NBA 2015: גולדן סטייט האלופה!

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י VAR, ‏21/10/14.

  1. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    כן זה מתבקש. ממפיס נגרייה
     
  2. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    חח יקותיאל איזה צחוקים איזו שנינות איזו חריפות רצחת אותנו בדם קר, אתה עושה גם בת מצוות? עד שתענה נביא עדכון קצר מה-Juggernaut ההתקפי של שיקאגו ועשרות הצלפים והקלעים המצויינים שלה:

    רבע שני - 4/22 מהשדה, 0 אסיסטים

    6/33 ב-33 הזריקות האחרונות לסוף המחצית

    31% מהשדה במחצית, אם מורידים את רוז אז 25%

    פשוט מומנטום גרוע או פשוט הגנה מדהימה ממול או פשוט מאמן חלש, עם מייק ד׳אנטוני זה היה נראה אחרת והם היו קולעים 70% מהשדה ומסיימים עם 147 PPG.
     
  3. עד שמצאתי כינוי... Member

    הצטרף ב:
    ‏5/12/08
    הודעות:
    274
    לייקים שהתקבלו:
    3
    ייאמר לזכות שיקגו שהם חזרו למשחק אחרי שקליבלנד הובילה עם 17 הפרש ברבע הרביעי. זה רק מראה את הפוטנציאל שלהם. כשהם ממש רוצים הם יכולים לנצח כל קבוצה. במשחק הזה זה היה ברור שקליבלנד פשוט רצו יותר לנצח. הריבאונד ההתקפי האדיר של תומפסון לקראת הסוף נבע מכוח רצון ונחישות, וגם ההגנה של קליבלנד בדקה האחרונה הייתה מעולה. שתי הקבוצות הראו הרבה לב, אבל לקליבלנד היה את האדג', כנראה בגלל שזה היה בבית, וכמובן בגלל לברון ג'יימס עם המשחק הכי טוב שלו בפלייאוף עד כה השנה.

    הציק לי שהרחיקו את גיבסון. דלבדובה לא היה כל כך תמים באותו אירוע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/5/15
  4. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    עדכונים נוספים ממעלליהם של צאצאי ג׳פטו:

    - דרק רוז הקלעי המצויין וה-MVP אחרי פתיחה של 5/7 מסיים את המשחק עם 2/17 וסך 7/24 שהם קצת פחות מ-30% מהשדה

    - ניקולה מירוטיץ׳ ילד הפלא הצ׳רקסי והיורש של דראזן פטרוביץ׳ עם 2/7 (אחרי 1/9 במשחק הקודם) כשאחד הסלים הוא פוקס על מגרש שלם בבאזר

    - קירק היינריך הצלף עם 1/4 תורם המון כספוט אפ שוטר

    סך הכל עוד ערב סטנדרטי של שיקאגו בולס והקרקס ההתקפי המעופף. לא הספיק בסופו של דבר. מומנטום גרוע פשוט. אולי במשחק הבא.


    נ.ב: לברון התחיל להעביר הילוך. היה בלתי עציר כל המשחק. אם הוא היה נראה ככה מתחילת הסדרה זה היה נגמר בסוויפ קליל אבל כך או כך זה לא משנה כבר, תצוגה דומה בחמישי ואפשר להזמין כרטיסים לאטלנטה (או וושינגטון אם וול חוזר).
     
  5. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    שאין לך מאמן טוב התקפית שחקנים יגיעו לזריקות קשות. זה כל טמבל מבין. אבל טמבל כמוך לא.
    מחצית שנייה הם קלעו באחוזים טובים אבל העדפת להצעסק בדרק רוז. כי כשהוא טוב אתה מתעסק בבאטלר והאחוזים שלו. ושבאטלר טוב אתה מתעסק ברוז. שדאנליבי קולע אתה מתעסק במירוטיץ׳. אתה יודע מה זה אומר? שיש להם רוסטר מצוין.
    ובינתיים יוסטון והארדן מנצחת בקלות את הקליפרס.
    אם לברון היה נראה ככה זה היה נגמר בסוויפ קליל... וואלה... איזה גאון אתה
     
  6. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    כן הם קלעו באחוזים כל כך טובים במחצית השנייה עד שהם נכנסו לבור של 20 הפרש, האחוזים הטובים האלה לא קרו חס וחלילה אחר כך כשקליבלנד הורידה רגל מהגז והפסיקה לשחק ונתנה להם לתקוף את הסל בלי בעיות, מה פתאום, זה אני שבכלל העדפתי להתעסק ב-MVP הכוכב שסיפרת לנו פה איזה קלעי אדיר הוא שמהרבע השני תקף מינית את הטבעת עם 2/17 מהשדה. אתה שוב מגיב פה על משחקים שלא ראית חוץ מקריאה קלה של הבוקס סקור כהרגלך בקודש או שזה רק היעדר ה-IQ שמדבר, בנוהל?

    אתה מבין שקלעים מצויינים ו"צלפים" הם גם שחקנים שמסוגלים לקלוע בלי מאמן יקותיאל? שהם פשוט יוצאים מסקרין ועולים לג'אמפ שוט ו...קולעים באחוזים גבוהים יותר מ-28% למשחק? שקלעים מצויינים וצלפים לא מסיימים רבעים עם 4/22 מהשדה? אני יודע שזה קשה ושאתה מבין רק ב"קינגים" ו"סטפים" אז אתה נתלה לנו עכשיו באילנות על "מאמן גרוע התקפית", הרי שלשום ברבע השני אחרי רבע כזה לא צייצת מילה על מאמן גרוע התקפית, העדפת לזיין לנו את השכל על מומנטום לא טוב ו"דרות" שקורים לכל קבוצה, רק כשהמומנטומים האלה הלכו וחזרו וחזרו והלכו וחזרו והלכו גילית את סיסמת המאה. כן, תיבודו אשם שניקולה פטרוביץ' מחטיא זריקות חופשיות מחצי מרחק ושדרק רוז לא קולע ג'אמפ שוט אחד ב-17 ניסיונות. ברור זה הכל ניסיונות זריקה גרועים. מילא היית אומר שזה בגלל שהוא דופק אותם עם 45 דקות למשחק ולא נותן להם לנשום אז זה נובע מעייפות. אבל לא. קלישאות וסיסמאות. "מאמן גרוע התקפית". ברכות, אתה הרג'י נוימן של הפורום.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/5/15
  7. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    מה עם הלאונן על באזר ביטרס ודאנקים שכחת את זה.
    כבר נמאס להתווכח על זה ואין לי ספק שאחד שחושב שחמישייה שמורכבת מרוז באטלר דאנליבי וגאסול היא לא מוכשרת יש לו בעיה מאוד קשה.
    מספיק להסתכל על מקרה כמו של בלינלי שהיה בשיקאגו ועונה לאחר מכן בספרס ותראה איזה מהפך הוא עבר. הוא קלע בשיקאגו באחוזים רעים אבל כמובן שלא היה קשה לדעת שהוא צלף, למרות שכמובן טמבל כמוך רואה מול העיניים רק אחוזים בבוקס סקור בסוף המשחק ולפי זה הוא שופט. ובספרס פתאום עלייה חדה בכל נתון כמעט. למה? כי בספרס יש התקפה מסודרת ושם אתה לא צריך לקחת זריקות של קובי בראיינט כדי לדפוק שלשות. לעומת הבולס ששם הוא היה לוקח שלשות משוגעות כי מה לעשות, ההתקפה שם לא עובדת ואין לו זריקות נוחות.
    לא זיינתי את המוח על התקפה לא טובה ומאמן בגלל שאני לא מושפע כמוך מכמה דקות שלא קולעים סל, זה קורה כמעט לכל קבוצה וזה לא אומר כלום. כמובן שלאורך זמן רואים שההתקפה שלהם לא טובה( וכמובן שאמרתי את זה גם בזמן הסדרה נגד מילווקי אבל אתה בחרת להתעלם).תבגלל זה כתבתי מה שכתבתי על ממפיס אחרי המשחק שלהם. כי משחק אחד לא אומר כלום למרות שהם היו פשוט מזעזעים במשחק הזה.
    שדרק רוז מראה שעדיין יש לו יכולת ואיתו באטלר נתן עונה גדולה ומחזיק קבוצה וגאסול שלקח אליפויות ועדיין נותן תפוקה מצויינת זה אומר שיש לך כישרון בקבוצה. ושיש לך שני מוסרים אחד רכז ואחד גבוה מתחת לסל עם יכולת מסירה וראיית משחק כמו רוז וגאסול ואיתם קלעי כמו דאנליבי זה כישרון. ושיש לך מירוטיץ׳ בספסל שהיה גדול בסיום העונה זה כישרון. ורכזים מחליפים ברוקס והיינריך. ואחלה שחקן צבע בספסל גיבסון. זה קבוצה מוכשרת לא יעזור בית דין.
    אני חושב שאם טוני פארקר לדוגמא משחק בשיקאגו הוא מסיים עונה ב35 אחוז מהשדה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/5/15
  8. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    תודיע לי כשתסיים אני פשוט לא עומד בקצב של העריכות הודעה פר שנייה
     
  9. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
  10. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    בקיצור במקום לערוך את ההודעה 700 פעם ולדקלם את שירי ההלל בפעם ה-50 אלף במספר בשבוע האחרון יכולת להפנות אותי לעוד אחת מההודעות הקודמות שלך. אתה מבין שהרבעים של ה-4/22 וה-25% מהשדה ברבע לא בדיוק מסתדרים עם כל משפטי המחץ "רוז מגלה יכולת", "באטלר מחזיק קבוצה", "מוסר פה", "מוסר שם". מה שיש לך זאת שורה תחתונה. 25% מהשדה במחצית. 8 דקות בלי סל במשחק ביתי. זהו.

    עכשיו להפיל הכל על תיבודו זה הדבר הכי קל בעולם ולא מפתיע שאחרי שסיימת עם תירוצי המומנטום הלא טוב וה"דרות" שקורה לכל קבוצה בכל משחק (לא יקותיאל, לא כל קבוצה לא קולעת סל במשך 8 דקות רצופות פעמיים במשחק ביתי). אני לא יודע איך תיבודו או ה"ההתקפה" שהוא מריץ גורמת לדרק רוז שסיפרת לנו אתמול שהוא קלעי מצויין לנגר את התחת עם 2/17. קלעים מצויינים לא מסיימים עם שורות כאלה משחקים. הדוגמה על בלינלי היא גניבת דעת כי הוא CATCH AND SHOOTER ולא יוצר אז ברור שהוא נהנה מזריקות חופשיות בקבוצה עם המערכת ההתקפית הטובה ביותר ב-NBA. אתה יודע מי כן יוצר? דרק רוז. אתה יודע מי מקבל סקרין ועולה לג'אמפ שוט'ס חופשיים כמעט כל התקפה שנייה? דרק רוז. מי מסיים עם 2/17 מהשדה? דרק רוז. מי אתה מברבר לנו שקלעי מצויין? דרק רוז.

    על באטלר הרחבתי כבר. הוא משתפר מעונה לעונה (התחיל כנגר מת) אבל הקליעה שלו מחצי מרחק ומחוץ לקשת עדיין לא יציבה או ברמה של שחקן שיכול לסחוב קבוצה על בסיס קבוע בפלייאוף. כמה פעמים אתה רוצה שאני אחזור ואכתוב לך שהלחם והחמאה שלו ושל רוז זה תקיפה של הסל? איך מזה אתה מסיק שאני כותב "לא מוכשרים"? באיזה בדידים וירטואלים אני צריך להסביר לך את זה? במשחק אתמול מתוך 29 נקודות של באטלר, רק 4 סלים היו בג'אמפרים. אצל רוז המצב היה עוד יותר גרוע (רק 3). בפלייאוף כשהקצב יורד והסגנון משתנה (למרות שאצל שיקאגו ת'כלס זה אותו דבר גם בעונה הרגילה), יש לך half court sets, אתה או תוקף את הסל 100% מהזמן, או שאתה לא יכול לעשות את זה בגלל שהברכיים שלך גמורות ו/או שומר עליך לברון ג'יימס אז אתה מתפשר על ג'אמפרים. ושיקאגו היא קבוצת ג'אמפרים מהגרועות בפלייאוף. מהגרועות בפלייאוף ב-5 שנים האחרונות. דאנליבי ומירוטיץ' הם היחידים שעונים על ההגדרה "קלעים" בקבוצה הזאת וגם הם די לא יציבים בפלייאוף הזה, אם להיות עדין. אז אני מציע לך להמשיך לכתוב "רוז MVP" ו"באטלר כוכב" ו"מירוטיץ' אח של דרזאן" ו"טוני סנל צלף" וכמה כישרון ואיזה מוכשרים ואז להתעורר עם רבעים של 4/22 ושואה התקפית ובמקום לקרוא לילד בשמו להפיל את התיק על המאמן. כי הוא לא פופוביץ' והוא לא מריץ התקפה כמו של הספרס. אחלה טיעון.

    הליגה הזאת היא ליגה של כוכבים. לא של מאמנים. רק לפני יומיים ראית מה אחד כזה עשה למרות מה שהמאמן שלו אמר לו. התצוגות ההתקפיות המחפירות של שיקאגו לא נופלות רק על תיבודו. גם אבל לא רק. היחידים שחושבים ככה אלו רק אוהדים שרוצים לחיות בסרט שברגע שהוא יעוף משם הכל יהיה בסדר ופתאום יגיע איזה מייק ד'אנטוני שיפריח RUN AND GUN עם 120 נק' בממוצע למשחק או זונות סופרסטאר'ס כמו אנשים שלא ננקוב בשמם כרגע למרות שהם יודעים מי הם.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  11. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,321
    לייקים שהתקבלו:
    6,796
    לא מצאת לנכון לציין שהשלשה הראשונה של הבולס הגיעה 6:10 לסיום הרבע השלישי? תתבייש.

    יש היסטוריון בקהל שיגיד לנו מתי הפעם האחרונה דבר כזה קרה בפלייאוף?
     
    אלעד ו-Sprewell אוהבים את זה.
  12. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    זה כבר תקליט.
    אז שוב פעם. בפעם השביעית נראה לי. יש לקיאגו התקפה ביזיונית. בגלל זה בם קולעים באחוזים כאלה. קבוצה שההתקפה שלה ביזיונית לא תגיע למצבי קליעה נוחים. אתה יכול לטעון שקובי בראיינט, קלעי גדול מסריח את הפרקט המון פעמים באחוזים יותר עלובים מדרק רוז, הוא לא קלעי מצוין? אז דרק רוז לא ברמה הזאת, אף פעם לא טענתי א זה. הוא קלעי טוב, גם באטלר. ואני טוען שברגע שיש לך שחקנים כאלה יש לך כישרון בקבוצה. בוא נגיד שהם שוטרים בינוניים. נלך איתך. ו... ? עדיין יש כישרון. פה אתה מסכים איתי שלא מדובר בנגרייה? כי אני בסה״כ פחות או יותר אנחנו טוחנים מים ומסכימים על אותו דבר שלבולס יש התקפה תקועה. אתה חושב שזה בגלל שהם נגרייה. בוא נסיים את הוויכוח הזה אם עכשיו תגיד לי שרוז באטלר וגאסול הם נגרים. אם תגיד לי כן הם נגרים אין וויכוח יותר. ניצחת.
    כל העריכות זה בגלל שיש לי חרא של אייפון והוא שולח לי לפני שסיימתי
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/5/15
  13. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    נחש מה. העונה הכי גרועה של בלינלי ב5 שנים האחרונות הייתה בבולס. זו העונה היחידה שבה הוא לא הגיע ל40 אחוז מהשדה. ולפני זה הוא שיחק בניו אורלינס שתאמין לי בתור אחד שרואה אותה מספיק - היא לא סן אנטוניו של פופוביץ׳.
     
  14. חזק מנטלית Member

    הצטרף ב:
    ‏4/10/13
    הודעות:
    69
    לייקים שהתקבלו:
    12
    מה שקורה פה בימים האחרונים.

    http://i.imgur.com/4iYIiLI.Xxx
     
    viValencia, אלעד, Roma ו-2 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  15. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    רק עכשיו יצא לבדוק קצת על סטפן קרי. אני חושב קלעי אמין מהשלוש לדעת כולנו.
    12/38 בסדרה נגד ממפיס. דרק רוז עם 8/23.
    יא אללה. אשכרה ניגר לנו את הפרקט קרי

    עריכה: היי גם הארדן ניגר את הפרקט. 13/35
    קורבר 11/28.
    כמובן שיכולת הקליעה שלהם הרבה יותר טובה משל רוז אין לי ספק. אבל מעניין התגובה שלך כאן יקותיאל. מה זה היה מומנטום רע? אולי טענה על הגנות חזקות? או אולי גם הם נגרייה? הרי קלעים כאלה לא מסוגלים לנגר את הפרקט ככה אף פעם.
    עוד נתון: ממפיס במשחק מספר 1 לא קלעה שלשה 36 דקות רצופות. מסוף הרבע הראשון עד ל9 שניות לסיום המשחק לשלשה של ג׳ורדן אדאמס. פששש
    כמעט כמו שקרה לבולס אתמול . שתי הקבוצות לקחו אותו מספר של זריקות אם בא לך לדעת. 8 החטאות לשתי הקבוצות.
    יא אללה. איפה ההיסטוריון תמצאו אותו!!!!
    נקודה אחת יש לי: די לתת דוגמאות של משחקים או סדרות מחפירות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/5/15
    Roma אוהב/ת את זה.