צ׳לסי 2014/15

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י golding, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    אין ספק שהחצי שנה אחרונה היא רעה, רעה מאוד. אתמול באמת שזה היה דומה מאוד לכדורגל מליגת העל, אותה מהירות משחק, אותה מהירות שהכדור זז, אותו דיוק. וזה בהחלט משחק שמשקף את החודשים האחרונים. אנחנו לוקחים פה אליפות בניוטרל ובצורה שמאוד מסרסת את הריגוש, לפחות אצלי, לא כי נהייתי מפונק, כי זה מאכזב ומתסכל לראות את אותה יכולת שוב שוב ושוב. אין ספק שאם ננצח ונרשים ב-2 המשחקים הקרובים זה לפחות יהיה במעט מעט סטייל, גם זה יהיה משהו.

    וויליאן צריך להיות בהרכב זה קודם כל, ואין לי ספק שהוא יכול לעשות מה שצריך ולכסות לנו את אגף ימין, כמו שצויין לפני כן, הייתי מביא שחקן למרכז וזה מבחינתי באמת משפר אותנו פלאים. בהגנה יש לנו מה שצריך, זומה חייב להפוך להיות בלם ראשון עונה הבאה.
     
  2. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,658
    לייקים שהתקבלו:
    3,655
    אני דווקא בדעה שהצגנו יכולת לא רעה בכלל מול האל ומול סטוק, למעט כמה טעויות הגנתיות לא אופייניות. בקיצור, אנחנו טובים יותר מאז פגרת הנבחרות.

    צריך לבודד את מה שקרה אתמול כשבוחנים את התמונה הכללית. לא בגלל שזה "נוח" לעשות את זה, אלא בגלל כל התנאים שמגולמים במה שקרה אתמול; משחק חוץ קשה מול יריבה שמבחינתה מדובר בגמר גביע, פברגאס ומאטיץ' נזהרים לא לקבל כרטיס צהוב עשירי שירחיק אותם משני המשחקים הבאים שלנו, מגרש קטן ויבש שלא מאפשר לנו ליישם את שיטת המשחק שלנו, פציעות של שני החלוצים הראשונים שלנו ועוד. לפני המשחק הייתי מוכן לחתום על תיקו, הניצחון הזה קצת הפתיע אותי ואני באמת מאמין שמכאן הדרך לאליפות טיפה נוחה יותר.

    בגדול אני מסכים עם מה שאתם אומרים. אנחנו נראים די רע, לפחות ביחס לסטנדרטים שהצבנו לעצמנו בתחילת העונה, כבר ארבעה-חמישה חודשים וזה, בלשון המעטה, מאכזב. זה לא מאכזב בגלל שאני להוט על סגנון משחק יצירתי וסוחף, זה מאכזב משום שכבר ראינו מה הקבוצה הזאת מסוגלת לייצר. בין אם מדובר בעייפות פיזית, תשישות מנטלית או בחוסר הנכונות של מוריניו לבצע רוטציה כפי שצריך לעשות אותה, הכל בסוף מסתכם באופן הניהול שלו. אני לא חושב שהסגל שלנו מושלם בכלל (בעיניי אנחנו צריכים לבצע שתי החתמות גדולות בקיץ, בלם וקשר מרכזי), אבל לא ייתכן שמהחומר הקיים מוריניו לא מסוגל להוציא יותר. אני מבין שהוא רוצה לזכות באליפות כשאלמנט הווינריות משחק תפקיד לא מבוטל בהתפתחותה של הקבוצה, אבל איך לעזאזל הקבוצה הזאת תשתפר כשמה שמנחה אותה זה הפחד מלהפסיד? במשחקים מסוימים זה בסדר, ברוב המקרים אני חושב שיש לנו מספיק כלים ואיכות ליזום, לשחק את המשחק שלנו ולהכריע את המשחק בצורה חד משמעית.

    חבל שלקחנו כמה צעדים אחורה מאז תחילת השנה. זה מרגיש קצת מוזר להתלונן על זה כשאנחנו כל כך קרובים לאליפות. אני מניח שמוריניו והמועדון כל כך צריכים את האליפות הזאת ששום דבר אחר לא משנה כרגעף, בשלב הזה זה אפילו לגיטימי בעיניי. כולי תקווה ששנה הבאה נראה כבר איזשהו שינוי, כי ביכולת הזאת אנחנו לא נוכל להתחרות עם ארסנל, יונייטד ואולי אפילו סיטי וליברפול. זה נחמד לגרד תוצאות במאני טיים, אלא שזה לא אמור להיות הdefault שלנו כרגע.
     
    JohnTerry26 אוהב/ת את זה.
  3. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,839
    לייקים שהתקבלו:
    1,737
    רק לי זה נראה שאנחנו משחקים חרט מאז שרמירז חזר להרכב? מקרי?
     
  4. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,658
    לייקים שהתקבלו:
    3,655
    הוא לא באמת חזר להרכב, הבעיה היא שגם אוסקר וגם קואדראדו נראים רע, ולכן באופן טבעי מוריניו מציב את רמירז בהרכב במשחקים היותר מאתגרים שלנו. שבוע שעבר הוא לא פתח, לצורך העניין.

    בכל אופן, אני מאוד לא מחזיק מרמירז, מה שכן אפשר לזקוף לזכותו זה הדרייב שהוא מחדיר למרכז הגרש. לצערנו זה בא על חשבון החזקת הכדור ברוב המקרים. אם זה תלוי בי גם הוא וגם מיקל לא בסגל עונה הבאה.
     
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,089
    לייקים שהתקבלו:
    26,236
    מין:
    זכר
  6. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    אם שואלים למה ירדנו ככה מאז דצמבר-ינואר (לדעתי המחצית הכי טובה שלנו העונה הגיעה מול ווסטהאם בברידג׳ איפשהו במשחקי הכריסמס), לדעתי זה קודם כל נוגע בירידה ביכולת של ססק ואוסקר. קשה לי להתעלם מכך שהתאוריה הזאת על ססק שהוא נחלש בחצי השני של העונה נכונה גם אצלנו, אפילו שהוא עדיין עושה את שלו ברוב המשחקים זה לא תמיד באותה אינטנסיביות אני מרגיש, ובמעט מהמשחקים כמו אתמול הוא סתם לא טוב. אולי הוא באמת עייף, אם זה בגלל שהוא שיחק בערך בכל משחק או בגלל העמדה הדי חדשה בשבילו שסוחטת ממנו יותר מאמץ ממה שהוא היה רגיל, לא יודע. ולגבי אוסקר אנחנו יודעים שזה קורה לו בכל עונה. מתחיל טוב ואז חסר יציבות. אוסקר בתחילת העונה היה נראה מבטיח, בנה את המעבר המהיר שלנו מקישור להתקפה יחד עם ססק, עכשיו גם כשהוא פותח בהרכב הוא יורד למקלחת במחצית. וכמו שאמרתי פשוט אין לנו מי שיחליף אותו או את ססק בצורה נורמלית. או את אף אחד בקישור לצורך העניין.

    סיבה שניה שלא צריך לזלזל בה היא אולי חוסר התחרות בליגה, אנחנו כבר תקופה משייטים לאליפות הזאת בלי יריבה רצינית, במיוחד במשחקים מול פריז זה היה נראה לי כאילו זה הכניס אותנו לתרדמת קצת. במשחק הגומלין זה היה נראה כמו קבוצה שלא באמת רוצה, שלא מביאה אנרגיות בשביל משחק כזה חשוב בשבילם. מאיך שאני ראיתי את זה, זה לא היה כישלון של כדורגל לא מספיק טוב או יצירתי, או הגנה חלשה, פשוט שחקנים שלא מוכנים מבחינת מוטיבציה ואינטנסיביות. וכן זה מוזר ביותר עם מוריניו. לכן לא הצלחתי להתרגש מההדחה הזאת כי זה פשוט היה נראה לי קצת הזוי מדי.
     
  7. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,658
    לייקים שהתקבלו:
    3,655
    חתיכת כישלון של מוריניו אם זה באמת המצב. קשה לומר על הפרמייר ליג שאין בה תחרות, הקבוצות הגדולות פחות טובות מהאליט האירופאי ולקבוצות הקטנות יש תקציבי ענק ביחס למקבילותיהן ברחבי אירופה.

    אגב, הצעירים שלנו כרגע בגמר ליגת האלופות מול שחטאר; 1-1 במחצית אחרי שלקחנו את ההובלה משער של בראון, הם השוו ממתפרצת מאוד יעילה.

    עריכה: סולנקי ובראון הבקיעו, 3-1.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/4/15
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  8. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    אני לא מדבר על הליגה (אגב זה שיש לקבוצות הקטנות תקציבי ענק לא אומר הרבה, השאלה מה הן עושות איתו, אבל זה נושא לגמרי אחר), הכוונה היא שאין לנו יריבה שנלחמת איתנו על התואר רוב העונה, יריבה שדוחפת אותנו למקסימום. גם כשסיטי התקרבה היא מיד פישלה ולא הצליחה לשמור על יציבות. אני חושב שבמצב כזה יכול להיות קצת קשה לשמור על אותו urgency כמו שהיה לנו בתחילת העונה, כשהכל היה פתוח והיינו צריכים להוכיח.
     
  9. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    8,205
    לייקים שהתקבלו:
    7,531
    מין:
    זכר
    https://pbs.twimg.com/media/CCe-WX6W8AAXBh0.Xxx

    צ'לסי אלופת אירופה U19!
    המשחק נגמר בתוצאה 3-2 אבל שזה לא יבלבל אתכם- שלטנו במשחק לאורך 90 דקות. השער השני של שחטאר היה בשניות הסיום.
    סולנקה מסיים כמלך השערים של הטורניר עם 12 שערים- כבש בכל סיבוב.

    ביום שני הבא עוד גמר, הפעם זה הגביע האנגלי מול מנצ'סטר סיטי. גם שם אם יכבוש בגמר, סולנקה יסיים עם שער בכל סיבוב.
    יש לו 34 שערים העונה בליגה אם תהיתם, גם לתמי אברהם.

    אגב,
    הקפטן איזי בראון סיים היום עם צמד, זה אותו בראון שישב רק אתמול על הספסל בלופטוס רואוד,
    אותו בראון שמוריניו אמר עליו "הוא יותר שחקן כנף" לאחר שאמר שהתכונן להכניס את זומה בתור חלוץ במצב של 0-0 (ונשאל מדוע לא את בראון).
    לא מבין את מוריניו, איזה ביטחון אתה נותן לחלוץ צעיר כשאתה מעדיף לשחק עם בלם בתור חלוץ מאשר לשחק איתו.
    העיקר שהיה חשוב להושיב דווקא אותו כבובה על הספסל ולהסתכן בפגיעה בהכנה לגמר היום (ונשאלת השאלה מדוע לא בחר את סולנקה אם רצה "יותר משחקן כנף").
     
    Die Werkself ו-golding אוהבים את זה.
  10. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,658
    לייקים שהתקבלו:
    3,655
    הוא באמת שקל להכניס את זומה במקום דרוגבה ולא את בראון. מביך.
     
  11. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    אברמוביץ' בדרך לעלייה? בטח לא, אבל מפורסם היום שהוא רכש את השטח של מלון ורסאנו בנווה צדק ב100 מ' שקל.

    כל פעם שאני רואה ידיעה על איזשוהי קניה שלו וכמה זה עלה לו, אני אוטומטית מנסה לחשב כמה שחקנים אפשר היה לקנות בזה...

    בכל מקרה במידה וכן הוא היה עובר לישראל, נראה לי זה היה מגניב. היה אפשר להפגין וזה, לזרוק רימונים אם הוא מפטר שוב את מוריניו...
     
    אלעד ו-Mellow29 אוהבים את זה.
  12. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,839
    לייקים שהתקבלו:
    1,737
  13. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    8,205
    לייקים שהתקבלו:
    7,531
    מין:
    זכר
    דויד לואיז. 50 מ' פאונד.

    :lol:
     
  14. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,524
    לייקים שהתקבלו:
    2,441
    כזה מגוחך שכולם עפים עליו בגלל שסוארז עשה ממנו צחוק. תקשורת עלובה (בכל העולם כמובן) שבמקום להתעסק בשחקן השלישי הכי טוב בעולם ובהופעה המדהימה שלו מתעסקת באיך הוא השחיל אותו. איך שהו נטפלים אליו מאז שעבר לשם כאילו אי אפשר לתת עוד 200 דוגמאות זהות. הוא לא היה שווה את הסכום המגוחך ששילמתם עבורו לבנפיקה והוא לא שווה את הסכום המגוחך עוד יותר ששילמה פסז' כמובן, לפחות דפק נגיחה לחיבורים של קורטואה והעיף את צ'לסי מהצ'מפיונס. אז זה היה פחות מצחיק בטח :)
     
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    מצחיק זה לא היה אבל זה לא הפך אותו למשהו שהוא לא.. ושחקן גדול הוא לא. עשינו עליו קופה וטוב שכך.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.