בחירות 2015: פעם רביעית גלידה?

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏2/12/14.

?

למי תצביע/במי תתמוך בבחירות הקרובות?

  1. הליכוד

    10 הצבעות
    15.9%
  2. יש עתיד

    3 הצבעות
    4.8%
  3. המחנה הציוני

    14 הצבעות
    22.2%
  4. הבית היהודי

    9 הצבעות
    14.3%
  5. ישראל ביתנו

    1 הצבעות
    1.6%
  6. ש"ס

    1 הצבעות
    1.6%
  7. יהדות התורה

    0 הצבעות
    0.0%
  8. כולנו-מפלגתו של משה כחלון

    5 הצבעות
    7.9%
  9. מרצ

    12 הצבעות
    19.0%
  10. אחר

    8 הצבעות
    12.7%
  1. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    ביבי כצפוי מנסה לפתוח לנו עוד מלחמת בחירות בנוהל.
    עד מתי?
     
    Igi אוהב/ת את זה.
  2. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,321
    לייקים שהתקבלו:
    6,796
    אני לא אצביע בכל מקרה כי אני לא חי בארץ כרגע. אני מדבר בשביל הקולות הצפים שאין להם מושג למי להצביע אם הם כל כך מזדהים עם ההודעות שלך. אני לא מחפש ברירת מחדל ואני לא מחפש לנקות את המצפון, אני רוצה לדעת למי לדעתך שווה להצביע ואיך המפלגה הזו שונה מכל המפלגות כאן שאתה מלכלך עליהן.

    ולשטות השבועית של איתי
    loll
    משריקת הפתיחה של הבחירות המשפט הכי נפוץ הוא "רק לא ביבי" אבל מי זה שפותח מלחמת בחירות? ביבי. אני חייב לדעת אם אתה באמת לוקח את עצמך ברצינות.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  3. Super Mario Member

    הצטרף ב:
    ‏6/12/14
    הודעות:
    213
    לייקים שהתקבלו:
    36
    היא לא מתנערת, היא לא מסתירה את זה.
    ערבים לא צריכים ללקק בשביל שהחברה הישראלית תקבל אותם, יש לא מעט ערבים שהגיעו רחוק בחברה הישראלית(לוסי אהריש,זוהיר בהלול,מירה עוואד,בירם כיאל,ראלב מג'אדלה,סלמה ממאסטר שף,מלא רופאים ערבים)
    זה לא אומר שבכלל אין גזענות בישראל כלפי ערבים, וודאי שיש אבל זה לא המיינסטרים ולמען ההגינות צריך גם להזכיר שיש גזענות כלפי יהודים(התנועה האיסלאמית לדוגמא).
     
  4. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    @SoloConTe נראה לי שהתבלבלת. הוא מייחס את התקיפה של צה"ל בסוריה (חיזבאללה: בנו של עימאד מורנייה נהרג בתקיפה בסוריה - וואלה! חדשות כמהלך בחירות של נתניהו.
    זו כמובן האשמה מאוד צינית שאי אפשר להוכיח אבל גם אי אפשר להפריך, אפשר רק להפריח באוויר כדי לנסות להרוויח עוד נקודה על חשבון נתניהו. מי שיצא מאוד קטן זה יואב גלנט, שרמז שזה קרה בעבר בזמן שירותו בצבא (חיסול אחמד ג'עברי). מאיש צבא שגדל על ערכים מסויימים אפשר היה לצפות ליותר, אבל כנראה שברגע שמגיעים לפוליטיקה מה שחשוב זה הכיסא.
    ynet אלוף מיל' גלנט רומז: לפעולה בסוריה קשר למערכת הבחירות - חדשות
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  5. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,222
    לייקים שהתקבלו:
    173
    מלו. ביבי יודע טוב מאוד מה זה להסתבך בפעולה צבאית לפני בחירות, זו אחת הסיבות לזכייתו ב-96.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  6. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,321
    לייקים שהתקבלו:
    6,796
    אם הוא קורא לתקיפת יעדי טרור "מלחמה" אז הוא אפילו עוד יותר מגוחך.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  7. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    רגע, אם זו המילה של ביבי מול גלנט אז למה גלנט קטן? כרגע מכיוון שכמו שאמרת נכון אי אפשר לקבוע אם זו תעמולת בחירות (אני אישית חושב שלא). יכול להיות שזה כן אבל משום מה כבר קבעת שזו לא ורק גלנט קיבל ממך את הביקורת, כי משום מה יש לי הרגשה שמבחינתך ביבי קדוש ונקי מהכל, לכן אשאל משהו אחר: יש משהו לדעתך שביבי עושה לא טוב או רע מאוד בשנים האחרונות? (כן אני רק בודק את רמת האובקייטיביות שלך).
     
  8. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    בכנות, אני גם מזכיר כאן בדיון אחת לשבוע-שבועיים בערך שאני עדיין מתלבט ובכיוון גם הפעם של לא להצביע. יכול להיות שאני דורש יותר מידי מפוליטיקאים ולא הולך אחרי הרע במיעוטו, אבל אני כזה וכנראה גם הרבה בשמאל כאלו ולכן אחוזי ההצבעה בסקטורים בהם השמאל-מרכז חזק בהן די נמוכים בדרך כלל. הם נוטים להשאיר את השילטון לימין כי גם נמאס מפוליטיקאים וגם בררנים להחריד. לצערי אני גם וגם, לא מסוגל להצביע, לא אוהב כמעט אף אחד שם :(
     
    VAR אוהב/ת את זה.
  9. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,321
    לייקים שהתקבלו:
    6,796
    אז למה רק מפלגות הימין הן יעדי התקיפה שלך? אני בתור ימני לא חוסך ביקורת מביבי וליברמן. למה זה כל כך קשה לעשות את אותו הדבר בצד השני של המפה?
     
  10. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    מעניין מאיפה יש לך את ההרגשה הזו, כי ביבי מבחינתי ממש לא קדוש או נקי. אני גם לא אצביע לליכוד, כך שממש אין לי בעיה לומר שהוא עשה דברים שהם לא בסדר. בעייני הוא עדיין ראוי יותר משאר ה"מתמודדים" נגדו לראשות הממשלה. אבל האמת היא שזה לא ממש משנה, ויכוחים פוליטיים הם כמעט תמיד בזבוז אנרגיה כי יש שני צדדים שלא רוצים להקשיב אחד לשני, ובסופו של דבר התוצאה של הבחירות האלה ברורה לכל מי שמסתכל על המציאות ולא מפנטז על סקרים מוטים וקואליציות מצחיקות.

    בעייני נושאים של בטחון המדינה ומאבק בטרור צריכים להיות מעבר לזריקת החרא האופיינית לתקופת בחירות. צריכה להיות הגינות מסויימת בין הפוליטיקאים, ואפשר לבלוע את הציניות ולצאת מנקודת ההנחה שהאינטרס של כולם הוא שמירה על בטחון מדינת ישראל.

    מגלנט, שעד לפני זמן מה לא היה חלק מהעסק המלוכלך הזה שנקרא פוליטיקה, אפשר לצפות לקצת מחשבה לפני שהוא פותח את הפה ומדבר על עניינים רגישים. זה אירוני כי הוא מאשים את ביבי בשימוש ציני בצבא לצרכים פוליטיים, בזמן שהוא עושה אותו הדבר בכך שהוא מנגח אותו.
     
    Igi ו-oFiRzZz אוהבים את זה.
  11. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    דני, אפשר לבלוע את הציניות כמה שאתה רוצה, בסופו של דבר באופן מחשיד חלק נכבד מהמבצעים ב-20 השנים האחרונות היו לפני בחירות. ולא רק מצד ביבי, גם מצד פרס ואולמרט. מה שמצחיק זה שזה עשה להם בעיקר נזק-פרס הפסיד, וביבי אחרי עמוד ענן הצטמצמם בעשרה מנדטים.
     
  12. מזגן Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    4,458
    לייקים שהתקבלו:
    394
    דווקא לא החשבתי אותך לטרול עד עד עכשיו.
     
  13. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,297
    לייקים שהתקבלו:
    437
    אתה צודק, תודה על התיקון. זה דווקא מחזק את מה שאני אומר. התמיכה של בנט היתה בכומר הנוצרי גבריאל נדאף, שמעודד את מאמיניו להתגייס לצה"ל ולהיות נאמנים למדינה (מה שאגב, משגע את הערבים המוסלמים והשמאל בישראל, כולל ח"כים הטוענים שהם ציוניים כמו תמר זנדברג).

    הצירוף שלה אולי לא מוכיח שבנט אינו גזען, אבל אף אחד בדיון, בטח לא זורק הסיסמאות קאנטונה, הוכיח שהוא כן גזען. אדם הוא לא גזען עד שהוכח אחרת.

    התוכנית של בנט היא לספח את שטחי C, שטחים שבהם אתה כתבת לפני כמה עמודים שגם אתה בעד בנייה בהם. מעבר כך אלו רק הפחדות וקשקושים של "אנחנו נהפוך למדינה דו לאומית!!!111" שאינם קשורים לדבר שבנט אומר או עושה. לכן אני אומר שאתה שונא דתיים - אתה החלטת, על סמך כלום, שזו האידיאולוגיה שלו, רק כי יש לו כיפה על הראש והוא מאמין, כי כל הטיעונים הענייניים שלך מתרכזים במה שרשום בהלכה ולא במעשים שלו.

    שוב בולשיט מגוחך, אתה כמו קודמיך לא מסוגל לספק שום בסיס לדבריך. הדבר הכי קרוב היה ניסיון לקפוץ על העגלה של הנישואים החד מיניים, נושא שבו מפלגות לא משיחיות ושלא שייכות לגזע העליון כמו 'יש עתיד' הצביעו נגד, נושא שעליו ציפי לבני הצביעה נגד ב-2006, נושא שבוז'י וחבריו לא יעיזו לקדם בממשלה הבאה כי הם זקוקים לחרדים.

    לא נורא, תביא ציטוט של עוד אנטישמי, זה בטח יוכיח את הטענה שלך (מי הבא בתור, מנכ"ל 'בצלם' או דב חנין? או שאפשר לקפוץ ישר לאחמד טיבי? ציונות!).
     
  14. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    תשמע דניס, הדרך שלך להכניס מילים לפה שלי גובלת בפתטיות. אמרתי שבנט הוא עוד הנורמלי היחסי בין הרבה אחרים הזויים במפלגה שלו והחטא שלו בעצם הוא הניסיון להסתיר אותם כדי להגיע לקהל יעד גדול יותר. אבל תמשיך, ואל תשכח את אבו מאז וחמאס :)

    לגבי שטחי C, אז אתה מתנהג כמו ילד בכיתה ג'. אז הוא אמר, נו אז? פוליטיקאים אומרים ועושים בשטח משהו אחר לגמרי. כל עוד הם ממשיכים לבנות בכל השטחים ולא רק בשטחי C, אז יש אמת אחרת. תוכנית שלבים, ראשית שטחי C ולאחר מכן, נראה.... הם גם אומרים שהם מתנגדים ל 2 מדינות מהירדן לים, מה נשאר להבין מזה? שנה הבאה כיתה ד', תעשה מאמץ ותחזור אליי עם זה.
    מבחינתי אם יום אחד זה גם יצליח להם, זה יהיה תחילת הסוף של המדינה היהודית.

    עכשיו אני גם אנטישמי... המעצורים התקלקלו במדרון הדמגוגיה. היחידים שגזענים, גם לפי אישור שלך כאן, הם אלו שחושבים שיהודים נעלים יותר מהשאר. אלו החברים המוסתרים במפלגה של בנט, בית הגזע העליון, באישור שלך כאמור :). הניסיון להסיח את הדיון רק לבנט הוא בדיוק מה שבנט עושה ואתה רוקד לפי החליל שלו. אני לא רוקד לצלילים הללו, אני יודע מי החומר האנושי שם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/1/15
  15. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    כולם מקבלים ביקורת ממני, אני לא חוסך בה. יש לי מספיק בבטן גם על מרצ, חד"ש ואחרים, אבל אין כאן אף אחד בפורום שמייצג אותם ומעלה טיעונים שאוכל לענות להם. יש רק (וחבל שכך) רבים מהצד השני כאן, כך שהדיון מקבל מימד כזה.