הפועל תל-אביב 14/15: רעידת אד(ו)מה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,481
    לייקים שהתקבלו:
    2,672
    על סמך הטיעונים האלה אדם נטרלי היה חושב שמדובר בקבוצה שאמורה לרוץ לאליפות.
    הפועל לא שווה מקום בפלייאוף העליון, ועל עצם ההישארות של ורמוט במועדון (ולא במעבר למכבי) זה הישג גדול של ברקוביץ'
    ראשי המועדון הזה יכולים להמשיך לקחת עוד הלוואות, להחתים עוד שחקנים ובמקביל גם להעמיק את הקבר, באמת חבל.
     
  2. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,693
    לייקים שהתקבלו:
    3,346
    נו, אז אם אתה מודע לזה שאסי דומב קיבל את התפקיד שלו כי הוא מקושר לקקן וסמרטוט שעושה מה שחג'ג' אומר לו אז מה הבעיה שלך שמתלוננים על זה? גם עידו חג'ג' חלאה, לא סותר.
     
  3. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אין בעיה שמתלוננים על זה כאן בפורום. בשביל זה אנחנו כאן. אבל לראות את הטור דעה של האוהד היפה נפש המתחסד שלכם אסף אבולעפיה זה פשוט מעורר בחילה! עוד כלב!
     
  4. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אסי דומב נמצא בהפועל ת"א קצת יותר זמן מאשר עידו חג'ג'.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אסי דומב קיבל את המינוי כי הוא חבר של עידו חג'ג', כי הוא יודע עם מי להסתחבק. הפועל ת"א לא אמורה להיות טבילת האצבע שלו כמאמן. הוא לא היה איזה שחקן עבר גדול ברמה של גילי לנדאו, הוא חסר ניסיון ועם סגל בעייתי כזה המהלך נידון לכישלון מלכתכילה.

    כמובן שאי-אפשר להאשים אותו, הרבה מאמנים כן היו נכנסים למלכודת הדבש הזו(הניסוח הכי עדין שמצאתי). מצד שני, אי-אפשר להתעלם משורה של החלטות פשוט ביזיוניות מרגע תחילת העונה. אנחנו כבר כמעט בחצי של הליגה(כולל הפלייאוף) והפועל הציגה משחק אחד טוב העונה - הניצחון 3:2 נגד הפועל חיפה. סבבה, גם שיחקנו טוב נגד באר-שבע, אבל זהו. הסגל של הפועל לא כזה גרוע ברמה של להיאבק על הירידה. הפועל ניצחה משחק אחד מתשעת האחרונים שלה. הפועל הובילה 4 פעמים ברצף השלילי הזה ופשוט בעטה בדלי - הפועל עכו, מכבי פ"ת, הפועל חיפה וגם בטדי. השחקנים נותנים גול ופשוט מחכים שהמשחק יגמר, כמו שורמוט אמור בצורה מעט שונה. הפועל לא מחברת שתי מסירות. לא שמעתי את דומב פעם אחת העונה מדבר לעניין, הוא מאכיל אותנו בקלישאות ולא יודע לקחת אחריות.
    ונפרט קצת על הצד המקצועי. אין מצב שמשה אוחיון, הקשר המרכזי הכי טוב בקבוצה - לא משחק בכלל בזמן האחרון כשאנחנו נראים חרא; הפועל חצי עונה משחקת רק עם חלוץ אחד ואין לה את עומר דמארי. ובזמן האחרון היא מתחילה את המשחק עם שני חלוצים ולמרות מצב של 1-1 דומב מוציא חלוץ אחרי שנקודה כנראה מספיקה לו וזה מזעזע; את שני הזרים פרנסיס ואיקינדה שלא היו כאלה גרועים - הוא משחרר; ישראל זגורי שמחרבן על הדשא והורס כל התקפה מתחילת העונה(הלוואי שזה באמת היה 'זגורי אימפריה' - אולי חן אמסלם בביקני זו אימפריה) הוא באנקר חוץ ממשחק אחד בו סופסל. זה גדול עליו. שילך הביתה.
     
  6. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,693
    לייקים שהתקבלו:
    3,346
    הוא כתב משהו לא נכון?
     
  7. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    זו כתבה ארסית, וזה לא מגיע לאסי דומב! אסי דומב בחור טוב ואולי בזכות זה הוא כל כך הרבה שנים בהפועל ת"א וכל המאמנים מסתדרים איתו? למה ישר ללכלך? אסי דומב בחר את הזרים? איפה בדיוק הוא לא משתמש נכון בגילי ורמוט? ראיתי אתכם נגדנו וגילי עשה במגרש מה שהוא רוצה! פשוט רקד על המגרש! אסי אמר לו משהו אחר במשחק הזה? הכל להפיל על אסי דומב? זה נראה לך הגיוני?
    ממש יפה נפש אדון אבולעפיה! כאילו יש כאן מישהו במדינה הזו שיש לו אופציה להתקדם או לקבל ג'וב בזכות חבר או קרוב משפחה והוא יתנגד... מעטים מאוד האנשים האלה!
    ואני ממש לא מגן על אסי דומב בגלל שהוא מנתניה. אף פעם לא אהבתי אותו יותר מדי. הוא ירד איתנו ליגה ב 95, כמעט ירד איתנו עוד ליגה ב 96' ומאז רגלו לא דרכה יותר בנתניה ושמו לא נקשר במכבי נתניה אפילו במרומז.

    מה שעושים לו זה רצח אופי, וזה פשוט מוגזם! הכדורגל שלנו לאט לאט יורד מהפסים והתקשורת המטונפת פשוט מנצחת על התזמורת מחרישת האוזניים הזו!!!
     
  8. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,693
    לייקים שהתקבלו:
    3,346
    למה הכתבה הזאת ארסית? למה היא מלכלכת? כמו ששאלתי, הוא אמר שם משהו לא נכון? שיקר? המציא ציטוטים? הפועל תל אביב עם 6 נקודות מ27 האחרונות, בדרך הבטוחה להיות מתחת לקו האדום עוד כמה מחזורים ואתה מתלונן שיוצאים נגד אסי דומב?
     
  9. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    נתתי כמה דוגמאות- אסי דומב לא בחר את הזרים והוא כותב שהוא נכשל איתם. לא הבנתי איפה דומב טעה עם ורמוט. איך זה שאסי דומב נמצא אצלכם כל כך הרבה שנים ורואה בכם הבית שלו למרות שהוא לא שחקן בית הופך בכתבה הזו גם נגדו? זהבי נהיה אויב העם כי עזב את הפועל. אסי דומב אויב העם כי הוא יותר מידי שנים בהפועל. צייר תמונה כאילו דומב התעלק על כל מאמן שבא כדי להיות עוזר שלו. בשבילך כל מה שכתוב שם נכון? סבבה... אני חושב שהיא לכלוך אחד גדול!
    שורה תחתונה הרבה יותר חיוני כרגע במקום ליילל ולחפש להעליב בחור צעיר וטוב -ל-פ-ט-ר!!!!
    אם אתה מחכה שהמאמן ילך לבד אתה תמשיך לחכות... ואולי עוד הרבה... ואז באמת יהיה מאוחר... קרה לנו לפני שנתיים עם טל בנין. גם אז היה מישהו ששם כסף והתעקש שבנין ישאר מאמן... נשמע מוכר?
     
  10. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,693
    לייקים שהתקבלו:
    3,346
    גילי ורמוט אמנם השחקן הכי טוב שלנו בפער כי הוא אחד השחקנים הטובים בליגה, אבל גם הוא יכול להוציא מעצמו הרבה יותר עם מאמן יותר טוב.

    החלק לגבי הנאמנות שלו סה"כ אומר שהוא עבד תחת 3 מאמנים שנכשלו(כלומר היה חלק מצוות מקצועי כושל) ובכל זאת הצליח לשמור על התחת של עצמו בזכות החברים שלו, מה קשור זהבי אני לא יודע. גם אבוטבול בהפועל כל הקריירה שלו, כי הוא כל כך אפס שאף אחד אחר לא יגע בו.

    המשפט הלא נכון היחיד בכתבה הוא על הזרים.
     
  11. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,939
    לייקים שהתקבלו:
    10,116
    @עידן444 הכתבה אולי נראית כ"כ ערסית כי אסי דומב מתנהג כמו סמרטוט אמיתי?
    אסי דומב הגיע להפועל ת"א בגלל החברות שלו עם יוסי אבוקסיס עוד מהימים שלהם כשחקנים בהפועל ובית"ר, יוסי ביקש מההנהלה את אסי כעוזר שלו על חשבון שביט אלימלך. אז הקבוצה נכשלה ואבוקסיס פוטר, ודומב? נשאר. הגיע פרדי דוד והלך בקיץ, דומב? נשאר. הגיע רב"ש והתרסק בעונה שעברה, איפה אסי? בשקט על הספסל חיכה בסבלנות עד שתגיע ההזדמנות או יותר נכון עד שיפתח חלון הזדמנויות מספיק טוב על מנת שחבר שלו חג'ג' יסדר לו ג'וב, הרי אף קבוצה בליגת העל אפילו לא הייתה מסתכלת לכיוון של דומב אז הוא הסתתר בכשלונות מאחורי מאמנים שספגו את כל האש כאילו לא היה לו חלק בכישלון. ובשבועות האחרונים בכלל הגיע השיא, הוא הלך בכוונה נגד ברקוביץ' כי ידע שברקו רוצה לפטר אותו אז עשה תרגיל שישאיר אותו במערכת עוד קצת זמן על חשבון המנג'ר שהגן עליו לאורך כל העונה.

    איך אפשר להעריך בן-אדם כזה שעוד רגע האצבעות נתלשות לו מרוב שהוא נאחז בכוח בקרנות המזבח.
     
  12. EuropeGuy Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/12
    הודעות:
    2,607
    לייקים שהתקבלו:
    981
    לא היתה לי בעיה אם היו טוענים שנעשתה טעות במינוי של דומב ועכשיו חוזרים בהם ומעדיפים פיגורה כמו השריף. לאמר שעם הסגל העלוב הזה שיש להפועל אפשר לעשות הרבה יותר (בתחילת העונה משום מה לא חשבו כך) ושדומב הוא כישלון אחד גדול והמאמן הכי גרוע שהיה בהפועל על סמך הסגל החלש מאוד שיש שם זה מריח כמו דעה מהבית. אין מאמן שלא טועה. הפועל בניגוד לרוב קבוצות התחתית והאמצע נראית כמו קבוצה. חסרת כישרון לחלוטין, אבל עדיין כזו שמנסה. אני אומר זאת שוב, הפועל משחקת כדורגל בסדר גמור יחסית לשחקנים שיש לה. ורמוט נמצא בעונה בסדר גמור יחסית לשחקנים החלשים/לא בשלים שהוא אמור להזין אותם. כישלון מקצועי אין בהפועל כרגע. דומב לא צריך להיות בהפועל בעיקר כי יש מאמן מוכח כמו השריף בהישג יד. אבל זו טענה שיכלנו לטעון עוד לפני שהעונה החלה.

    מה שלא ברור לי זה מה ציפה אותו אדם שמינה את דומב לעשות, לאן הוא חשב שמאמן לא מוכח וצעיר יכל כבר לקחת אותה, בטח ובטח בטווח הקרוב, האם לאירופה? (לא מציאותי כשישנן יריבות עשירות ומסודרות יותר) לפלייאוף העליון? (הפועל חזק בתמונה). מדובר בקבוצה שהחלוץ הפותח שלה הוא שחקן שרק עלה לבוגרים, והשחקן הכי כישרוני אצלה אחרי ורמוט הוא ישראל זגורי שעדיין לא עשה שום דבר מלבד כמה הופעות טובות בהפועל ר"ג. מיותר לציין את הטעויות של עמוס שדומב בטח לא אשם בהם.

    @Nigel de Jong, קורה לא מעט שעוזר מאמן שכבר מכיר את הקבוצה באותה עונה משמש כמאמן זמני עד שמוצאים לו מחליף. אפשר לאמר על זה "איזה סמרטוט שלא נשאר עם אבוקסיס", ואפשר לאמר על זה "יפה שלא פחד לשמש מאמן זמני ולקחת על עצמו אחריות". לא כל עוזר מאמן נצמד למאמן שאיתו. ומי אמר שהם הסתדרו ככה שיהיה שווה לו להמשיך לעבוד איתו במקום אחר? מי אמר שהאשמה לא היתה באמת בעיקר על אבוקסיס או על פרדי דוד?

    @Shacham, אמרתי המאמן המפתיע של העונה לא מאמן העונה. זה תואר מכובד לכשעצמו. מקום רביעי עם אפס אמצעים. תשפוט כמה הוא טוב כשתחשוב עם עצמך בכנות שגם הסגל טוב. גם יש הבדל בין להיות במקום הרביעי בתחילת העונה לבין כשהעונה כבר בשיאה.

    @סמואל אטו, אשמח אם תפרה אותי באיזה דרכים עוד אפשר לבחון פועלו של אדם כשרק לפני מספר חודשים נכנס לתפקיד. טוענים שפיטרו אותו כי הוא נכשל. נכשל במה, לא עמד בציפיות בטבלה? בגביע? נכשל בזה שאמר את האמת בדרבי? נכשל בזה שיש כמה שרוצים להיות המנהלים המקצועיים במקומו והוא נאבק על זכותו לבלעדיות בתפקיד? או שהוא נכשל כי- פשוט קוראים לו ברקוביץ'?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/1/15
  13. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    יורופגיא, אני בספק אם תחת האחריות של מנג׳ר מופיע ״מיקום בטבלה״.
    לדעתי מנג׳ר צריך לבחון לפי התנהלות, ניהול, יצירתיות, בניית מערכת וניהול מקצועי של הסגל. מיקום בטבלה זה דבר שאין לברקוביץ שליטה עליו. זה משהו שתלוי בכל כך הרבה משתנים, ולבוא ולהחליט אם הוא הצליח או לא על סמך זה בלתי אפשרי.
     
  14. EuropeGuy Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/12
    הודעות:
    2,607
    לייקים שהתקבלו:
    981
    זה תלוי בנסיבות ובכלים. אני לא יודע אם ג'ורדי למשל עם התנהלות אירופאית ככל שתהיה היה שורד אם מכבי לא היתה מסיימת במיקום ראוי. פרמטרים אחרים דורשים יותר זמן כדי לבדוק. בטח כדי לקבוע כישלון. העניין הוא שאם מחליטים שלא בוחנים את ברקוביץ' על סמך מצב הקבוצה בטבלה ומחפשים דרך, הסתירה הכי גדולה לכך היא לקבוע שהדרך לא טובה כבר אחרי מספר חודשים וזאת למרות שיש מעט מאוד כלים להצליח בהם בטווח העכשווי.
     
  15. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    אנחנו מדברים הצלחה וכישלון. פיטורים זה לא מדד של הצלחה/כישלון. פאביו קאפלו פוטר פעמיים מריאל מדריד למרות שהביא להם אליפויות(הצלחה), כי הסגנון שלו לא התאים להם. לעומת זאת, לאלי טביב לא היה בעיה לפטר את רוני לוי או את ״השריף״ כי המיקום הסופי שלהם לא היה מרשים, אבל על הדרך שלהם אין עוררין.
    אם ג׳ורדי או כל מנג׳ר אחר ישרדו במועדונים שלהם לא רלוונטי לקביעה אם הם הצליחו או נכשלו, מה שרלוונטי זה מה הם עושים במסגרת האחריות שניתנה להם ובחינת ההשפעה על הדברים שהם שולטים עליהם ( ניהול מערכת, ניהול אנשים, בחירת אנשי צוות ועוד), על פי אלה אתה אמור לקבוע הצלחה או כישלון של מנג׳ר.
    עכשיו, כשמכניסים את ברקוביץ לתוך הקונטקסט הזה מבינים עד כמה הבן אדם היה כישלון. כבר במסיבת העיתונאים הראשונה שלו הוא נכשל בתפקיד.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.