בחירות 2015: פעם רביעית גלידה?

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏2/12/14.

?

למי תצביע/במי תתמוך בבחירות הקרובות?

  1. הליכוד

    10 הצבעות
    15.9%
  2. יש עתיד

    3 הצבעות
    4.8%
  3. המחנה הציוני

    14 הצבעות
    22.2%
  4. הבית היהודי

    9 הצבעות
    14.3%
  5. ישראל ביתנו

    1 הצבעות
    1.6%
  6. ש"ס

    1 הצבעות
    1.6%
  7. יהדות התורה

    0 הצבעות
    0.0%
  8. כולנו-מפלגתו של משה כחלון

    5 הצבעות
    7.9%
  9. מרצ

    12 הצבעות
    19.0%
  10. אחר

    8 הצבעות
    12.7%
  1. Bon Argumentum Ad Hóminem

    הצטרף ב:
    ‏3/11/13
    הודעות:
    552
    לייקים שהתקבלו:
    575
    די נו, בנט הוא ביבי במעטפת נמוכה יותר. שניהם מבית אמריקאי, מפקדי סיירת וכריזמטיים. רק בפורום סבן האחרון בנט נכנע בראיון לאיזה Has-been אמריקאי והדגיש שזה תוכנית לעוד 40 שנה. הוא לא יספח שום מקום.
     
  2. מזגן Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    4,458
    לייקים שהתקבלו:
    394
    מפה ועד ללטעון לתמיכה במדינה דו לאומית (אפשר לחשוב מה ישראל עכשיו דרך אגב בהשוואה למדינה פלשתינית עתידית) שלו [בנט] יש מרחק רב. זה כל מה שאני אומר פה בעצם.

    הצורה שבה הוא מציג את סיפוח שטחי C על הנייר נראית סבירה ואפילו מטיבה מאוד עם ישראל (אם לבודד אותה מההשלחות של המהלך מצד ארה״ב). זה מהלך אמיץ מאוד בהתחשב בעובדה שכמו שציינת אף אחד עד עכשיו לא העז לבצע משהו כזה. כנראה שהדוד סאם לא מאשר מהלך כזה.

    אם ראש הממשלה העתידי ילך על זה (קלוש עד כדי בלתי סביר בעליל, כי הוא פחדן סטטוס קוואיסט עם תעודות) אני מוכן לקרוא לו פוטיניהו */aaa021
     
  3. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    כבר ממזמן הבנתי שיש לי כאן עסק עם אנשים שלא מחפשים לדון אלא איך בכל דרך אפשרית להקטין ראש, אבל נו שהיה, הכל כאן גם ככה בשביל הספורט.

    באתר של הבית היהודי כתוב בברור שהם מצד אחד נגד מדינה פלסטינית בין הירדן לים ומצד שני בעד בנייה בכל ארץ ישראל. מה נשאר להבין מכך? הם מאוד מתוחכמים אבל לא עד כדי כך מתוחכמים מבכדי להערים עליכם לא?

    אם יש רק מדינה אחת בין הירדן לים זה הסוף שלנו. כמו שבנט מציע כרגע לספח את שטחי C כך גם יצטרך לקרות בכל הארץ ויקרה באופן טבעי אם ימשיכו לבנות בכל מקום. האנשים הללו יביאו לסופה של המדינה היהודית ואחזור על זה כמה שידרש. הימין הקיצוני והשמאל הקיצוני נפגשים בסיבוב ובסופו של דבר מאמינים באותה התוצאה מסיבות שונות.
     
    Love Is Red אוהב/ת את זה.
  4. yonatan Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    62
    לייקים שהתקבלו:
    17
    התוכנית של בנט בתכלס היא מתן אוטונומיה לפלסטינים בשטחי A וB כולל חופש תעבורתי בכל שטחי יו"ש וסיפוח שטחי C לישראל.
    לקצת יותר פרטים תכנית ההרגעה | מתווה מעשי לניהול הסכסוך הישראלי-פלסטיני | ישראל שלי : עושים ציונות

    התכנית נראית טובה ומשכנעת לקורא הישראלי אבל כיום עם הריצה של הפלסטינים לקראת מדינה(והמלחמה/שתיים האחרונות בעזה) התכנית כבר לא רלוונטית ורק תעצים את הלך הרוח שקיים כיום בעולם נגד מדינת ישראל ובעד כל דבר שהפלסטינים מציעים.
     
    Love Is Red אוהב/ת את זה.
  5. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    יש יותר מידי חורים וסתירות בתוכנית ושאלות שנשארו פתוחות (בכוונה מן הסתם, הם מאמינים שעם הבנייה ועם הזמן הפלסטינים פשוט יקמו וילכו מעצמם). אז נשאלת השאלה, מה זו אוטונומיה אם לא מדינה? או שהוא מתכוון לאוטונומיה זמנית עד שהם "יסתלקו" מאדמות הקודש?

    אם גם לומר את האמת, בנט הוא ההזוי עוד הכי שפוי בין כל חברי מפלגתו שבחיים לא מאמינים שצריך להשאיר גרגיר חול על אדמת הקודש שלהם לפלסטינים ורוצים את המשך הבנייה בכל הארץ הזאת עד הסוף המר. פסיכים עם קבלות שיכולים להביא לחורבן הצינות והמדינה היהודית. הבית היהודי מבחינתי מפלגה מסוכנת ולא לגיטימית, איך שלא הופכים את זה. הם אומרים שוב ושוב שיכולה להיות רק מדינה אחת בין הירדן לים, כולל בנט!, אז שום משחקי מילים לא יסתירו את הסכנות שהם מנסים להוביל על המדינה.
     
    Love Is Red אוהב/ת את זה.
  6. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,297
    לייקים שהתקבלו:
    437
    שמע, אני גם נגד כל מי שרוצה לספח לישראל את הפלסטינים ולהציע להם תעודות זהות (למשל ציפי חוטובלי בעד הרעיון הזה), כמו שאני נגד ההצעה ה"מתונה" וה"שפויה" לעשות טרנספר ליהודים כדי להקים מדינת דאעש עם מנהרות built in לכפר סבא ועוד לקרוא לדבר הזה "פיתרון". אבל זה לא מה שהבית היהודי מציע, זה לא מה שהוא מקדם, וזה שיש שם אולי ח"כ אחד או שניים שחושבים כך ואין להם באמת את הכוח לעשות זאת, לא הופך את המפלגה להזויה או מסוכנת. אתה צריך להפסיק להאמין לכל דבר שאומרים לך בתקשורת. אורי אריאל ואורית סטרוק השלימו עם חצי הקפאת בנייה ושיחרור מחבלים בממשלה שבה ישבו, הם מפד"לניקים חלשים וטיפוסיים שלא באמת מסוגלים ליזום ולהוציא לפועל משהו שכזה.
     
  7. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,321
    לייקים שהתקבלו:
    6,795
    מה ניתן להבין? שהם מכירים בכך שאין פיתרון קסם. שלפעמים עדיף לחיות כרגיל עם האסתמה והמשאף ושלהתאבד זה לא הפיתרון.
     
    Dennis Bergkamp אוהב/ת את זה.
  8. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    ניתן לבין שהתוכנית האמיתית שלהם היא ליישב את כל הארץ בשלבים, למנוע ממדינה פלסטינית שתקום ושמדינת ישראל תהיה היחידה מהירדן לים. זה לא פיתרון קסם אלא הדרך הבטוחה להביא לסופה של מדינת ישראל. לא שמעת ממני אומר שכרגע השטח מוכן להסכמים וכו', אבל האידיאולוגה הזאת מבוססת באמונה שאלו אדמות קדושות והסכנה של מדינה משותפת עם כל הפלסטינים שווה את זה מבחנתם. הם פסיכים עם קבלות, פנאטים ליתר דיוק.

    דניס ב., אגיב לך בהמשך, לא נוח לכתוב מנייד. הכיוון הוא נכון והתוכן הוא ענייני.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/1/15
    Love Is Red אוהב/ת את זה.
  9. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,321
    לייקים שהתקבלו:
    6,795
    צא מזה, לא תהיה שום מדינה משותפת לנו ולפלסטינים. בנט יודע את זה בדיוק כמוך. פשוט אתה בטוח שלכל בעיה יש פתרון, והאמת היא שזה לא המצב. אפשר להישאר במצב הנוכחי עד שלפלסטינים יימאס עם התככים והמשחקים. יכול להיות שזה גם לא יקרה לעולם. השאלה היא מה עושה אותך כל כך בטוח שפתרון של שתי מדינות כן יביא לסוף הסכסוך.
     
  10. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    בנט יודע את זה? אולי, כי הוא אולי אבל רק אולי, הדמות הכי פחות פנאטית ומתקדמת מחשבתית שם במפלגה שלו, אבל השאר באמת ובתמים מאמינים שהארץ הזאת שלנו עד המילימטר האחרון, עם ובלי הערבים ועבודתם היא שליחות אלוהית. אם נמשיך להצליח למנוע איכשהו את ההכרזה של המדינה שלהם (מה שאני לא מאמין שיקרה, אני די חושב שהם כבר בפועל די הקימו את המדינה שלהם לכן לא רלוונטי לדבר על דברים מוזרים כמו מדינה אחת), אבל אם ובמידה לפי תוכנית השלבים שלהם של נחלת הארץ כן יצליחו למנוע את הקמתה של המדינה הפלסטינית בכל זאת, אז קיום המדינה שלנו בסכנה, כי זו מדינה אחת עם כולם יחד בתוכה.
     
  11. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    אורי אריאל:
    האמת מול כל השקרים בתקשורת

    מסתבר שלתקשורת מותר לומר כל דבר, ובלבד שיהיה תואם את עמדתה הפוליטית.

    שקר? אמת? זה בכלל לא חשוב. אמין? מופרך? בכלל לא רלבנטי.
    מציאותי או דמיוני? מסתבר שכאן דווקא מערבבים היטב הזיות עם עובדות.

    שתקתי אחרי כל השקרים וההשמצות. ועכשיו הזמן לשמוע את האמת. החלטתי להביא את העובדות אחת לאחת כדי שכל אזרח ידע כמה חשוב שיהיה כאן חוק וסדר גם לעיתונאים, ולא רק לאישי ציבור.

    שקר מספר 1:
    זוכרים שקבעו שנמכרו דירות בזיל הזול למקורבים? אז ככה, עד הרגע לא נמכרה אף דירה לאף עמותה ולא נחתם אף חוזה עם אף אחת. למה בחרו להסתיר את האמת? כי מותר להם זאת התקשורת.

    שקר מספר 2:
    זוכרים שהביאו דוגמא על דירה שנמכרת ב 60 אלף שח? אופסססס שוב שכחו להזכיר שהדירה הספציפית הזאת נמכרה על קרקע פרטית ומשפטית ושאנחנו חייבים למכור אותה רק לבעלים מבלי לקבל את ערך הקרקע. יתר הדירות יימכרו במאות אלפי שקלים. אז איך נשכח פרט כל כך חשוב? מותר להם. זאת התקשורת

    שקר מספר 3:
    זוכרים שפורסם שיש דירות שמוחזקות על ידי גופים ציבוריים ובמקום לתת אותן לנזקקי הדיור הציבורי מוכרים אותם למקורבים? רק בחרו להסתיר את העובדה שחלק מהדירות בכלל נמצאות בתוך מוסדות ציבור ובחלקן אין טעם לדרוש את פינוי הדירות שכן אין הם ראויים למגורים לדיירי הדיור הציבורי, זאת מפאת מיקומן למשל כמעונות של אחיות ורופאים בתוך בתי חולים ובחלק אחר של המקומות דיירי הדיור הציבורי לא רוצים לגור שם הן מבחינת המיקום הגיאוגרפי בפריפריה הרחוקה, הן מבחינת גודל הדירה ומיקומה הפיזי בבניין. כאשר בנוסף באזורים הללו ישנם עודף דירות ריקות רבות של הדיור הציבורי שאין להם דורש. לצד זה הליך פינוי של כל נכס הינו הליך משפטי שאורך שנים רבות ובטוח לא יועיל לממתינים. והיה אם אחרי שנים היינו מחזירים אותם, הדירות הללו היו עומדות ריקות, נבזזות ונהרסות ודורשות שיפוץ של 100 אלף ₪ ויותר.
    רוב הדירות התפוסות נמצאות באזורי ביקוש ומוחזקות על ידי רשויות. כלפי רשויות מקומיות שסירבו להחזיר את הדירות התנהלו ומתנהלים דיונים אצל היועץ המשפטי לממשלה להשבתן. עד עתה קיבלנו אישור מהיועץ המשפטי לממשלה להגיש תביעות משפטיות נגד עיריית נס ציונה ועיריית בית שמש להשבת הדירות. עד עתה הושבו 232 דירות ברחבי הארץ שבהם שוכנו הממתינים מדיירי הדיור הציבורי.
    אבל למה לומר את האמת אם היא לא מתאימה לאג'נדה? הרי זה תפקידה של התקשורת

    שקר מספר 4:
    זוכרים שסיפרו לכולם איך מוכרים את הדירות לעמותות פוליטיות שכביכול מקורבות לבית היהודי? אז הנה חלק מרשימת מחזיקי הדירות: רשויות מקומיות, אונ' בן גוריון, עמותת גוונים, עמותת אנוש, מכללת תל חי, נשות ויצו ועוד שכידוע לכולם ממש אבל ממש לא התפקדו לאחרונה לבית היהודי. אז למה להסתיר את האמת אתם שואלים? מותר להם זאת התקשורת

    שקר מספר 5:
    שר האוצר לשעבר, עיתונאי לשעבר באותו ערוץ, כנראה לא שכח את התפקיד. קצת מוזר שאדם בגילו ובמעמדו סובל מאמנזיה או לכל הפחות מחוסר צורך לבדוק את העובדות המביכות. אם רק היה טורח היה מגלה שההחלטה למכור את הדירות התקבלה בשיתוף ובאישור האוצר בישיבה שהתקיימה עם בכירי משרדו ביום 24.3.14. כאשר המנגנון לקביעת מחיר המכירה של דירות אלה נקבע על פי שיקולים מקצועיים, יחד עם אגף החשב הכללי במשרד האוצר והיועץ המשפטי. המטרה היתה לגרוף 80 מיליון שח שבהם נקנה 80 דירות חדשות לפחות עבור נזקקי הדיור הציבורי. אז איך לפיד שכח אתם שואלים? מותר לו הוא היה עיתונאי.

    שקר מספר 6:
    ח"כ אורלי לוי אבוקסיס ממפלגת ישראל ביתנו הידועה באתיקה וביושר הציבורי העמוק שלה, לא היססה לשתף פעולה עם הטענות הכוזבות ולתת לתקשורת את מה שכל כך רצתה להשיג. אז אורלי היקרה, בניגוד למה שאמרת אף חוזה לא נחתם ואף דירה לא הועברה לשום גורם. רק נשלח מכתב לארגונים שבסכום הזה ניתן לרכוש את הדירות תוך התניה של אישור ועדת מכרזים (במשרד האוצר) וכמובן לאחר אישורו של היועץ המשפטי לממשלה שהנושא כבר נמצא על שולחנו. משמעות הדבר, שמכירה של כל דירה מותנית בכך שוועדת המכרזים במשרד, וועדת הפטור במשרד האוצר, יקבעו כי השימוש בדירה מצדיק את מכירתה בפטור לגוף שיושב בה. בקיצור, מחטף זה לא. זהו מהלך מקצועי שנעשה משיקולים של טובת דיירי הדיור הציבורי, בליווי הייעוץ המשפטי ולפי כל כללי המינהל התקין.

    אז מי נתן לאורלי לומר דברים כל כך מופרכים? אה כן. בדיוק. התקשורת. מותר להם. זוכרים? הכתב דרך אגב קיבל את המידע המלא הזה לפני שידור הכתבה אבל בחר להביא את הסיפור כפי שהוא רצה.

    בניגוד להשמצות הללו אני פעלתי אחרי 13 שנה של הקפאה להפשיר את חוק המכר של הדיור הציבורי שמאפשר לזכאים לרכוש את דירותיהם ולהיות בעלים של הנכסים. במקביל הקצנו ונקצה מילארד שקל לרכישת 1000 דירות חדשות לטובת הממתינים בתור הזכאים עד סוף שנת 2015.

    "לֹא תֵלֵךְ רָכִיל בְּעַמֶּיךָ". ויקרא (יט, טז)
    שבוע טוב לכולם.

    אורי אריאל - האמת מול כל השקרים בתקשורתמסתבר שלתקשורת... | פייסבוק
     
  12. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,333
    לייקים שהתקבלו:
    2,037


    מפלגה מקסימה. תקשורת שמאלנית שקרנית שמחפשת ללכלך.
     
  13. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,222
    לייקים שהתקבלו:
    173
    נ ו..? הם הפוליטיקאים היחידים שחושבים שמותר להם להכנס לכיס ולחיים הפרטיים של הבנאדם.
     
  14. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,333
    לייקים שהתקבלו:
    2,037
    אני לא בטוח שאני מבין את ההודעה שלך.
     
  15. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,297
    לייקים שהתקבלו:
    437
    אני לא מצליח להבין מהסרטון מה לא בסדר עם המפלגה - זה שהם חושבים אחרת ממך לגבי "נישואים חד מיניים"?