חדשות, שמועות ועידכונים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏24/5/04.

  1. Mokesh Member

    הצטרף ב:
    ‏19/7/04
    הודעות:
    157
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ראיתי מין אילוסטרציה של איך יראה האיצטדיון עם הסמל של אמירטס, לא בדיוק יצירת אומנות מושכת, אבל עדיין האיצטדיון עצמו נראה מעולה...
    אז עזוב, מעכשיו אני אוהד יונייטד. מה, לוודאפון יש לוגו מאאאגניב.
     
  2. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם להגדיל את כמות הצופים ולבנות איצטדיון חדש זה "לחקות את מנצ'סטר יונייטד", אז בכיף, ואם בתוך זה כלולה גם גלולה לא מתוקה במיוחד- ספונסרים של צ'לסי- נבלע אותה. מה שיונייטד עשו מבחינה כלכלית הוא עצום בכל דרך שלא מסתכלים על זה, ואין לי ספק שגם צריך לקחת משם את הדברים החיוביים. אבל אתם יכולים לחשוב שכולם רצים לחקות אתכם. העובדות הן שלא ליברפול ולא ארסנל ולא אף אחד אחר בעולם- אולי חוץ מריאל מדריד- הן תאגיד כלכלי רב עוצמה ותאב שליטה שעיקר עסקיו הוא מכירת מרצ'נדייז. רק אתמול קראתי כתבה ב-BBC שבה מצהיר איש בכיר במנצ'סטר יונייטד בריש גלי שהמטרה של הקבוצה היא להפוך את האוהדים לצרכנים, ויותר מזה באמת שאי אפשר לבקש.

    בעצם, למה אני צריך לשכנע אותך, רובסון? אתה בעצמך נגד ההשתלטות של גלייזר (ממש כמו שאני בטוח שגם היית נגד ניסיונות ההשתלטות של מרדוק), שהכדורגל וההצלחה של יונייטד על המכרש מעניינים אותו כקליפת השום... המאבק המתגבש של אוהדי יונייטד הוא מבורך.
     
  3. marvid Member

    הצטרף ב:
    ‏3/6/04
    הודעות:
    360
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תגידו,אולי אברמוביץ' קנה את ארסנל?
     
  4. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני הייתי שמח אם היית מביא איזשהו ביסוס לטענה הזו. לפי מה שזכור לי בפעם האחרונה שקראתי על משהו כזה (זה היה לפני כמה שנים ואני לא זוכר איפה למען האמת) זה היה רחוק מאוד מהמציאות.
     
  5. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רובסון
    "חוץ מזה כיף לראות איך כל אוהדי הקבוצות שצחקו על ה"התמסחרות" של היוניטד מנסות לחקות אותה בכל דרך...
    קודם הסקאוזרס ועכשיו גם הצרפתים. על זה נאמר מלאכתם של צדיקים נעשית ע"י אחרים....."

    האמת אותי זה מעציב,בכל הרצינות,חבל שכל מיני גורמים שלא קשורים לכדורגל מנסים להשתלט עליו,גלזר אצלנו,הערבים אצל ארסנל,גם האצטדיון של לסטר על שם חברה של ביסלי לא מוסיף כבוד,
    בולטון....איפה זה יגמר?יש מקום לדאגה!

    מילא למכור חולצות ביפן,מילא מסע משחקים באוסטרליה אבל שהשם של האצטדיון המדובר כל-כך יהיה על שם חברת תעופה ערבית!!!באמת שלא יודע אם לבכות או לצחוק.

    הכסף הורס כל חלקה טובה בכדורגל,חייבת להיות נקודה מסויימת שלא עוברים אותה.
    אגב מספיק עם טקס הלחיצות ידיים לפני כל משחק כאילו זה הצמפיונס ליג,מגעיל אותי כל פעם מחדש,מה יהיה עוד מעט לפני המשחק?הימנונים?
     
  6. eastlands Member

    הצטרף ב:
    ‏8/6/04
    הודעות:
    6,333
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בגביע אופא הוכנסו הקבוצות היום להגרלת הבתים
    8 בתים של 5 קבוצות
    ניוקאסל בבית עם - ספורטינג ליסבון ,סושו ,פניונוס, וטביליסי
    בורו בבית עים -לציו ,וייריאל,פרטיזן ,ואיגלאו(יון)
    3 הרישונות בבית עולות לשלב הבא ,סהכ 24 קבוצות אליהן מיצתרפות 8 קבוצות מהאלופות
    ואז סוף סוף 32 בשיטת נוק אאוט.
    לא להאמין בית של 5 קבוצות כששלוש עולות (אפשר סתם לשחק ולהעלות את כל החמש,בשביל הכיף)
     
  7. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הלוואי ויחזור המצב של פעם,אלופות,מחזיקות גביע,אופ'א בלי כל הקישקושים של בתים וכדומה
     
  8. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קחו דברים בפרופורציה. זה חוזה חסות, דבר שהיה בכדורגל גם בשנות ה-50 וה-60! הם בסך הכל ספונסרים לקבוצה ולאיצטדיון, הם מכניסים לנו 100 מיליון פאונד תמורת זה שהשם שלהם יופיע באורות ניאון בולטים בכניסה לאשברטון גרוב. הם לא מנסים להשתלט על ארסנל, זה לא שונה מהחוזה שיש למכבי תל אביב עם עלית, או לאיאקס עם הבנק שהיא מפרסמת או לליברפול עם קרלסברג או לבית"ר עזרא עם המכולת השכונתית. אנחנו, בניגוד לחששות (המוצדקים) אצל אוהדי יונייטד רבים בנוגע ליאנקי, עדיין שומרים על העצמאות שלנו כמועדון ולא נתונים לחסדיו של איזה איל הון שמעניין אותו כדורגל כמו השלג בסיביר.

    לגבי הנושא של הכרטיסים- אני לא צריך לתת יותר מדי מספרים פרט לניסיון האישי שלי, להשיג כרטיס להייבורי זו משימה מאוד קשה. אבל זה ידוע שהביקוש פשוט גדול הרבה יותר מדי מההיצע הקטן של הייבורי, זו סיבה מרכזית למה אנחנו עוברים!
     
  9. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,307
    לייקים שהתקבלו:
    447
    נכון, זה מגעיל, אף אחד לא רצה את זה, אבל מה אפשר לעשות? למישהו יש מושג כאן מה היקף החובות של ארסנל? אם אני לא טועה (לא זוכר מספרים מדויקים) ארסנל חייבת להחזיר מדי חודש יותר מ-15 מליון פאונד לבנקים. בקושי יש כסף לרכש, וכדי שהמועדון יתקדם או לפחות ישאר בצמרת הפריימרליג חייבים להשיג איכשהו כסף - ואני לא בטוח שאפילו העסקה הזו מכסה את החובות של ארסנל. זה לא כמו יונייטד שרק מחפשת עוד ועוד ואחד המנהלים מצהיר ש"מבחינתי אסיה היא פוטנציאל למליוני צרכנים", כאן ארסנל ממש זקוקה לכסף הזה. ברור שאני לא אוהב את זה, אבל מי שמתלונן ובוכה על ההחלטה מוזמן ללכת ולמצוא 100 מליון פאונד חלופיים או לצפות בארסנל מוכרת את הנרי, ויירה, קמפבל והופכת ללידס 2. עצוב אבל הכרחי.
     
  10. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עדי, להשיג כרטיסים לכל משחק בפריימר ליג זו משימה קשה. יש קבוצות שסיימו למכור מנויים כבר לעונה הבאה (ליברפול, ניוקאסל, מאןיו), ככה שארסנל היא לא הקבוצה היחידה שקשה להשיג כרטיסים למשחק שלה. העובדה שהאחרות משחקות באצטדיונים גדולים יותר לא משחקת פה תפקיד. קח לדוגמה את ניוקאסל, מספר המנויים שלה גדול ביותר מ15,000 מקומות מאשר מספר הכיסאות בהייבורי.
     
  11. eastlands Member

    הצטרף ב:
    ‏8/6/04
    הודעות:
    6,333
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא חושב שזה כל כך נורא שלאיצטדיון יקראו כך ,מכוון שאף אחד באמת לא ישתמש בשם ,הקהל יומר אשברטון גרוב או הגרוב , כך גם התיקשורת ,הערבים שופכים במיקרה הזה כסף על אוויר .(אגב גם איגוד השופטים מאומץ על ידי אותה חברה)
    אבל כמו שאמרת סטרטפורד התופעה מדאיגה , והלואי שיקרה משהו שישאיר את הכדורגל
    תחרותי ועם הרבה מישחקים עם אוירה כמו פאלאס אתמול
     
  12. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מדי שנה, וזה במסגרת הסדר פריסת חובות. לארסנל אין היקף חובות כמו שאתה מתאר לעצמך, פשוט משום שאנחנו עדיין לא מחזירים את הכסף, הכסף יוחזר על פני תקופה ארוכה מאוד רק אחרי שהאיצטדיון יתחיל לתפקד. אפשר להגיד דבר אחד בטוח- ההסכם הזה אולי לא מבטיח לנו הימנעות מוחלטת מבעיות כלכליות בעתיד הקרוב, אבל לפחות נותן לנו אפשרות להתקיים בצורה הרבה יותר בריאה מבחינה כלכלית בשנים הראשונות שלנו באיצטדיון החדש, כולל בכל הקשור לרכש ולבניית הקבוצה. כבר היום הילווד ואדלמן אמרו את זה שההסכם עם אמירייטס יאפשר לונגר יותר כסף בעתיד.
     
  13. eastlands Member

    הצטרף ב:
    ‏8/6/04
    הודעות:
    6,333
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דייר - עם כל הכבוד לניוקאסל והמנויים לארסנל יש פוטנצייל ל100 אלף מנויים ,לא היתה להם בעיה בוומבלי עם 80 אלף בשלב הבתים ועם קבוצה פחות נוצצת מהיום.
     
  14. ScottishGunner Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/04
    הודעות:
    355
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נכון, זה לא שאיבדנו את ההעצמאות, אבל בכל זאת בעוד 15 שנה האיצטדיון ייקרא אשברטון גרוב? לא, זה ברור שלא, יבוא ספונסר אחר שאחריו יבוא עוד אחד ואחריו עוד אחד. זה לא ייגמר. איזה מן צורה זאת? היצטדיון הביתי של קבוצה באנגליה הוא צריך להיות הארמון שלה, משהו יוקרתי מבחינה רגשית, ולא עוד דרך להרוויח כסף. ממש מפתיע שהיציעים לא ייקראו על שם שחקנים ואנשי עבר גדולים של המועדון.

    נותני חסות בקושי היו בשנות ה-50 וה-60 אם בכלל, אני יודע שלסנדרלנד היה את קאלסברג ב-73, מעבר לזה אין לי מושג. מה שכן, לארסנל ב-71 לא היה. וגם כן, חסות על החולצה?? אני לא בא לקבוע מה יותר משמעותי ומה פחות, אבל לדעתי זה רק מוסיף, בטח שלא גורע. הבעיה היא שכמו שאמרו כאן, נותני הכסף והחסויות כבר עוברים את הגבול. ארסנלפאן, אתה יודע שזה לא מה שהיה פעם, ואתה יודע שזה רק יילך ויעשה יותר גרוע.

    זו כבר לא הנקודה, המהלך הזה עוד מובן. אני באמת מקווה שאיסטלנד צודק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/10/04
  15. ג'רמיין דפו Member

    הצטרף ב:
    ‏7/6/04
    הודעות:
    1,458
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה שם גועלי שזה לא יהיה הפארק דה פראנס הוא השם המתאים ביותר לצרפתים. ותודו שה"וייט הארט ליין" הוא שם האיצטדיון הכי מדליק באנגליה..וגם הקרייבן קוטג של פולהאם. ועוד כמה...