צ׳לסי 2014/15

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י golding, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    ההבדל שאז פלקאו היה הכוכב וקוסטה היה זה שעבד בשבילו, למרות שזה יכול לעבוד גם היום.

    בכל מקרה, בהתחשב בזה שיש כבר את קוסטה כחלוץ מוביל ברור במידה והוא בריא, ואת רמי השברירי כגיבוי טוב שהוא כשיר, אני לא חושב שזו החלטה כ״כ רעה לנסות להביא את פלקאו. צ׳לסי קבוצה הרבה יותר טובה ומסודרת מיונייטד. מערכתית היא גם מתאימה הרבה יותר לפלקאו שמתאים הרבה יותר למאמן כמו מוריניו מאשר לואן חאל. זו דווקא יכולה להתברר כסיטואציה נכונה עבור שני הצדדים.
     
  2. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,658
    לייקים שהתקבלו:
    3,655
    הוא הבקיע 10 שערים ובישל 7 בליגה לפני שנתיים, כשהוא מתפקד ככינור שני לפלקאו. מבדיקה קצרה נראה שהוא שיחק לצד פלקאו ולא באמת באחד האגפים:
    Costa Average Positions | StatsBomb
     
  3. sterling Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/14
    הודעות:
    108
    לייקים שהתקבלו:
    78
    קוסטה שיחק מאחורי פלקאו, בתפקיד שהיום גריזמן משחק (מאחורי מנדזוקיץ'). המערך היה זהה
     
  4. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,658
    לייקים שהתקבלו:
    3,655
    שני העיתונאים המקורבים ביותר למוריניו, ביזלי וליפטון, טוענים שאין לנו שום עניין בגריזמן ושלפקאו עומד על הפרק. הם לא הכי אמינים שיש כמובן, אבל הם בהחלט "מקורבים" אז אפשר לסמוך על המילה שלהם.

    מעניין מה זה אומר על רכישת קשר התקפי נוסף במהלך הקיץ. יכול להיות שנישאר עם האופציות הקיימות?
     
  5. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    מה זה אומר.. על הפנים בעיני אם זה נכון. בלי רכש מאוד משמעותי לאגף או לאמצע אין לנו סיבה לצפות לקפיצת מדרגה נוספת.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,555
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    לא הייתי מגדיר את גריזמן כקשר התקפי, הוא משחק מתחת לחלוץ השפיץ ובחלק מהזמן מבלה בכנף, בעיקר המשחקים היותר קשים של אתלטיקו נגד יריבות דומיננטיות כמו ריאל או ברצלונה. אין מה להשוות בין שני השחקנים מבחינת הכושר והיכולת(אם כי אני בטוח שפלקאו בצ'לסי ייתן מספרים טובים יותר) וכך גם מבחינת עניין המחיר. אתלטיקו תדרוש על גריזמן 60 מליון יורו וכנראה שצ'לסי נרתעת מהסכומים הללו. אני מסכים שצ'לסי חייבת חיזוק, אם כי אולי אחרי חודשי התאקלמות לא פשוטים מבחינת קווארדאדו, אפשר לצפות ממנו ליותר בעונה הבאה? אגב, מלפפון לוהט בספרד הוא לוסיאנו וייטו מויאריאל, סעיף השחרור שלו הוא 20 מליון יורו. נכון שבליגה האנגלית משחקים קצת יותר פיזי ובצ'לסי הציפיות לא דומות, אך אולי צ'לסי צריכה לחשוב בכיוון הזה. אגב, אתלטיקו מאוד חמה על וייטו, העניין הוא שכנראה מדובר במחליף למנדג'וקיץ'.
     
  7. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    צ׳לסי צריכה לחשוב בכיוון של סופרסטארים מוכחים, לא על וייטו, היה לנו מספיק כאלה בשנים האחרונות. אחרי שורלה, סאלח וקאודרדו הגיע הזמן לשים כסף רציני על שחקן באמת טוב. אם זה לא גריזמן אז אני לא יודע מי עוד יש למען האמת, אלא אם רויס נהיה פנוי וכרגע נראה שזה לא המצב.
     
  8. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,658
    לייקים שהתקבלו:
    3,655
    רויס או אולי אפילו סטרלינג? אין לדעת.
     
  9. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    למה אתם כבר זורקים את קוואדראדו החוצה? הבחור נמצא באנגליה פחות מחצי שנה. הוא הוכיח לא פעם שיש לו מקום בהרכב של כל קבוצה להוציא את באיירן, ברצלונה ואולי גם ריאל. מודריץ' במדריד ודייגו קוסטה באתלטיקו, לדוגמה, התקשו להשתלב שם על ההתחלה, אבל עם הזמן הם הפכו להיות אולי השחקנים החשובים ביותר באותן קבוצות. הוא בפירוש כישרוני יותר משורלה וסלאח ובניגוד למאטה ודה ברויין, אי אפשר להגיד עליו שהוא לא יודע לתמוך בהגנה.

    גרייזמן די ורסטילי אבל הוא יודע שהוא הכי טוב בעמדת החלוץ השני או בעמדת הקיצוני השמאלי. הוא לא מטומטם ובניגוד לדייגו קוסטה, קורטואה ופליפה לואיז הוא לא ממש יהיה פייבוריט להשתחל בהרכב על חשבון קוסטה/הזאר. מה גם שאתלטיקו שילמה עליו 30M יורו בקיץ הקודם, אני לא רואה סיבה הגיונית שסעיף השחרור שלו יהיה נמוך מ-45M.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/5/15
  10. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    איפה ומתי קודארדו הראה שיש לו מקום בהרכב של כל קבוצה? ממש תמוה לומר דבר כזה. הוא בסה"כ שיחק בפיורנטינה והרושם שיצא לו משם הוא של דריבליסט טוב אבל גם של מה שנקרא headless chicken. בנתיים זה מה שאני גם רואה ממנו בצ'לסי, כשהוא הגיע קיוויתי למשהו אחר אבל אני לא רואה שחקן כזה משתלב בתור שחקן הרכב. מוריניו העדיף בכמה וכמה מקרים לתת לרמי את המשבצת הזאת על חשבונו, זה אמנם חודשים ראשונים שלו בקבוצה ולעומת זאת רמי הגיע בתחילת העונה, אבל בעיני זה לא מבשר על עתיד יותר מדי שונה בקבוצה, זאת אומרת הפיכתו לשחקן הרכב.

    לגבי גריזמן, מה הוא חושב או יודע זה בכלל לא בדיון, אין אינדיקציה לכך שהוא לא רוצה לעבור. המקורות שמדברים עליו אומרים שהוא מעוניין, אבל השאלה אם הם באמת יודעים משהו. בסוסיאדד הוא שיחק בשמאל, באתלטיקו כחלוץ שני, בתור שחקן שהוא שמאלי ברגל יכול להיות הגיוני מבחינת מוריניו (בטח בהתחשב באופציות הדלות בשוק, במיוחד לווינגרים עם רגל שמאל) לתת לגריזמן את המשבצת בימין. הוא סקורר מוכח בלה ליגה, הוא טכני, יש לו את הקילר אינסטינקט הדי נחוץ לקבוצה, ואפשר להניח שהעובדה שהוא מגיע ממאמן דורש כמו סימאונה עוזרת. אם יגיע הוא בעצם ישחק בתור חלוץ-צד, לא יהיה עליו את האחריות ליצור מצבים ולהחזיק בכדור באותה מידה כמו הזאר, וויליאן/אוסקר או ססק.

    סעיף השחרור שלו הוא 60 מיליון יורו, 43 מיליון ליש"ט. סביר להניח שסטרלינג ורויס יעלו סכומים דומים. למרות שאין שום דיווחים על רויס לאף קבוצה, לדעתי כי הוא נשאר בדורטמונד.
     
  11. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    הערת אגב: אני חושב שלא היה שחקן התקפה עם רגל שמאל בצ׳לסי מאז רובן.
     
  12. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    סאלח, מאטה.
     
  13. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אתה צודק כמובן, אבל אני מתכוון לממש שחקן התקפה טוב שמאיים על השער.

    מצד שני, זה לא שמסתובבים במילא כ״כ הרבה שחקנים כאלה בשוק.
     
  14. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    8,197
    לייקים שהתקבלו:
    7,528
    מין:
    זכר
    מאלודה.:rolleyes:
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  15. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,658
    לייקים שהתקבלו:
    3,655
    היו לנו שניים באותו זמן עם רובן ודאף. אני זוכר שכשמוריניו הגיע הדעה הרווחת הייתה שאחד מהם לא יראה דקות, ככל הנראה דאף, כי שניהם שחקני אגף שמאליים. אני מניח שפעם אנחנו, האוהדים, היינו יותר מקובעים, כי היום זה לא ממש מעניין אם שני שחקני ה"אגפים" שלך הם שמאליים או ימניים ברגל.

    באופן אישי, אני הייתי נשאר עם הזאר ווויליאן בהתקפה עם ססק כמספר 10, כשמאחוריו מאטיץ' ועוד קשר מרכזי שאנחנו חייבים להחתים. כמובן שבמשחקים מסוימים פברגאס יכול לשחק לצד מאטיץ' וזה ייתן לאוסקר את משבצת ה-10. קואדראדו כגיבוי לוויליאן והזאר, אבל מישהו באמת חושב שזה מספיק?

    מצד שני, אם פלקאו אכן מגיע, אולי מוריניו יראה לנכון להשתמש בשני חלוצים מדי פעם. מי יודע...
     
מצב נושא:
הנושא נעול.