NBA 2015: גולדן סטייט האלופה!

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י VAR, ‏21/10/14.

  1. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    אז בוא אני אסביר לך שוב מה זה מספרים ריקים מתוכן, בתקווה שתפתח את העיניים ותתרכז ותנסה להבין:

    משחק מס' 1:
    הארדן נכנס ברבע הרביעי עם 7 דקות על השעון, יוסטון בפיגור 4.

    הארדן לוקח את הזריקה היחידה שלו ברבע כשיוסטון בפיגור 10. קולע שלשה

    אחר כך מוסיף 2 קליעות מהעונשין.

    ואז לא זורק יותר כל הרבע. יוסטון מפסידה 16 הפרש בבית לקבוצה בלי השחקן הטוב ביותר שלה.

    שורה סופית: 20 נק' ב6/13, 12 אס', 5 ריב', 9 איבודים. מרשים.

    מפה זה רק הולך ומשתפר.

    משחק מס' 3:
    יוסטון בפיגור 24 הפרש בתחילת הרבע הרביעי. הנה המספרים של הארדן ברבע הרביעי:

    12 נק', 3/4 מהשדה.

    שורה סופית: 25 נק' (13 כשהמשחק רלוונטי), 11 אסיסטים, 5 איבודים, 3 ריב'. אימפריה.

    משחק מס' 4:
    המספרים של ג'יימס הארדן לאחר שהקליפרס מובילים כבר 19 הפרש:

    12 נק', 7/8 מהעונשין, 2/3 מהשדה, ריב'.

    שורה סופית: 21 נק' (9 כשהמשחק רלוונטי), 8 ריב', 6 אס'.


    אם זה נראה לך כמו אימפקט ראוי למועמד MVP בעונה הרגילה או שחקן שלא ריפד את הסטטיסטיקה שלו בגארבג' טיים של הסדרה אז אין לי דרכים טובות או מנומסות יותר להסביר לך וניפרד כידידים.
     
  2. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    קודם כל לא קשה לראות כמה אתה נסער בגלל הוויכוח הזה. שתה מים קרים אחי תרגע. אמיתי


    1 הקטע עם הכוכב רצח והרול פלייר בא להראות שזה לא כזה רלוונטי, הכוונה שלי הייתה ברורה והעדפתם להתעסק במשהו אחר.
    אני בסהכ חושב שטים דאנקן נהנה כל הקריירה מקבוצה שרצה כבר המון שנים והמאמן הכי טוב בהסטוריה. ולברון עשה טיול בין ספולסטרה מייק בראון ומאמן רוקי שלוקח טיימאאוט שאין לו במהלך אחרון.
    לא צריך בכלל לדבר על מספרים. מספיק רק לראות מה השינוי שקבוצה עושה שלברון מגיע לשחק אצלה. למרות ספולסטרה ומייק בראון.
    2 עוד הודעה שלא כתבת בה בעצם כלום חוץ מלנסות להשפיל. אני בחור קצת יותר חזק מלהיעלב בגלל פורום אן בי איי. הלאה
    3 מסכים איתך בהחלט. הארדן לא בשיאו ובגלל זה יוסטון מתקשה. ציפיתי ממנו שיהיה הרבה יותר דומיננטי בהתקפה. לא קורה עד עכשיו. הכוונה שלי הייתה שאם הארדן בלתי עציר יוסטון יכולה לעבור. אם לא יהיה לה מאוד קשה. והוא לא. אני כן חשבתי שהוא יהיה בלתי עציר על סמך עונה סדירה מעולה והאמנתי שגם בפלייאוף הוא מסוגל להראות את אותה יכולה. לא קרה עד עכשיו. אולי היום מי יודע.
    4 אתה במפורש נתת נתון של רוז ממשחק וכתבת שאף קלעי מצויין לא יכול לנגר ככה את הפרקט. למרות שהוכחתי לך שכן. אולי אני לא שומע טוב אבל אני רואה טוב מאוד.
    כן לא כל קבוצה תתבזה ככה כמו שיקאגו כי לשיקאגו יש את ההתקפה הכי גרועה בפלייאוף. לא קשור לקלעים לדעתי.

    הקטע עם ה20 דולר יותר הגיוני עכשיו. מודה. רק תהיה עדין איתם שלא תפיל אותם לאיזה בור עם ההימורים האלה.

    5 אבל למה אתה מציג את זה עם מספרים? מספרים זה כלום לא?
    אני אוהד את ניו אורלינס כמו שאתה אוהד את ניו יורק. לפני כמה שנים הייתי רואה משחק משחק כמעט ועכשיו יוצא לי קצת פחות בגלל עבודה וכאלה. בסדר גם אתה תגיע לגיל הזה. עדיין עוקב כמה שאפשר. בוא תסביר לי מה עושה אותך אוהד ואותי לא? אבל אהבתי את היכולת שלך לקבוע מה אנשים אוהבים ומה לא. יש לך את זה יקותיאל.
    אני מאוד מתרגש שמדברים על ניו אורלינס באותה עונה כן. העונה הכי טובה שלהם. אפשר להגיד גם העונה היחידה שלהם אז זה באמת מרגש. מאז אני רואה את אריק גורדון המגוחך מסריח את הפרקט בכל הזדמנות.
    אז אתה באמת ראית את ווסט ועדיין חושב שהוא טוב יותר בפייסרס. שווה ערך לרוז באטלר וגאסול נגרים לטעמי.

    אני כבר לא מדבר מספרים בגלל שאצלכם לקלוע יותר זה משהו שלילי.
    להשוות את ווסט בשתי הקבוצות זה להשוות את קרלוס בוזר של יוטה לקרלוס בוזר של שיקאגו. ובבקשה לא להתחיל עם זה. זה פשוט עלוב ומראה כמה שאתה אוהב להציק. אתה לא באמת מאמין בזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/5/15
  3. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    כן גניבת דעת יפה במשחק השלישי אבל לא צלח. הארדן נכנס 8 דקות לסיום המשחק שההפרש הוא 30. נראה לי שכולם כבר יודעים לאיזה כיוון זה הולך. ולקח 4 זריקות במשהו כמו 10 פוזשנים. אין דבר יותר יפה מהמספרים הריקים מתוכן שאתה מראה לנו פה.

    משחק רביעי - 19 הפרש היה מ8 דקות לסיום הרבע השלישי - ברבע האחרון הוא כבר לא שיחק. משמע 8 דקות להציל קצת את המצב. וזו שורה לא רעה בכלל ב8 דקות.

    לא יפה יקותיאל, לא לימדו אותך שלא גונבים דעת? כאילו הקטע הזה שלפעמים אתה מציג מתי הוא נכנס לשחק ומתי לא. באמת לא לעניין.
     
  4. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    1. ברור. טים דאנקן נהנה כל הקריירה (***כל*** הקריירה) מקבוצה שרצה כמה שנים (כמה שנים היא רצה?) והמאמן הכי טוב בהיסטוריה. הבנתי אותך. גרג פופוביץ' בשנת 1997 היה המאמן הטוב בהיסטוריה. חס וחלילה לא איזה NOBODY שאף אחד בליגה לא יודע מיהו ומהו. טים דאנקן השחקן שהגיע לפרנצ'ייז קטן ונידח בשם סן אנטוניו שעד הבחירה בו לא הגיע או זכה בכלום ומרגע הבחירה בו בדראפט הפך לפרנצ'ייז המצליח ביותר ב-NBA ב-20 שנה האחרונות לתפיסתך נהנה ***כל*** הקריירה מקבוצה שרצה שנים (כמה שנים היא רצה?) והמאמן הכי טוב בהיסטוריה. ההגדרה המילונית לזונת סופרסטארס.

    בדיוק כשחשבתי שיותר קלולס ממה שיצאת פה לא תוכל לצאת הוכחת אחרת. אתה הבן החורג והממזר שמייקל קורליאונה השאיר במכון ליווי מעופש בפיאצ'נזה. JUST WHEN I TOUGHT I WAS OUT YOU PULLED ME BACK IN.

    אני מבין שאתה גם ממשיך להיתפס על החטא הנורא של טים דאנקן. הוא מעולם לא עזב קבוצה כדי להראות לאידיוט מישראל איזה אימפקט יש לו על הקבוצה החדשה ואיזה חורבות הוא משאיר בקבוצה שהוא עזב. איך אפשר להתמודד מול טיעון גאוני כזה? אי אפשר. אין לנו מה לעשות נגד זה חוץ מלתפוס את הראש ולנענע אותו מצד לצד. אוי לנו כי אבדנו.

    2-3. זה לא ניסיון להשפיל. חבל שאתה רואה את זה ככה. לדעתי זה דווקא סעיף מאוד רלוונטי שהיה חשוב שתבין כי זה סדרתי אצלך וזו ת'כלס מהות הבעיה שלי איתך. השטויות שאתה מדקלם בלי קשר למציאות. פעם זה כי אתה לא רואה משחקים, פעם זה כי אתה "לא רוצה לסגור סדרה". אבל יש עובדות בשטח אדוני. עם כמה סיסמאות וקלישאות אתה רוצה לאכול לנו את הראש? הקליפרס שוחטת 20 הפרש בחוץ בלי כריס פול, מובילה במשחק השני 15 הפרש בלי כריס פול ומפסידה בדקות האחרונות ואז טוחנת ב-30 הפרש פעמיים בבית ואתה בא עם משפטים גאוניים כמו "הסדרה לא גמורה" ו"ג'יימס הארדן בלתי עציר" ומצפה שלא יגידו לך כלום? אז אומרים. אתה אידיוט. ואתה אהבל. ואתה כסיל. אלה לא ניסיונות להעליב, זאת המציאות. היא אמנם מאוד עגומה אבל it is what it is. קח את זה איך שבא לך.

    4. נכון מונגו. נתתי נתון. רצף של 2/17 מהשדה. לא, לא הוכחת לי שיש עוד קלעים שמצליחים להעביר משחקים שלמים עם רצפים כאלה. נכון מונגו. נתתי נתון. קבוצה שמעבירה 8 דקות בלי סל פעמיים במשחק בית. לא, לא הוכחת לי שיש עוד קבוצות עם קלעים שמצליחה לסיים פרקי זמן כאלו. קוראים לזה עברית מר גרביל. Hebrew. הייתי מתרגם גם למונגולואידית אבל אני לא דובר השפה.

    5. מצטער. הייתי פשוט צריך להיזכר כנראה בשצף ההודעות על ניו אורלינס שכתבת במהלך הפלייאוף, או במהלך העונה או בכלל בשנים האחרונות מאז הטרייד על CP3. טעות שלי. אתה אחלה אוהד ואני חס וחלילה לא מפקפק באמינות שלך.

    6. ההודעה למטה שציטטת אותי על הארדן. שמע זה מתחיל לגבול באוטיזם. אני מסרב להאמין שיצור אנושי מעל גיל 18 לא מצליח להבין הקשרים לוגיים כל כך בסיסיים. זה מביך אותי שאני צריך לרדת איתך לרזולוציות כאלה. אבל אתה לא אשם שאתה מונגולואיד. אז אני אביא את הבדידים הוירטואליים שלי ואסביר: במשחק הראשון ציינתי את הדקה שהארדן נכנס ברבע הרביעי כי הוא עדיין היה רלוונטי ולא היה מדובר בבלו אאוט. הוא חזר לפרקט בפיגור 4 הפרש. הוא עדיין היה יכול לעשות משהו ברבע הזה כדי לשנות את גורל המשחק וזהות המנצחת. והוא לא עשה את זה. אז זה נופל תחת ההגדרה - אימפקט לא קיים. מצטער שאני לא מתרשם מהשורה הסטטיסטית הסופית באותו משחק.

    במשחקים 3 ו-4 לא הייתי צריך לציין באיזו דקה הוא נכנס ברבע הרביעי כי היה מדובר בבלו אאוט'ס. פה הוא כבר לא יכול היה לעשות כלום ומה שבאתי להראות זה כמה נקודות הוא השיג אחרי שיוסטון היו בפיגור 20+ הפרש בגארבג' טיים שכבר לא היה רלוונטי. זה לא מפליא אותי שמדובר ב"שורות סטטיסטיות נאות" לזונת סופרסטארס אבל זה כלל לא היה ה-ISSUE. אלה מספרים ריקים מתוכן.

    חייב לציין שאתה הטרול הכי גדול שנתקלתי בו אי פעם. יצא לי להיתקל פה כבר בכמה אבל בתופעה כמוך לא. כוח העמידה שלך מרשים. לפחות אתה טוב במשהו אני מניח. פשוט וואו.
     
  5. עד שמצאתי כינוי... Member

    הצטרף ב:
    ‏5/12/08
    הודעות:
    274
    לייקים שהתקבלו:
    3
    שיקגו פשוט הביכה את עצמה במשחק 6. הם היו צריכים את זה הרבה יותר מקליבלנד, שאיבדו את אירווינג במהלך המשחק וזה היה נראה ששיקגו קיבלה הזדמנות פז להשוות את הסדרה, במיוחד עם משחק פושר של לברון.
    אותי אישית הם הפתיעו עם חוסר הנחישות שלהם. התירוץ היחידי שאני יכול לתת להם זה הסכסוך בין המאמן להנהלה שכנראה השפיע עליהם מנטלית. יום עצוב לשיקגו, שאיכזבה היום עוד הרבה אנשים חוץ ממני.
     
    Yaniv אוהב/ת את זה.
  6. Yaniv "Rey de Copas hay uno solo"

    הצטרף ב:
    ‏22/4/08
    הודעות:
    3,583
    לייקים שהתקבלו:
    60
    מין:
    זכר
    מסכים עם כל מילה .
     
  7. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    מי שבונה ציפיות איפה שלא צריך ולפי הרומנטיקה של פעם, צפוי להתאכזב. זה היה נראה לפני כמה שנים שבאמת נבנה שם סוג של באד בוייז שיכל להבנות למשהו קשה לפיצוח, אבל זה כבר ממזמן בירידה וצריך לשחרר, זה כבר לא יקרה.
     
  8. עד שמצאתי כינוי... Member

    הצטרף ב:
    ‏5/12/08
    הודעות:
    274
    לייקים שהתקבלו:
    3
    אחרי ששיקגו התפרקה ברבע הרביעי במשחק 6 בבית נגד קליבלנד, יוסטון הראתה להם איך עושים קאמבק אדיר נגד הקליפרס בחוץ ומשווים סדרה. עכשיו ליוסטון יש סיכוי לא קטן להגיע לגמר המערב.
     
  9. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    https://pbs.twimg.com/media/CFBfBGKUUAEbkdi.Xxx:large

    מ-99% WIN PROBABILITY ל-0% תוך 10 דקות. הזייה.
     
  10. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    נענה לספירלה שנגיע הביתה. אחרי שראיתי את המשחק בל.א בא לי להתייחס אליו בלי קשר לבלבולי ביצים של הילדון המציק.

    ריצת 49-18 של יוסטון עד סוף המשחק. ריצת 18-0 ברבע האחרון(6 דקות ללא נקודה של קליפרס). כל זה ללא הארדן.
    הארדן עם דקות מצויינות ברבע השני, ואז הוא היה פשוט זוועתי. הרס כל מה שאפשר עם זריקות רעות, תקע את השטף של ההתקפה ופשוט החריב לרוקטס את הסדרה.
    יצא כמעט בסוף הרבע השלישי ומאז הריצה הזאת. וואוווו. מגיע גם כל הכבוד להארדן שקיבל את זה שהוא רק הורס ולא השתתף כלל ברבע האחרון...
    אחד המשחקים הכי משוגעים שיצא לי לראות
    הקליפרס כבר היו עם הכרטיס לגמר המערב אבל אז משהו אצלם נתקע וכל הקבוצה שם נכנסה לסחרור עם כדורסל רע מאוד. כמובן גם קרדיט ענק לקבוצת ההגנה הכי גרועה בפלייאוף כרגע שאיכשהו הצליחה לשתק אותם לגמרי כשקליפרס קולעת סל שדה אחד ב7 הדקות האחרונות. והוא נקלע על הבאזר שהעסק גמור.
    יש משחק שביעי, ועם המומנטום הזה של הרוקטס והלחץ של הקליפרס באמת שהכל פתוח. למרות שהקליפרס הוכיחו נגד הספרס שיש להם את זה עם הגב לקיר. אני שם את הכסף על ל.א. אבל הלוואי שיוסטון תעלה. כי לומר שהסדרה לא גמורה ש2-1 לקליפרס זה נחשב להיות אידיוט גמור.
     
  11. חזק מנטלית Member

    הצטרף ב:
    ‏4/10/13
    הודעות:
    69
    לייקים שהתקבלו:
    12
    [/QUOTE]במשחק הראשון ציינתי את הדקה שהארדן נכנס ברבע הרביעי כי הוא עדיין היה רלוונטי ולא היה מדובר בבלו אאוט. הוא חזר לפרקט בפיגור 4 הפרש. הוא עדיין היה יכול לעשות משהו ברבע הזה כדי לשנות את גורל המשחק וזהות המנצחת. והוא לא עשה את זה. אז זה נופל תחת ההגדרה - אימפקט לא קיים. מצטער שאני לא מתרשם מהשורה הסטטיסטית הסופית באותו משחק.

    [/QUOTE]
    אני לא מבין את הלוגיקה שלך.

    אתה אומר
    א) הארדן נכנס למשחק כשהפיגור הוא רק 4
    ב) בסוף המשחק הקליפרס עדיין ניצחו
    סימן ש - הארדן לא עשה שום דבר ולכן הוא משחק גרוע

    אז לפי ההיגיון הזה..אם נגיד למשל טים דאנקן נכנס לשחק כשסן אנטוניו בפיגור קטן, ובסופו של דבר היא בכל זאת מפסידה כשהוא על המגרש - סימן שהוא חרא שחקן שלא מהווה אימפקט?
     
  12. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    קראת את מה שכתבתי? ברור שלא כי אם היית קורא היית מבין שחסר לך סעיף בין א' לב'

    א) הארדן נכנס בפיגור 4
    ב) הארדן זרק זריקה אחת בכל הרבע. אחת. בודדה. אמנם קלע אותה. אבל זהו.
    ג) הקליפרס ניצחו ב-16

    סימן ש - הארדן לא עשה מספיק ברבע הרביעי.

    למה כל כך קשה להבין דברים פשוטים כאלה?
     
  13. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    משהו שמעצבן אותי: אני מבין שבפלייאוף צריך להראות קשיחות שלא מראים במשחקי הליגה, אבל מה לזה ודברים המכוערים שחלק מהשחקנים עושים? וזה חוזר על עצמו כמעט בכל משחק: שחקן עושה עבירה מכוערת על שחקן אחר ובמקום להתנצל, במקום להרגיש שהוא עשה משהו לא בסדר, הוא מרשה לעצמו לנפח את החזה ולהתרברב בעבירה המלוכלכת שביצע ולהרגיש שהוא גיבור הרגע.

    סתם דוגמא מליל אמש: העבירה של ניקולה מירוטיץ' על אימן שמפרט (נדמה לי שברבע השלישי).
     
  14. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,321
    לייקים שהתקבלו:
    6,796
    אם יוסטון תעבור נראה לי שאני אסתפק בזה לפלייאוף 2015. איחלתי לגולדן סטייט בהצלחה
     
  15. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    1. באותה שנה שהוא הגיע סן אנטוניו עשתה מהפך עצום(בזכותו כמובן). מאז אותה שנה ההמשך ידוע.
    זה שפופ לא היה בעונת הרוקי המאמן הטוב בהסטוריה זה נכון(כבר אמרתי שאתה אוהב להציק, הנה עוד דוגמא). אבל ההשפעה שלו על הספרס תמיד הייתה קיימת ואי אפשר להגיד שטים דאנקן בילה שנה אחת בסן אנטוניו עם מאמן גרוע. פופוביץ גידל את דאנקן, אצל לברון זה היה מייק בראון. איזה הבדל אה אחי?
    טים דאנקן זכה ב5 תארים שבשלוש מתוכם היה פיינלס mvp. לא מאמין שלברון מסוגל לזכות בתואר בלי לקחת פיינלס mvp. כי ההשפעה שלו הרבה יותר גדולה על הקבוצה והתלות בו גדולה פי כמה, גם בשיא של דאנקן. למי שזוכר (בטח לא מדבר אליך כי באותו זמן למדת קרוא וכתוב - שתענה על זה תבוא עקיצה על הכתיבה שלי לא? תצטט איזו מילה ששגיתי בה בגלל מהירות הכתיבה. ילדון מציק כבר אמרתי?) את הגמר של 2005 ואת הmvp האמיתי של הגמר הזה. מאנו.
    אני בכלל לא אוהב שמשווים בין שחקנים ומייחסים חשיבות כל כך רבה לתארים הקבוצתיים. זה תלוי בעוד כל כך הרבה גורמים מסביב

    2-3 צריך להתייחס למה שבלבלת שם בכלל אחרי מה שקרה לפנות בוקר?
    ושוב פעם גניבת הדעת הידועה - לא ילך לך. אמרתי שהסדרה פתוחה במצב של 2-1 למרות שהצגת את זה במצב של 3-1 שרק אז אמרתי שהסדרה סגורה. נראה לי לגיטימי לא לסגור סדרה ב2-1 לא? ולגיטימי אחר כך לסגור אותה ש3-1 לא?
    שוב פעם נחזור על עצמי שתבין. ציפיתי שהארדן יהיה בלתי עציר נגד ההגנה של קליפרס וזה לא קרה. ואיך אתה מציג את זה- יוסטון עוברת הארדן בלתי עציר.

    4 הראיתי לך את קרי קולע באחוזים רעים מדרק רוז בסדרב נגד ממפיס. קובי בראיינט עשה את זה יותר מדי פעמים את הרצפים האלה.
    הרבה קלעים נקלעים לרצפים רעים. קרי נגד ממפיס בצמד משחקים קלע 4/21 מהשלוש. למרות שהוא צלף. ו? אומר משהו?

    5 וזה שאני לא כותב עליהם אומר מה בדיוק? בכלל לא הייתי פעיל בפורום הזה. ואני לא כוצב עליהם כי היא קבוצה שלא מעניינת אף אחד חוץ ממני ואין לה סיכוי לכלום. שנה הבאה אני כבר יתחיל שוב כי יש לנו את דייוויס ומונטי פוטר. יש קצת עתיד. אופס לא במקום. זה להיות זונת סופרסטארס לכתוב שדייוויס טוב. יש לנו את האשיק אחלה כוח הגנתי.

    ולמה שכתבת על הארדן - צודק, לא הבנתי את זה נכון. בגלל זה גם יצאתי עליך ככה כי לא היה נראה לי הגיוני שתקח דוגמא מכמה דקות של הארדן בבלואאוט.
    הייתה לי בעיה בהבנת הנקרא( וואו כמה השפלות הולכות להיות עכשיו על האוטיזם שלי אה). הסברת לי והכל טוב. הבנתי וצדקת.
    לא בושה להסכים גם לפעמים.


    יאללה תתחיל להציק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/5/15