מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    זה המחיר שלא בונים קבוצה ראוייה בקיץ כשאפשר לנהל מו"מ מול הרבה מאוד שחקנים ובסוף בונים על הטלאים של דצמבר. אין לי בעיה שלינהארט מוביל את הקלעים, להיפך, רק מראה כמה גודס מאמן חלש שלא נתן לו צ'אנס גם כשחירבנו משחקים על ימין ועל שמאל וכשהוא הוא כבר כן נותן, מסתבר שלינהארט לא רע בכלל לקבוצה הנוכחית של מכבי. זה הולך להיות מאוד קשה, אבל אולי דווקא אי העפלה לטופ 8 יזיז שם משהו בהנהלה.
     
    zivmay ו-de Middenweg אוהבים את זה.
  2. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,530
    דרך אגב, לא חשבתי שאני אגיד את זה. אבל פניני חסר.
     
  3. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    הסבר נמק ופרט.
     
  4. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מחצית ביד אליהו ואילת מובילה רק בשתיים הפרש במחצית שהיא בכיף יכולה היתה לגמור בדו ספרתי. מכבי ממשיכה את המשחק המזעזע שלה, חוסר ריכוז, מלא איבודי כדור וכמובן נותנת לאילת טיילת ברחבה ואופנסיב ריבאונד חופשי. היינס מוביל את הקלעים אבל הבחור פשוט לא מתאים לרמה של מכבי. זריקות חסרות אחריות, טיימינג גרוע של מסירות וזה לא שהאחרים טובים יותר. פארגו ממשיך לאכול את השעון ולהוכיח לנו שהוא לא רכז; יוגב, סופו וג'ייק כהן לא במשחק ואלכסנדר קיבל 2 דקות שבהן זרק זריקה שלא פגעה בכלום עד שגודס הוריד אותו חזרה. גיא עצמו עומד כמו לולב ורואה את הקבוצה משחקת כמו הפועל גבת יגור מבלי להגיב, בלי סימני ידיים, תנועות, משהו...האדישות שלו הורגת אותי.
     
  5. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אילת קולעת עלינו 29 נקודות(!) ברבע השלישי ומפרקת לנו ת'תחת. מעולם בכל החיים שלי לא ראיתי את מכבי אוכלת כל כך הרבה תבוסות ביתיות גם מקבוצות בליגה שלנו. אילת בלי להתאמץ כמעט מובילה כבר 15-17 הפרש. איזו קבוצה הזויה מכבי, זה פשוט לא ייאמן. והביזיון הגדול שגודס עוד אמור להמשיך לשנה הבאה.
     
  6. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,200
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    עידן, אני מחכה לרגע לסוף המשחק....הבעיות בליגה הן בעיקר מנטליות.
     
  7. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,200
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    זהו. ניצחנו, אבל אם השחקנים רק רוצים להזיע באירופה אז שיגידו לאוהדים. עידן, הכל מנטלי. ארז אדלשטיין אמר בסוף הרבע השלישי שמכבי לא משדרת שום אנרגיה חיובית. "היו ימים שבמצב הזה הקבוצה התחילה ללחוץ". המאמן הלאומי צדק ובום כאילו שהם שמעו. רבע רביעי רצחני והניצחון שלנו.

    (ראיתי רק רבע וחצי ולא ראיתי שום דבר מאלכסנדר. איך הוא היה? רושם ראשוני בבקשה)
     
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אין רושם ראשוני מאלכסנדר. שיחק 2 דקות, קיבל כדור אחד שאותו זרק לאיירבול. בזאת תמה תרומתו למשחק כי גודס הוציא אותו.
     
  9. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,257
    לייקים שהתקבלו:
    5,437
    יש דרך לעצור היום את מארינוביץ' ? או שפשוט נוותר מראש.

    מאסט ווין היום.
     
  10. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,200
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    37-33 למכבי בהפסקה.
    ריבאונד ההתקפה של הסרבים מחזיקים אותם במשחק. ממה שאני ראיתי בחצי הראשון בלגרד לא קבוצה אדירה, אבל גם מכבי לא. אני מעריך שנקבל בחצי השני משחק שקול. כמו שארז אומר, ניצחון חובה.
     
  11. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    התחלנו טוב, סיימנו צולע. 4 הפרש במחצית, כאשר ברוב השלבים אנחנו משחקים טוב. סופו נכנס מצויין למשחק, פארגו לא כופה על עצמו את המשחק (למעט הזריקה האחרונה במחצית שהיתה מטופשת), והקבוצה נראית בסדר גמור חוץ מהריבאונד התקפה שזו המחלה שלנו. חוסר ריכוז בסוף הוביל לכך שה-7 הפרש ירד ל-4 ולא גדל ל-13, גם כי היינס פשוט על הפנים.
    לגבי אלכסנדר, עדיין ללא שניית משחק. לא מבין את גיא: ייבש את לינהארט גם כשהקבוצה שיחקה חרא ובסוף ראינו שיש לנייט מה לתרום. אז את הסיפסול שלו מול אילת קיבלתי כי הוא לא היה מספיק זמן עם הקבוצה, אבל עכשיו ג'ו כבר אמור לקבל דקות ראשונות, אחרת אני לא מבין למי גודס בדיוק מחכה. גם בהבעות הפנים ובטיים אאוט הוא לא נראה מחובר לקבוצה וזה לא מוצא חן בעיני. אני מאוד מקווה שהוא יראה פארקט בחצי השני.
     
    EuropeGuy ו-de Middenweg אוהבים את זה.
  12. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,200
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    56-49 למכבי, סוף קבע שלישי.
    משחק חלש ביותר. החבר'ה באמת נלחמים, אבל כדורסל אני ממש לא רואה (חוץ אולי מסופו). הכוכב האדום באמת קבוצה בינונית ומכבי עושה הכל בשביל להפוך את המשחק לצמוד.
     
  13. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,200
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    78-67 למכבי בסיום.
    מבחינתי מכבי שוב מראה שהיא לא קבוצה גדולה. אין לה שחקנים עם אחוז רציני של 'קילר אינסטינקט'. יותר גרוע מזה שהמאמנים גם מעדיפים לחגוג מאשר לגמור את היריבה. אוחיון מקבל חילוף בשביל הקהל ומה קורה? בום, ההפרש יורד לאזור העשר נק'. בשביל מה החילוף גודס???

    למרות זאת אני לא רוצה להגזים בביקורת שלי. ניצחנו עם הרבה הקרבה ומלחמה. סופו נתן משחק מצוין ובסה"כ היו דקות ברבע האחרון שהקבוצה ברחה יפה. אוחיון ורנדל גם מקבלים היום ציון עובר.

    שוב, לא רוצה להיות שלילי, אבל איבדנו היום איזה 17 כדורים. וזה מול הכוכב האדום, לא ברצלונה או ריאל...דווקא בריבאונד ההתקפה עשינו חתיכת עבודה. אגב מראנוביץ', מה אני אגיד, ימצא את עצמו בשנה הבאה בקבוצה עשירה, אבל חוץ מגובה אין לו הרבה. סופו מתקשה הרבה יותר מול פאו מאשר בחור עם גובה 2.21 מ'.

    בסופו של דבר ניצחון זה ניצחון. ממשיכים הלאה עם נער הפוסטר ג'ו אלכסנדר...בשבוע הבא ברצלונה בהיכל...מעריך שנפסיד.
     
    idans10 ו-EuropeGuy אוהבים את זה.
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    שי, אל תקבור אותנו מהר כ"כ מול בארסה. אין ספק שאנחנו אנדרדוג, אבל הם מצד שני כבר הפסידו בברלין, אז למה בעצם גם לא בהיכל מול קבוצה טובה יותר ואולם מפחיד יותר?
    הסיכום שלי להיום:

    נקודות רעות:

    1. ההפרש. 11 הפרש בבית זה לא רע מול הכוכב האדום, אבל בשלב שבו ההפרשים קובעים ומצפה לנו מלחמה בסרביה, גודס היה חייב להזהיר את החבר'ה ולא לתת ל-18 הפרש להתנדף בדקה. חבל ומקווה שלא יעלה לנו ביוקר.

    2. אופנסיב ריבאונד. אנחנו נמשיך לטחון את הנושא, אבל אני פשוט לא מקבל את העובדה שלוקחים עלינו 17 אופנסיב בבית שלנו, גם אם נתמודד מול קבוצת NBA. כמו שנאמר בשידור: מול הכוכב יצאנו בזול שהם עשו 16 נקודות מ-17 אופנסיב ריבאונד. קבוצה אחרת תעשה לנו 27 נקודות מ-17 אופנסיב ואז כבר לא נצחק. לא אמרתי לנצח בכדורים החוזרים, אבל בטח לא לאפשר כ"כ הרבה הזדמנויות שניות.

    3. מרקיז היינס. מה יהיה? נכון שהכל נאמר גם על טייריס, שאותו אני ממשיך, אגב, להגדיר כשחקן בינוני שנתן חודשיים מהסרטים. רק שבניגוד להיינס, רייס עוד הבריק פה ושם ביורוליג, לעומת היינס שאת הופעותיו הטובות אפשר לספור על כף יד אחת. אני לא צריך שיקלע 27 נגד אילת, אני צריך שישחק טוב מול ריאל ובארסה. עד עכשיו זה פשוט לא זה וכמו שזה נראה הוא איתנו עד הסוף (המר?).

    4. ניהול המשחק של גודס. קשה לי איתו. נראה שפשוט לא סופרים אותו. בין אם זה השטויות הקבועות של פארגו והיינס, או האדישות שלו לפעמים, או העובדה שהוא נותן להפרשים שאנחנו פותחים להמחק מהר מדי בגלל שהוא לא מגיב או לא אסרטיבי מספיק מול השחקנים. הוא יקבל השנה את שנת החסד שלו, אבל אם זה מה שהוא למד אחרי 5 שנים תחת בלאט, אז באמת שאני לא רואה עתיד ורוד איתו. אני חוזר ואומר: דאבל בארץ וטופ 8 מבחינתי הוא הצליח. פחות מזה והוא נכשל.

    נקודות טובות:

    1. אוחיון. רק לי נדמה כאילו שהוא פשוט פורח מאז שקיבל את סרט הקפטן? מבחינתי הוא לא היה האיש המתאים לתפקיד, כמה שטעיתי. הופך להיות האיש החשוב שלנו העונה (בואו נגיד ביחד עם רנדל) ומה אתם יודעים, הוא ישראלי!! לקח היום 7 ריב'(!), נלחם והוכיח שכיום הוא הרכז הישראלי הטוב ביותר ויסלחו לי אגדת ה-NBA גל מקל וכוכב היורוליג, יותם הלפרין. יופי יוגי, רק תמשיך ככה.

    2. רנדל. מה אפשר לומר על הבחור שעוד לא נאמר? הראו היום את נדב וזה בדיוק מה שרנדל עבורינו: נדב של המילניום רק עם יכולות התקפה טובות יותר. הסיבה המרכזית לכך שההגנה היום עבדה נהדר, סגירה מצויינת שלו בריבאונד, לקח כמה אופנסיב ודפק שני האלי-אופ'ס. גניבת השנה באירופה מבחינתי בשביל מה שהוא מקבל וכדי מאוד שבמכבי יחתימו אותו מעכשיו לפני שיגיע הכסף הגדול כי מגיע לו.

    3. פארגו וסופו. נחמד לראות את שניים מהשחקנים המרכזיים במכבי סוף סוף חוזרים לעצמם אחרי תקופה לא טובה. סופו עם פתיחה מצויינת סיים עם משחק סולידי ופארגו היה טוב לכל אורכו עד שההפרש עלה ואיתו גם האגו והשתן שהתבטא בכמה שטויות אופייניות לו, אבל בגדול היה בסדר גמור. יש לו צעד ראשון מטורף וכשהוא במצב הרוח המתאים, הוא יכול לשדרג אותנו המון. כשהפיוז במוח נשרף, פה אנחנו בבעיה וזה כבר תפקידו של גיא.

    4. מלחמה. זה היה אחד המשחקים הבודדים שראיתי את כל השחקנים מפוקסים ויעיד על כך המהלך שבו לקחנו איזה 3-4 אופנסיב בהתקפה אחת כאשר לא היו הרבה שניות. קפיצות לפארקט, חטיפות, התאבדויות על כדורים. גם אם היינו מפסידים, הייתי הרבה יותר שלם מאשר המשחקים האלו כשאנחנו אדישים. בגלל זה אמרתי, שאם נבוא ככה מפוקסים מול בארסה בשבוע הבא, הם משאירים פה נקודה, חבל על הזמן.
     
  15. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,530
    קודם כל בקשר לפניני ( שכחתי מהתגובה חח..), הקליעה שלו, הווינריות והקליריות שלו חסרים עד מאוד. גם מעמדה מספר 4 , ההצבה שלו שם פותחת את המשחק ומביאה עוד אופציות. אבידה אדירה לקבוצה העכשווית.


    בקשר למשחק.
    תהרגו אותי, אבל איך לעזאזל מביאים שחקן כמו היינס? הוא כבר לא יהיה כמו רייס, כי לכדרר אפילו הוא לא יודע. יכולות דריבלינג מזעזעות, המשחק לעומק שלו פשוט גרוע. איך הסקאוטינג הביא את השחק הזה? פשוט בזיון.

    איבודי כדור- פשוט מדהים כמה השחקנים מאבדים את הראש ביותר מדי התקפות. לנדסברג, פתאום מקפיץ מול 10 שחקנים, או שהוא לוקח זריקה לא קשורה סתם בשביל ההייליטס שנותר 14 שניות לסוף השעון.
    יוגב אוחיון, לא משנה המשחק הטוב שלו, יותר מדי פעמים מוסר את הכדור לחוץ בחוסר אחריות משווע, כנ"ל פארגו.
    בהמשך לפארגו, לפעמים יש לו קבלת החלטות של ילד בכיתה ג', וזה מה שמונע את פתיחת הפער מול הקבוצה השנייה. כל פעם שהכדור אצלו בסוף שעון, הוא מעדיף את הזריקה המושגעת במקום הכניסה לסל. מה נסגר עם המוח הדפוק שלו? הוא יכול לעבור כל שחקן שהוא רוצה, והוא בוחר את האופציה היותר גרועה( המאמן לא שולט).

    ולבסוף גודס- ההגנת אחוזים הזו פשוט מביכה, אז מול הכוכב האדום בבית זה עובד, זה גם ההבדל מנצחון של 20 לנצחון של 5, או ניצחון של 4-7 להפסד של מינוס 10. מול הגדולות ההגנה הזו בחיים לא תעבוד, וכבר ראינו את זה בכמה מן התבוסות.
    בקשר לחילופים, הוא חייב להיות עירני יותר, הוא משאיר יותר מדי את סופו על המגרש, יותר מדי את פארגו ויותר מדי את רנדל. הם אולי עוזרים בהגדלת ההפרש, אבל השחיקה שלהם על המגרש היא זו שגם מורידה אותו (מתקשר למה שכתבתי קודם).

    הדבר היחיד שאני לוקח מהמשחק הזה, הוא הלחימה של השחקנים. הרבה זמן לא ראיתי אותם נאבקים על רביאונד התקפה כך. אם הם ישלבו את זה עם משחק יותר חכם, נוכל לראות דברים יפים העונה.
     
    אלעד ו-de Middenweg אוהבים את זה.