צ׳לסי 2014/15

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י golding, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    לא כולם יסכימו איתך שהוא שחקן מצוין (גם אני לא חושב ככה, אבל לא ראיתי אותו מספיק כדי לגבש דעה ממש מוצקה), ולפיכך, אם אפשר למכור אותו ולהביא מישהו אחר, שמוסיף יותר גיוון (או יותר תכל'ס) למשחק ההתקפה שלכם.. למה לא?
     
  2. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,193
    לייקים שהתקבלו:
    1,436
    לא יודע אם אליי התכוונת כשאמרת "הטמבל הממוצע שרואה כדורגל פעם בשנתיים" אבל הפסקה הזו שלך מבדרת. בוא נבהיר משהו אחד - שחקן פרימיום זה לא בהכרח מסי ורונאלדו, מבחינתי שחקן פרימיום זה שחקן צעיר שמשחק ברמות הגבוהות ביותר, כזה שמבשל שער בגמר אליפות העולם, כזה שנקנה ע"י צ'לסי תמורת סכום של יותר מ-20 מ' פאונד. כמה שחקנים כאלה כבר יש לך?

    אם ההצעה הזו הייתה מגיעה ישר אחרי המונדיאל אף אחד לא היה מצייץ, רק בגלל שהיא מגיעה עכשיו אחרי תקופה חלשה של שורלה (ואולי בכלל זו סתם המצאה של עיתונאי משועמם דווקא בגלל הסיבה הזו) אז כולם מטפסים על קירות.

    מאטה היה ה-כוכב של צ'לסי לפני מוריניו ונתן שתי עונות פנטסטיות עם מספרים באמת וורלד קלאס בקבוצה סופר מוגבלת, אחד השחקנים הטובים בליגה ושנתיים שחקן העונה של צ'לסי. בהחלט היה שווה את הכסף ששולם עליו. גם העליהום על לואיז יצא קצת מכלל פרופורציה. נכון, לא שווה 50 מיליון יורו בחיים אבל בהחלט בלם טוב בסך הכל. כמו שנאמר פה יש לו גם סטאר קווליטי אולי יותר מכל בלם בעולם והוא יחסית צעיר ושיחק ברמות הגבוהות. 30 מיליון יורו זה בהחלט מחיר הולם עבורו ולא צריך להפוך אותו לאיזה שחקן ליגה לאומית.
     
  3. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    חס ושלום זה לא היה מכוון אלייך, לא התכוונתי להעליב אף אחד. אני מדבר על הטמבל שמתחיל לקשקש לך באוזן כשאתה רואה כדורגל באיזה פאב, אחד כזה שברור שאין לו מושג על מה הוא מדבר.

    מאטה נתן עונה ענקית בצ'לסי, אני יודע.

    אני לא מסכים עם רוב מה שכתבת, אבל יכול להיות שגם אחרי שתי הודעות, בסך הכל לא הבהרתי את עצמי כמו שצריך.
    דיברתי על מחירים מוגזמים. נכון, קראתי לדוויד לואיז ליצן כי זה משגע אותי שיש כל כך הרבה אנשים שיטענו שהוא אחד הבלמים הכי טובים בעולם (וגם אם מישהו היה מצליח לשכנע אותי שהוא אכן כזה, זה בסך הכל היה מצביע על חולשה כללית בעמדה הזאת).

    אף אחד מהשחקנים שאני מדבר עליהם הוא לא שחקן ברמה של ליגה לאומית. מטרתי לא היתה לגמד את השחקנים האלה עד כדי כך.
    המחיר של דוויד לואיז, נראה לי שכולנו מסכימים שהוא מנופח להחריד. אני הייתי משלם עליו חצי מזה, אפילו פחות, ומתעלם לחולטין מה"סטאר קואליטי" שלו. מה אכפת לי מזה, בתור המועדון שקונה אותו? אני רוצה שהוא יהיה טוב על המגרש וזהו. בכל מקרה אין לו איזה אפקט של מכירת חולצות כאילו הוא היה איזה דיוויד בקהאם.

    מאטה, יונייטד שילמה עליו 37 מיליון... הייתי מוריד 10 מזה.
    לגבי שורלה אני חייב להתייחס ספציפית... מה זאת אומרת, "שחקן צעיר שמשחק ברמות הגבוהות ביותר"? נו ו... אתה יודע כמה שחקנים יש ביונייטד, צ'לסי, בארסה, ריאל, באיירן או מי שזה לא יהיה, שהם לא עד כדי כך טובים? יש להם מקום בסגלים של הקבוצות האלה כשחקנים משלימים, וזהו. לא כל מי שמשחק ברמות הגבוהות ביותר הוא בהכרח שחקן מצוין... נו אז הוא בישל שער בגמר המונדיאל, סחתיין. זה אוטומטית עושה אותו שחקן גדול? לא, לא בהכרח. זה אומר שבסך הכל, הוא נתן מונדיאל טוב (גם שני שערים בחצי הגמר מול ברזיל אם אני לא טועה). שוב, סחתיין.

    אבל מקריאה של הת'רד הזה שבוע אחרי שבוע, בהזדמנויות שהוא מקבל, לא נראה שהוא setting the Premier League alight מה שנקרא...

    אם הצעה על סך 30 מיליון יורו על שורלה הייתה מגיע אחרי המונדיאל, בוודאי שהיו הרבה אנשים שהיו "מצייצים", כהגדרתך... כי זה תמיד מחשיד, לקנות מישהו על סמך משחק-שניים טובים בטורניר של נבחרות.. אני הייתי מאוד סקפטי כשאנחנו קנינו את רוחו, כי זה היה נראה בדיוק סוג העסקה הזה: שחקן נראה טוב במונדיאל, בואו נקנה אותו. והוא אפילו לא היה כזה טוב..

    אני הייתי חושב שהגיוני להצמיד לשחקן תג מחיר לפי איך שהוא נראה בקבוצה שלו שבוע אחרי שבוע, אבל אולי לא כך הדבר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/1/15
  4. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    באמת לא מבין את הטענה של ׳בישל שער בגמר המונדיאל׳... כאילו הוא עשה משהו שרק יחידים יכולים לעשות. בכלל בתחילת העונה הרבה אוהדי צ׳לסי ברשת התלהבו משורלה שהוא נתן מונדיאל גדול והנה הוא יהיה תותח גם בצ׳לסי... זה היה אותו שורלה של צ׳לסי.

    לואיז בלם טוב? השאלה ביחס למה, גם על קהיל אפשר להגיד בלם טוב, אבל בפועל אין בנאדם שיוציא עליו מעל 15 מ׳ יורו, ולואיז לא יותר טוב ממנו. את שניהם הייתי מעיף קיבינימאט מההרכב של קבוצה כמו צ׳לסי וכדומה. אם כי כמו שסקולס ציין אין מספיק בלמים באמת מעולים היום בכדורגל.
     
  5. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    גארי קייהיל כנראה לא יגיע לגבהים אליהם הגיע ג'ון טרי, אבל אם הייתי (חס ושלום :D) אוהד שלכם, הייתי מרגיש הרבה יותר בטוח איתו מאשר עם דויד לואיז.
     
  6. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    ברור, בגלל זה הוא קיבל את המקום ליד טרי, אבל זה לא קשור לעובדה שהוא בלם מוגבל שבכלל לא היה אמור להגיע לרמות האלו. גולם בריטי טיפוסי לחלוטין עם הרבה מזל.
     
  7. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,578
    לייקים שהתקבלו:
    5,955
    זה קל. אתה אף פעם לא מרגיש באמת בטוח עם דויד לואיז.

    לגבי שרלה, אני חושב שהמקום שלו כרול פלייר הולך ומצטמצם. הוא יכול להביא תועלת במשחקים בהם אנחנו לא דומיננטיים עם הכדור, אבל אני לא יודע כמה ערך מוסף יש לו לעומת וויליאן ורמירז וכמה ממנו יבוא לידי ביטוי לאחר עונה נוראית מבחינתו. במשחקים אחרים, בהם הקלאמזינס והטאצ' הגס כואבים בעיניים, גם כך אין לו מקום. בחור חביב, אבל זו לא תהיה אבידה גדולה.
     
  8. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    (תגובה ל JohnTerry26)


    כן, למרות שתמיד צריך להיות גמישים עם הסטנדרטים שלנו... היום לא צריך להיות איזה בלם מטורף כדי לשחק בקבוצות הכי טובות בעולם, ומנגד, יש המון שחקני התקפה ממש טובים שלא מקבלים מספיק קרדיט רק כי הם מחווירים ליד המספרים המשוגעים של רונאלדו.

    ברור שאין לגארי קייהיל מקום בקבוצה עם השאיפות של צ'לסי, כשאתה רגיל לשקט של טרי-קרבליו...

    ... לשורלה יש תנועה יפה לעומק, ופעם ב... הוא יודע לשים את הכדור ברשת. הוא אולי יהיה שימושי כשתצטרכו להתגונן מול איזו קבוצה טובה בצ'מפיונס ולשחק על מתפרצות מהירות.
     
  9. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,658
    לייקים שהתקבלו:
    3,655
    קייהיל הוא יופי של שחקן סגל. אני לא יודע אם זומה יתפוס את המשבצת שלו כבר עכשיו, נראה שהיכולת שהוא מציג משכנעת את מוריניו לשחק איתו יותר ויותר וקיים סיכוי לא רע בכלל שאנחנו נרוויח כאן בלם מצויין לעשור הקרוב. כאמור, קצת מוקדם מדי להסיק מסקנות אבל כל עוד קייהיל לא משכנע (מאז המכה שהוא חטף בראש ב-3-0 על טוטנהאם הוא די איבד את הצפון) אני בעד לשחק עם זומה.

    לגבי שרלה. הוא בלי צל של ספק השחקן הכי מאכזב שלנו העונה. הייתי מוכר אותו גם באותו הסכום שרכשנו אותו, אז בטח שהייתי מקבל את ההצעה המדוברת של וולפסבורג עליו. אנחנו יכולים וצריכים לשדרג את הקישור ההתקפי שלנו - שרלה וסלאח פשוט לא מספקים את הסחורה ואנחנו מסכנים את בריאותם של הזאר, אוסקר ווויליאן בהיעדר רוטציה.

    אני מאוד מרוצה מהתנהלות הרכש שלנו לאחרונה. ובכל זאת, הטענה היחידה שיש לי כלפי מוריניו היא שפתחנו את העונה הקודמת עם הזאר, אוסקר, וויליאן, מאטה, דה בריינה ושרלה בקישור ההתקפי. כיום אנחנו עם הזאר, אוסקר, וויליאן, שרלה וסלאח - לא באותה רמה בכלל.
     
  10. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    8,196
    לייקים שהתקבלו:
    7,528
    מין:
    זכר
    הייתי מוכר את שורלה גם בחצי מההצעה של וולפסבורג.
    חבל ששחקנים כמו שורלה וסאלח תפסו מקום על חשבון כישרון כמו KDB (שמישהו ציין פה שנכשל במעט הזדמנויות שקיבל- במחזור הפתיחה עונה שעברה נגד האל הוא היה מהמצטיינים).
    בחיי אני גם מחזיר את הזארד הקטן (שכבר רוצה להישאר בגרמניה) לפני שאני משחק עם שורלה.

    כשבצד שמאל יש לנו את הזארד, קצת כואב לראות מה יש לנו בימין. אני מעריך את העבודה השחורה שעושה וויליאן אבל זה לא מספיק.
    מוריניו חייב לחשוב איך הוא מחזק את הצד הזה.

    חבל שדי מאריה מתבזבז בקבוצה בינונית.:rolleyes:
     
  11. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
  12. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,295
    לייקים שהתקבלו:
    7,251
    אני חושב ששורפים פה את שרלה יותר מדי, בזמנו בלברקוזן ממש התלהבתי מהמשחק החכם שלו וממוסר העבודה שלו. שחקן שנותן יכולת מאכזבת אבל יש בו כישרון לא מוכרים, אלא עובדים כמה שצריך כדי למצות אותו. שרלה יכול להתפתח להיות שחקן נהדר.
     
  13. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אף אחד לא ״שרף״ אותו, אני חושב שגם הסבירו את הנימוקים לרצון למכירה שלו.

    אנחנו גם לא מדברים כאן על ילד בן 18 שעלה מהנוער ואין לו טיפת ניסיון במעמדים הללו. אנחנו מדברים כאן על שחקן בינלאומי בן 24 שהגיע בסכום גבוה למדי והיה אמור לתת אימפקט מיידי לקבוצה מהרגע שהגיע אליה, שכן, עדיין יכול להשתפר, אבל עם כל הכבוד הוא לא שחקן שיהיה שווה לבזבז עליו שכר לימוד אם וכאשר תגיע הצעה בסכומים שדוברו כאן. כמו כן, צ׳לסי, היא לא קבוצה שתפתח שחקנים, לטוב ולרע, היא בסטטוס אחר לגמרי מזה, ובעונה הבאה היא רק תמשיך לרצות להתקדם ולהשתפר וסביר מאוד שלשורלה אין מקום בפרוייקט הזה של מוריניו, מה שגם הוא לא מתאים בכלל לסגנון המשחק שמתפתח בקבוצה. אין בזה כל פסול וזה לא סותר את העובדה שהוא בכל זאת שחקן טוב. מה שגם לא בהכרח ששחקן שהיה טוב ואפילו מצוין ללברקוזן יהיה ככזה עבור צ׳לסי.
     
    golding אוהב/ת את זה.
  14. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    8,196
    לייקים שהתקבלו:
    7,528
    מין:
    זכר
    כמה תגובות למעלה כתבתי שאני מעדיף לראות את ת'ורגן הזארד לפני שורלה, ומאז כבר קראתי דיווחים שמוריניו רוצה אותו בסגל לעונה הבאה (מצד שני מוריניו רצה גם את לוקאקו ודה ברוין...).
    אם הוא אכן יחזור, ובנוסף סלאח ושורלה יעזבו, אני מבסוט.
     
  15. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    8,196
    לייקים שהתקבלו:
    7,528
    מין:
    זכר
    בלי לשים לב, צ'ך עם השער הנקי ה- 165 שלו בפריימרליג (226 סה"כ). זה מרחק של 5 בלבד ממחזיק השיא דייויד ג'יימס.

    משחק מושלם היום, סוף סוף תצוגת חוץ ראויה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.