מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,200
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    אני לא בבית עכשיו אבל הגיע לנו להפסיד את המשחק הזה. למה? איבודי כדור וקליעות עונשין שהוחטאו. ברלין ניצחה בצדק ויכול להיות שאולי טוב שהפסדנו. הניצחונות על ברסה ואיטליה סנוורו אותנו. מכבי תלך על מקומות 3-4 ועוד עלולה להסתבך עם פאו וברלין.
     
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אבל אולי היא תפסיד לנו ;)

    וברצינות, זו מכבי של השנה והאמת גם של שנה שעברה. קירטעה מול יריבות בינוניות ונתנה בראש לאריות אירופה במאני טיים. המשחק היום זה לא דוגמא לכלום כי מכבי ביום חלש היתה מנצחת גם את אלבא. הבעיה שמכבי אפילו לא היתה ביום חלש, היא פשוט לא הופיעה לשום אספקט במשחק. גודס עם ניהול משחק מחפיר, איחר מאוד בתגובות שלו, בהחלטות שלו, נתן ליוגב, למרקיז ולפארגו לחרב יותר מדי התקפות. במצב של שיוויון או משהו בסגנון, כשטיוס החליט שהוא מקפיץ כאילו שהוא ג'ייסון קיד, אצל בלאט הוא לא היה רואה מגרש חצי שנה אחרי. חבל מאוד על ההפסד, אבל אני לא חושב שזה סותם את הגולל על מקום שני. ריאל כנראה תסיים ראשונה, מכבי, פאו ובארסה יאבקו על מקום שני. ומכבי כמו מכבי, יכולה להפסיד לאלבה בבית ולנצח את בארסה בחוץ.
     
  3. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,257
    לייקים שהתקבלו:
    5,437
    א. המאזן שלנו היה הרבה יותר טוב ממי שאנחנו באמת.
    ב. אי אפשר לזייף כל הזמן. היינו חלשים מאוד בטורקיה מול קבוצה בינונית בלי הכוכב שלה, קטסטרופה מול חיפה, ואי אפשר כל הזמן לזייף ולהמשיך לנצח. מתישהו הבלוף נחשף.
    ג. שוב, עם פתיחת האפשרות להביא שחקנים עד לתחילת הסיבוב השני (בדיוק שבועיים), חייבים לחשוב על אפשרות להביא גארד שיכול לקלוע. אנחנו חסרים גארד יוצר וזה מורגש בכל משחק. לא יודע אם מקל הוא הפתרון, אבל מכבי חייבת לחשוב על האפשרות.
    ד. שבוע קריטי מאוד. הפסד בגביע ויכול להיות פה משבר רציני.
     
    שי ו-de Middenweg אוהבים את זה.
  4. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,200
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    (ראיתי את המשחק אתמול אצל האחיין שלי כך שלא ממש יכולתי כבר אתמול להגיב)
    קראתי שפארגו לא הבין למה הפסדנו אתמול. בוא אני אעזור לו:
    - 18 איבודים (!?!)
    - 10-19 מהקו (וזה בבית!)
    - היינס, טיוס, אוחיון ללא נק'

    רוצים עוד סיבה? אלבה שיחקה אתמול הגנה טובה, ללא ספק, אבל לא יכול להיות שבמשך דקות ארוכות שחקני מכבי לא מבינים שברגע שהגרמנים מבזבזים בהתחלה הרבה עבירות שבשארית הזמן ברבע כדאי מאד לתקוף את הסל. פארגו עם יכולת חדירה מצוינת פשוט לא הבין את זה כל המשחק. בסוף זרקנו 19 זריקות, אבל אם טיפה שכל של בין היתר האדון פארגו זה יכול היה להיות כפול...

    למרות ההפסד המיותר מגיע בעיקר לשחקן אחד המון מחמאות. נייט לינהארט. הגיע הזמן שגודס יתחיל להשתמש בו יותר. 15 נק' באחוזים גבוהים. דווין תרם אתמול משחק רגיל וסופו נלחם כמו תמיד. לצערי זה לא היה מספיק ואלבה ניצחה בצדק. היא חשפה את הבעיות שלנו ועכשיו נראה אם בשבוע הגביע הישראלי הקבוצה יכולה להשכיח את המשחק של אתמול.

    מילה אחרונה על המהומה בתחילת המשחק.
    אחרי שגלאטסטראיי יצאה בזול מהביזיון של לפני שבוע אני חושב ששלט Galatasacry לא רק מוגזם אלא מוצדק. אני משוכנע שהאוהדים שקיבלו מכות גם לא תמיד התנהגו יפה כלפי האבטחה, אבל כל התקרית הזאת היתה מיותרת לגמרי. בעיניי צריך להגיע להסדר עם ראשי הקבוצה שלפני כל משחק השלטים יקבלו אישור להיות בהיכל. אם האולטראס עוברים את הגבול הם צריכים לשמוע את זה, אבל לא ככה. לאור התנהגות הטורקים אני לא חושב שהשלט היה כל כך גרוע.
     
  5. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,530
    כמות האיבודים, ההחטאות מהעונשין וקבלת ההחלטות הגרועות הייתה בלתי נסבלת. מאוד מזכיר את הקטסטרופה שלפני חודשיים וחצי.
    שחקנים לא מקשיבים למאמן, כל אחד זורק מתי שהוא רוצה, שחקנים לא עושים תנועה.
    וכל המגרעות הללו, ועדיין מכבי הייתה בשיוויון עם אלבה דקה וחצי לסוף ( משום שההגנה הייתה די טובה).
    מכבי חייבת להכניס את אלכנסדר לעניינים, חייבים למשוך את הגבוהים החוצה, יש לו גם דריבלינג נחמד ביותר והוא אתלט בחסד, איך עדיין לא מנצלים את היתרונות שלו רבאק?

    קיצר, מכבי מתחילה להיות צפויה לכמה מן הקבוצות, חייבים להתחיל לחשוב על דברים מפתיעים, בשילוב עם גארד יוצר שאני מקווה שיבוא, יהיה הרבה יותר טוב.
     
  6. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    נקודתית רמת המשחק של מכבי אתמול היה דבר בפני עצמו שאפשר לבקר אותו, אבל אני יכול להגיד שבאופן דיי עקבי, לפחות באירופה, הסימפטומים במשחק של מכבי הם אותם סימפטומים, גם בנצחונות וגם בהפסדים (ע״ע קבלת ההחלטות המזעזעת של פארגו, ניהול משחק לא קיים של גודס וכו׳). ההבדל המהותי בשביל האוהדים שזה ״בלתי נסבל״ שאנחנו מפסידים אבל ״נסבל״ שאנחנו מנצחים.
     
    de Middenweg ו-idans10 אוהבים את זה.
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    תגובת אוהדי גאלאטסראי לשלט שלנו
    https://scontent-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/10959737_831791693525876_6022521346310482380_n.Xxx?oh=a39dff3de4af4a2feb18a44b5650a14c&oe=555ED4F9

    חייב לציין שזה משעשע גם כן, חבל רק שאצלנו נלחצים מכל פיפס שלא מזיק וגורמים למהומה כדי להוריד את השלט. ההתערבות של דריקס היתה מיותרת לחלוטין, סתם הפך על עצמו את האוהדים.
     
  8. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,257
    לייקים שהתקבלו:
    5,437
    כל ההתעסקות הזאת בכלל מיותרת....
     
  9. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,200
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    לשמחתי כבר ראיתי שארי שמאי קיבל אורגזמה מהשלט הזה. שיהיה להם לבריאות...השנאה מאחדת אותם.
    אגב קראתי גם כתבה נחמדה על ליאור אליהו. גם לו אני מאחל לו רק בריאות. בעיניי ליאור שחקן רגיש מדי בשביל מכבי. בירושלים מצא 'אהבה' ולמכבי יש עוד גביע אירופה...

    לחזור לקבוצה שלנו.
    אני מצפה מהשחקנים משהו. ברגע שהם יכולים לתת מעל למאת האחוזים אני משוכנע שנקח את הגביע. מה שקרה מול אלבה מאחורינו. גם החצי הראשון בהיכל מול מכבי חיפה. אני רוצה לראות שהשחקנים גם יכולים לתת מאתיים אחוז מול קבוצות ישראליות אחרות, לא רק ביורוליג. קל לא יהיה, אבל מכבי לא תתמודד בשבוע הקרוב מול קבוצות בקליבר של ריאל וברצלונה...אפילו לא אלבה עם ההגנה הטובה שלה.
     
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    זה הקטע, שאלבה אפילו לא שמרה טוב. מכבי היו כל כך מזעזעים, שהם עשו לגרמנים את העבודה. אני חושב שכולם קיבלו כאפה מצלצלת ואחרי שישנתי על זה לילה (התאכזבתי מאוד מההפסד לברלין) הבנתי שבשביל הגביע, אולי ההפסד הזה הגיע הדיוק בזמן. מקווה שהחבר'ה יידעו לשים הכל מאחור ולרמוס את אילת בגמר ;)
     
  11. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    "דראגן בנדר זכה בתואר ה-MVP במחנה הצעירים NBA: Basketball without Borders שנערך בימים אלה בניו-יורק במקביל לחגיגות האולסטאר. במחנה השתתפו 39 השחקנים הטובים בעולם, מחוץ לארה"ב, ילידי 1997, ובתום שלושה ימים של משחקים ואימונים פנימיים, הקרואטי מהאקדמיה של מכבי ת"א נבחר למצטיין."

    מי בעד לצרף אותו כבר בשנה הבאה כשחקן 8-9? לדעתי מכבי רק יכולה להרוויח, אפילו שיתנו לו רק לשחק בליגה הישראלית (אבל לשחק, זה אומר 15-20 דקות לערב). נראה לי שהוא באמת כישרון מיוחד שחבל לפספס.
     
  12. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,257
    לייקים שהתקבלו:
    5,437
    לפי הבנתי הכיוון שלו זה ממש לא מכבי אלה הדראפט. ככה שזה יכול להיות נחמד להריץ אותו אבל במידה ועושים את זה בשנה הבאה ובקיץ הוא בנ.ב.א....לא יודע.

    כך או כך אני לא רואה את מכבי נהנית ממנו יותר מדי.
     
  13. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,530
    בשביל מה מכבי מתהדרת בזה שהיא מתאמנת בקצב כלכך גבוה?
    איפה התנועה הפשוטה? מעבר בין חסימות? לפחות איזה משהו מתוחכם ומפתיע.
    ופארגו... השחקן הזה יכול להרוס קבוצה בשנייה, שיפסיק כבר לזרוק מבחוץ כל שמונה כידורורים, כולם רואי םאיזה אפקטיבי הוא שהוא הולך לעומק וחודר לסל. גודס וגרשון יוצאים שני טמבלים בזמן שהוא זורק זריקה אחר זריקה, בואו נגיד שאצל בלאט לא היינו רואים את השכונה הזו.
    כמו כן, אם לא יגיע שחקן שייתן תרומה כגארד\קומבו שני מכבי בבעיה. היינס ולינהארט פשוט לא ברמה, ועם פארגו ויוגב החסרי קליעה לא מגיעים לשום מקום.
     
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    היה זוועה אתמול, כמו כל השבועיים האחרונים. אני בראש ובראשונה מאשים את גודס. כמו שהוא קיבל קרדיט על ריאל ובארסה, הוא צריך לקבל כאן בראש. זה פשוט נראה שאין לו שליטה על מה שקורה במגרש, כל שחקן עושה מה בזין שלו והוא גם מאחר מאוד בחילופים של שחקנים עייפים / לא פוגעים שבסוף עולה לנו ביוקר. אני לא יודע אם הוא יתאים בעתיד, אבל נכון להיום אחרי חצי עונה, זה לא המאמן שיכול לעמוד בראש המערכת הזו. שחקנים לא סופרים אותו ולכן כל השכונה הזו מתחוללת. עדיין לא סגרתי את העונה כמו שלא הכתרתי אותו אחרי הניצחונות הגדולים, אבל זה נראה רע.
     
  15. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,200
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    אני לא ראיתי את המשחק, אבל מה שקראתי לא מפתיע אותי. יש עוד משחק ביום חמישי, אולי שם נתפוצץ, אבל לדעתי זה לא יקרה. באמת חשבתי שאחרי מה שקרה מול ברלין הקבוצה חזרה לקרקע. אני מאד שותף את דעתך על גודס עידן. זה נראה שהמאמן זה לא בדיוק בשר ולא חלב. איכשהו יש סיכוי לא קטן שנאבד גם את האליפות.