מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,257
    לייקים שהתקבלו:
    5,437
    פארגו זה הזייה. לא הגיוני פשוט מה שקורה עם השחקן הזה.
     
    de Middenweg ו-אלעד אוהבים את זה.
  2. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,529
    נראה לי מסינה פשוט חירפן לו את השכל. ולפעמים אי אפשר לדעת אם הביטחון שלו נפגע או שהוא פשוט שרוט.
    מה שכן חייבים עוד מוביל כדור עם שכל. אני מאמין שזה דבר שיכול לעזור להחזיר את פארגו לתלם.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  3. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,200
    לייקים שהתקבלו:
    6,053
    אז מי ה-MVP? סמית' ורנדל שבמשך דקות ארוכות מובילות את הקבוצה או האם זה פארגו שעם שתי שלשות נותן למכבי את המרווח הרצוי? את האמת, איך פארגו בכלל מעז לזרוק 'מחצי מגרש' רק הוא יודע. אם השלשה הזאת לא נכנסת אז מה? הפעם היה לו מזל, אבל אני הרבה יותר התלהבתי מרנדל. בעיניי הבחור הזה פשוט שחקן אדיר.

    אז מכבי ניצחה עם המון קשיים, אבל מגיעים גם מחמאות לגרמנים. הם לא נשברו לדקה ואפילו איימו בניצחון מאד יפה מבחינתם. בסופו של דבר ניצחנו, אבל ברור שאנחנו כרגע יותר עסוקים בהשרדות מאשר בכל דבר אחר. מה שכן וחשוב מאד לציין את זה, עדיף לשחק עכשיו מאשר לא להפסיד בכל הבית הזה ואח"כ לאבד את כל העונה תוך כמה דקות...קבוצה כמו ברצלונה יודעת על מה אני מדבר.

    בשבוע הבא בזאגרב...אהה וההנהלה? להחליף את לינהארט, מאריץ', והיינס. לקוות שמקל יגיע ולהחתים עוד שחקן שקודם כל יעזור בריבאונד. מצדי שיהיה חוטב עצים, אבל אם הוא מכונת ריבאונדים אז וולקום.
     
  4. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    השלשה השנייה של פארגו, אני אפילו לא יודע מה להגיד על דבר כזה. חתיכת חולה נפש. לא אוהב אותו בכלל.

    כמו שאדלשטיין אמר עכשיו: ״הציר של מכבי הוא אוחיון-סמית׳-רנדל״. זה לא מספיק.
     
  5. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,200
    לייקים שהתקבלו:
    6,053
    אלעד, השלשה קצת הזכירה לי את השלשות של איגור קודלין. הרוסי היה זורק מכל טווח ולעתים גם פוגע. בכל מקרה אני בדיעה שהקליעה הזאת היא יותר מזל משכל. מצד אחד פארגו יכול עם היכולת האישית שלו להביא למכבי עוד הרבה ניצחונות גדולים, אבל זו בעיה שהוא מופיע עכשיו רק באיזו דקה לסיום המשחק.

    מאד קשה לי כרגע להגיד לאיזה כיוון הקבוצה הזאת הולכת כי בינינו לא ניצחנו היום קבוצה מהטופ האירופאי. היכולת הכללית לא תספיק בשלב הבא, אבל לך תדעו אם פארגו פתאום יתחבר לקבוצה...(את בעיית הריבאונד כן צריך לפתור ומהר)
     
  6. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    הסלידה שלי מפארגו לא נובעת דווקא מהשלשה השנייה שלו בסוף המשחק - זה בסך-הכול רק עוד דוגמא אחת מיני רבות שבו הוא לוקח קבלת החלטות נוראית שנגרמת כתוצאה מסגנון המשחק האינדיבידואלי שלו; מליניאק כתב היום דבר בעיתון שאני מתחבר אליו: ״את דעתי עליו לא אשנה גם אם מכבי תיקח עוד גביע אירופה. כדורסל הוא משחק קבוצתי, ופארגו הוא סוליסט. מה שהביא גביע אירופה זה קבוצה, והאיש שאחראי להצלחה היה בלאט. כמו שאני מבין כדורסל, פארגו הוא חדשות רעות גם כשהוא טוב.״

    כמו בעונה שעברה ואפילו יותר גרוע: אין הרבה כישרון בקבוצה הזו. בשביל שמכבי תגיע רחוק באירופה היא חייבת לחזור לקונספט של העונה שעברה, ובכלל אם בניית הקבוצה תמשיך להיות כזו מדי קיץ, זה הסגנון היחידי בו אנחנו מסוגלים לגבור על קבוצות עשירות כמו צסק״א, ברצלונה, ריאל ודומותיהן. חייבים לחזק את הקבוצה סביב השלישייה שציינתי למעלה, שלא תספיק לאורך עונה שלמה.

    לגבי מקל, יש בו הרבה איכויות שיכולות לעזור למכבי, וכמובן שהוא גם ישראלי שזה יתרון בפני עצמו עקב החוק הרוסי, אז דיי ברור שחייבים ללכת עליו אם יש אפשרות כזו, בטח במצבת הגארדים הנוכחים. עם זאת, אחרי הקיץ האחרון עם הקמפיין המוצלח של הנבחרת ההייפ סביבו מוגזם. אני מאוד מעריך אותו, אבל הוא עדיין לא הוכיח את עצמו ברמות הגבוהות של אירופה, הוא אף פעם לא שיחק באופן משמעותי במכבי, בטח לא כשחקן מוביל והוא עד עכשיו לא הצליח אפילו לקבל הזדמנות להוכיח את עצמו ב-NBA.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  7. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,200
    לייקים שהתקבלו:
    6,053
    אנחנו אוטוטו גומרים את הסיבוב הראשון ביורוליג וקשה להאמין שמכבי לא תצרף לפחות שני שחקנים. ונגיד שהבחור הזה מועמד, האם אתם בעד?
    מכבי, שימי לב: מירוסלב רדוליצה שחקן חופשי

    אני לא ממש מבין למה גלדסטון כל כך חושש מהבאת רדוליצה. נגיד שמכבי מעוניינת בשחקן למה הסרבי לא יכול לחלק בדקות עם סופו וטיוס? האם יש לגלדסטון כדור בדולח כי אני לא משוכנע שהצמד נשאר בריא עד סוף העונה. ואז? באירופה אנחנו הולכים להתמודד בשלב הבא עם קבוצות הרבה יותר טובות. הקו הקדמי שלנו חלש ורדוליצה יהווה בעיניי אופצייה נחמדה. אם ההחלטה היא ללכת על פאוור פורוורד טוב אז בסדר, אבל כולנו יודעים שככה אי אפשר להמשיך, לא?

    נושא אחר. משום מה אותי לא יפתיע אם דווקא ישחררו את פארגו. מקל נשאר עכשיו בארה"ב וזה אולי יסתום את הגולל על שינוי בקו האחורי, אבל כרגע פארגו הוא בעיה. קשה לי להאמין שיחליפו אותו, אבל בצורה הזאת קשה לי להאמין שמכבי תוכל לעשות כותרות באירופה.

    יהיה מעניין בשבועות הקרובים...
     
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מרקוס סלוטר על סף חתימה במכבי. אין לי כבר צפייה מהעונה הזו אז אין לי גם איך להגיב להחתמה הזו מלבד העובדה שגרוע יותר ממה שעכשיו הקו הקדמי שלנו כבר לא יכול להיות. באירופה לא נגיע רחוק, לפחות שיעזור לנו קצת בליגה. ככה הנראה יוכרז על החתמתו ביום-יומיים הקרובים.

    @de Middenweg את פארגו לא יחתכו בכל מקרה בגלל העלות שלו. מכבי לא תרשה לעצמה לחתוך באמצע העונה את השחקן הכי יקר שלה בגלל משהו שהוא לא עבירה משמעתית ועוד להביא מחליף במקומו. שוב הקבוצה נבנתה עקום, שוב כל העולם חוץ מההנהלה והמאמן לא שמו לב וכמו שזה נראה, זה כנראה גדול עדיין על גודס, התפקיד.
     
  9. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,257
    לייקים שהתקבלו:
    5,437
    סתם שחקן. באמת שסתם. אבל הכל עדיף על מאריץ והוא כאילו יכול לשחק גם כ4. אוי מכבי מכבי.
     
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    התנהלות חובבנית כמוה לא ראיתי הרבה זמן. כאילו כל המהלכים האלו לא היו צפויים בכלל. ולמה לעזאזל לינהארט ממשיך לא לקבל קרדיט? רבאק, תן לו לשחק!! ראינו מה קרה בשנה שעברה כשבלאט לא נתן דקות לטיוס עד שפציעת סופו וג'יימס לא הותירו לו ברירה והסוף ידוע...
     
  11. yon2303 Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    208
    לייקים שהתקבלו:
    25
    מין:
    זכר
    לא יכלו להביא שחקן יותר גרוע מסלוטר השחקן גמור כבר לא פוגע שנתיים
     
  12. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,529
    סלוטר דווקא נתן אחלה עונה שנה שעברה. אבל הוא לא השחקן שצריכים.
    חייבים גבוהה עם קליעה. אבל אם כבר הלכו על גבוהה ללא קליעה, למה לא להביא את ראולדיצה? יכול להיות פגיעה משתלמת.
     
  13. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    בחיי שגודס הזה מטומטם...
     
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מרוב שהיה משחק מעניין אני רואה שאני היחיד שהגבתי...
     
  15. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,200
    לייקים שהתקבלו:
    6,053
    אני לא הייתי בבית :lol:

    קשה לי להגיב על המשחק, אבל מה קרה ללינהארט??? עידן, מה דעתך, האם כדאי להשאיר אותו? בסה"כ הוא לא קיבל צ'אנס אמיתי. זה לא כמו מאריץ' שעדיין נראה כאילו הוא שמן מדי.

    מה שדווקא יותר מעניין אותי כרגע זה שקראתי היום שהצוות הטכני מנע את שחרור פארגו. אותי לא מפתיע ששקלו לשחרר אותו, אבל אם אלה אכן גודס וגרשון שמנעו את המהלך הזה אז חובת ההוכחה עליהם כדי להוכיח שפארגו חשוב לקבוצה. היום תרם 7 אסיסטים. מקצועית אני מרגיש שהשחקן אולי לא יודע מה מקומו בקבוצה. בהתחלת העונה הוא הפגיז מכל טווח, אבל דרשו ממנו יותר לשתף את האחרים. שתי התבוסות בליגה ערערו לדעתי לגמרי את בטחונו. ממה שאני רואה אולי קשה לפארגו לשלב בין כשרונו האישי לבין להיות רכז. בזמנו הוא היה נהדר עם מיודעינו דורון פרקינס. אני מעריך שניסו לחקות את העניין הזה עם היינס, אבל זה כרגע לא עובד לחלוטין. סביר להניח שפארגו לא ישוחרר, אבל יש עוד למאמנים הרבה עבודה לעשות...

    חיזוק.
    שמו של מרקוס סלוטר עלה. לא יודע, אבל מי אתם חשבתם שיחתום? לא נראה לי ששחקן יותר טוב יגיע. בסה"כ לריאל יש פשוט קו קדמי יותר מדי עמוק. אני לא חושב שיש לנו מה להפסיד, רק להרוויח. לא מן הנמנע שעוד שחקן יגיע...