דיון הליגות הנמוכות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י שי, ‏21/10/14.

  1. רון עמיקם Member

    הצטרף ב:
    ‏21/2/04
    הודעות:
    2,394
    לייקים שהתקבלו:
    621
    בוקר טוב עיר הפועלים, והדגש הוא על בוקר טוב!

    אוהדי מכבי קביליו יפו סבלו, סובלים ואני מקווה שעוד יסבלו ככה במשך שנים.
    כשהפועל אזור גבתה מאיתנו 50 שקל בליגה ג'? והבאנו עדיין 1800 רוכשי כרטיסים?
    כשהכח, במשחק גומלין במבחנים לפרוטוקול, גבתה 70 שקלים, כדי לעשות כסף מ-700 אוהדי יפו?
    אי אפשר להתלונן. אתה שואף להגיע כמה שיותר רחוק, קח בחשבון שככה סופרים אותך. כשיפסיקו לספור אותך כמועדון גדול, אז תתחיל לדאוג
     
  2. עיר הפועלים Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/14
    הודעות:
    21
    לייקים שהתקבלו:
    18
    מין:
    זכר
    רון עמיקם,
    זה שיש לנושא הזה תקדימים לא אומר שזה בסדר.

    אני ממש לא מסכים איתך שזה שסופרים אותי כ"קבוצה גדולה" לליגה בה אני משחק הופך את זה ללגיטימי לקחת ממני כסף.
    העניין פה כמובן הוא לא המחיר, הוא העיקרון. זאת לא פעם ראשונה שמנסים לעשות עלינו קופה בחצי שנה בה אנו קיימים, ובטח שלא הפעם האחרונה.

    חשבת שאולי מכיוון שגבו ממכבי יפו 50 ש"ח והאוהדים הסכימו לשלם את זה, זה יצר תקדים ומשם התגלגל?
    העניין פה הוא עמוק הרבה יותר- טירה כתבו שחור על גבי פייסבוק שהם עושים את זה כדי להתנקם בהנהלה שלנו, שלדעתם "דפקה" אותם במשחק בסיבוב הראשון (כמו שרשמתי- אירחנו את המשחק בג'סר א זרקה, מרחק של 25 ק"מ לערך ממגרש הבית שלנו ושל טירה, ביום שני בשעה 14:00 בצהריים עקב מצוקת מגרשים בחיפה. מן הסתם מיותר לציין שהגיעו 30 אוהדים שלנו ונדפקנו מזה לא פחות מהם).

    כאשר אומרים לך באופן מוצהר שדופקים אותך, האוהד הקטן, כדי להתנקם בך על איזה סכסוך הזוי ודבילי בין ההנהלות, וואלה, זה ממש לא נראה לי הגיוני.
    אף אחד לא עומד לצידנו, ואנחנו אלה שצריכים לעשות זאת ולהצהיר עמדה ברורה וקשוחה- אנחנו לא הקורבן.
    לפי הלך הרוחות בין האוהדים, אמרנו שאם הייתה יוצאת הודעה מסודרת וברורה, כרטיסים בעלות 10 ש"ח כדי לכסות עלויות אבטחה (שכבר הסברתי שאינן בשמיים), תאמין לי שלא היה קול מתרעם אחד.

    לא ניצור תקדים כמו יפו, בליגה א' אני מוכן לשלם מחירים כאלה, לא בליגה ג', ובטח לא מהסיבות האלה, ובטח ובטח לא שזה מכוון אך ורק מולנו ולא מול שום קבוצה אחרת.
     
  3. Nordia Member

    הצטרף ב:
    ‏28/10/14
    הודעות:
    119
    לייקים שהתקבלו:
    37
    מין:
    זכר
  4. Nordia Member

    הצטרף ב:
    ‏28/10/14
    הודעות:
    119
    לייקים שהתקבלו:
    37
    מין:
    זכר
     
    Don Joan Roman אוהב/ת את זה.
  5. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,823
    לייקים שהתקבלו:
    1,171
    ענק, כמובן שאנשים מוזמנים לשתף.
    הפרוייקט הכי חשוב בכדורגל הישראלי - בית"ר נורדיה ירושלים - כי הגיע הזמן שהמילה בית"רי תקבל את ערכה הנכון
     
  6. עיר הפועלים Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/14
    הודעות:
    21
    לייקים שהתקבלו:
    18
    מין:
    זכר
    למי מכאן שמעניין אותו בכלל מה עלה בגורל המשחק מול טירת הכרמל שייערך בשישי, מציע לכם לקרוא, נראה לי שכולנו קיבלנו שיעור על הכוח שלנו בתור אוהדים!!!

    כנראה שהנהלת הפועל טירת כרמל קצת נבהלה והבינה שכדאי שתתחיל לרדת מהעץ הגבוה עליו טיפסה. הם הציעו להנהלה שלנו שלוש אופציות כדי שכולם יהיו מרוצים: 1. כניסה ב-15 שקלים. 2. כניסה בחינם אך שכל אוהד ישים "תרומה" כפי שנראה לו בהתחייבות של 2,300 ש"ח. במידה והתרומות לא יכסו זאת, המועדון שלנו ייאלץ להשלים את הכסף. 3. המשחק יועבר למגרש הרעוע ביותר בטירת הכרמל והכניסה תישאר במחיר 30 ש"ח.
    המשתמש עיר הפועלים העלה סקר בעמוד הפייסבוק בין האוהדים. הרבה בחרו 2, הרוב בחרו 3. הלכו עד הסוף עם העקרונות גם במחיר של כניסה למשחק.

    בהמשך היום, טירת הכרמל פירסמו בעמוד הרשמי שלהם הודעה שהמשחק יחזור למגרש המקורי בו היה אמור להיות, והכניסה תהיה ב-ח-י-נ-ם.
    חברים, אנו לומדים כמה דברים מזה:
    1. יש לנו המון כוח בתור אוהדים, כדאי שנתחיל גם לנצל אותו, ויפה שעה אחת קודם!
    2. קבוצת אוהדים- ההנהלה החליטה לשתף ולתת את האפשרות לאוהדי הקבוצה להחליט. יש שיאמרו שזה אי רצון לקבל החלטה, כך או כך, יש כאן שקיפות ושיתוף האדם הכי חשוב במועדון הכדורגל- האוהד. גורם לאותו אוהד להרגיש חלק מדבר הרבה יותר גדול ממנו.
    3. לכו עם העקרונות שלכם עד הסוף, כל עוד אתם עושים זאת באמונה שלמה. תגיעו איתם רחוק.

    בשבילנו אוהדי הפועל רובי שפירא חיפה זה היה שבוע מסעיר ומרתק, מבחינתי הרווחנו ממנו המון, ומקווה שגם אחרים ילמדו מזה.

    * וכן, למרות הכל, אני רוצה להגיד מילה טובה גם להנהלת הפועל טירת הכרמל. הם שיתפו, ענו, התנסחו ולבסוף גם באו לקראתנו. אני מעריך אותם למרות הכל היום הרבה יותר, עקב כך שבסוף נאותו למצוא פתרון, ולא הלכו על דוגרי ופרנציפ.
     
  7. רון עמיקם Member

    הצטרף ב:
    ‏21/2/04
    הודעות:
    2,394
    לייקים שהתקבלו:
    621
    בליגה ב', החליטה הנהלת הפועל מחנה יהודה להעביר את המשחק נגדנו לאורווה ולגבות 40 שקל. נשארנו בחוץ. עודדנו מהמדרגות, מהמשאית, מהגגות הסמוכים. וגם ניצחנו. לקח חשוב. מאז מחנה יהודה לא עשתה עלינו שקל.
     
  8. עיר הפועלים Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/14
    הודעות:
    21
    לייקים שהתקבלו:
    18
    מין:
    זכר
    מצוין, ככה צריך.
    כשעומדים על הרגליים האחוריות תוצאות קורות. ולראייה גם התוצאה הסופית אצלנו.
     
  9. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    תסלח לי רון אבל זה שטויות רון
    אנחנו הקבוצה הכי גדולה שיש על פניו, ובמחזור ראשון עמוס לוזון לקח מאיתנו 90 שקל, באו 3,000 איש גם כי המחאה לא היתה מאורגנת ודי בדקה 90 אחרי שהרבה קנו וגם כי הלוזונים סגרו את הפאב בחוץ. נגד אשדוד במקום שיהיו 3,500 אוהדי מכבי בכל רחבי המגרש, היו 800. למה? כי החמדן רצה לקחת 90 שקל לכרטיס. הפועל פ"ת לקחה מאיתנו 50 שקל לכרטיס אחיד, באותו מגרש כמו הלוזונים - באו למעלה מ-7,000 אוהדי מכבי נגדם. עכו אירחו אותנו בנתניה ב-50 שקל לכרטיס, היו 6,500 אוהדי מכבי. סכנין אירחו ב-50 שקל בעכו, היו 3,000 אוהדי מכבי. זה רק כמה דוגמאות, אם עוד לא הבנת, השנה התחילו להשתנות סדרי עולם בכל הנושא של הכרטיסים, ואין סיבה, שאוהד אחד של הפועל רובי שפירא חיפה ייכנס למשחק בטירת הכרמל גם אם זה ילווה בהפסד, לא בליגה ג', ב' או אפילו א'. מליגת העל ועד ליגה ג' צריכים להיות מחירים הוגנים, זה לא שהמשכורות בהתאם פה בדיוק...
    אתה רוצה להמשיך "להידפק" בליגה א' ובכל ליגה כדי להיחשב "מועדון גדול" בגלל כמות האוהדים, בבקשה. אל תבכה אחרי זה כשיקחו לך גם 100 שקל לכרטיס, ו-120 ו-150.
     
  10. Nordia Member

    הצטרף ב:
    ‏28/10/14
    הודעות:
    119
    לייקים שהתקבלו:
    37
    מין:
    זכר
    סליחה על החפירה , אבל הנה לינק סופי


    שבת שלום.
     
    Don Joan Roman אוהב/ת את זה.
  11. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    עיר הפועלים, קצת הסתבכתי.

    אם טירת כרמל מעבירים את המשחק למגרש רעוע, אז למה המחיר נשאר על 30 שקל? ולמה להם בכלל להעביר את המשחק למגרש רעוע? ולמה מלכתחילה הם משחקים במגרש ה"אגריטק" שהוא מגרש שאוהדים שלכם מכנים אותו "ביתי", ולא בטירת הכרמל?

    לדעתי האפשרות הראשונה של 15 שקל לכרטיס למשחק שאמור להיות משחק עונה (גם אם בליגה ג') זו הצעה הוגנת. מדובר בסכום סמלי של מנת פלאפל, וגם משפחה עם הרבה ילדים לא נפגעת מזה כי ילדים נכנסים בחינם. אפילו אם זה יוצא הרבה יותר מהוצאות האבטחה של המשחק, לקבוצת כדורגל יש עוד הוצאות בסיסיות שהיא צריכה לכסות על ידי הכנסות מאיפשהו, ומאסות של אוהדים שכל אחד מהם משלם סכום סמלי זו עוד דרך. גם אם כל ההוצאות האלה של מגרש, תלבושות וציוד, הסעות, חשבונות וכו', עודף כסף זה לא פשע - אלא אפשרות להתפתח ולהביא עוד איש מקצוע, עוד שחקן חיזוק, עוד פרויקטים ורחמנא ליצלן לשלם איזשהו שכר גם להנהלה. לנהל קבוצת כדורגל זה לא עסק קל, ואם רוצים להביא יותר אנשים שיפתחו וינהלו קבוצות כדורגל אז אי אפשר להביא אותם למצב שלמכור כלייה זו הדרך היחידה שלהם לא להיכוות מזה.
    בבית"ר נורדיה ירושלים גם יש מחיר כניסה של 10 שקל (לא כולל ילדים, אבל עד גיל 14, ונשים) לכרטיס. אין ממש קופה מסודרת או בידוק קפדני של זה (תצטרכו למצוא מישהו מעשרת האוהדים של עקרון או 25 האוהדים של חולון לשאול אם הם שילמו משהו), אבל זה ברור לאוהדים שלנו (אלה שלא רכשו מניה) או למשפחות שבאות שאם יש איצטדיון מסודר - כל קבוצת כדורגל עם שאיפות, וזה אומר כל קבוצה, יכולה וצריכה לגבות כסף כדי לתפעל את עצמה ואפילו לעשות מעבר (למשל לאיזה אירוע בחנוכה שההנלה עשתה בחנוכה עם נערים ממנהל נוער בירושלים הוציאו לפועל חולצות רק בזכות תרומה של משכורת מהקפטן (המדהים!) שלנו), וכדי לייצר איזושהי תרבות של כדורגל שתלווה את הקבוצה לאורך שנים. נראה לי הרבה יותר טוב לגבות מחיר כניסה סמלי מייסודה של הקבוצה ולהעלות אותו בהדרגה בהתאם להתקדמות שלה, מאשר לעשות כניסה חינם ופתאום כשהקבוצה מגיעה לליגה גבוהה יותר לדרוש 40 שקל לכרטיס. במקום ה-10 שקל האלה אפשר לחסוך קולה או גלידה במגרש. ממילא אפשר להכניס אוכל ושתייה חופשי למגרש בליגה ג'.


    חוץ מזה, במשחק שלנו מחר נגד רחובות יתקיים במחצית טקס לבלם-מגן העבר של הקבוצה יצחק ג'אנו, שהיה חלק מחוליית ההגנה של הקבוצה מאז שעלתה לראשונה לליגה הבכירה ב-68 במשך 15 שנה רצופות, והיה חלק מהקבוצה שהביאה את הגביעים הראשונים לירושלים. ג'אנו הוא גם מקום שלישי בטבלת שיאני ההופעות של בית"ר ירושלים בכל הזמנים עם 375 כאלה (רק אורי מלמיליאן וחנן אזולאי מקדימים אותו) ולמרות זאת הוא קצת נשכח בהיסטוריה, ולא רק על ידי בית"ר ירושלים, ברמה שקשה למצוא עליו מידע כלשהו (בזכות אריכונים של עיתונים שהעלו גיליתי היום שהוא אימן תקופה את הפועל אשדוד). מחר תהייה הזדמנות להחזיר לו את הכבוד לו הוא ראוי מקבוצת האם שלו, רק חבל שזה יהיה במשחק ליגה ג' מול רחובות באיצטדיון מגעיל עם הגברה מקרטעת, ולא במשחק ליגת על בטדי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/2/15
  12. רון עמיקם Member

    הצטרף ב:
    ‏21/2/04
    הודעות:
    2,394
    לייקים שהתקבלו:
    621
    בליגה ג' לא צריך לגבות כסף על כרטיס בכלל. אבל החזירות לא מסתפקת בכך. החזירות מבקשת להשיג שתי מטרות: מצד אחד, למנוע מאוהדי חיפה להגיע. זה זלזול בקבוצה. רוב הקבוצות החזירות חושבות שקבוצות האוהדים הן קהל ותו לא. הן שוכחות שזה ארגון, ניהול, אהבה, אטרקטיביות וכמובן סגל מצויין ואימון מעולה, יחסית לליגה כמובן. מצד שני, החזירות חושבת שאם האוהד כל כך שרוף, הוא ישלם גם 300 שקל כדי לראות את הקבוצה שלו, ואז אפשר לעשות קופה.
    ולכן, יהיה קשה לי לשפוט מי מהאוהדים שיעשה מה שהוא חושב.
    אני החרמתי את מחנה יהודה וראיתי חצי גולים מגג של משאית, אבל לא בטוח שהייתי עושה זאת שוב.
     
  13. עיר הפועלים Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/14
    הודעות:
    21
    לייקים שהתקבלו:
    18
    מין:
    זכר
    Ice Cream,
    מסכים איתך בכל מה שאמרת.
    תאמין לי שאם זה היה מוצג ככה, כפי שאתה מציג זאת, אף אוהד לא היה פוצה פה.
    אבל כשמראש מבקשים סכום לא הגיוני של 30 ש"ח (בליגת העל מבקשים 50, ויש הבדל של 4 ליגות!), ועוד מסבירים שעושים זאת בכוונה כדי לנקום בהנהלה שלנו על איזה סכסוך שאפילו לא ידענו שקיים מלפני ארבעה חודשים, זה כבר לא עובר בשתיקה.
    יש עוד הרבה גורמים אבל לא אלאה אתכם שוב בהכל, זה לא משנה. לשמחתנו, הלכ בא על מקומו בשלום ושני המועדונים ירוויחו מהתוצאה- אווירה מעולה לליגה הזאת, כניסה בחינם, וסיקור תקשורתי.

    בהצלחה לכם ולנו.

    ורון עמיקם צודק לחלוטין, לא יכולתי לנסח זאת טוב יותר.
     
  14. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    השאלה היא האם בליגה ג' יש הוצאות אבטחה במשחק נגדכם, יצא לי להיות בכמה משחקים של יפו בליגה ג' וב' ואני לא חושב שיש הוצאות כאלה גדולות בליגה ג'.
    אם ההגעה שלכם גורמת להם להוצאות אבטחה אז זכותם לקחת כסף כדי שיכסה על ההוצאות אבטחה, בכל זכות קבוצה ליגה ג'.
    אם המצב אחר אז זה ביזיון כמובן.
     
  15. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,823
    לייקים שהתקבלו:
    1,171
    אז מה היה לנו היום בליגה ג' מרכז?
    בית"ר נורדיה ירושלים מגובה ב350 אוהדים הגיע לגבעת רם רק כדי לגלות שרחובות הבריזו ולא הגיעו למשחק עקב כך שרק 8 שחקנים שלהם הגיעו לנקודת האיסוף במגרש בקריית משה.
    במשחק שכן נערך נפגשו 2 הראשונות הפועל יניב חולון ומ.ס חבל מודיעין (התח)זוזיאן, המשחק הסתיים בתוצאה 1:1, גם באדומים התוצאה הייתה 1:1, זהו איבוד הנקודות הראשון של חולון, עקב תוצאת המשחק טיפסה בית"ר נורדיה ירושלים למקום השני וצימקה את הפער מיניב חולון ל-8 נקודות ליגה.
    תוצאות נוספות: שמשון ת"א מתאוששת ומפרקת 5:0 את אורתודוכסים יפו, הפועל מצליח רושמת 5:1 על רמלה.