ליגת ווינר 2014/15: הפועל י-ם עם אליפות היסטורית!

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,200
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    בעיניי אלכסנדר כבר יכול לחתום לעונה הבאה. כשאני משווה את הבחור הזה לכל מיני פלניניצים למיניהם אז לדעתי מכבי עוד תהנה מאד מג'ו. לנדסברג נראה לאט לאט כשחקן מוביל בקבוצה.

    מבחינת מצב הטבלה, מכבי כרגע נראית שוב כבטוחה לסיים את העונה הרגילה במקום הראשון. ירושלים והפועל ת"א ייאבקו ביניהן על המקום השני. השאר לא ממש ברמה ההכרחית לאיים על שלושת הקבוצות הראשונות.
     
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מקום ראשון לא נותן לנו דבר. מכבי תגיע מוכנה גם ביוני, מכבי 2-3 רמות מעל הליגה הזו וככה זה צריך להיות לצערם של כל מיני רמי כהנים ואורי אלונים. מבחינתי כל משחקי הליגה האלו הם משחקי אימון עד שלא יחזירו את הביתיות והסדרות למתכונת נורמלית. גם גודס יודע את זה ובגלל זה חצי סגל נח אתמול ובצדק.
     
    Milanista אוהב/ת את זה.
  3. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,321
    לייקים שהתקבלו:
    6,795
    זה שאתה אוהד שלהם זה משהו אחד, אבל מה בדיוק הסיבה ש"ככה זה צריך להיות"? זה נראה לך מצב בריא שיש ליגה של קבוצה אחת בלבד כבר מעל 40 שנה?
     
    Telkiyski אוהב/ת את זה.
  4. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    ממש לא, וגם אין לי בעיה עם ליגה של 20 קבוצות באותה רמה. אבל כשקבוצה אחת דומיננטית מכל סיבה שהיא ובכל שנה מחוקקים חוק אחר כדי "ליצור שיוויוניות" מדומה שגם ככה לא עוזרת, אז זה מעצבן. רוצים לקחת אליפות? תיקחו אליפות כמו שאמורים לקחת ולא כי המנהלת עושה לכם טובה. קשה לי להאמין שהיית שלם עם העובדה שהקבוצה שלך סיימה את העונה ביתרון נקודה על הפועל ת"א ועדיין ראתה את האדומים לוקחים אליפות בגלל שיטה מפגרת, לא? מצד שני, לא ראית אותי מתלונן כשאורי אלון שם כסף ובנה קבוצה שעל הנייר צריכה להיות שקולה למכבי. זה שכרגע לא הולך להם זה משהו אחד, אבל ממש אין לי בעיה שהוא ימשיך באיזור לפזר כספים כדי להעמיד קבוצה ראויה. מה שכן חורה לי, זה שלמרות שאנחנו בפור של 4 או 5 ניצחונות עליהם, עדיין משחק אחד או הפרש סלים עשויים לקבוע את הליגה, במקום לעשות סדרות כמו בכל מקום מתוקן. זה מה שמפריע לי בכל הסיטואציה הזו.
     
  5. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,321
    לייקים שהתקבלו:
    6,795
    מה שהפריע לי במה שכתבת זה הניסוח, כאילו המצב הנתון הזה ש״הקבוצה של המדינה״ נמצאת 2-3 רמות מעל הליגה זה המצב ההגיוני היחיד, זה לפחות מה שהובן בהודעה שציטטתי.
     
  6. זכאי Member

    הצטרף ב:
    ‏6/6/11
    הודעות:
    717
    לייקים שהתקבלו:
    8
    כמו שהראתי, והפחדן אחרי שראה שיצא פטאת עם הטענה שהבאתי הוכחה מומצאת העדיף להתעלם וממשיך להתעלם ממנה (פטנט נהדר למי שאין לו תשובה), פעם גם סדרות היה לא ספורטיבי בעינהם
     
    Roma ו-Telkiyski אוהבים את זה.
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אז לא, זה לא מה שהתכוונתי לומר. אין לי כל בעיה עם תחרות בריאה ויותר מכך, אין לי גם בעיה שהקבוצה שתיקח אליפות בסדרות תלך ליורוליג, ללא שיריון מוקדם. אבל ברגע שאתה רואה שכל הליגה רקובה מהשיטה, זה מוציא לך את כל החשק מהעונה. עכשיו שוב, זה לא שבשנים האלו שמכבי "איבדה את התואר", באמת קרה כאן איזה מהפך שהציל את הענף, אז מה בעצם עשינו כאן חוץ מלהפסיד סדרות גמר אדירות בין מכבי לחולון ב-2008 או בינינו לביניכם בשנה שעברה?
     
  8. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,321
    לייקים שהתקבלו:
    6,795
    אתה מכיר אותי לא מאתמול ויודע מה דעתי על השיטה הזאת. פשוט הפריע לי בעין הניסוח שלך זה הכל. אם לא לזה התכוון המשורר אז קבל התנצלות.
     
  9. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    עידן, משחקים בשלב הטופ 16 ביורופח שלכם כן קריטיים עכשיו?
    כי בהצלבה בכל מקרה תהיו הרי (כמו שפה בכל מקרה תהיו בפליאוף), רק ששם הכל מוכרע בסופו של דבר אי שם במאי בצמד משחקים בודדים (עוד יותר לא ספורטיבי מפה).
    תפסיקו כבר עם הצביעות הזו שלכם. כמו שאמרתי, גם סדרות, גם הכרעה בצמד משחקים ובטח שפיינל פור הן שיטות הכרעה לא ספורטיביות (לפחות בעיני). אבל למה מה שלא ספורטיבי פה לא מוצא חן בעיניכם אבל מה שעוד יותר לא ספורטיבי ביורופח זה בסדר? כי שם זה עוזר לכם? זה מגעיל.

    ותסריט שבו אלופת ישראל בסדרות הולכת ליורופח (בלי שריונים של מכבי) זה משהו שרק אפשר לחלום עליו לצערי.
    הכדורסל האירופי בשפל. עד שנות ה-90 עוד הייתה הוגנות בעניין הזה ואם מכבי באמת הייתה מפסידה את האליפות לא הייתה לה "הליגה האירופית", כמו שקרה אחרי עונת 1992/3.
    ג'ורדי ברתמיאו והחברים שלו פשוט הרסו את הענף.
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    הדיון בינינו לא שווה דבר אם אתה משווה בין הליגה הישראלית ליורוליג ולא מבין או לא רוצה להבין את את ההבדל ביניהם. ולשאלתך, כן הם כן קריטיים ולא כי מכבי תהיה בהצלבה, אלא כי עדיף שמכבי תעלה לשם עם יתרון ביתיות - אתה יודע, הדבר הזה, שנותן מעין יתרון לקבוצה שסיימה במקום מסויים לפני קבוצה אחרת שהשיגה מאזן נחות יותר.
     
    הרצליה עד המוות ו-Milanista אוהבים את זה.
  11. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,257
    לייקים שהתקבלו:
    5,437
    אוי כרגיל איזה כיף, מזמן אוהדי הפועל לא הרסו את הדיון ב....קריאות נגד מכבי ! וואו, כמה מקורי. הבנתי, שמעון מזרחי התנגד לסדרות לפני 40 שנה - אזי זה שולל ממנו כל זכות להתנגד לשינויים בשיטה שפוגעת בקבוצה שלו במשך כל ימי חייו. הגיוני.

    מישהו מהאוהדים של הפועל פה מכיר את החמיישיה של הקבוצה שלו? (חוץ מהמשחק נגד מכבי..). או שאתם עדיין בקטע של לשלוח לרגב פנאן תמונות של חבל תלייה?.

    למה לא לפתח דיון "אני שונא את מכבי תל אביב בכדורסל" ושם פשוט תשפכו את כל מה שאתם רוצים ותיתנו לדבר פה על כדורסל?. כולם ירוויחו.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  12. זכאי Member

    הצטרף ב:
    ‏6/6/11
    הודעות:
    717
    לייקים שהתקבלו:
    8
    מכיר מעולה את החמישיה של הקבוצה שלי, תודה רבה לך. אפילו מקפיד ללכת למגרש ולראות אותה מדי שבוע.
    לא שולח תמונות של חבל תליה, מעדיף לשיר לטועמה שהוא מחבל ולשופט שהוא הולך למות היום, או סתם להעריץ את פניני (מעניין מי התחיל בהורדת הדיון הזה לזנות עם האשמות סגנון גן על התנהגות אוהדים, אה?)
     
    Telkiyski אוהב/ת את זה.
  13. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,257
    לייקים שהתקבלו:
    5,437
    מי זה טועמה ולמה שרים לו מחבל? זה לא הבבונים של הכדורגל? מה הקשר לדיון ליגת ווינר סל? ואם כבר, אז שיכניסו אותם לכלא. מי מעריץ את פניני פה ואי פעם עודד את מה שעשה במשחק ההוא לשולדנבראד?

    אתה רק מצדיק את מה שאני אומר פה שנים שאתה מכניס את עניין טועמה - אתם אנשי כדורגל, עדר תועה, שבכלל לא קשור לענף הזה. אתם אוהדי הפועל תל אביב בכדורגל, ושמגיע הכדורסל אתם לגמרי רק אנטי מכבי. מתי תפנימו אי פעם שמתדיינים איתכם אנשים שאשכרה אוהבים כדורסל ואת מכבי בלי קשר לכדורגל המצ'וקמק שאתם דוחפים לי אותו בכל פוסט. מה אכפת לי מטועמה ?(לא! האוהדים שיושבים בנוקיהו מבטחים ובבולמפילד אינם זהים!) מזהבי? מאבוטבול? מפואד?

    ולשאלתך, אתה.

    חוץ מהיוזר "הפועל תל אביב" צדיק אחד בסדום שפחות או יותר רוב ההודעות שלו קשורות לדיון ומדברות על הפועל ועל המשחקים שלה (ולא רק נגד מכבי) אתה ואיתי כל קשר בינכים לדיון הוא מקרי - אין לכם שום עניין ב"ליגת ווינר סל 2014/2015" אלה רק באנטי מכבי. אז באמת המלצתי לך לפתוח דיון חדש ולאגד שם את כל השנאה שלכם, זה לגמרי לא היה בצחוק. תפתחו "הפועל תל אביב עונת 14/15" ושם תרדו על שמעון, על פניני, על רגב, ועל עידן ועליי מצידי. את הדיון הזה תשאירו לכדורסל ישראלי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/2/15
    orimor2212 ו-idans10 אוהבים את זה.
  14. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    צסקא וריאל נצחו את מכבי 4 פעמים בעונה שעברה. ברגע האמת לא ממש ראיתי שהיה להן את אותו יתרון ביתיות שאתה "נלחם" עליו כרגע.
    להיפך, בליגה הישראלית יש סדרות בכל השלבים חוץ מהגמר, ביורופח שלכם יש סדרות רק בשלב רבע הגמר. החצי גמר והגמר מוכרעים על משחק אחד בודד. אחד. בודד. אפילו לא שניים.

    אבל כשבמפעל האגדי זה עוזר לכם אז הכל בסדר, כשפה בליגה זה איכשהו מאיים לכם קצת על האליפות ה899 פתאום זה לא פייר לכם.

    תהיו החלטיים, או שאתם חושבים שזה הוגן להכריע עונה שלמה על משחק בודד (ואפילו שניים, ביורופח), או שאתם בעד סדרות. להיות פה נגד ושם בעד רק כי שם זה מסתדר לכם, זו צביעות.
     
  15. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    @itai אני רוצה לחשוב שלא התעלמת במופגן ממה שכתבתי אלא פשוט לא שמת לב, אז אני אדגיש לך בפעם ה-1000.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.