מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,200
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    ברצלונה לא תהיה אלופת אירופה עם מאמן כזה מסכן. ברצינות, לאמפיי? החמאה הפולני הזה?
    שלף אולי חשב בדקות האחרונות על ההפרש, אבל לי היה הרבה יותר חשוב הניצחון. עזבו, למכבי יש שחקן וחצי שמסוגלים לקלוע עשרים נק'. להשאיר את סוללת הכוכבים הספרדית על 68 נק' זה כבר שווה ניצחון הרבה יותר גדול. בעיניי קבוצות החוב הספרדיות יסיימו בסופו של דבר במקומות הראשונים.

    מכבי באמת נתנה מאתיים אחוז וכמו שזיו אומר, הקבוצה היתה מנצחת ביותר נקודות אילולא השחיקה של פארגו ורנדל בסוף המשחק. בסה"כ ניצחון גדול שלנו על קבוצה שחיה בעיקר על משלמי המסים האירופאיים.

    עכשיו נראה איך השחקנים ישחקו מול קבוצת היורוליג מירושלים :p
    מבחינתי מותר להפסיד להם כי גם ככה המשחק הזה לא שווה דבר. מה שראיתי היום מהקבוצה שווה בכל ערב אליפות בארץ. מקווה שאורי אלון ראה את המשחק...
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אין לי הרבה מה להוסיף על מה שאמרתם. מה שכן, אני לא מרוצה מהדקות המעטות שאלכסנדר מקבל. ראינו ניצוצות ממנו, אבל הוא שחקן שחייב לקבל יותר דקות כדי להיכנס יותר לעניינים. ב-10 דקות הוא תרום הרבה יותר מהיינס שמקבל חצי משחק לשחק. הוא יכול לתרום בהגנה וגם התקפית הוא לא רע. רוצה לראות אותו יותר.

    פארגו, סופו, סמית' ויוגי המצטיינים שלי היום, רנדל היה אדיר בצד ההגנתי. שוב חבל שגם משחק שנמצא בידיים שלנו מתחילתו מגיע לשניות האחרונות שאנחנו עלולים להפסיד, אבל העיקר ה-W בסוף.

    שאפו למכבי.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  3. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,200
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    אגב כן חשוב לציין את שני איבודי הכדור של אוחיון וסמית'. האחרון תיקן בצורה נהדרת את הטעות שלו, אבל לא ממש הבנתי למה במקום למסור את הכדור החוצה הוא נכנס לסל. כנראה שבסופו של דבר הוא ידע שאוחיון היה מחטיא את שתי הזריקות...(נדמה לי שהוא עמד הכי קרוב לדווין, לא?)
    נו טוב, יצאנו מזה בשלום. עדיין קשה לי להבין איך ניצחנו ואיך ברצלונה החטיאה 'מיליון' זריקות חופשיות. בסה"כ הקבוצה יכולה להיות מאד מרוצה מהמשחק הזה כי בהתקפה כבר ראיתי בימיי משחקים יותר טובים שלנו. לא חשוב, ניצחנו את הנבלות האלה.

    עידן, מסכים לחלוטין איתך לגבי אלכסנדר. אני מקווה שהוא ימשיך ככה ושבקיץ הוא יישאר איתנו. אם אני משווה אותו לאדון מאריץ' אז לאלכס יש הרבה יותר פוטנציאל. אגב עוד משהו. השלשות בליגה של לנדסברג והיינס לא ממש נכנסות באירופה הא?
     
  4. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,530
    מסכים לגבי הכל חוץ מהשלשות, לטעמי מכבי שמרה מצויין על קו השלוש ובקושי נתנה זריקות קלות. היו זריקות חופשיות אבל מעטות מאוד, הפעם אין ספק שמגיע קרדיט להגנה.
     
  5. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אגב, רק לי נראה אירוני כל הסיפור שדווקא עם סגל כזה ומאמן כזה אנחנו מנצחים את ברסלונה אחרי 8 משחקים ? :p
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  6. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,200
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    זיו, אל תשכח גם שלברצלונה יש כעיקרון כמה שחקנים יותר על הספסל. העייפות הכריעה בעיקר בהתקפה, אבל מכבי ניצחה אתמול בעיקר דרך ההגנה. להשאיר קבוצת כוכבים כזאת על 68 נק' זה ממה שהבנתי עוד לא קרה העונה. בהחלט מגיעים למכבי המון המון מחמאות.

    עידן, אני בהחלט צוחק איתך. כשראו את פארגו בפסק זמן מכניס לחבר'ה 'ציונות' וגודס עומד על ידו ללא תעסוקה זה היה בעיניי מאד מביך. לא בגלל עצם המעשה אלא יותר כי פארגו הוא לא בדיוק לברון ג'יימס או קובי בראיינט...גיא גודס אולי אחלה בן אדם, אבל הוא לא היה צריך להיות המאמן שלנו. לא העונה! אם בלאט היה נשאר מאמן הארוע הזה בחיים לא היה קורה!

    בסופו של דבר הניצחון הזה לא ממש אומר הרבה. שוב, אני חושב שריאל וברצלונה יסיימו מעלינו. אולי יצרנו מקדמה קטנה על שאר הקבוצות שיילחמו איתנו על העלייה, אבל אני מתקשה להאמין שמכבי תסיים יותר גבוה מהמקום השלישי. בעיניי אלבה ופאו יילחמו איתנו על שתי המקומות לשלב הבא. הכוכב האדום תוכל לעשות בביתה נזק, אבל מחוץ לסרביה היא בעיניי די חסרת סיכויים.
     
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני דווקא הייתי ממש בסדר עם האקט של פארגו. סוף סוף ראינו אותו מתנהג כמו "המנהיג" שציפו ממנו להיות. אני לא רואה בכך פסול אלא להיפך, שהוא לוקח ללב ומאוד רוצה שהקבוצה תנצח. אם הוא היה אדיש, ל מעורב ולא מתרגש מהפסדים, היה לי מאוד קשה עם זה. אני חושב שזה היה דווקא מהלך גדול וכנראה שגם גודס הבין את זה. דווקא את קובי ולברון יותר מעניין התחת של עצמם מאשר הקבוצה אבל זה לנושא אחר.

    לגבי הניצחון, אני גם לא ממש מסכים איתך. אני חושב שהוא אומר המון. קודם כל, הצהרת כוונות שהבית לא יהיה רק בארסה וריאל. זה לא אומר שהן לא תסיימנה ראשונות, אבל נכון לעכשיו בארסה כבר עם שני הפסדים לעומת 1 שלנו וגם להם מצפים צמד משחקים מול ריאל וגם משחק בטורקיה ובלגראד שלדעתי רק ריאל פייבוריטית לנצח בהם. יהיה קשה ומעניין, אם נמשיך ככה אני ממש לא פוסל את המקום השני (ריאל יקחו ראשון, זה אני אומר בוודאות).
     
    Milanista אוהב/ת את זה.
  8. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,530
    אלכסנדר בדקה אחת הראה את החשיבות של ארבע עם קליעה, אבל זמן קצר אחר כך הגיעה הריצה של הליטאים, אבל זה קרה בעיקר בגלל השחיקה של פארגו שהיה פשוט עייף. הוא ירד לספסל ו5 דקות אחר כך מכבי עם יתרון.
    צריכים להמשיך עם ההגנה החזקה של ה5 דקות האחרונות, אם רוצים לנצח שם.
     
  9. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    ורק לחשוב שהיינו מאוד קרובים לנצח ביוון ולהיות עם 0-4 כרגע...

    העסק מתחיל להתחבר ונראה לא רע, למרות שהרבע השלישי היה מזעזע מבחינתנו, בעיקר התקפית. ברבע האחרון כבר חזרנו לעצמנו וברחנו לקראת הסוף מה שהבטיח ניצחון במגרש לא פשוט מול קבוצה לא רעה בכלל, אבל כזו שאנחנו יותר טובים ממנה. אלכסנדר בהחלט הראה קמצוץ ממה שיש לו, אבל לטעמי גודס עדיין לא רץ איתו מספיק. אני מבין את הרעיון של להכניס אותו לאט, אבל זה כבר לאט מדי. גם בהתקפה אחרי שני ג'אמפרים, הוא פתאום הפסיק לקבל כדורים. גוס חייב לארגן לו יותר תרגילים, יש לו אחלה יד מבחוץ.

    ההגנה היתה טובה מאוד, למרוץ שגם הליטאים לא התגלו קבוצת התקפה מבריקה וכשאנדרסון היה חצי קלאץ' והג'ינג'י הפסיק לירות מבחוץ, הם די נתקעו. יוגי לא היה טוב היום, על היינס נמאס לי לדבר, אבל פארגו שוב משיך ביכולת הטובה שמראה לנו שעל פיו יישק דבר. פארגו של בארסה וירושלים ומכבי יכולה להגיע גם לפיינל פור. פארגו שהולך בכוח לא יוביל אותנו גם לא לאליפות בארץ. סיל עם משחק מעולה, הטוב ביותר שלו באירופה מאז שהגיע למכבי, אני רק מקווה שתהיה לזה המשכיות כי איתו אי אפשר לדעת.

    שבוע הבא יד אליהו חייב לרעוד מרעש, המשחק על המקום הראשון בבית מול ריאל. כמו שהייתי אופטימי לפני ברסלונה, ככה אני גם אופטימי עכשיו. נכון שזו לא אותה קבוצה, אבל האמינו לי שמכבי היא אחת מהבודדות שבריאל ממש לא שמחו לפגוש, כבר יש להם סיוטים מאיתנו ולא רק משנה שעברה. הם עדיין חזקים יותר ופייבוריטים על הנייר, אבל בת"א הכל יכול לקרות ואני מאמין שהם יפסידו לראשונה בשבוע הבא.
     
  10. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    זו המכבי ת"א שהכי עניינה אותי מבין כל הקבוצות שאני זוכר מאז שהתחלתי להתעניין בענף. גם בגלל בריין רנדל וג'רמי פרגו, שאת שניהם הייתי רואה אחת לשבועיים ב'מרחק יריקה' וגם משום שזו קבוצה שמקריבה בהגנה ללא פשרות. בריין רנדל, שמעולם לא היה לי ספק שבאירופה הוא יכול לשחק בכל רמה, מוכיח מדי שבוע שהוא שומר ברמה האירופית הכי גבוהה שיש, ויחד עם שחקני הגנה כמו דווין סמית ואלכס טיוס, כיף לראות את מכבי ת"א משחקת הגנה.
     
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,200
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    לצערי לא יכולתי לראות את המשחק, אבל עקבתי אחרי התוצאה.
    בסה"כ ניצחון חובה אם רוצים לאיים על שתי המקומות הראשונים. זה אולי עוד טיפה מוקדם מדי להסתכ להמשך הבית הזה אבל כרגע אני מעריך שזלגיריס, גאלטאסראיי והכוכב האדום לא ייאבקו על הכרטיס לשלב הבא. זה אומר שלמעשה חובה לנצח שם וטוב שמכבי עשו V בליטא. אני חושב שריאל וברצלונה גם ינצחו במקומות האלו, אבל יהיה מעניין לראות איך אלבה תמשיך לשחק. אחרי 4 מחזורים פאו תצטרך לנצח את ברצלונה בביתה אחרת היא צריכה לנצח במקום אחר לא צפוי.

    קצת בדקתי נתונים ודי מדהים לראות שפארגו מוביל כרגע בקטגוריית האסיסטים. הבחור עובר תקופה מאד לא פשוטה, אבל זה נראה כאילו גודס וגרשון נכנסו לראשו. בסה"כ נראה שמכבי לאט לאט מתגבשת ולפי מה שאני שומע אלכסנדר הוא רכש טוב. עכשיו פנינו לדרבי ואחרי זה ריאל בבית...
     
  12. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    רוב המשחק זה נראה גברים נגד ילדים... איכשהו פעם ב-10 דקות מכבי מצליחים לאחוז ולקפוץ על ריאל.. ואז שוב בכל כך קלות ריאל בורחת בלי שום קושי. הכלים ההתקפיים שלהם מרהיבים.
     
  13. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    ריאל גדולה על מכבי ב-3 דרגות, ההפרש משקר.
     
  14. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,257
    לייקים שהתקבלו:
    5,437
    האמת, נכון שהריבאונד התקפה גומר אותנו, אבל הם פשוט קבוצה מדהימה. נראה אם הם יצליחו לאבד את זה גם השנה (קשה יותר, זה אצלהם בבית במאי..)
     
  15. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,257
    לייקים שהתקבלו:
    5,437
    החבר'ה נותנים את הלב. ולאסו עוזר עם הסיפסול של רודרגיז.

    הנה הוא חוזר...