בחירות 2015: פעם רביעית גלידה?

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏2/12/14.

?

למי תצביע/במי תתמוך בבחירות הקרובות?

  1. הליכוד

    10 הצבעות
    15.9%
  2. יש עתיד

    3 הצבעות
    4.8%
  3. המחנה הציוני

    14 הצבעות
    22.2%
  4. הבית היהודי

    9 הצבעות
    14.3%
  5. ישראל ביתנו

    1 הצבעות
    1.6%
  6. ש"ס

    1 הצבעות
    1.6%
  7. יהדות התורה

    0 הצבעות
    0.0%
  8. כולנו-מפלגתו של משה כחלון

    5 הצבעות
    7.9%
  9. מרצ

    12 הצבעות
    19.0%
  10. אחר

    8 הצבעות
    12.7%
  1. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,387
    לייקים שהתקבלו:
    2,648
    לא קשור לחרדים או לבנט או לכחלון.
    מבחינה מדינית-בטחונית פשוטה - ציפי לבני ובוז'י הרצוג הם אסון מהלך.
    כשהם מציגים את הבחירות כ'אנחנו או ביבי' - הציבור ילך עם ביבי. למרות שהוא שקרן, למרות שהוא פוליטיקאי במובן הכי רע של המילה, למרות שהוא לא מקדם שום אג'נדה מדינית חיובית אחרת, למרות שהוא לא מביא איתו בשורה כלכלית חדשה, למרות שהוא יתן לחרדים את מה שהם רוצים.
    רק מהסיבה הפשוטה שהכל עדיף על הנהגה מדינית של צמד הליצנים המגוחכים האלה.
     
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,119
    לייקים שהתקבלו:
    26,242
    מין:
    זכר
    ואני חושב שמבחינה בטחונית ביבי הוא אסון מהלך. כל האויבים שלנו בתקופת הבחירות שלו התחזקו בצורה שלא התחזקו בכל תקופה מקבילה קודמת.
     
  3. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,893
    לייקים שהתקבלו:
    2,546
    כי ראש ממשלתנו לא מחלק בחינם עיתון תדמית שבמקרה הכי נקרא בארץ. בכל מקום שאני מפנה את מבטי אני רואה אנשים קוראים את "ישראל היום". גם כתבים אוהדים באמצעי התקשורת היריבים לא חסר. ביבי ממש בחור מסכן, כולם נגדו.
    הבנאדם בקושי מתראיין במהלך השנה אבל בשלושה-ארבעה ימים האחרונים לפני הבחירות הוא החליט לצאת לתקשורת וקיבל זמן שידור יותר גדול מכל אחד אחר בפער גדול. אבל התקשורת מתנכלת לו פוגעת בו. הוא אפילו ברוב חוצפתו יתלונן ביום הבחירות שלא נותנים לו פתחון פה.
    אין אדם שיותר מבסוט מביבי שתוקפים אותו בתקשורת, זה היה הטקטיקה שלו וזה גם עבד לו, שיתקפו אותו יותר, שהוא יתבכיין ויזהיר מערבים ושמאלנים, וככה כל מיני אנשים שהושפעו לאורך השנים מתעמולת "התקשורת השמאלנית יפת הנפש הבוגדת אוהבת הערבים" או תיאור אינפנטילי אחר יצביעו לו.
    אין טמטום ישראלי יותר גדול מלהאשים את המושג "התקשורת" כאילו מדובר באיזה גוף מפלצתי אחד ולא מאינדיווידואלים שכותבים מתוך מהשקפת עולמם.
    תפסיק לרמות ולהיות סלקטיבי בעובדות, זה כל מה שאני מבקש.

    אתה חבר בכת המשיחית-לאומנית של ביבי ובנט שמטרתה העיקרית היא לעשות דה לגיטמציה בכל דרך אפשרית לכל מי שמבחינתם הוא לא "ציוני". בגין לא יזכה ממך להכפשות למרות שויתר על שטח שגדול יותר משטח ישראל ויצר לראשונה את תקדים הטרנספר ליהודים תמורת חתימה על דף של דיקטטור חובב נאצים שבמקרה עומד בראש מדינה ערבית נקייה מיהודים. אבל ישר תקפוץ על איזה אמירה חסרת משמעות של איזה שמאלני קטן שבחיים לא היה או יהיה בעמדת השפעה. די לצביעות.
    אגב, אין לך מושג בשיט מה ציונות.
    התגובה של ישראל כץ בפייסבוק לאנשים שביקשו ממנו לטפל בעניין התחבורה הציבורית בשבת מתארת בדיוק את הסגנון שלך ושל דומיך שטופי השנאה. למה ששר התחבורה, שאמור לעבוד למען כלל אזרחי ישראל, יענה באופן ענייני אם אפשר לשלוח לבוז'י ולהאשים בצביעות? כי הרי כל מי שצריך תחבורה ציבורית בשבת הוא שמאלני.

    ולנושא אחר:
    ????? - ??????/????? nrg - ...?? ?? ????? ??????: ??????

    השמאלנים הרשעים עוכרי ישראל האלה! השתילו מחשבות במוח של החרדים כדי שיקברו את חוק הלאום. כאלו נבלים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/4/15
    Love Is Red אוהב/ת את זה.
  4. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    היחידי שסלקטיבי בעובדות זה אתה, אז נאה דורש נאה מקיים.
    התקשורת ברובה היא בהחלט גוף אחד שמקדמת אג'נדה מסוימת - היו כאלו שהודו בזה במהלך הבחירות והיו כאלה שאמרו שצריכים לעשות בדק בית אחרי הבחירות.
    התקשורת בארץ לא מאוזנת ברמה מגוחכת, יש אינספור דוגמאות לכך ובין אם ביבי רצה את ההכפשות או לא, מה שהלך בתקשורת בזמן הבחירות היה ביזיון אחד גדול שמגוחך אפילו לקרוא לו תקשורת. זאת הייתה תעמולה חד צדדית.
    מקרה עמית סגל מהיממה אחרונה ממחישה את התופעה בצורה הטובה ביותר.
     
    oFiRzZz ו-itzik.miro אוהבים את זה.
  5. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,804
    לייקים שהתקבלו:
    718
    ביבי הוא אסון מהלך מבחינה בטחונית לעומת "הליצנים" שחוץ מציפי לבני וגם זה היה למשך תקופה קצרה מאוד לא היו בשלטון, אתה כנראה העדפת לתת את השלטון לראש הממשלה הכי גרוע שהיה פה במדינה רק כי האלטרנטיבה לא הייתה מספיק סקסית ולא כי האלטרנטיבה גרועה כי אתה לא יכול לדעת אם האלטרנטיבה גרועה עד שלא תנסה...
     
  6. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,350
    לייקים שהתקבלו:
    6,817
    כמו שניסינו את הסכמי אוסלו, עליהם אנחנו משלמים עד היום?
    מה אכפת לכם, תנסו. מקסימום תמותו.
     
  7. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,893
    לייקים שהתקבלו:
    2,546
    מי שיש לו עיתון מטעמו שמקדם תעמולה חד צדדית עבור עצמו, פשוט לא יכול להתלונן. פשוט לא. בטח לא כשהוא העיתון הכי נקרא בארץ.

    כשאתה אומר שהתקשורת ברובה היא גוף אחד אתה למעשה אומר שרוב העיתונאים הם למעשה רובוטים. מה אתה רוצה? שאמצעי התקשורת יעשו סלקציה ויבדקו מי יותר מדי שמאלני? ראית יותר מדי סרטי מדע בדיוני. צא מהסרט אחי.

    אמצעי התקשורת היחיד שהלך על קו אנטי ביבי מובהק היה ידיעות. זה לא בסדר, אבל זה חוקי, כמו שעיתון התדמית של ביבי הוא חוקי.

    אני לא מסלף עובדות, אני פשוט לא לאומן שטוף מוח ושנאה שמושפע מקונספירציות בשקל ולא מכליל בצורה גורפת אנשים פרטיים. מי שעושה זאת פשוט שטוף מוח, אין דרך אחרת לתאר את זה.

    ברגעים הקרטיים והחשובים ביותר לבחירות ביבי קיבל זמן שידור גדול בתקשורת יותר מכל אחד אחר, רק כי הוא בחר בזה. זאת עובדה, וזה גם נתן לו את הבוסט לניצחון.

    מקרה עמית סגל? WTF? מישהו מנע ממנו להביע את דעתו בנושא? מה אתה מזיין את השכל? זה בטח רק בגלל שמושא הערצתך ומעצב דעותיך ליבסקינד כתב על איזה מאמר ועשה מזה סיפור השנה, אחרת אני לא מבין מה אתה מעלה בכלל את העניין הסתמי הזה.
    אני יכול לתת לך רשימה של עיתונאים שמאלנים שכתבו משהו והיה עליהום הרבה יותר גדול עליהם.
    אפילו על איזה פאקינג צייר שעד שנתן איזה נאום על מנשקי קמעות (לא מזוזות כמו שטענו כמה רמאים פתולוגים, אלא קמעות) אף אחד לא שמע עליו היה יותר עליהום.

    אתה רואה שאתה סלקטיבי?מהעובדות שהבאתי שסותרות את התזה שלך כהרגלך התעלמת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/4/15
  8. מזגן Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    4,458
    לייקים שהתקבלו:
    394
    מעניין אותי לדעת איך אתה מוכיח את הטענה הבומבסתית הזו ״ראש הממשלה הכי גרוע שהיה פה במדינה״ that should be interesting.

    על פי אותו משקל אתה פוטנציאלית ראש ממשלה טוב מנתניהו. האם נעניק לך את השלטון אם תרוץ? (נכון אגב גם לגבי ליברמן, אחמד טיבי וסלימאן א-שאפעי)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/4/15
  9. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    יש שקוראים לנו מדינת אפרטהיד שאני כבר לא מסכים לזה בזכות אוסלו, אבל עד אותו הרגע שלא הייתה להם אוטונומיה והם חייו תחת שליטה צבאית שלנו ללא זכויות אזרח, ניהלנו שילטון אפרטהייד. בעצם למעט כמה דברים שאנחנו עדיין מספקים להם, הם תודה לאל ברשות עצמם וירדו מהגב שלנו. מפריעה לך בצורה כלשהי האוטונומיה שלהם? לא כל הסעיפים באוסלו פגעו במטרה כמו למשל לתת להם גם לבנות משטרה כל כך מהר ולחמש אותה, אבל בבסיס עיקרונית הכל נכון, לא מבין איפה הבעיה עם אוסלו, אם כבר ההפך. לא חושב שזה היה שפוי להחזיק בהם בכוח בשליטה שלנו עד היום, לא עבורם ולא עבורנו.
     
  10. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,350
    לייקים שהתקבלו:
    6,817
    יש לי בעיה עם זה שההסכמים האלה עלו לנו בקורבנות.

    הגיע הזמן שאתה והחברים במחנה שלך תבינו שמושגים כמו מדינת אפרטהייד ואוטונומיה וזכויות אדם מעניינים לי את התחת כשהמחיר שלהם הוא חיי אדם.
     
    yonmu ו-Dennis Bergkamp אוהבים את זה.
  11. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    וכמה קורבנות עלתה האינטפאדה קודם לכן? כמה קורבנות עלו לך לשלוט עליהם? כל הסיכסוך הזה מלא בקורבנות בכל שלב שלו בהיסטוריה. השאלה היא מי בכלל רוצה לשלוט עליהם? אפילו הבית היהודי שאומנם מתנגדים למדינה, מכירים באוטונומיה הזאת ב 100%!
    עוד פעם, היה צריך לבצע את אוסלו יותר בהדרגה ולתת למשטרה הפלסטינית את הכוח לאט ויותר בזהירות יותר ובמקום זאת זה נעשה קצת מהר מידי, אבל כאן אנחנו נכנסים לפרטים הקטנים ומדלגים על העיקרון והרעיון בגדול שהוא כיום מוסכם בעם מקיר לקיר, אלא אם כן אתה מחפש להכניס את החיילים שלנו לרמאללה למטרה כלשהי ולהגיד למוחמד ומוסטפה איך לחיות את החיים שלהם... אם לא אז אתה תומך מהותית ומעשית באוסלו חביבי, כמו כל אדם שפוי אחר במדינה הזאת כיום שלא רוצה את הפלסטינים תחת חסותינו ;)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/4/15
  12. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,350
    לייקים שהתקבלו:
    6,817
    164, אם להאמין לויקיפדיה. רוצה לומר לי כמה אבידות היו מאז?
    כאילו מה, אתה עושה את עצמך ובונה על חוסר ידע של אנשים?
     
  13. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    רגע אני לא מבין, מכיוון שחמאס עשו פיגועים לאחר ההסכם, אתה חושב שהוא היה רע? הם עדיין עושים כל שביכולתם לפגוע בנו.
    אתה רוצה להגיד לי שאתה רוצה לשלוט עליהם? אתה מתחמק, כי גם במלחמת ששת הימים היו אבדות אבל לא תעיז לומר שלא היינו צרכים להלחם אותה ולכבוש את השטחים ואפילו שזה הביא בהמשך לאבדות רבות מאוד ב 73. למה אתה מפחד להגיד שאתה כן מאמין שאנחנו לא צריכים לשלוט עליהם וטוב שיש להם אוטונומיה? אתה מפחד להבין שאתה בעצם תומך עיקרונית באוסלו? :)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/4/15
  14. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,350
    לייקים שהתקבלו:
    6,817
    אתה סתם מכניס לי מילים לפה וזה מאוד אופייני להשקפה השחורה-לבנה שלך, מזכיר קצת את ה"בנט תומך במדינה דו לאומית!!", כאילו שאני חייב או לתמוך בהסכם או להגיד שאני רוצה לשלוט על עם אחר. מה שאני אומר זה שצריך לעשות כל מה שצריך כדי למנוע הרוגים בצד שלנו ואם זה אומר לשלוט על עם אחר אז שכך יהיה. לא כי זה כיף לי אלא כי חיי אדם חשובים אצלי יותר מנימוסים ותדמית נקייה, ומי שמתקשה להבין את זה זו בעיה שלו.
     
    שי אוהב/ת את זה.
  15. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    כן, גם אני חושב שצריך לעשות הכל כדי למנוע הרוגים בצד שלנו והוצאה של חיילים מהרחובות שלהם הייתה התחלה טובה. עזוב טרמינולוגיה עכשיו כי אני יודע שאתה מורתע מזה, אז פשוט תגיד לי כבר אחרי 3 הודעות שלא אמרת כלום, אם אתה חושב שאנחנו צריכים לנהל את החיים שלהם או יותר טוב שהם ירקבו וינהלו אותם בעצמם, כי זו התחמקות שנראה לי שאתה מסוגל לעשות גם אם נמשיך כך 4 עמודים. אפשר לקבל תשובה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/4/15