צ׳לסי 2014/15

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י golding, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,839
    לייקים שהתקבלו:
    1,737
  2. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,658
    לייקים שהתקבלו:
    3,655
    אפשר להבין את הידיעה הזאת אחרי העונה המטורפת שהוא נתן.
     
    oranfu, אלעד ו-Liverpool-Forever אוהבים את זה.
  3. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,425
    לייקים שהתקבלו:
    2,454
    האם יש לצ'לסי מושאל שהיא מתכוונת/מתאים להחזיר בעונה הבאה ?
    אני לא חושב שיש, קיין המגן הימיני וצלובה הבלם/קשר היו נהדרים עונה לפני כן אבל העונה מאכזבים, סיכון גדול לקבוצה כמו צ׳לסי, טרואה הקשר ההתקפי נותן עונה ענקית בהולנד אבל איפה הוא ייכנס כשיש את אוסקר, וויליאן, הזארד וקוארדאדו ? במפורד באמת עדיף על דרוגבה ? בלם צ׳לסי ממש לא צריכה אפילו שיש לה בלמים מושאלים טובים ואת ברטרד מכרתם וחבל וזהו...

    אם אני מוריניו אני לא מחזיר אף שחקן, מוותר על צ׳ך כי זה פשוט פשע ששוער כמוהו בספסל, הזמן הכי טוב בשבילו לעזוב עכשיו עם אליפות, מקווה שאיבנוביץ׳ ייעבור לעמדת הבלם כמו בתקופה של בניטס וסזאר יישחק סוף סוף בימין, פליפה גם ייקבל הרכב אבל חסר גיבוי לעמדת השוער ושתי מגנים, הייתי מביא גם 2 קשרי אמצע, רמירז או מיקל חייבים לעזוב, הייתי נשאר עם מיקל כגיבוי, מבחינה הגנתית הוא מצוין והבנאדם גם כבר 9 שנים בקבוצה, עדן הזארד שיתחיל לשחק כ-10 וההתקפה שתשאר כמו שהיא.
     
  4. Bechy Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    14
    לייקים שהתקבלו:
    34
    מין:
    זכר
    אפרופו צ'לובה- לעוקבים, איך העונה שלו? פחות עקבתי אחריו העונה.
    לי זכורה רק העונה שלו בווטפורד לפני כמה עונות והוא היה נפלא.
     
  5. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    * דיווחים של דנקן קסטלס והלונדון איבנינג שמוריניו סיכם עם המועדון על הארכת חוזה עד 2019.
    * אוסקר מסתבר נפצע באימון ולא נכלל בסגל של ברזיל לקופה אמריקה, דונגה אומר שהוא לא יהיה בשיא הכשירות עד אז וכנראה בצעד משותף עם צ'לסי החליט לא להפריע להחלמה. מכה קשה לבחור אבל סוף סוף הוא יוכל לנוח בקיץ, אם אני לא טועה זו תהיה הפעם הראשונה מאז קיץ 2011. גם לברזיל זו די מכה, אמנם קוטיניו הראה העונה שהוא שחקן טוב יותר אבל בברזיל הוא לדעתי פתח רק פעם אחת ואני מאמין שדונגה בנה על אוסקר כשחקן הרכב לטורניר כל כך חשוב לברזיל.
     
  6. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,658
    לייקים שהתקבלו:
    3,655
    עם איך שאוסקר נראה לאחרונה עדיף לברזיל את קוטיניו. גם אם במדי ברזיל הוא בדרך כלל מפגין יכולת טובה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/5/15
  7. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    די מרציו מזכיר אותנו כאחד המועדונים שמתעניינים בפוגבה, יחד עם ברצלונה (שתוכל לרשום אותו רק ב2016), פסז' (שהציעה לו חוזה והוא דחה אותה לפי המקור) ועכשיו גם ריאל מדריד.
     
  8. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,333
    לייקים שהתקבלו:
    2,037
    אני לא חושב שיש לכם כסף כזה. עם כל השיפור במצב הכלכלי שלכם, מדובר בסכומים מטורפים. גם מבחינת סכום ההעברה וגם מבחינת משכורת. החוזה שהוא דחה מפאריז הוא יותר מפי שניים ממה שאתם משלמים לססק (השחקן עם המשכורת הכי גבוהה בצ'לסי). גם סכום ההעברה לא ירד מ-80 מיליון יורו וסביר להניח יהיה צפונה משם לאור ההצלחה של יובנטוס בליגת האלופות.

    בסכומים כאלה אפשר לעשות כל-כך הרבה דברים אחרים.
     
  9. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    אני לא רואה סיבה שלפסז' יהיה את הכסף ולנו לא. היא שקועה בבעיות FFP הרבה יותר מצ'לסי ממה שאני מבין.
    להזאר המשכורת הכי גבוהה בצ'לסי, 200 אלף ליש"ט לשבוע. די מרציו אומר שפסז' הציעו לו פי 3 ממה שהוא מקבל ביובה היום, שזה 70 אלף ליש"ט אם אני לא טועה. למרות שאם הוא ירצה חוזה כמה שיותר גדול ברור שהוא יקבל כזה בפסז' וריאל ולא אצלנו. באופן כללי רכישה כזו נוגדת את כל המהלכים של השנים האחרונות, אבל מי יודע אולי במועדון דוקא חושבים שהם הפעם יכולים להתפרע אחרי העבודה של השנים האחרונות לאזן את המספרים.

    מבחינה מקצועית, פוגבה לדעתי יכול לפתור שני החסרונות הבולטים שלנו, שזה עוד firepower בשליש האחרון ועוד קשר מרכזי טכני ודומיננטי ליד ססק ומאטיץ'. הכל בשחקן אחד, כשבכלל לדעתי הפוטנציאל של פוגבה בעמדה הזאת של הקשר הקדמי ב4-3-3 הוא מפלצתי, וכזה ששווה לפחות לנסות להביא אותו לקבוצה שלך. אם זה לא אפשרי אז בסדר, אבל במילא לשפר את שני החסרונות האלו יעלה בסביבות ה60 מ' יורו וצפונה, על שני חוזים לשני שחקנים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/5/15
    אלעד ו-פול סקולס אוהבים את זה.
  10. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,658
    לייקים שהתקבלו:
    3,655
    אני מניח שהמשכורת של ססק די קרובה לזו זול הזאר. אני גם בדעה שלא נוכל להרשות אותו לעצמנו, אין לי מושג איך פאריז מתכננת לרכוש אותו אבל ספק אם גם לה יש את האמצעים (אלא אם לא אכפת לה לשלם עוד קנס ולקבל עוד עונש).

    יש שלוש קבוצות שיכולות ללכת עליו, שתי הספרדיות ויונייטד. אני מקווה שהוא לא יגיע לאנגליה במידה וזה לא אלינו, כי אני מאוד מסכים עם מה שJT כתב עליו.
     
  11. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,658
    לייקים שהתקבלו:
    3,655
    הוא משחק בקבוצה פחות טובה מווטפורד ותחת מאמן הרבה יותר הגנתי, כך שאם תחת זולה הוא עבד על התרומה ההתקפית שלו, קלארק בעיקר מאמן אותו לשחק לפני הבלמים ולתפקד כקשר אחורי קלאסי.

    אני מניח שאפשר לשאול את אוהד רדינג בפורום, @Ariel, מה הוא חושב עליו. עד כמה שאני יודע האוהדים מאוד מרוצים ממנו והוא בסך בכל נותן עונה טובה מאוד. בחצי גמר הגביע מול ארסנל הוא היה אחד השחקנים הטובים על המגרש.
     
  12. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,658
    לייקים שהתקבלו:
    3,655
    כלי התקשורת האמינים יותר (הכל יחסי כמובן) כמו הטיימס והגרדיאן מקשרים אותנו לגריזמן. האמת? אני מאוד אשמח לראות אותו נוחת כאן. אפשר להחזיר להם את לואיז בתמורה ולחפש מגן אחר כגיבוי.

    הוא יכול להחליף את קוסטה במידת הצורך ובמידה ושניהם כשירים לשחק לצידו.
     
  13. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,333
    לייקים שהתקבלו:
    2,037
    ראיתי מקור שאומר שפאברגאס מקבל 200 והזארד 170. יכול להיות שהמקור טועה או שהזארד שידרג את החוזה מאז. אתה יודע טוב יותר ממני. די-מארציו דיבר על 15 מיליון יורו נטו, שזה קצת יותר מ-11 מיליון בפאונד. ברוטו זה ~22 מיליון בשנה. תחלק ב-52 ותקבל 425 אלף פאונד בשבוע.

    אני מסכים איתך אבל לגבי הצרפתים. אני חושב שגם הם לא יכולים לעמוד באמת בסכומים האלה.
     
  14. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אני אף פעם לא יאהב את הסכומים המטורפים שזורקים על שחקן בודד, אבל אני לא יכול שלא להסכים עם ג׳ון טרי המשתמש; צ׳לסי נמצאת במקום שהיא רוצה לעשות עוד צעד קדימה בשביל להיות באותו מעמד יוקרתי כמו שלושת הגדולות. להחתים שחקן צעיר ובאמת טוב כמו פוגבה שכל הגדולות רוצות אותו זו חתיכת הצהרת כוונות. ובוא נגיד את האמת, פוגבה בפן המקצועי גם מאוד מתאים לצ׳לסי. זה לא יהיה איזו החתמה פופוליסטית שריאל מדריד מבצעים. זה שחקן שבקלות יכול לשים את צ׳לסי במרחק עצום משאר האנגליות.

    הייתי אומר שקבוצה קטנה יותר צריכה באמת לחלק את הסכומים האלה לרכש כמותי גדול יותר, אבל כמות כבר לא חסרה בצ׳לסי אחרי הקיץ האחרון. עכשיו מוריניו מחפש איכות מאוד ספציפית, וכמה כיף שיש את מוריניו על הקווים שלא דופק חשבון, תרתי משמע.
     
  15. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    @François Steyn אני חושב שבאופן כמעט קבוע, התקשורת בבריטניה מדברת על שכר נטו שהשחקנים מקבלים (למשל הזארד מקבל 200), בזמן שבאיטליה מדברים על ברוטו ועל העלות של השחקנים למעסיק שלהם, לפני מס (מה שצ'לסי משלמת לו זה 400+). זו לא הפעם הראשונה שאני רואה הבדלים גדולים מאוד בסכומים שמוזכרים באיטליה ובאנגליה, נראה לי שהמסקנה המתבקשת היא שכולם מדברים בערך על אותו דבר אבל מנקודות מבט שונות.

    מהמספרים שכתבתם פה נראה שהדיבור על פוגבה הוא בערך להשוות את השכר שלו לזה של הזאר ופברגאס, סביבות ה-200 אלף לשבוע (ב"מונחים אנגליים").
     
מצב נושא:
הנושא נעול.