ליגת ווינר 2014/15: הפועל י-ם עם אליפות היסטורית!

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,200
    לייקים שהתקבלו:
    6,053
    אני לא פוסל שירושלים עוד תוכל לקחת אליפות, אבל בנתיים כל מה שקורה בירושלים זו בדיחה אחת גדולה. השמחה לאיד היא בעיקר לכיוונו של אורי אלון. לאט לאט הוא מבין שלנהל קבוצה זה קצת יותר קשה מאשר לאסוף אוסף של שחקנים ולחשוב שהקבוצה תזכה בקלות בדאבל.

    אז מנסה בונסו עוזב וקיצ'ן מוקפא. לך תדעו מי עוד הולך. סביר להניח שירושלים תביא לפחות שני שחקנים חדשים. בעיניי גם מאד מעניין לראות מה יקרה עם האדון דונטה ג'ונס. בשביל אצבע משולשת לא צריך לזרוק שחקן מהקבוצה, אבל בנתיים החיבור בין השחקן לקבוצה/אוהדים לגמרי נכשל. אם לפי הדיווחים אין אהבה מיותרת בחדר ההלבשה אז גם זרים חדשים לא יביאו לדעתי את השינוי. האם גם פרנקו יכול בצורה הזאת להמשיך?

    אנחנו נראה בשבועות הקרובים אם ירושלים תצליח להתאושש מהמשבר. הרשו לי רק להוסיף מילה לגבי השיפוט אתמול.
    1) להרחיק את רוט היתה בדיחה לא מצחיקה.
    2) בעיניי כן היתה עבירה על ג'ונס. ד'זו (כך שמו לא?) אכל את ההטייה וג'ונס לטעמי לא ממש קפץ לתוך הגוף של שחקן חיפה.

    אהה, ויבזורי. משחק אחד גדול שלו לא עושה אותו מיד לשחקן של מכבי...בלי צל של ספק שמדובר בשחקן טוב, אבל יבזורי משחק בקבוצה הרבה פחות לחוצה ממכבי. לא מן הנמנע שהוא לא יצליח אצל ה'אלופה הניצחית' כמו ברוממה למרות שאני בהחלט חושב שמדובר בשחקן טוב.
     
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לא ג'ונס, סמית'. ולטעמי לא היתה עבירה. תראה שוב את המהלך. דז'ו אכן "אכל" את ההטעייה, אבל לא יצר את המגע עם דונטה ואפילו הסתובב עם הגב אליו והרים ידיים. זה דונטה שהתאמץ בזריקה לחפש את הפאול (וגם לא התאמץ מי יודע מה). אם זה לא בארנה הוא לא מקבל שריקה.
     
  3. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,257
    לייקים שהתקבלו:
    5,437
    מעבירים הילוך:
    בלעדי: נציגו של מקל ינחת בארץ וייפגש מחר עם ראשי מכבי ת"א


    עם המצב הרגיש של מכבי מבחינת ישראלים ובכלל גארדים וסוג של תדמית לא משהו, מקל יכול להוציא פה חוזה יפה מאוד. אני אבלע את הגלולה ואגיד שגם אם הוא ידרוש יותר ממה שהוא שווה באמת (אני כרגע עדיין לא ראיתי סכומים) עדיין צריך להביא אותו. גם בנושא הישראלים והחוק הרוסי, גם כי הוא באמת שחקן יורוליג סביר בהחלט, וגם כי הוא בהחלט דמות שקורצה מהחומר הנכון. יש פה שילוב של שחקן עם אופי טוב מאוד, פוטנציאל התקדמות, ישראלי ומתחת להכל שחקן טוב - אולי לא טופ יורוליג אבל שחקן טוב.

    המהלך הזה חייב להתבצע.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  4. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,200
    לייקים שהתקבלו:
    6,053
    מסכים עם ארז.
    לא יודע, אבל מקל קצת מזכיר לי את דורון שפר. בחור שמבחוץ נראה מאד רגוע. כמו שכבר ציינתי בעבר אני חושב שאוחיון ומקל יכולים בצוותא לחלק את הדקות. זה יאפשר לצמד לשמור עם טיפה יותר אגרסיביות. פארגו יכול לשחק בעמדה מספר 2 והיינס יכול אולי לחפש קבוצה אחרת. אגב, לא יודע למה, אבל אני רואה את סיל יותר כשלוש. אז נכון שהגנתית הוא טעון לשיפור, אבל מבחינת קליעה הוא מעין בלו חדש. או לפחות יכול להיות (בארץ הוא קולע טוב, באירופה הרבה פחות).

    אני מעריך שנראה לפחות עוד שחקן לקו הקדמי שלנו. אם זה יהיה אלכסנדר או מישהו אחר. להביא רק את מקל זה לא מספיק, אבל לדעתי ההנהלה מבינה את זה.

    דבר אחרון, אני מה זה אצחק אם מקל אכן יחתום בשבילנו. רק לפני 24 שעות דיווחו שירושלים מוותרת על מקל בגלל שהוא לא יחזור ארצה...אני מעריך שאורי אלון לא ממש רוצה לראות את הבחור חוזר בעוד חצי שנה לנ.ב.א, דבר שבהחלט אפשרי. ושוב, מקל עוד לא חתם ולך תדעו מה יקרה עוד מעט, אבל אם יחזור לארץ אני באמת לא אבין למה שארצה להצטרף לירושלים. במכבי הוא יכול אוטוטו כבר להראות ביורוליג למה קבוצות הנ.ב.א טעו כשותרו עליו. בירושלים? לשחק רק בליגה הישראלית זה דבר שהוא יכול לעשות גם במכבי חיפה...
     
  5. Milanista Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/10
    הודעות:
    404
    לייקים שהתקבלו:
    57
    מין:
    זכר
    אורי אלון עם עוד פוסט הזוי בפייסבוק, שפורסם בספורט 5. הבנאדם חי בסרט.
     
  6. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    רצים עליו קטעים ברשת על זה שהוא התעצבן על דונטה ועשה לו Unfriend בפייסבוק או שהוא הגביל אותו להגיב רק בוואטסאפ :p */aaarofl

    חתיכת כאפות האורי אלון הזה. לך תחגוג עוד קצת את הווינר קאפ שלך.
     
  7. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,224
    לייקים שהתקבלו:
    4,494
    מה הבעיה שלך? הבן אדם משקיע ורואים שיש תהליך.

    אני בטוח שיצליחו בפרויקט בירושלים.
     
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מה הבעיה שלי? לראות בנאדם שחצן שלא עשה דבר וחצי דבר בספורט. כל עוד יש לך רזומה עשיר, לך תשתחצן כמה שבא לך. כל עוד אתה אפס מאופס בתחום שהוא חדש לך, תסתום את הפה ותתחיל לעבוד בשקט. חוץ מלרדוף אחרי מכבי ולהזכיר אותם בכל מקום ולהגיד כמה שירושלים תוך 3 שנים ביורוליג כשאפילו בית מסכן ביורוקאפ הם לא עברו, זה שיא השחצנות. מכבי יכולה להשתחצן כמה שבא לה, הוא לא. שימשיך לכתוב בפייסבוק, בזה הוא הרבה יותר טוב משמעון מזרחי.
     
    de Middenweg, EuropeGuy ו-Milanista אוהבים את זה.
  9. EuropeGuy Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/12
    הודעות:
    2,606
    לייקים שהתקבלו:
    981
    בינתיים אורי אלון מזכיר יותר בהתנהלות ובקבלת ההחלטות את אלי טביב מאשר איזה הייטקיסט ניהולי וגאון מחשבים, אבל בואו נקווה למען השתפרות הליגה שזה רק בגלל חוסר הניסיון שלו.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  10. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,224
    לייקים שהתקבלו:
    4,494
    אני מבין אותך. אני ללא ספק יש שיפור השנה בהפועל ירושלים, שחקנים מוכשרים יותר באים לשם ( גם אם בגלל הכסף) ותוך כמה שנים אפשר באמת להגיע ליורוליג.
    השנה היא כישלון חרוץ באירופה אבל אם הם ייקחו את האליפות לדוגמא מה תגיד? אני מעדיף אותו מאשר את כל האחרים שאין להם חזון ותוכנית נכון הוא אולי קצת חצוף ויהיר אבל לפחות מכניס חיים בקבוצה הזאת.
     
  11. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מה יש לי להגיד על הישג (אם יעשו) שמכבי חיפה, חולון וגליל עשו אותו כבר בשמינית תקציב? שירושלים קבוצה גדולה? ממש לא. אליפות בארץ במתכונת הנוכחית לא שווה כלום וכמו שאתה רואה, באירופה הם נחתו על הפרצוף. אין לי בעיה שתקום אלטרנטיבה, רק שבמקום לזיין את השכל, נראה אותם לאורך טווח. בינתיים כבר החליפו את כל הקבוצה משנה שעברה (שהיתה כישלון טוטאלי) וגם עכשיו זה לא נראה להיט. שיעבוד, אח"כ ידבר.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  12. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,224
    לייקים שהתקבלו:
    4,494
    הרבה שחקנים נשארו: הלפרין , אליהו , גרין ובזרים ברייסי המצוין וקיצ'ן והם התחזקו בסמית' למרות שעכשיו זה לא נראה ככה.

    אם הם היו מצליחים להשאיר את פרחובסקי וגו'ש דאנקן במקום ג'ונס וגפני החלביים הם באמת היו קבוצה מצוינת אבל אי אפשר לשמור את כל השחקנים הטובים שרוצים להתקדם והם התקדמו.

    הם צריכים להתחזק בצבע בצורה משמעותית ועוד קלעי יציב והם לדעתי קבוצה לא רעה בכלל
     
  13. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    ביום שבת ייערך דרבי בנוקיה אחרי מחצית מעולה של הפועל שהספיקה לנצח את נס ציונה, ינסי גייטס הפתיע ובעיקר משחק אדיר של סקוט - שהאנרגיות שלו גם בהגנה מתחילת העונה, ובמשחקים האחרונים גם בהתקפה סוף סוף באים לביטוי גם במספרים והיום הוא קלע מעל 30 נקודות, היה כיף להפרד מהדר יוסף ככה.
    חבל מאוד על ההגרלה שדי גומרת את הסיכוי שלנו, מה שהיה בנוקיה לא יחזור והיה עדיף אם זה היה בבית שלנו - באולם החדש ולחנוך אותו ככה עם סיכוי קטן לעבור או מול קבוצה אחרת כדי להגיע לחצי גמר, אבל תמיד יש סיכוי כלשהו שננצח פעמיים בעונה את מכבי בנוקיה (אין לי מושג באיזה עשור זה קרה לאחרונה אם בכלל, 2 ניצחונות בעונה היו לנו בעונה ההיא של ה25 הפרש אבל 2 בנוקיה לא יודע מתי היו)
     
  14. EuropeGuy Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/12
    הודעות:
    2,606
    לייקים שהתקבלו:
    981
    מעולם לא קרה שניצחתם את מכבי ביד אליהו פעמיים בעונה. הסיטואציה שבה הייתם הכי קרובים לזה היתה ב- 91/92 (ניצחון חוץ בליגה, ותיקו חוץ ברבע גמר הגביע מתוך שני מפגשים). אגב ב-87/88 הצלחתם לנצח את מכבי 3 פעמים בעונה אחת. ניצחון במוצ"ש ותעשו היסטוריה קטנה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/12/14
  15. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    הימורים שהירושלמים עפים היום? :p
     
מצב נושא:
הנושא נעול.