטובת חדשות הספורט לפני המשחק) את אנשי הספסל של מכבי תל אביב קוראים לאוהדים שלהם להכנס למגרש. לאחר מכן הגיעה תגובה של מועדון מכבי תל אביב שנאמר בה שלא היה ולא נברא. אפק אמר שזה מה שהוא ראה בעיניים ואם זה לא קרה או שהוא פירש לא נכון הוא הראשון שיתנצל.

    מעבר לזה לא ראיתי הוכחה לדבר הזה. אבל אני מניח שהיום בלילה או מחר נראה כמה סרטונים מהאירוע הזה שיוסיפו עוד שמן למדורה. הבנתי גם שאיתן טיבי ניסה לפגוע באוהד שהוא כבר היה בידי המאבטחים וזה לא צולם במצלמות הטלוויזיה.
     
  8. crazyblue5 למען האיש עם המגל והפטיש

    הצטרף ב:
    ‏23/8/10
    הודעות:
    7,096
    לייקים שהתקבלו:
    956
    מין:
    זכר
    נכונים מאוד
    לאחר שיחה עם יונתן כהן שישב בעמדת השידור הוא אומר שהוא ואפק ראו בעיינים שלהם את העניין והם לא היחידים
    יאללה לבכות .
     
  9. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,295
    לייקים שהתקבלו:
    7,251
    הם לא היחידים? מי עוד ראה בדיוק?
     
  10. Landon Donovan Member

    הצטרף ב:
    ‏9/10/06
    הודעות:
    1,410
    לייקים שהתקבלו:
    61
    וואלה, אם עמרי אפק אומר שזה מה שהוא ראה אני נוטה להאמין לו. או לפחות, שזה מה שהוא הבין ממה שהוא ראה. אני רוצה להאמין שקרלוס ושורה ביקשו מהאוהדים לעודד ואפק פירש את זה לא נכון. בכל מקרה אם זה קרה - אז יהיה תיעוד.
     
    Nave אוהב/ת את זה.
  11. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    אדוני היקר, התגובות המטונפות שלך לא פחות גרועות מההתגרות של זהבי.
    אולי כדאי שתסתכל במראה קצת.
     
  12. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,578
    לייקים שהתקבלו:
    5,955
    א. אם היינו במקום נורמלי, האדום של זהבי היה מבוטל, המשחק היה מחודש, האוהד התוקף היה מבלה מספר חודשים מאחורי סורג ובריח ומורחק לכל החיים ממשחקי הפועל, האוהדים הפורצים היו מורחקים לעשר שנים ממשחקי מכבי והקבוצות לא היו נענשות. אבל אנחנו לא במקום נורמלי, אז לכו תדעו.

    ב. אני הייתי היום בשער 11, ראיתי את קרלוס ושורה (וחואן פבלו, ויואב זיו, ועוד כמה) מלהיבים את הקהל של מכבי אחרי שהקבוצה החליטה לא לרדת לחדר ההלבשה ולחדש את המשחק. מלהיבים, כן, בקטע של 'יאללה מזיינים אותם למרות הכל'. וואלה, לא הלך להם.

    ג. בחיי, כמה מטומטם צריך להיות כדי להרחיק את זהבי.

    ד. ולמרות זאת, יש פה כמה מטומטמים ששמים את ריינשרייבר בכיס הקטן.
     
  13. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,200
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    חזרתי עכשיו הביתה ואני רואה את התמונות. מופתע? לא. ממש לא. יותר מזה, הדרבי בכדורסל אוטוטו ישוחק. אם מעכשיו אין דיבורים רציניים בין כל המעורבים אז תקרית דומה יכולה לחזור גם במגרש הכדורסל.

    אני לא מופתע כי כבר שנים שהחוליגנים שולטים במגרשי הכדורגל והכדורסל. מה שקרה הערב זה היה צפוי ואם לא יקרה משהו בלתי צפוי יש סיכוי מאד מאד גדול שבדרבי הכדורסל דברים כאלה כבר יקרו בעוד מספר ימים. בכלל, כאוהד מכבי חיפה הייתי בין היחידים שהגן על התנהגות טוואטחה עם עניין המשענת. לא בגלל שהשחקן זרק את המשענת אלא שאוהדים יכלו להתקרב לרכבו.

    האלימות עשתה היום עוד צעד להריסת הספורט בארץ. כמו בהולנד יש עכשיו גם בארץ מקרה 'ווסלי' (אוהד אייאקס שתקף את שוער AZ אסטבן שמו ווסלי) ולצערי בשתי המדינות עדיין לא הבינו שמי שלא יכול לשמור על פיו או ידיו ביציעים באמת לא צריך להתקרב לאיצטדיון. אני מעריך שגם בארץ וגם בהולנד אוהדים שהורחקו בקלות יכולים להכנס למשחקי קבוצתם.



    דבר אחרון, כשזה קרה עם אייאקס אמרתי שלאסטבן הגיע אדום. טעיתי בקטע הזה. ריינשרייבר עשה בדיוק מה שהשופט ההולנדי באס נייהאוס עשה. הוא הרחיק את השחקן שהותקף בגלל שהחזיר.

    יהיה מעניין איזה עונש הקבוצות יקבלו, אבל הרשו לי להגיד עכשיו לשתי מחנות האוהדים. הגיע הזמן לפתור את הבעיות ולא להכנס לדיון מי עשה מה, מה יותר גרוע ומי התחיל בכל השטויות האלו. אני מקווה שלא כמו בהולנד שהפוליטיקה באמת תתחיל לחוקק חוקים כמו שצריך. בצורה הזאת אי אפשר להמשיך!
     
  14. Landon Donovan Member

    הצטרף ב:
    ‏9/10/06
    הודעות:
    1,410
    לייקים שהתקבלו:
    61
    תודה. לוקח את דבריי על שורה וקרלוס בחזרה.
     
  15. c_web Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/04
    הודעות:
    2,402
    לייקים שהתקבלו:
    190
    מין:
    זכר
    עד שלא תהיה ענישה נורמאלית במדינה הזאת האירועים האלה לא יגמרו. אם אוהד ידע שברגע שהוא דורך על כר הדשא הוא יושב שנה בכלא הוא לא יעשה את זה.

    זהבי שחקן נהדר אך איש מטומטם שחייב להפסיק עם ההתגרויות האלה. מצידי לעשות חוק זהבי שבו שחקן שמתגרה בכוונה מול קהל יריב צריך להיות מורחק.

    השופט פעל לפי החוקה, אין מה לעשות, יש חוקים בעולם. ברור שזה חוק מטומטם כמו אלפי חוקים, אבל למה לו לעשות אחרת? אולי היה מקום לשרוק מיד לסיום ברגע שאוהד פרץ והכה שחקן.

     
    oranfu ו-de Middenweg אוהבים את זה.