אגב, בכל האצטדיון בחיפה הישיבה היא לפי מקומות מסומנים? אתמול? במשחקים של מכבי חיפה? בנבחרת זה היה כך... האמת שכל פעם מצחיק אותי מחדש הצורה המוזרה שבה אנשים מסתכלים על אדם שמגיע 10 דקות לפני המשחק עם השורה והכיסא שלו ומבקש להקים את מי שיושב שם בטענה שזה המקום שלו. האמת שלא יודע אם זה מצחיק או עצוב שהוא מצטייר כאן כלא נורמלי... הרי בהתנהלות מתוקנת, הוא בסדר גמור וכל השאר הם הלא נורמלים... בנתניה יושבים לפי מקומות מסומנים רק ביציע הכסף- וזה גם נאכף. חבל שרק שם...
אתמול ביציע שלנו לא בדקו כרטיסים ומקומות ישיבה, גם לא היו פקחי עישון ואפילו הצליחו להכניס גרעינים. עוד משהו קטן, לקראת המשחק הסתכלתי על כל הדברים שמסביב וכל הכבוד למועדון מכבי חיפה, ככה מנהלים וככה גורמים לאנשים להגיע, שאפו
אי אפשר שהמקומות יהיו מסומנים במשחק כזה כאשר הועברו מנויים לאצטדיון אחר ופוזרו. במשחקי מכבי המקומות מסומנים פרט לשערים 10-11 ו-7.
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/10858384_387626304733421_5327178853388672823_n.Xxx?oh=346b96e415f260a61d7b77e642ec9bd7&oe=54FCB15D&__gda__=1427190228_4877d433df590f522f959d20e92055cc
גם במחזור הראשון להתרשמותי לא היה כמעט בלאגן. אני הגעתי פחות מ40 דקות לפני שריקת הפתיחה לאיצטדיון, ראיתי תורים עצומים והייתי בטוח שאני מפספס לפחות לפחות רבע שעה מהמשחק. תוך פחות מ20 דקות כבר הייתי במקום שלי ביציע. לראות את התור מתקדם ולא להאמין שזה ישראל... בקשר לעבודות בכביש אני לא חושב שהיה משחק אחד שהייתי בו במרכז או בירושלים ובחזור לא סבלתי מהחרא הזה, כאילו הם עושים דווקא. רכבת זה באמת קטסטרופה. הם לא מוכנים לא להלוך ולא לחזור.
דרך אגב, כשדיברנו כאן על מה מכבי חיפה עושה בישביל שאוהדים יגיעו למשחקים, אז הנה דוגמא מהשיתוף פעולה עם פאנזון לקראת משחק הדרבי: "לנוחיותכם, הוספנו רכבות לכיוון נהרייה, מודיעין, רחובות ואשקלון, שתצאנה מתחנת חיפה חוף הכרמל בתום המשחק: רכבת נוספת לכיוון נהרייה (בשיטת מלא וסע) - תעצור בתחנות הבאות: חיפה בת גלים, חיפה מרכז השמונה, לב המפרץ, קריית חיים, קריית מוצקין, עכו ונהרייה. רכבת נוספת לכיוון מודיעין - רכבת סדירה לנתב"ג תצא מתחנת חיפה חוף הכרמל בשעה 23:52, תמשיך נסיעתה ותעצור גם בתחנות פאתי מודיעין ומודיעין מרכז. רכבת נוספת לכיוון רחובות (בשיטת מלא וסע) - תעצור בתחנות הבאות: בנימינה, חדרה, נתניה, הרצלייה, ת"א סבידור מרכז, לוד ורחובות. רכבת נוספת לכיוון אשקלון (בשיטת מלא וסע) - תעצור בתחנות הבאות: בנימינה, חדרה, נתניה, הרצלייה, ת"א סבידור מרכז, בת ים יוספטל, ראשל"צ משה דיין, יבנה מערב, אשדוד ואשקלון." חשוב לציין שמחירי הכרטיסים הלוך ושוב הם בהנחות של בין 20 ל 50 אחוז. לא במקרה למשחק של מכבי מול בית"ר הגיעו קרוב ל 20,000 אוהדים ברכבים הפרטיים שלהם ובמשחקים של חיפה מגיעים יותר מחצי מהצופים באמצעות תחבורה ציבורית.
איצטדיון סמי עופר והניהול של חיפה מוכיח "תן לאוהד הכדורגל את התנאים להגיע והוא יגיע" הבעיה מתחילה ונגמרת ביחס המזוויע לאוהדים
לא שאני מזלזל או מפקפק, אבל מכבי תל אביב נמצאת בשיתוף פעולה עם פאנזון כבר שנה, ולמכבי-בית"ר גם הוצאו רכבות מסובסדות במיוחד. הפער בסדר ובגישה הוא עניין של ניסיון של המועדון והאוהדים, ובעיקר מרחק.
שחרר אותנו ממכבי אחי, ידוע שמכבי תל אביב זה האורים ותומים של הכל, לא יכול להיות דבר טוב שלא קשור למכבי,הבנו, נקסט
לא טענתי את זה, אבל אם הייתי כותב הודעה סטייל שי על מכבי ודברים שהיא עושה היה פה גל של הודעות ציניות עליי ועל גישתי כלפיי הקבוצה שאני אוהד. שי התייחס למכבי בהודעה שלו, אני הגבתי.