מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,200
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    אלעד, גודס זו בעיה אחת, אבל מי היה הרכז באותן הדקות? לי יש הרגשה שבדיוק ברגעים אלה האיש שחסר הוא רייס. לדעתי דווין סמית הוא איש חכם, אבל לדעתי הוא לא יכול לבד. ממה שהבנתי פארגו נתן היום 25 נק' , אבל איפה הוא היה בדקות הקריטיות במשחק הזה? ושוב אני אומר, חסר לנו סנטר אמיתי שיכול לקלוע ברצף. סופו יכול לתת 15דקות, אבל טיוס לא הכתובת לנקודות.

    ומה נשאר אז? פארגו שמתחיל לזרוק כדורים מחצי מגרש...(אולי לא היום, אבל אתם יודעים על מה אני מדבר)
     
  2. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    פארגו הוא האחרון שאפשר לבוא אליו בטענות במשחק הזה. המחצית הראשונה שלו הייתה מחשמלת, ברבע השלישי הוא כבר היה פחות טוב וגם יש לו חלק בריצה של פנר, אבל הוא עדיין היה האיש המרכזי בהתקפה שלנו. גם אוחיון סיפק את הסחורה ובעיקר הפתיע בחלק ההתקפי. הבעיה המרכזית ברוטציה כרגע היא שבאמת לא הבאנו גארד שלישי משמעותי במקום היינס, ושיש לנו יותר מדי שחקנים שאו לא מספיק טובים לרמה הזו או שגודס לא מאמין בהם מספיק. כך או כך, התוצאה היא אותה תוצאה עבורינו: הרוטציה קצרה מדי.

    אפשר להגיד דברים דומים על הסגל של העונה שעברה. ההבדל העיקרי הוא כמובן דיוויד בלאט שהיה ה״שחקן״ הכי חשוב שלנו.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  3. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,200
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    פדרמן יוצא בביקורת לצוות המאמנים בערוץ הספורט. בראיון הוא אומר שגודס השתמש במעט מדי שחקנים ושאלה ששיחקו נפלו בסוף מהרגליים. אז הרשו לי אולי להסכים איתו, אבל אני לא רוצה לשמוע את הבוס בתקשורת. בטח לא אחרי משחק אחד בסדרה. זו לא הפעם הראשונה שמכבי נותנת על מגש של כסף משחק. ראו מה קרה בבלגרד.

    יהיה מעניין לראות מה יקרה לגודס אם הפסידה 3-0 בסדרה. אם נאבד גם עוד את האליפות אז לדעתי פדרמן בעד מאמן אחר.

    כדאי מאד לעקוב אחרי הימים הקרובים כי מכבי החמיצה אתמול הזדמנות שאולי לא תחזור על עצמה. מבחינתי גודס תלוי על חבל מאד דק, ולא משנה מה יקרה בליגה הישראלית. בעיניי גודס מאמן בינוני מאד ומכבי היא לא קבוצה שצריכה מאמן שכזה. אולי בסופו של דבר גיא יהיה מאמן טוב, אבל במכבי צריכים השגים!
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  4. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    מכבי כבר הפתיעו אותי בעבר, אבל אני לא רואה סרט שאנחנו מנצחים את המשחק הקרוב. זה נראה כמו משחק קלאסי בשביל פנר לגמור את הסדרה. המשחק הראשון היה הרבה יותר מלחיץ עבורה. כמו כן, התחושה היא שמכבי יבואו גמורים פיזית ושבורים מנטלית.

    צריך לקרות משהו מאוד מיוחד כדי שננצח את המשחק הבא בסדרה. לטעמי את ההזדמנות שלנו כבר איבדנו.

    ***

    אני לא מתלהב בכלל מגודס, אני אמרתי את זה כל העונה, גם בתקופות הטובות וגם בתקופות הרעות. אני לא מרגיש שהוא פקטור בכלל, ושהוא מורגש זה בעיקר עקב ניהול שגוי של הרוטציה שלו. היה לו את כל הכלים להיראות הרבה יותר טוב במכבי, כי הוא כבר היה שחקן עבר גדול של המועדון, אימן במספר קבוצות ולאחר מכן היה עוזר מאמן של דיוויד בלאט. לא ברור מה הוא למד בתקופה הזו.

    אגב, בעיניי גרשון מאכזב לא פחות. לא ברור לי בכלל איך הוא תרם באופן כלשהו מבחינה מקצועית. אולי מרוב שהוא דומיננטי והוא בתפקיד כ״כ מוזר הוא פוחד לקחת על עצמו יותר כי הוא בקלות מסוגל להפריע לגודס ולערער את הביטחון שלו ושל כל המערכת, אבל צריך לזכור שעוזר מאמן במכבי חייב להיות דומיננטי - לטוב ולרע - אנחנו כבר יודעים שמדובר במאמן בכיר לכל דבר ועניין.

    ופדרמן, טוב, זו לא הפעם הראשונה ולא תיהיה הפעם האחרונה שהוא מתנהג כמו אידיוט כי הוא הבעלים. זכותו.
     
    zivmay ו-idans10 אוהבים את זה.
  5. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,200
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    לצערי יש לי כרגע רק אופציית הפלאפון כך שלא קל לי לכתב הרבה, אבל קראתי עכשיו את רב הראיון של פיני שפורסם באתר ערוץ הספורט.

    כמה דברים שבלטו בדבריו:
    * ספסל שלא מספיק טוב.
    * תקציב קטן מדי
    * ריבאונד ההגנה הלקויה

    אז בעיקר מציק לי איך פיני דיבר על עניין התקציב. אז אנחנו לא הכי עשירים, אבל זה לא מנע מאיתנו לזכות בעונה שעברה בתואר נכון? לקחנו את מילאנו בסדרה וניצחנו את צסק"א ריאל בפיינל פור. נו, ואז כן היה לנו יותר כסף? אלו שלוש קבוצות יותר עשירות מאיתנו!!!
    גם אני רוצה תקציב יותר גדול, אבל זה מה יש. יהודים תמיד טובים במציאת פתרונות יצירתיים? אז הנה לך אחד פיני:
    שים את הכסף ליורוליג, קנה לשם איזה וסלי תן לצעירים לשחק בליגה הישראלית עד סוף ההשתתפות באירופה. תוותרו על שחקנים כמו היינס, לינהארט ואלכסנדר ותתנו את הכסף לשחקן אחד או שניים טובים.

    למכבי אין אפשרות להשקיע כסף לשתי חזיתות אז תחליטו מה יותר חשוב. אם מכבי תצליח בפחות כסף לגדל צעירים מוכשרים בליגה הישראלית אז אולי הרווחנו בשתי החזיתות. ברצינות, מצדי ששונאינו יחגגו מדי פעם עלינו כי זה מהות החיים שלהם, הם שונאים אותנו יותר מאשר אוהבים את הקבוצה שלהם.

    אני בפרוש מאמין שאם נותנים לשחקנים כמו אלטיט, הררי, לאומי וג'ו פורטה לשחק בארץ אז אולי נפסיד פה ושם משחק בליגה, אבל שחקנים אחרים יכולים לנוח. אני לא חושב שאנחנו צריכים 15 שחקני אאול סטאר אלא קבוצה יותר רעננה.

    ואולי גם טיפ, לא כדאי לשים על הקווים מאמן חסר ניסיון כמו גודס. אם כן אז תגידו לאוהדים שזו עונת מעבר. שאנחנו נקח בחשבון הפסדים. שוב, מכבי קבוצה שרוצה בכל עונה להגיע לפיינל פור האירופאי אז מאמן כמו גודס הוא הימור גדול מדי.

    אני חושב שמשהו צריכה להשתנות בתפיסה שלנו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/4/15
    idans10 אוהב/ת את זה.
  6. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מאמן דפקט.
     
  7. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    הבדלי האיכות גדולים בטירוף. שדווין סמית זורק מהקו כמו ילדה בת 11... ואוחיון בקושי מגיע לטבעת. . אי אפשר לצפות למשהו. מכבי עשתה את שלה עם ההגעה לשלב הזה. מתאים לציפיות וליכולת.
     
  8. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,200
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    לירן, כן ולא. לפני יומיים הם עמדו עם הגב לקיר ואנחנו נתנו להם לברוח. במקום 1-1 זה יהיה קרוב לוודאי 2-0. אגב אוחיון שחקן הגנה נטו. סמית ' בריא הוא המספר 3 הטוב באירופה או לפחות אחד הטובים. הבעיה לא איתו אלא המאמן שכנראה תחת איום של בין השאר פדרמן חושב שדווין סופרמן על אנושי. הבחור כבר עבר את השלושים. גודס היה צריך לתת לדווין הרבה יותר מנוחה. מה שעשו לו גובל בעונש גופני...אגב, בזמנו עשו אותו דבר עם שון ג'יימס. יש גבול למה שגוף האדם יכול לספוג!

    (לא רואה את המשחק)
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  9. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    פנרבחצה גדולה על מכבי. זה כמעט היה 1-1 כי הטורקים לא היו במשחק משחק וחצי. וזה עדיין נגמר בהפסד, זה אומר הכל. המשחק היום הרבה יותר משקף את יחסי הכוחות.
     
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לירן, לפני הסדרה אתה צודק לחלוטין. מה זה לא היו במשחק? מכבי גרמו להם לא להיות במשחק. גם היום מכבי "לא במשחק". אחרי המשחק הראשון, המאמן דפקט. גם זרק את המשחק הראשון לפח במו ידיו עם חוסר אונים והוראות שגויות לשחקנים וגם שחק את כל השישייה הראשונה ובעצם גורם למה שאתה רואה עכשיו על המגרש. ברור שגם לשחקנים יש חלק גדול במה שקורה אבל מבחינתי (ואני לא דוגל בזה שתמיד המאמן אשם) גודס פשוט הורס לעצמו את העונה לגמרי, כשעד לפני חודש וחצי היה נראה שייתן עונת בכורה סבירה פלוס.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  11. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    הטענה היחידה שאני רואה שנכון לבוא בטענות לגודס זה על שחיקה, חוסר שימוש נכון בסגל. הוא לא סומך מספיק על הסגל וגמר את השישייה הראשונה.
    פנרבחצה הייתה רעה במשחק הראשון כי הם לא שיחקו נכון על הכלים החזקים שלהם. לא חושב שזה בגלל שמכבי שיתקה אותה. את פרגו הם למדו תוך כדי משחק. ווסלי הוא שחקן שמכבי לא יכולה ללמוד ולא להתמודד איתו. והיום ווסלי לא במשחק כמעט.. זה אומר הרבה.
     
  12. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,531
    התפרקות צפוייה, הקבוצה לא באמת מאומנת ויחסית לסגל ולפציעות זה ממש נס אלוהי שיש הצלבה בכלל.
     
    אלעד ו-de Middenweg אוהבים את זה.
  13. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני דווקא כן חושב שמכבי שיתקה אותם. שיחקה הגנה טובה מאוד עד הרבע האחרון. אגב, גם אם פנר לא השתמשה נכון בכלים (וקצת מוזר להגיד את זה על מאמן כמו אובראדוביץ'), עדיין קרדיט קודם להגנה. אבל ברבע האחרון של המאני טיים, גודס והשחקנים השתינו במכנסיים וככה יצא שהפסדנו הזדמנות אדירה. חבל מאוד. אם אתה מדבר על הנייר, אז בוודאי שזה לא כוחות, אבל גם הנייר לא ממש שיקף מה שקרה אשתקד בפיינל פור. רק שבניגוד לעכשיו, אז היה מאמן מעולה.
     
  14. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    עזוב, תראה איך מכבי נראית, איך השחקנים המובילים נראים. יש פה מכלול של דברים. כמעט הכל נכון. זה ילדים נגד גברים. גם על הקווים.
     
  15. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני לא סותר אותך. אני די מסכים עם רוב הדברים שכתבת והם גם נראים בבירור לעין. אבל עם כל הכבוד לפערים, גם מכבי לא ממש מקשים עליהם, לפחות היום. לי חבל היה על המשחק הראשון, שהוא היה הצ'אנס הגדול שלנו. היום זה די היה ברור שככה זה ייגמר.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.