NBA 2015: גולדן סטייט האלופה!

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י VAR, ‏21/10/14.

  1. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    כל המלכוד סביב מודיאיי זה שהוא לא שיחק בקולג׳ אלא בסין. יש בסך הכל ארבע קבוצות ששלחו סקאוטים לראות אותו (הניקס לא אחת מהן. אם אני זוכר נכון: פילדלפיה, לייקרס, בוסטון ומינסוטה) ורק GM אחד (הינקי של פילי) צפה בו בשנה האחרונה. מה גם שהוא נפצע באמצע העונה ונעדר כחודשיים מה שהקשה עוד יותר על ה-EVALUEATION של הקבוצות. הוא יצטרך להרשים ב-private workouts אבל זה לא באמת משתווה למשחק אמיתי. הפעם האחרונה שהניקס ורוב הסקאוטרים בליגה ראו אותו משחק בצורה מסודרת הייתה בתיכונים לפני שנתיים ואז הוא דורג כפרוספקט מס׳ 1 במדינה. הסיבה שהוא דילג על הקולג׳ים ובחר לשחק בסין נבעה מבעיות כלכליות שהיו למשפחה.

    מוראד כבר כתב שהוא לא חושב שניקח אותו ולצערי אני מסכים איתו. נכון להיום הוא יותר אתלט מאשר רכז. יכולת הקליעה שלו מחרידה (34% מחוץ לקשת, פאקינג 57% מהעונשין) וזה הופך אותו לנטל כבד על התקפת המשולש שבה אחד היסודות העיקריים הוא רכז שמסוגל לקלוע ג׳אמפרים. ממה שקראתי עליו בתקופה האחרונה הקבוצה שתיקח אותו תצטרך להשקיע המון זמן ואימונים בשינוי המכניקה של הזריקה שלו ולהתפלל שזה אשכרה יעבוד ושהוא יהפוך לקלע נורמלי תוך שנה-שנתיים-שלוש. זה חתיכת פרוייקט שלא כל קבוצה רוצה לקחת בבחירה כל כך גבוהה.

    למרות כל זה אני אישית זונת VALUE והייתי לוקח אותו מהסיבה הפשוטה שמדובר בפוטנציאל הגדול ביותר שיהיה זמין בבחירה הרביעית. בבחירה כל כך גבוהה ועוד לפרנצ׳ייז מקולל כמו הניקס שכנראה לא יחזור לעמדה הזאת ב-200 שנים הקרובות אני רוצה גיים צ׳יינג׳ר. או את הדבר הכי קרוב להיות כזה. ומודיאיי עם הנתונים האתלטיים שלו הוא כזה. יש לו צעד ראשון אקספלוסיבי, חודר מצויין, הוא גדול, חזק, מהיר, מוביל כדור אדיר. אבל מה? נגר. אני מוכן לקחת את ההימור שזה ישתנה עם עבודה ואימון נכון. מעדיף את ההימור הזה שבמידה ויצלח יבטיח פה רכז טופ 5-10 לעשור הקרוב ויורש למלו מאשר לקחת איזה בינוני ״בטוח״ שלא יכול להתפתח לכלום חוץ משחקן רוטציה.

    אבל שוב, לדעתי פיל לא יילך עליו. בגלל זה כל כך היה חשוב לקבל בחירת טופ 3 שהייתה מבטיחה את אחד הגבוהים או את ראסל שהוא כעיקרון מודיאיי עם יכולת קליעה. עכשיו אנחנו תלויים באוויר ובגחמות של פיל והתקפת המשולש המזויינת. התרחיש הסביר ביותר ושהייתי שם עליו כסף נכון להרגע זה שהוא יעשה טרייד דאון וייקח את הגבוה הכי טוב שיהיה על הלוח (ווילי קאולי סטיין או פרנק קמינסקי...) שזאת בדיחה עצובה לדעתי.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    למה אתה חושב שפיל לא יילך עליו? דווקא הייתי בטוח שאם הוא אכן נחשב לפוטנציאל גדול רק נגר, זה דווקא משהו שעם עבודה קשה כן אפשר לשנות ונראה לי שפיל היה יכול להתאים לדבר כזה. אני אישית הייתי מעדיף פוינט שמבין כדורסל גם אם הקליעה מבחוץ לא משהו אבל אחד שאשכרה ינהל את ההתקפה שלנו כמו שצריך לשם שינוי ולא עוד איזה דפקט כמו פלטון, אבל אני מסכים איתך שיש לנו יותר מדי בעיות גם בעמדות אחרות, ככה שכנראה יעשו שם את החושבים איפה נצטרך את החיזוק הכי דחוף.
     
  3. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    ספריוול, לפי התיאור שלך מודיאיי הוא סוג של דרק רוז לפני הפציעות?
     
  4. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    דווקא לא זכור לי שרוז לפני הפציעות היה כזה נגר...
     
  5. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    קליעה מבחוץ?
     
  6. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    כן. לא PURE SHOOTER אבל זכרתי אותו כקלע סביר...
     
  7. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    הכול יחסי כמובן, אבל אני זוכר אותו כקלעי גרוע ל-3 ששיפר את האספקט הזה בעיקר בעונת ה-MVP. האחוזים שלו לשתיים הם גם דבר שצריך לקחת בעירבון מוגבל, כי אנחנו מדברים פה על גארד סופר אתלטי שאת עיקר הנקודות שלו היה עושה בתוך הצבע.

    שוב, לא מכיר את מודיאיי, ויכול להיות שהוא באמת קלעי בבסיס שלו גרוע משמעותית מרוז.
     
  8. חזק מנטלית Member

    הצטרף ב:
    ‏4/10/13
    הודעות:
    69
    לייקים שהתקבלו:
    12
    הרכז הכי טוב בדראפט הזה הוא Cameron Payne. שחקן שמאוד מזכיר את שרודר של אטלנטה.

    מעולה בפיק אנד רול, זריז, מסיים טוב בצבע, מבין את המשחק, קולע טוב..לדעתי שחקן שישי כבר בעונת הרוקי שלו.
     
  9. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    לא הייתי מרחיק לכת. לא רק שהקליעה שלו גרועה יותר (57% מהעונשין לגארד זה נתון שקשה לעכל וברור שמשהו במכניקה של הזריקה דפוק מהיסוד. זה נכון שרוז אף פעם לא היה שוטר איכותי אבל גם לא הדרדר לזוועות כאלה) אבל אני גם לא סגור על המנטליות שלו כשחקן התקפי ואלפא דוג שלוקח על עצמו להיות המוציא לפועל העיקרי בהתקפה (SCORING WISE). אני לא יכול לומר שום דבר בוודאות כי מעולם לא צפיתי בו במשחק שלם (פשוט כי אין FILM שלו, אפילו האתרים הגדולים נתקלים בבעיה הזו ובדרך כלל פונים לאיזה 2-3 סקאוטרים שאשכרה היו בסין וראו משהו מ-12 המשחקים שלו שם) אבל מכל מה שקראתי עליו זה המצב. פרוייקט מסתורי עם נתונים אתלטיים מרשימים שהופכים אותו לכל כך מפתה. אבל להתחיל להשוות אותו לרוז, וול ו-ווסטברוק כמו שאנשים עושים נראה לי מאוד מוקדם.

    עידן, אני (ומוראד) חושב(ים) שפיל לא ייקח אותו כי הוא לא מתאים למשולש. במשולש אתה צריך רכז עם קליעה טובה מבחוץ ופחות תלוי ביכולת פליימייקינג שלו לפרוץ את ההגנה ולכווץ אותה אליו. ה-focal point והדגש הוא הגבוה בפוסט שצריך להיות מוסר מצויין ופחות על הרכז. תחשוב רגע מי היו הרכזים בשיקאגו של שנות ה-90 והלייקרס של שנות ה-2000? רון הארפר ודרק פישר. לא בדיוק שיבוטים של אלן אייברסון וראסל ווסטברוק.

    עכשיו ברור ואני מסכים איתך שצריך לשים זין על השטות הזאת ולקחת אותו בכל זאת כי פעם אחרונה שהסתכלתי לא היה לנו בסגל מייקל ג׳ורדן או קובי בראיינט או שאקיל אוניל ובכלל כל הכיוון שאליו הליגה צועדת הוא ההפך הגמור מהמשולש העתיק, עם ריווח מאסיבי ו-Stretch 4's ומיליון שלשות במשחק ושחקנים שמתמחים באחד על אחד ומסוגלים לפרק הגנות באמצעות החדירה. אבל פיל בשלו. הוא טיפוס שמאוהב בקונספט של להראות לכל העולם שהוא חכם יותר*. אוהב ללכת נגד הזרם וה-General wisdom. ועם 11 טבעות מי בדיוק יכול להתווכח איתו. בסופו של יום IT IS WHAT IT IS. רצינו את פיל, קיבלנו את פיל. לטוב ולרע. עכשיו צריך לחיות עם זה.

    * הדוגמה הטרייה ביותר - רק לפני שבועיים הוא צייץ בטוויטר מעין ירידה על ההצלחה של הקבוצות שמתבססות על ג׳אמפרים מבחוץ. זה היה במצב 2-1 לממפיס על גולדן סטייט ו-2-1 לקליפרס על יוסטון. שתיהן בסופו של דבר ניצחו. הוא לא צייץ מאז ואחרי כל שלשה שנייה של קארי כל התקשורת מסתלבטת על זה.
     
    idans10 ו-אלעד אוהבים את זה.
  10. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    יוסטון לא מתים.
    האופי שלהם זה הדבר הכי יפה בפלייאוף עד עכשיו. וההגנה שלהם מצויינת
     
  11. עד שמצאתי כינוי... Member

    הצטרף ב:
    ‏5/12/08
    הודעות:
    274
    לייקים שהתקבלו:
    3
    ההגנה שלהם לא עקבית. היא קורסת יותר מדי פעמים, במיוחד לקראת הסוף. גולדן סטייט לעומת זאת--- להם יש הגנה מצויינת, ובגלל זה הם מנצחים (גם בגלל סטף קרי שעוזר להם קצת פה ושם :) ).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/5/15
  12. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    כל הגנה קורסת במומנטום חזק של גולדן סטייט.
    שקרי מחמם את היד לא יעזור מה תעשה לא תנצח אותם. איזה ידית מדהימה
     
  13. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    כל מה שהארדן עשה נזרק לפח במהלך האחרון... נראה כאילו יותר מדי התרגש מזה שיש לו אופציה לנצח את זה וכבר לא ידע מה לעשות במהלך הזה
     
  14. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    בגלל זה מאמן נורמלי היה לוקח פה טיימאאוט במקום ללכת על המערב הפרוע הזה שב-99% מהמקרים אתה לא תקבל שריקה על עבירה והסיכויים שהכדור ימצא את עצמו בידיים של איזה דווייט שלא יכול לעשות כלום לא שווים את זה.

    אנטי קליימקס מגעיל, המשחק הזה לא היה צריך להסתיים ככה. הארדן נתן היום הופעה אגדית לגמרי, הטובה ביותר שראיתי ממנו אי פעם.
     
    viValencia אוהב/ת את זה.
  15. עד שמצאתי כינוי... Member

    הצטרף ב:
    ‏5/12/08
    הודעות:
    274
    לייקים שהתקבלו:
    3
    הם היו צריכים לקחת פסק זמן. טעות של המאמן לפי דעתי.