בחירות 2015: פעם רביעית גלידה?

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏2/12/14.

?

למי תצביע/במי תתמוך בבחירות הקרובות?

  1. הליכוד

    10 הצבעות
    15.9%
  2. יש עתיד

    3 הצבעות
    4.8%
  3. המחנה הציוני

    14 הצבעות
    22.2%
  4. הבית היהודי

    9 הצבעות
    14.3%
  5. ישראל ביתנו

    1 הצבעות
    1.6%
  6. ש"ס

    1 הצבעות
    1.6%
  7. יהדות התורה

    0 הצבעות
    0.0%
  8. כולנו-מפלגתו של משה כחלון

    5 הצבעות
    7.9%
  9. מרצ

    12 הצבעות
    19.0%
  10. אחר

    8 הצבעות
    12.7%
  1. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    פשוט עושים מעצמם צחוק . ומכל עם ישראל. באמת, מה הם חשבו לעצמם?
     
  2. Bon Argumentum Ad Hóminem

    הצטרף ב:
    ‏3/11/13
    הודעות:
    552
    לייקים שהתקבלו:
    575
    לשולחן שלי יש יותר כריזמה ונוכחות מלשניים האלה.
     
  3. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    גם אם הם יצליחו להרכיב ממשלה, אין שום סיכוי שהם יעשו את זה בלי לפחות שניים מבין ליברמן, כחלון והחרדים, וזה אומר שוב ממשלה של אנשים עם דעות רחוקות, בלי חיבור ביניהם, שתחזיק מעט מאוד זמן וכל אחד מהצדדים יכול להפיל בכל רגע.

    אבל זה לא יקרה. הסיכוי היחיד של מפלגת העבודה לחזור לשלטון אי פעם זה אם היא תמצא שוב דמות בטחונית כריזמטית עם דעות יוניות שתוביל אותה. אולי גנץ.
     
  4. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,333
    לייקים שהתקבלו:
    2,037
    אז מסתבר שלמפלגה של כחלון קוראים "כולנו".

    מי שרצה או היה צריך חותמת רשמית שמדובר במפלגת הסאחים התורנית קיבל אותה.
     
    golding אוהב/ת את זה.
  5. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,886
    לייקים שהתקבלו:
    2,545
    מסקנה מהאיחוד בין הרצוג ללבני - בוז'י ממש גרוע בניהול משא ומתן. זה עורך דין זה? ראשת מפלגה שהייתה אמורה להימחק בבחירות הוציאה ממנו רוטציה, לא יאומן.
     
    Dennis Bergkamp אוהב/ת את זה.
  6. מזגן Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    4,458
    לייקים שהתקבלו:
    394
    ועכשיו תחליף את ליבני באבו מאזן\חוסיין אובאמה\ג'ון אבו-אללה קארי. כל מה שחסר לבוז'י זה וזלין.
     
    Bon אוהב/ת את זה.
  7. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    המשא ומתן שהרצוג ניהל באמת מצחיק, לא הייתי חושב שבשום תסריט לבני תקבל רוטציה. עם זאת, הרבה פה יורדים פה על הבן אדם שהוא חנון, ילד, חסר אישיות ועוד שלל מחמאות. מדובר בבריונות מטופשת או באמירות מיותרות. למי איכפת אם הוא חנון או לא, מי ישמע ראש הממשלה הנוכחי, הגבר-גבר שאשתו מנהלת אותו ושבלחץ סביר ניתן לשנות את דעתו לכאן או לכאן, הוא יותר טוב? האם אנשים שכחו את המחמאות שהיו להם אחרי מבצע "צוק איתן"? או על כך שמחירי הדיור רק עולים? יוקר המחייה שרק מטפס? אז הוא גבר-גבר...וואו..ממש עזר לנו עד עכשיו.

    אני חושב שצריך לשפוט אנשים בצורה הוגנת ולפחות לתת להם צ'אנס, גם אותו בנט שרץ בבחירות הקודמות על הטיקט של יהדות חדשה ומתקדמת לא עשה דבר בשביל זה, נכנע ללחץ הרבנים הקיצוניים במפלגה שלו, הרבה לכתוב ססטוסים אמיצים תוך כדי שהוא משחרר מחבלים (ויוצא נגד הממשלה שבה הוא יושב), שוב יצא נגד הממשלה שלו בעצמו במהלך צוק איתן ושוב במהלך החודשים האחרונים, אבל הכל למען הכיסא לא? יו"ר ועדת הכספים ממפלגתו שיחררה עשרות ומאות מיליונים להתנחלויות בעוד שהצפון והנגב, אותם יישובים שספגו את האש בקיץ האחרון אפילו לא קיבלו את הסכומים שהובטחו להם. מספר התחלות הבנייה בשנה האחרונה בקרית שמונה? 8!

    אגב, עו"ד מולכו, מקורבו של ראש הממשלה, צוטט בישראל היום...לא איזה ידיעות אחרונות או הארץ, שלבני קשוחה במשא ומתן ולא ויתרה לפלשתינים בנקודות רבות..אז תחסכו גם את המנטרות הקבועות גם בזירה הזו.

    לסיכום, אין איזו דמות שהייתי שמח להצביע לה בהתלהבות, אבל אני חושב שראוי שנתעלה קצת יותר מצחוקים על חנונים ואמירות מיותרות. צריך לשפוט על בסיס המצע שהמפלגות מציעות, ועל סמך הנבחרות שהמפלגות רצות איתן.
     
    Nave ו-Der Kaiser אוהבים את זה.
  8. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,079
    לייקים שהתקבלו:
    26,236
    מין:
    זכר
    אתה צוחק נכון? גנץ כריזמטי? רמטכ"ל אפור ובינוני. בצוק איתן בדיוק גם ראינו למה הוא נבחר ולא גלנט.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/12/14
  9. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    גלנט לא נבחר כי הוא מושחת ופלש לאדמה שלו שלא, לא הספיקה לו הטירה שבה הוא גר.
     
  10. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,908
    לייקים שהתקבלו:
    1,293
    זאב אלקין.
     
    Nave אוהב/ת את זה.
  11. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,297
    לייקים שהתקבלו:
    437
    יניב, תפקיד ראש הממשלה בישראל הוא תפקיד עצום שחיי אנשים תלויים בו, קפיצת מדרגה ענקית למישהו כמו הרצוג עד הפריימריז האחרונים לא ניהל אפילו את מפלגתו. זה טבעי שאנשים ירצו שם מישהו חזק ויציב, וירתעו מלבחור במישהו שנראה כאילו אמא שלו עדיין לא מרשה לו לחצות את הכביש לבד. יותר מזה - לא סתם הוא משדר את זה החוצה בצורה כל כך בולטת. יש שם בעיה, וזה מעבר לתדמית.

    לומר על בנט שהוא "משחרר מחבלים" זה סוג של שקר נבזי במיוחד, הוא יחד עם ליברמן היחיד שהצביע נגד זה בממשלה.
    הבנייה בהתנחלויות היא חשובה, יש שם מאות אלפי ישראלים שמגיע להם תקציבים כמו שגם לך מגיע, ואין עם זה שום בעיה. כל מפלגה דואגת לבוחרים שלה, אתה מצד אחד מבקר את בנט שהוא לא מקיים הבטחות בחירות ומצד שני מבקר אותו על כך שהוא כן... מה עוד שיש עשרות נושאים שאני יכול "להאשים" בהם את התקציבים שלא מגיעים לדרום ולצפון, לבחור בהתנחלויות זו דמגוגיה שכבר לא עובדת ממש על אף אחד.
    "נכנע ללחץ הרבנים הקיצוניים במפלגה שלו" - יש לך דוגמא?

    בוא נעשה סדר. לבני היתה עם 6 מנדטים (ניצלה אותם בצורה מדהימה בממשלה האחרונה, יש לציין לטובתה), היא נשלחה לברבר עם אבו מאזן ע"י נתניהו כדי להשתיק אותה, להוריד ממנו את הלחץ וכנראה לקבל תמורות בנושא איראן. לאף אחד מלבד המשוגעת הזו לא היה ספק שהעסק יתפוצץ, והמחבל האהוב עליה יהיה זה שיפוצץ אותו. מבחינה הגיונית, כל "התעקשות" של לבני היא התעקשות של נתניהו, כי פשוט אין לה סמכות להציע לפרטנר רוצח הילדים את מה שנתניהו לא מציע.
    כמו כן, היות ואבו מאזן הוא פרטנר כמו שאבי ביטר אנורקס, הוא תמיד יגיע למצב שהוא ידרוש משהו שאפילו לבני לא מסוגלת לתת לו (שזה לא קל - אף מדינה בעולם לא היתה משחררת מחבלים כדי לפתוח במתן ומתן איתו). מטרתו היתה להכשיל את השיחות ולכן ברור שלבני תסרב בנקודה מסוימת.
    היא עדיין מייצגת מבחינה מדינית אך ורק את האינטרסים הפלסטינים.

    מה המצע של מפלגה, המונהגת בידי פוליטיקאית שעברה 4 מפלגות בחייה לאחר שהציבור שוב ושוב דחה אותה, ועוד אחד שלא מסוגל לציין אצל עצמו אף יתרון, מלבד העובדה שהוא לא בנימין נתניהו?
    שמעתי את הברבורים של צמד הליצנים הזה היום... הבנת מכל הדיבורים על "דרך אחראית, ציונית, ערכית" והסיסמאות באוויר, במה המפלגה הזו מאמינה, מלבד טרנספר ליהודים ולהחליף את ביבי? במה צמד האופורטוניסטים הזה מאמין?
    אגב, מדווחים על כך שגם מופז מצטרף לקרקס הזה - וזו המפלגה השלישית שלו. לבני כנראה תצרף את עמרם מצנע ופרץ (עברו מפלגה וחזרו), חגיגה של אופורטוניסטים.
    האמת... אני חושב שהערב הזה מאד מוצלח דווקא לליכוד. התוצאות של הליכוד (כלומר באיזה הפרש הוא יזכה וכמה חזקה תהיה הקואליציה) תלויות בעיקר בכמה מפלגות ה"מרכז" יצליחו לעבוד על הימנים הטמבלים. מאמין שהם יתרחקו מהפרוייקט הזה כמו מאש.

    רוטציה הוא נתן לה...*/aaatv
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/12/14
    oFiRzZz, VAR ו-Maccabi Diamond אוהבים את זה.
  12. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    בני,

    1. ביבי לא יישאר בתפקיד לנצח, ומתישהוא, מישהו ייכנס לתפקיד וזה יהיה בסדר. עדיין יש סביב רה"מ רמטכ"ל, ראש שבכ וראש מוסד ועוד שלל בעלי תפקידים. ראש ממשלה טוב צריך לדעת לנהל. ביבי מוכיח שוב ושוב שהוא לא יכול לנהל. לדעת כאלה, לא מלחמה ולדעת אחרים, ראש ממשלה.

    2. קשה לי גם אם הוא לא היה האחראי היחידי, להאמין לבן אדם שיושב בממשלה שעשה שוב ושוב דברים שמנוגדים להשקפתו ותקף את הממשלה שבה הוא יושב, הוא אפילו השתתף בהפגנה נגד שיחרור מחבלים, זה אבסורד בעיניי. (ואני הייתי נגד השיחרורים האלה, למען הסר ספק). כל מפלגה צריכה לדואג לבוחריה, כל מפלגה צריכה אבל גם לדאוג למדינה, וגם ההתנחלויות צריכות לקבל תקציבים כדי להתקיים, לא באפלייה כה בוטה נגד הגליל (שנמצא במיעוט יהודי, תמרור מטורף שאני לא מבין איך מתעלמים ממנו) או נגד הנגב ויישובי עוטף עזה שעדיין לא סיימו לקבל את מה שהובטח להם. אז כן, זו לא דמגוגיה לבקש שתהיה פה קצת שפיות וחלוקת כספים הוגנת. בטח ובטח שהתעלמת מעניין התחלות הבנייה. גם לתושבי הצפון מגיע שיבנו שם.
    ויש לי דוגמא, בנט היה בהתחלה בעד חוק הגיור של אלעזר שטרן (שחייב להיות בכנסת הבאה), ואז הרבנים של תקומה וכו' התחילו לדבר...והופ..בנט התנגד וגרם לכך שהחוק יעבור רק כהחלטת ממשלה בעזרת ביבי שגם נתקף לחץ מצד החרדים. בטוח שאם אבדוק, אמצא עוד דוגמאות לכך. אני אומר את זה באכזבה, כי אני דווקא חשבתי שהוא יוביל באמת ליהדות מתקדמת וסובלנית יותר. חבל שזה לא קרה.

    3. עכשיו אתה משתמש בדמגוגיה חוזרת, בשורה התחתונה היא לא וויתרה על האינטרסים של ישראל. ובראייתי, אני לא חושב שיש בעיה עם קיום משא ומתן, גם אם לא יוצא כלום, עדיין יש דברים טובים מניהול שיח. בטח ובטח כל עוד לא התחייבו למשהו קונקרטי.

    4. פה נסכים שלא להסכים, אני לא רואה משהו חיובי במיוחד ברשימת הליכוד לכנסת, רגב? אקוניס? דנון? לא שמות להתבשם בהם.

    כן אסכים שתוצאת ההסכם היום היא בעייתית ובהחלט הזויה, בין כה וכה..אני לא רואה אותם מרכיבים ממשלה לצערי ובין כה וכה אני לא רואה את הממשלה הבאה שורדת יותר מזו הנוכחית, סופן של כל אסופת המפלגות הבינוניות האלו אך עתירות האגו, להוביל לבחירות במהרה.

    -----------------------
    באמת כחלון? לקרוא למפלגה שלך על שם עיתון נוער לשעבר? מי לעזאזל חשב על השם הזה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/12/14
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,079
    לייקים שהתקבלו:
    26,236
    מין:
    זכר
    הוא לבסוף נוקה מכל חשד. הפילו אותו מסיבות פוליטיות. כי הוא "קרבי" מדי. ביבי רצה רמטכ"ל בצלמו ובדמותו
     
  14. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    אני חושב שאתה טועה, יש לך לינק לכתבה שכזו? אם אני לא טועה אז הוא נוקה מכל חשד בנוגע לפרשת הרפז, לא בנוגע לפרשת הקרקעות שמהן הוד הסולטן נסג ברוב נחמדותו. (תחקיר נהדר של קלמן ממעריב)
     
  15. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,079
    לייקים שהתקבלו:
    26,236
    מין:
    זכר