בחירות 2015: פעם רביעית גלידה?

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏2/12/14.

?

למי תצביע/במי תתמוך בבחירות הקרובות?

  1. הליכוד

    10 הצבעות
    15.9%
  2. יש עתיד

    3 הצבעות
    4.8%
  3. המחנה הציוני

    14 הצבעות
    22.2%
  4. הבית היהודי

    9 הצבעות
    14.3%
  5. ישראל ביתנו

    1 הצבעות
    1.6%
  6. ש"ס

    1 הצבעות
    1.6%
  7. יהדות התורה

    0 הצבעות
    0.0%
  8. כולנו-מפלגתו של משה כחלון

    5 הצבעות
    7.9%
  9. מרצ

    12 הצבעות
    19.0%
  10. אחר

    8 הצבעות
    12.7%
  1. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    אני מעדיף לחיות עם מדינה עויינת שכנה מאשר לחיות ביחד בסביבה עויינת ובסכנה שיום אחד כבר לא יהיה ניתן יותר להפרד.
     
    Nesta ו-Lebron אוהבים את זה.
  2. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    בפנים הם סכנה קיומית עבורנו, מבחוץ הם סכנה למלחמה של אחת לשנתיים. מעדיף כרגע אותה מאשר לתת להם לחיות בתוכנו, הרחם של הנשים שלהם מסוכנת לנו יותר מהרקטות בשקל וחצי שיש להם. הרי זה ברור שהמלחמה הזאת לא תוכרע בשדה הקרב ביום מן הימים, אלא באחיזה בשטח שנוצרת דמוגרפית תוך כדי זה שהצדדים בונים יחד ישובים בסוג של תחרות מי בונה יותר ובכך יוצרים בעצם מדינה אחת שלא ניתן יותר לחלוקה. לישון עם האוייב? לא תודה, לא בשבילי.
     
    Love Is Red ו-Nesta אוהבים את זה.
  3. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,297
    לייקים שהתקבלו:
    437
    שמע, קודם כל, ההצעה שלך הרבה יותר הגיונית מפיתרון העלק 2 מדינות של הימין הפלסטיני. אבל הנושא הרבה יותר עמוק מלשרטט גבול, להקים גדר וללכת הביתה.
    הפלסטינים רוצים את הבית שלך. בוא נעזוב רגע את העובדה שעוד כמה שנים יש מצב שלא ישארו כמעט מדינות סביבנו, והכל יהיה מורכב משבטים איסלאמים מטורפים שרואים בך פולש זר על אדמת דאר-אל-איסאלם. הפלסטינים ספציפית, הם לא חבר'ה שישמחו בחלקם, ויתחילו לפתח את המדינה שהם קיבלו. הדבר הראשון שהם עושים, זה לתת בעיטה בתחת לרוצח המתון של ציפי, ואז השאלה היא האם מי שישלוט יהיה חמאס, הג'יהאד האיסלאמי או דאעש. כל הקודם זוכה, ומסכנים הפלסטינים ביו"ש שהולכים לעבור את הקרב הזה על השלטון (מעריך ש"המחנה הציוני" ידרוש בתוקף, כחלק מהשחיטות שילכו שם, להכניס משם פליטים פלסטינים ומאוחר לדרוש שגם ישארו בתוך שטחי ריבונות ישראל).
    הדבר השני שהם יעשו, זה להתחמש. לך תטיל עכשיו מצור על כל יו"ש, שטח הרבה יותר גדול מעזה, כשהקרן החדשה דואגת לכך שכל העולם ישב על ביבי להסיר את המצור האכזרי.

    המצב הנוכחי נותן לצה"ל ולשב"כ שליטה מוחלטת במה שקורה ביו"ש. כל יום יוצאים עשרות מבצעים לפועל כדי לא לתת לטרור שם אוויר לנשימה. ברגע שצה"ל יוצא החוצה, יתחילו ההסתננויות (הרבה יותר קל מאשר בעזה), יתחיל ירי לעבר מטוסים אזרחיים שבאים לנחות בנתב"ג, כמובן שיהיו גם קסאמים וגראדים ולך תחפש עכשיו מנהרות בכל המרכז. אולי גם יצליחו להגניב נשק כימי דרך ירדן.

    אתה לא יכול לברוח מהפלסטינים. הם רוצים את הבית שלך ורוצים אותך בים. זה לא מצרים של סאדאת או אפילו של סיסי ומורסי, שמעניין אותם מחירי הלחם הרבה יותר מאשר שטחי ישראל, שאין להם ממש תביעה עליהם. זה לא ירדן שגם כן רק רוצים לחיות בשקט וברווחה. מדובר ב"עם" שהאוריינטציה הברורה שלו, וזה הוכח מספיק פעמים, זה לאנוס אותך, לשחוט אותך ולזרוק אותך לים. ולא בהכרח בסדר הזה.

    כרגע הדרך היחידה היא להמשיך ולתת לטרור ביו"ש בראש כל יום, כל היום. החיים בישראל, ביום שאדיוט ממחנה הטרנספר יצליח חלילה להוציא את צה"ל מיו"ש, יהפכו לבלתי נסבלים ברמה שימי אוסלו יזכרו כגן עדן.

    לעומת זאת, אני בהחלט חושב שכל פיתרון בנושא הפלסטינים צריך לכלול גם את ערביי ישראל. אם מחליטים על עידוד הגירה של הפלסטינים החוצה (הפיתרון ההגיוני, ההומני והבטוח ביותר), צריך לאפשר זאת גם לערבים, שבימים קשים יותר ישמחו לשחוט את היהודים הטפשים והתמימים.
     
    oFiRzZz ו-שי אוהבים את זה.
  4. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    אני מקבל את הכל, רק חייב לחזור לשאלה עד מתי? כמה זמן עוד נוכל לשלוח את השב"כ והצבא לקן צרעות הזה ואיך זה מבטיח את העתיד שלי? אני נולדתי וחונכתי שכשיש בעיה אני צריך ליזום כדי לפתור אותה ולא להיות תלוי באחרים. אז כמובן שלחכות שיהיו יום אחד שוחרי שלום כמו שהבחור בעמוד הקודם הציע זה בולשיט, לנסות כל יום לעשות שלום איתם זה בולשיט וכל פיתרון אחר בעצם שאנחנו מחכים ומשמרים את המצב כמו שהוא היום הוא בולשיט. המציאות משתנה ואנחנו מתערבבים ביחד, זה כל מה שאני מפחד ממנו וזה הנשק להשמדה ההמונית הכי מסוכן שאני רואה שאני קורא את השטח בעוד כמה שנים. אנחנו צריכים להיות יוזמתיים ולהפרד לתמיד לפני שנאכל מבפנים ביש"ע ובמשולש (כבר נכנסים לכפר סבא) ויהיה קשה יותר להוציא אותם מהחיים שלנו. כל יום רק הופך קשה יותר, עוד כמה שנים זה אולי כבר יהיה בלתי אפשרי ומאוחר מידי.
     
    Lebron אוהב/ת את זה.
  5. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,886
    לייקים שהתקבלו:
    2,545
    איך בדיוק ניתן לעודד את הערבים החיים מהים לירדן להגר מפה? הרעיון הזה של עידוד הגירה הוא כללי מדי ופשוט לא נראה הגיוני. הדרך הריאלית היחידה שבה מאות אלפי ערבים (לא כולם כמובן) יהגרו מפה תהיה במלחמה אזורית כוללת.
    ולמה שערביי ישראל ירצו לעזוב? הם אזרחים במדינה מערבית (עדיין) ודמוקרטית, רובם בסה"כ רוצים לחיות ולהתפרנס בשקט.
     
  6. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,079
    לייקים שהתקבלו:
    26,236
    מין:
    זכר
    עוד פעם אתה משום מה משוכנע שהם כן רוצים לחיות לצדך. לא. הם(קרי ערביי הגדה ועזה + חלקים רבים מערביי ישראל המוסלמים) לא רוצים אותנו בכל שטחי א"י. הם שואפים לעימות על כל השטח הזה וזה לא יעזור לטמון את הראש בחול ולחשוב שצעדים חד צדדיים יטיבו. הם רק יחלישו אותנו לקראת המלחמה הגדולה נגדם.
    בעזה נוצר מצב בו ישות טרוריסטית יכולה לשתק את הכלכלה שלנו בכל רגע נתון מה שפעם לא היה.

    כדי להבין את הסכסוך במלואו צריך גם להבין איך הצד השני תופס אותו. איך אנחנו תופסים אותו זה לא רלוונטי בכלל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/12/14
  7. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    אני יודע שהם רוצים שאני יעוף מפה, לכן קודם כל אני לא רוצה שכאלו יחיו בתוכי ואיתי אלא בהפרדה איתי כדי שאוכל להבטיח את הביטחון של המדינה שלי. לחיות איתם הוא הניצחון שלהם בסוף, זה נשק להשמדה יהודית המונית. הם ינצחו אותנו בלי להרים נשק או אפילו אבן, זו תהיה מדינה ערבית בסוף. סורי לא רוצה לחיות במדינה ערבית. מעדיף מדינה ערבית לצידי שאני אחיה איתה תמיד במלחמות אבל יודע שאותו אוייב לא נכנס למדינה שלי. מבפנים הוא ינצח בטוח, מבחוץ אני בספק.
     
    Love Is Red אוהב/ת את זה.
  8. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,079
    לייקים שהתקבלו:
    26,236
    מין:
    זכר
    אתה גם ככה חי בהפרדה עם רובם. ערביי הגדה ועזה אינם אזרחי המדינה ואף אחד לא מתכוון לתת להם אזרחות ישראלית.
    מנגד ערביי ישראל מוסלמים לא יעזבו את ישראל מרצון עכשיו למדינה פלסטינית גם אם היא תקום.

    ובכלל אתה מנסה לשכנע את אבו מאזן להקים מדינה, כשהוא עצמו לא מעוניין בכך כי למעשה המצב הנוכחי הכי נוח עבורו.
     
  9. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    אני יודע שאבו מאז לא רוצה להקים מדינה פלסטינית כי הוא רוצה לחסל אותנו. לגבי עזה אתה צודק אבל לגבי הגדה אתה טועה. הם לא אזרחים ישראלים אבל אנחנו מתערבבים שם בצורה כזו שיום אחד לא יהיה ניתן להפריד וגם אם אנחנו נרצה מדינה פלסטינית, כבר לא תהיה אפשרות לאחת כזאת ואז יש לנו מדינה אחת גדולה עם כל הצרה הזאת בתוכנו. תחשוב על הימים שהם יהיו 10 מיליון וגם אנחנו, שהצפיפות תעלה, שהחיים יהפכו בלתי נסבלים לחיות ביחד, לא על המצב היום שהוא עוד נסבל...

    לא איכפת לי אם אחרי הפרדה כזאת הם יקימו מדינה או לא, לא איכפת לי מהם בכלל. אבל השלב הראשון בניצחון של הסיכסוך הזה הוא לקבוע לתמיד רוב יהודי כאן ולהפרד עם גבולות מברזל.
     
    Love Is Red אוהב/ת את זה.
  10. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,297
    לייקים שהתקבלו:
    437
    אני יכול רק לחזור על מה שאמרתי - עידוד הגירה זה הפיתרון ארוך הטווח ההגיוני והאפקטיבי ביותר, לפחות בתיאוריה, ושווה לנסות אותו כי אין ממש סכנה בו לעומת הפתרונות האחרים.
    וזה אחלה שלימדו אותך שכשיש לך בעיה צריך לפתור אותה, אבל אם המצב הנוכחי הוא הסביר ביותר מבין כל האפשרויות, אתה תבחר באופציה גרועה יותר, רק כי אתה מוכרח לבצע פעולה דרמטית?
    ואיך אתה קורא בכלל לפיתרון שלך "פיתרון", אם אתה מקבל את זה שהוא לא פותר את המצב אלא רק מחמיר אותו? תחליף את המילה "פיתרון" ב"פעולה דרמטית שתהפוך את המצב לרע יותר" ותבין למה לא צריך לעשות זאת.

    יש כרגע הגירה ערבית, ללא שום עידוד, מיו"ש ואפילו מקרב ערביי ישראל לאירופה. המספרים הם אלפים בשנה, יש הטוענים שזה מגיע ל-10,000 בשנה.
    כמו כן, ישנם סקרים שמראים כי חלק לא מבוטל בכלל מהציבור הפלסטיני היה רוצה לעזוב.
    עזוב רגע את ערביי ישראל שהם אזרחי המדינה וזוכים להטבות... הפלסטינים ביו"ש. אם תציע להם סל הגירה לאירופה, כל כך מופרך לחשוב שנניח, 30% יהגרו? תאר לך שאתה מצמצם את האוכלוסיה שם ב-30%, ללא רצח או זריקת משפחות מהבית. זה עצום.

    כמו ה"פיתרון" שהוא בעצם "פעולה דרמטית שתהפוך את המצב לרע יותר", אתה מוזמן לקחת את המשפט הזה ולהחליף "מדינה" ב"חבורת שבטים איסלאמים מטורפים מלאי טרוריסטים".
    אם עכשיו איזו חמולה שקשורה לג'יהאד האיסלאמי דופקת כמה קסאמים מה"מדינה" החדשה. איך אתה מגיב לזה? יורה לתוך מרכז רמאללה\בית לחם? אתה הרי תהיה פושע מלחמה\רוצח ילדים!
    אתה לא חותם פה על שלום עם סאדאת. אתה מפקיר שטח לארגוני טרור בסגנון אלו שמסתובבים בסוריה ועיראק כרגע. "לא יכנסו למדינה שלי" - יכנסו ועוד איך יכנסו, נראה לך שתעצור הסתננות משטח כל כך עצום? תצטרך לגייס מילואים 300 יום בשנה כדי איכשהו להתקרב למטרה שכזו וזה עוד לפני המנהרות.
     
    Mellow29 אוהב/ת את זה.
  11. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,079
    לייקים שהתקבלו:
    26,236
    מין:
    זכר
    בוא נגיד 10 מיליון הם לא יהיו בקרוב, אבל אתה צודק בכיוון הדמוגרפי ולכן אני חושב שזה מוביל אותנו לעימות בלתי נמנע. כן גם הדמוגרפיה. אלו חוקי הטבע בעולם.
    ואנחנו צריכים להגיע מעמדת כוח גדולה לעימות הגדול איתם.
     
    Uli Hoeness אוהב/ת את זה.
  12. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    צודק ואת העימות אני מעדיף לעשות מכאן לשם ומשם לכאן מאשר שכבר סבא הערבית כבר תסגור לי את כביש גהה וישלוט כאן פחד ברחובות. צריך רק להסתכל 20 שנה מהיום ולהבין שיהיו ערבים ויהודים יחד בכל מקום וזה מצב בלתי נסבל ועם אפס ביטחון להסתובב ברחוב. מזה צריך להמנע ולהפריד.
     
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,079
    לייקים שהתקבלו:
    26,236
    מין:
    זכר
    אני לא מבין איך כפר סבא תהיה ערבית ולמה שנקבל את כל הפלסטינים לישראל? אתה רוצה לכפות פיתרון מדיני אבל אני מנסה להסביר שהוא לא משנה את המצב בכלום לטובתינו. לא יגרום להם לרדת מרעיון לזרוק אותנו לים. ההיפך יתפס בעיניהם כבריחה נוספת שלנו.
     
  14. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    משלוש? כפר סבא. יפו? בת ים. הרעיון ברור אני מניח, הדמוגרפיה כאן צועקת לשמים וכדאי להתעורר היום ולא עם הערבי במיטה.
    בטח שאני רוצה לכפות מהלך שיציל את המדינה שלי כמו שגם יצאנו לתקוף ראשונים את חיל האוויר המצרי ב 67. אני רוצה להיות זה שיוזם ראשון כשמדובר בסכנה קיומית וההחיים עם הערבים בארץ אחת היא סכנה קיומית ממשית, יותר גרוע מהאטום האירני. זה לא יעשה אותנו פחדנים אלא השליטים בשטח שאנחנו מאמינים ויודעים שהוא שלנו.
     
  15. מזגן Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    4,458
    לייקים שהתקבלו:
    394
    אתה פשוט התעלמת ממה שאלכס אמר לך. אין התערבבות. שום ערבי שלא אזרח ישראל כרגע לא יקבל אזרחות בעתיד, מה לא ברור?
    ההתיישבויות ביו"ש (ההתערבבות שלך) פוטנציאלית יכולה למנוע הקמת מדינה פלסטינית בצורה שבה הערבים בשטחים חפצים בה. אין זה אומר שאי אפשר יהיה להפריד בין האוכלוסיות. גם בעזה התערבבנו בצורה חמורה אף יותר ועובדה שהופרדנו על ידי טרנספר בכפייה ליהודים.