צ׳לסי 2014/15

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י golding, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,578
    לייקים שהתקבלו:
    5,955
    לא ברור לי למה פוליטיקות פנימיות בברצלונה זוכות לכזו במה בדיון שלנו. אין לזה קשר אמיתי לצ'לסי.
     
  2. TooKy Member

    הצטרף ב:
    ‏28/4/13
    הודעות:
    359
    לייקים שהתקבלו:
    54
    בכל מקרה להביא את מסי זה להרוס את כל מה שבנינו בשנים האחרונות, ככה שאני לא רואה את מוריניו הולך על זה.
     
  3. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    8,196
    לייקים שהתקבלו:
    7,528
    מין:
    זכר
    אממ.. אפשר את רונאלדו במקום?:rolleyes:

    זה פשוט לא אפשרי עם ה FFP, גם אם אדידס ו/או טורקיש ישתתפו בהעברה. מעבר ל- 200 מ' יורו עצמם, המשכורת שלו עצומה.

    ג'ק כהן, כתב ESPN (שהוא במקרה גם אוהד צ'לסי ועורך דין), כתב בטוויטר:
    Lionel Messi would cost Chelsea £55m py on FFP books assuming £180m fee + 5-year deal at £350k pw. Simply cannot afford him w/o major sales.
    For perspective on Messi's projected £55m FFP hit, that's more than Hazard, Willian, Schurrle, Oscar, Matic, and Courtois combined. #cfc
    Finally, with Barcelona unable to buy new players until 2016, doesn't seem particularly likely that they'd sell their best player.
    There's definitely value to have adidas/TA athletes at adidas/TA clubs, but doubt it's worth anything close to what CFC needs to sign Messi
     
  4. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    לפי די מרציו וולפסבורג הציעה 30 מ' יורו על שורלה. כנראה שלא נמכור אותו בינואר אבל אם זה נכון נקווה שהם יחכו עם ההצעה הזאת גם לקיץ..
     
  5. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    מה זה הטרנד הזה, שקבוצות אחרות עושות לכם טובה ומשלמות מ-ל-א כסף על שחקנים שלכם שאתם במילא לא צריכים?!
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  6. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    זה שצ׳לסי לא צריכה את אותם שחקנים לא אומר שהם לא שחקנים טובים ואפילו מצוינים עבור קבוצות אחרות.

    אם נפצל את כל המכירות הגדולות האחרונות של צ׳לסי, אז אפשר לראות ש-פ.סז׳ רצתה את לואיז לא בהכרח מטעמים מקצועיים, מאטה היה סוג של רכישת חירום של יונייטד ברמת התדמיתית, ולוולפסבורג יש את הכסף לבזבז ושורלה הוא כבר כוכב מוכח בבונדסליגה.
     
  7. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    כל זה נכון, ועדיין אלה שחקנים שמעמדם בצ׳לסי נמצא בירידה בנקודת הזמן שבה הם נמכרו (אפשר לצרף אליהם את KDB). הגיוני שצ׳לסי לא תמכור אותם במחיר הפסד ולפעמים תרוויח משהו, אבל פה הם מקבלים מחירי פרימיום על שחקנים שנמצאים גם ככה על המדף. זה קצת כמו שנמכור עכשיו את לוקאס ב15-20 מ' פאונד.
     
  8. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,193
    לייקים שהתקבלו:
    1,436
    זה לא, כי לוקאס לא מתקרב לסטטוס השחקנים שמכרנו בשנה האחרונה. זה יותר דומה לכך שברצלונה או ריאל מכרו את סאנצ'ז או די מאריה. מחירי פרימיום על שחקני פרימיום, בשוק של היום אין הרבה שחקנים כמו אלה שצ'לסי מעמידה למכירה ובשביל להוציא אותם מצ'לסי אלה הסכומים הדרושים. הרי אם יונייטד לא הייתה מציעה הצעה בומבסטית על מאטה הוא ממשיך לשבת על הספסל, ואם ההצעה של וולפסורג על שורלה לא תהיה מספיק מעניינת אז למה לנו למכור אותו ולא להשאיר שחקן שכזה על הספסל?
     
  9. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,578
    לייקים שהתקבלו:
    5,955
    שרלה שחקן פרימיום? זה בסדר, הסקאוט של וולפסבורג הלך, אתה לא חייב להמשיך עם ההצגה...
     
    Sturridge, xArtur ו-oranfu אוהבים את זה.
  10. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    ברור שאלה שחקנים ברמה גבוהה יותר מלוקאס (זו הייתה דוגמא, יכלתי להביא את פודולסקי כדוגמא אחרת), אבל עדיין הם surplus to requirement בצ'לסי. זה לוקסוס נחמד להשאיר שחקנים כאלה על הספסל, אבל הם הגיעו לספסל אחרי שמוריניו החליט שהשחקנים האלה פחות טובים משחקנים אחרים בעמדות שלהם.
    אני יכול להבין למה קבוצה שרוצה את אוסקר או אזפיליקווטה (לדוגמא) תצטרך לשלם מחירי פרימיום - אלה שחקנים חשובים מאוד עבור צ'לסי. אם הזכרת את סאנצ'ז, לדעתי הוא רק מחזק את הטענה שלי, כי הוא עבר במחיר נמוך יחסית לרמה שלו - למה שורלה צריך לעבור בסכום דומה לזה של סאנצ'ז ופברגאס (עוד דוגמא)?
     
  11. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,193
    לייקים שהתקבלו:
    1,436
    כן, שחקן של צ'לסי ונבחרת גרמניה זה שחקן פרימיום. ברור שרחוק מאוד מסאנצ'ז ודי מאריה אבל שחקן ברמה מאוד גבוה ועם סטטוס של כוכב.
    קודם כל, פאברגס וסאנצ'ז עברו תמורת סכומים גבוהים יותר מה-23 מיליון פאונד שהוצעו לכאורה על שורלה (32 ו-35 מיליון בהתאמה אם אינני טועה) אך אלה באמת סכומים יחסית נמוכים לשחקנים ברמה שלהם אבל משום מה זכרתי שעל סאנצ'ז שולם הרבה יותר, אולי אוזיל דוגמה טובה יותר. הסכומים האלה שברצלונה גבתה על השחקנים הללו הם חלק מטקטיקת ההעברות הכושלת שלהם ואם תשאל את אוהדי ברצלונה הם יגידו שזה היה גזל. לא ממש דוגמה מייצגת טובה, ריאל מדריד תהיה דוגמה טובה יותר.

    לגבי השאלה שלך - שורלה נקנה תמורת 20 מיליון פאונד בערך ע"י צ'לסי, למה שנרצה למכור אותו במחיר הפסד? אני לא חושב שהוא שחקן פחות טוב מאז שהגיע אלינו לפני שנה וחצי... זה שהוא לא שחקן הרכב קבוע אצלינו לא אומר שהוא לא שחקן טוב, אפילו דה ברויין שכשל אצלינו בכל הזדמנות שקיבל (והוא לא קיבל מספיק, כמו שורלה העונה) מככב בבונדסליגה, ושורלה לדעתי שחקן טוב ממנו.

    חוץ מעסקת דוד לואיז שהייתה שוד לאור יום, עשינו עסקאות שדי הולמות את הרמה של השחקנים. מאטה שהיה כוכב על אצלינו ואחד הטובים בליגה ב-2013 נמכר תמורת 37 מיליון, דה ברויין ב-16 ולוקאקו שהפציץ בהשאלות ונחשב לאחד הכשרונות הגדולים בעולם תמורת 28. נכון, עסקאות מצויינות (ובטח ביחס למחליפים שהבאנו) אבל די הולמות את השוק של ימינו.
     
  12. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    30 מ' יורו על שורלה, כמו שהוא נראה בצ'לסי מאז שהגיע, זה הרבה מאוד. יותר מדי. הוא נקנה על ידינו ב23 מ' יורו שזה כבר היה די הרבה בשבילו לדעתי. אני חושב שגם את לוקאקו מכרנו במחיר טוב מאוד, 36 מ' יורו על חלוץ בן 21 שעוד לא הוכיח שהוא שייך לרמות הגבוהות זה המון. אבל פשוט היה מי שרצה אותו, אברטון ידעה שלא יהיה לה סיכוי דומה להנחית חלוץ כזה כי הם בדר"כ הולכים לקבוצות גדולות יותר, אז היא שפכה את הכסף. הסכום שהוצאנו מפסז' על לואיז זו תעלומה, אני די בטוח שהיינו נותנים לו ללכת גם בשביל 30 מ' יורו במקום 50.

    למרות זאת, לגבי הטענה של מלו וסקולס, אני לא חושב שצריך להיות קשר בין המעמד של השחקן בקבוצה המוכרת לבין הסכום שבו הוא נמכר. מאטה, לואיז ולוקאקו נחשבו ל'סחורה חמה', מאטה נתן עונה ענקית לפני שמוריניו הגיע, לוקאקו לא הפסיק לכבוש, ולואיז לפחות נחשב לבלם מוביל, כזה שפותח בנבחרת ברזיל. זה בעיקר תלוי בדרישות של המועדון המוכר, במקרה הזה צ'לסי כנראה ידעה מה יש לה ביד וידעה שיהיה מי שישלם (למרות ששוב הסכומים שהשגנו על לואיז ולוקאקו הם יוצאי דופן, מעבר למה שהם שווים), אז למה שתתפשר על פחות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/1/15
  13. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    האמת שמלוקאקו שכחתי לגמרי, אולי עקב העובדה שהוא כבר שיחק בעונה שעברה באברטון. בכל מקרה, הסכום ששולם עליו הוא באמת גבוה מאוד, אבל אנחנו מדברים כאן על חלוץ מאוד צעיר שהוכיח את עצמו בפרמיירליג כבר שנתיים ברציפות ושכבר מכיר את את המערכת באברטון. אז יש 2 אפשרויות: 1) אברטון הרוויחו חלוץ צעיר שכבר מוכח בפרמיירליג להרבה שנים. 2) הם יצליחו להרוויח עליו יותר כסף בעתיד. מה שבטוח, שזה תמיד קשה להוציא מהם את הנכסים הגדולים שלהם. כך או כך, שתי האופציות טובות.

    והמקרה עם דה ברויין הוזכר בעקיפין כי זו עוד פעם וולפסבורג שמעוניינת בשחקן של צ׳לסי שהוכיח את עצמו בבונדסליגה.

    לגבי לואיז, עוד בלם קלאסי שהנתונים הפיזים והטכנים שלו גורמים לו ליתר הערכה ברמה המקצועית, אבל שהתעניינתי בעסקה הזו קצת יותר לעומק, בין השאר גם מהסברים של כמה חבר׳ה פה, מסתבר שיש לבחור ערך כלכלי גבוה מאוד מחוץ למגרש. אם אני לא טועה הוא הספורטאי הפופולארי ביותר בברזיל אחרי ניימאר. תוסיפו לכך שיתוף פעולה עם סילבה ויש כאן גורם שיווקי שנכנס לעסקה.

    לגבי שתי ריאל מדריד וברצלונה, אי אפשר להשוות את ההתנהלות שלהם לשום קבוצה אחרת, בעיקר השנייה שאוהבת לקנות ביוקר ולמכור בזול. להבדיל מצ׳לסי שבאמת מכרה שחקנים איכותיים אבל כאלה שלא נספרו ברוטציה של מוריניו, כל השחקנים האיכותיים ששתי הספרדיות מכרו לאורך השנים האחרונות הם שחקנים שגם היו חשובים ברוטציה. המקרה של ברצלונה כמובן חמור יותר.

    צריך להגיד את האמת, חוץ מבאיירן מינכן, צ׳לסי מאז חלון ינואר הקודם היא הקבוצה הגדולה שמבצעת את העסקאות הכי טובות.

    דבר נוסף שאפשר לציין זה את השדרוג המטורף שהיא עשתה במהלך השנים האחרונות בהתנהלות עם הצעירים שהיא קונה ומשאילה לקבוצות אחרות. העסק הזה הוא מאוד יקר ולא כל אחד יכול להרשות לעצמו דבר כזה, אבל במקרה הרע היא מכניסה מזה הרבה מאוד כסף (לוקאקו, דה בריינה ואחרים בעתיד) ובמקרה הטוב היא מחזירה את אותם צעירים להיות חלק מהקבוצה הבוגרת (קורטואה).
     
    golding אוהב/ת את זה.
  14. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    זה בדיוק מה שניסיתי לכוון אליו, הקטע של "שחקני פרימיום". אם היה מדובר בדי מאריה או סאנצ'ז לא הייתי מתפלא בכלל- הם באמת שחקני על, שווים כל פאונד.

    צ'לסי קיבלה הרבה מאוד כסף על שחקנים ש"נחשבים למעולים", כשבפועל הם לא כאלה (לפי דעתי. זה לא מעניין אותי כרגע שכל העולם מחזיק מדוויד לואיז הליצן, או ממאטה שבפעם ב... נותן משחק ראוי לשמו). שאפו לצ'לסי, היא לא עשתה שום דבר לא נכון או לא בסדר. אלה המועדונים שמולם היא ניהלה משא ומתן שקצת הגזימו.

    אני לא בטוח שדווקא לוקאקו הוא דוגמא טובה כי חלק מהמחיר שלו גלום בפוטנציאל השיפור שלו. זו שאלה נפרדת, האם הוא היה שווה כ"כ הרבה כסף גם כשמתחשבים בזה...

    זה פחות העניין שהם שחקנים עודפים בצ'לסי, ויותר זה שהם לא כ-א-ל-ה טובים. גם אנדרה שורלה נכנס תחת ההגדרה הזאת. הוא שחקן צ'לסי ונבחרת גרמניה, אז אני מבין למה הטמבל הממוצע שרואה כדורגל פעם בשנתיים יסמן אותו ככוכב עולמי, אבל הוא לא איזו מציאה גדולה כשעוקבים אחריו מקרוב ולאורך זמן. כך גם לגבי דוויד לואיז וחואן מאטה.
     
  15. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,839
    לייקים שהתקבלו:
    1,737
    חואן מאטה היה ענק prior להגעה של מוריניו, ואחד השחקנים הטובים באנגליה. דוויד לואיז אמנם נורא ואיום, אבל כאלה דיבורים אנחנו שומעים רק בחדרי וחדרים והקונספציה הרחבה לגביו היא שהוא בלם ענק. לגבי שורלה? שחקן מצויין ואישיות נהדרת שהסיבה היחידה שיעלה 30 מיליון אירו למי שתחפוץ בשירותיו היא שהוא שחקן של צ׳לסי, וצ׳לסי יכולה להרשות לעצמה למכור את מי שהיא רוצה בכמה שהיא רוצה כי יש דרג ויש זרג. במידה ומורניו ירגיש שצריך לגייס עכשיו 30-40 מיליון כדי להחתים קשר התקפי או בלם לצורך העניין, אז שורלה יימכר. אם לא? אז למה שיימכר?
     
מצב נושא:
הנושא נעול.