צ׳לסי 2014/15

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י golding, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אני מתכוון לשחקן התקפה שהוא לא שחור.

    http://i.imgur.com/sL1se0g.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/5/15
    Sturridge אוהב/ת את זה.
  2. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    המון שחקנים עברו בעמדה הזאת בשנים האחרונות וזה כל פעם נגמר בזה שהם לא מספיק טובים. את שורלה מכרנו ברווח, סביר להניח שנמכור את סאלח ברווח קטן גם כן, אבל אם נמכור את קואדרדו זה יהיה בהפסד גדול, זה ממש מחדל שקנינו אותו ב27 מיליון פאונד והוא אפילו לא הצליח להרשים את מוריניו באימונים כדי לקבל דקות.

    מבחינתי צריך להגיע קשר מרכזי, אם לא סופרסטאר כמו פוגבה אז לכל הפחות מישהו מבין קונדוגביה, אימבולה, שניידרלין, כשהמטרה העיקרית היא שנפסיק לשחק עם רמירז במשחקים בהם מוריניו בוחר לשחק יותר בטוח. לא חושב שצריך להישאר עם וויליאן באגף ימין, הוא לא נותן משם מספיק התקפית והוא לא קונטרה אמיתית להזאר, הוא בעיני הרבה יותר איכותי ומשמעותי כשהוא משחק ב10, הוא יכול להיות שחקן ברמה מאוד גבוהה משם ואני חושב שראינו את זה בחודשים האחרונים.

    ככה אני מקווה שזה יראה בסוף הקיץ-

    1
    -----ססק-מאטיץ'--
    הזאר-וויליאן/אוסקר-X
    2
    ---מאטיץ'-X---
    הזאר-ססק-X

    מעבר לזה אני אשמח אם יגיע בלם שיתן תפוקה מידית, כלומר לא מאוד צעיר (למרות שזה גם יהיה בסדר אני מניח). אבל זה יותר מסובך כי יכול להיות שלואיס יעזוב, ואז נצטרך להביא גם מגן שמאלי, ולא נראה לי שנביא גם בלם וגם מגן.
     
  3. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,658
    לייקים שהתקבלו:
    3,655
    לא מאמין שנראה שחקן אגף מהשורה הראשונה מגיע לכאן. כמה יש שהם באמת פנויים? די מריה, שמוריניו לא כל כך הסתדר איתו במדריד אם אני לא טועה, ורויס? אם הפתרון הוא לצרף שחקן שהוא לא טופ קלאס אז אני מעדיף להישאר עם וויליאן (ומי יודע, אולי קוואדראדו יצליח להשתלב).

    לגבי הקישור המרכזי אנחנו מסכימים, אנחנו חייבים מישהו ודחוף. מעניין מי זה יהיה כי בינתיים המועדון לא מוציא שום דבר לעיתונות.

    אגב, ההגעה של פלקאו יכולה להסיט את קוסטה לאחד הצדדים במידת הצורך, במערך השני שלך. לא מת על זה אבל לא אתפלא אם זה משהו שמוריניו לוקח בחשבון.
     
  4. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    לא הבנתי, הרגע דיברנו על גריזמן לא? 'שורה ראשונה' או לא זה נתון לויכוח, אני לא חושב שהוא פחות טוב מרויס או די מריה, לפחות לא משמעותית. אני גם אעדיף ללכת על סטרלינג מאשר להישאר עם מה שיש, יש לי ספקות לגביו והוא לא לגמרי בשל כרגע, אבל גם גריזמן ודי מריה הם לא מושלמים והוא עוד צעיר מאוד ויכול להשתפר.

    קוסטה באגף? זה יהיה נורא, לאיזה כיוון מהלך כזה יוביל אותנו? אחורה או מאוד מאוד אחורה? קשה לי להאמין שזה התכנון. המטרה היא להתקדם לא להוסיף עוד ועוד סימני שאלה ואילתורים. לדרוך במקום זה סיוט לקבוצה במצב של צ'לסי, יש לנו את כל הסיבות לשאוף ליותר, אם נצא עם פחות ממה שכתבתי צריך להיות מאוכזבים בטירוף לדעתי.
     
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,085
    לייקים שהתקבלו:
    26,236
    מין:
    זכר
    סטרלינג יבוא עם המס של השחקן בריטי וגריזמן לא
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,555
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    עם כמה שאני מחבב את גריזמן הייתי מחכה עם ההשוואות האלה ולא כי הוא לא יגיע לשם אלא כי משום שזו עונה ראשונה שלו בטופ והוא צריך המשכיות. הוא גם יותר התקפי מדי-מאריה ואפילו טיפה מרויס, שהם שחקנים שכבר כמה שנים מדברים במספרים. אגב, גריזמן לא שיחק מעולם בכנף ימין, זה לא הסגנון שלו החיתוך והבעיטה לשער. מוריניו צרח על די-מאריה אחרי משחק חוץ אחד עלוב באוססונה כשכריסטיאנו המושעה לא שיחק והוא התפרץ עליו ואמר לו 'בשביל זה שידרגנו לך את החוזה בקיץ? לך-לעזאזל', אבל לא היה משהו מעבר, לא הייתי מגדיר את היחסים ביניהם כלא-טובים. אבל הארגנטינאי כלל לא אופצייה, על שחקן כזה לא מוותרים אחרי עונה אחת והוא עלה הון תועפות. רויס יכול להיות חיזוק אדיר ומפתיע ששקט בגיזרה שלו, הוא והאזרד שחקנים עם פחות אגו מכריסטיאנו או בייל ואחד יוכל להוריד נטל מהשני, לא יצטרכו 'שני כדורים על המגרש'. מזכיר לכם שאת אותם הדברים אמרו על רובן וריברי והם אלה שהובילו את באיירן לטרבל. דייגו קוסטה באגף? לא נשמע טוב בכלל. סטרלינג - ליברפול תעשה הכל למכור אותו לליגה אחרת. אני חושב שהעונה השתן עלה לו לראש, כשסוארז עזב, סטארידג' פצוע וג'רארד הלך ודעך והיה פחות דומיננטי, הייתה חוסר מחויבות אפילו בשלב מסוים וזה דבר שלא מתקבל על הדעת גם אם הקבוצה כושלת והוא מוקף בשחקנים לא טובים. מוריניו יוכל לתת לו 'את הכאפה' הדרושה ולשפר אלמנטים במשחק שלו. הוא מהיר כמו שד וגם טכני אבל הוא צריך עוד ליטוש.
     
  7. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,658
    לייקים שהתקבלו:
    3,655
    לא מצרפים כל שחקן בגלל שההרכב לא מושלם. אם מוריניו חושב שיש חולשה בצד ימין הוא כנראה יבדוק את כל האופציות האפשריות. לא נגיע למצב בו אנחנו לא רוכשים שחקן בגלל שלא חיפשנו, אלא בגלל שלא מצאנו את הפרסונל המתאים. אין עם זה בעיה, במיוחד לאור המצב הלא מזהיר במיוחד בשוק.

    לגבי גריזמן, אני אוהב אותו אבל אתה נותן לו הרבה יותר מדי קרדיט. להשוות אותו לרויס ולדי מריה כבר עכשיו זה לא כל כך רציני, מה גם שאני מסכים עם דור לגבי האוריינטציה ההתקפית מדי שלו אם הוא רוצה לשחק תחת מוריניו. ובכל זאת, לא הייתי מתנגד להביא אותו לכאן מהסיבה הפשוטה שהוא ורסטילי מאוד ובעל תקרה גבוהה.

    אני מאוד מקווה שלא נראה את קוסטה ואת פלקאו יחד בחוד למעט מקרים בהם אנחנו צריכים שערים בשלבים האחרונים של המשחק. ועדיין, אני כן רואה איך זה משהו שמוריניו חושב עליו.

    בכל אופן, הכי חשוב, לפחות לדעתי, זה שיגיע קשר מרכזי רציני. אחרי זה לא אתנגד לפזול לאזורים אחרים בסגל.
     
  8. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    נעשה סדר. התכוונתי שאני לא חושב שההבדלים בין גריזמן לבין די מריה ורויס גדולים עד כדי לרצות שהם יגיעו ולא לרצות את גריזמן. כמו שאמרתי זה נתון לויכוח, רויס ודי מריה מעולים אבל אני לא חושב שהם מושלמים וחפים מסימני שאלה וכך גם גריזמן. ובעיקר אולי, אני לא בטוח שהפרופיל שלו פחות ״נכון״ בשביל צ׳לסי מאשר הם, והם שחקנים באמת שונים. אני לא ממש מאמין בדיבורים של ״לתת קרדיט כל כך מהר״, בטח לגבי שחקן שנתן שנתיים מעולות בליגה הספרדית, אחת מהן באתלטיקו. כשיש כישרון וגם יש תוצאות בשטח מבחינתי זה מספיק. מוריניו העדיף את קוסטה על חלוצים אחרים אחרי דברים דומים שהוא עשה בקריירה. לגבי התפקוד ההתקפי שלו, שחקנים הם לא רובוטים הם לא חייבים לשחק באותה צורה כל הזמן. זה גם ברור שגריזמן יודע לעבוד הגנתית אז אני לא ממש מבין מה הספק בעצם.

    שוב הנקודה היא שכשאנחנו צריכים בבירור שחקן לצד ימין, גריזמן בעיני צריך לבוא בחשבון, וכמו השמות האחרים צריך לעשות הכל כדי שאחד מהם יגיע. אני לא ביקשתי לצרף כל שחקן, נתתי שמות ספציפיים. לגבי פרסונל מתאים, ברור שמוריניו צריך לחשוב שהשחקן ממלא עבורו את מה שהוא רוצה בעמדה הזאת, העניין הוא שאין שום אינדיקציה שבקיץ הבא יהיה אופציות טובות יותר, הרי אנחנו מדברים פה על רצון להתחזק בשחקנים ברמה הכי גבוהה, לא שחקני דרג ב', שחקנים שאמורים להיות שחקני הרכב של (בתקווה) אחת מ4 הקבוצות הטובות בעולם. אף פעם לא יהיו פרוסים לפנינו הרבה אופציות לשחקנים כאלה, לא נוצרים משום מקום 10 שחקנים חדשים ששלושה מהם יתאימו לפרסונל שלך, זה או שאתה קונה או שאתה ממשיך לחכות ובנתיים צופה בקבוצות שעוקפות אותך או שנשארות לפניך. אז אני לא יודע כמה במצבנו (קבוצה ששואפת להתחרות על הכל ועכשיו) אתה יכול לוותר על שחקנים כאלה בגלל בררנות יתר, ובעצם לוותר על להשתפר כקבוצה, להגיד ׳בוא נחכה עוד שנה עם זה ואז נראה׳ כמו שעשינו בקיץ הראשון כשלא רכשנו חלוץ וקשר (ססק וקוסטה בסופו של דבר). על דברים כאלה אתה מבזבז עונות. את העונה שעברה היה אפשר לקחת כעונה לא מחייבת, לא חושב שזה צריך לקרות שוב כשאנחנו בעצם כבר עלינו על הגל, זכינו באליפות, זה הזמן לתת עוד צעד ולא להישאר במקום.

    אני לא יודע מה מוריניו חושב על השחקנים האלו אבל בעיני גריזמן, רויס (במידה והוא פנוי), סטרלינג, די מריה, גם את נביל פקיר הייתי לוקח בחשבון, כל אחד מהם ישפר אותנו, ואני מרשה לעצמי להמר שקיץ 2016 לא יהיה פורה יותר.

    יכול להיות שהמחלוקת בינינו אחרת, שאתה לא חושב שזה באמת הכרחי לקנות שחקן כזה. אני אישית לא חושב שאחד מהקשרים המרכזיים שיכולים לבוא הקיץ (הזכרתי חלק מהם) ישפר אותנו לרמה בה אנחנו רוצים להיות בסוף ההתפתחות שלנו כקבוצה. אני לא חושב שזה יהיה מספיק בלי השיפור הזה לאגף ימין. מילא אם היינו מביאים את קוקה או פוגבה לאמצע אז הייתי חי עם וויליאן/אוסקר בצד ימין, אבל זה לא נראה אפשרי.
     
  9. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,658
    לייקים שהתקבלו:
    3,655
    לא, מוריניו רצה את קוסטה בגלל מה שהוא מייצג. לוחם שלא זכה להייפ שיש סביב גריזמן כבר מגיל 17, שחקן מוכשר עם פרסונה מעט בעייתית שנאלץ לשחק בקבוצות נחותות מאוד עד שקיבל את ההזדמנות להראות מה הוא שווה בליגה הטובה בעולם. גריזמן הוא ללא ספק שחקן שנותן את כולו על המגרש, אלא שסימאונה הוריד אותו ואפילו לא פתח איתו במשחקים החשובים של אתלטיקו, ויש סיבה לכך. באותה מידה אפשר לומר שגם שרלה היה רץ בלי סוף והעבודה ההגנתית שלו לא באמת הייתה טובה. בקיצור, אם למוריניו יש ספקות לגביו אז מוטב שנוותר עליו.

    מילא רויס, אבל אין לי מושג למה פריק או סטרלינג ישפרו לנו את ההרכב. את הסגל כן, אבל אני לוקח את וויליאן בצד ימין על פני שניהם, ובמידה ויגיע קשר מרכזי שיכול לשחרר את ססק ל10 ההרכב שלנו כבר ישתפר. אידאלית הייתי רוצה שנראה מה קורה עם בייל ואם הוא עובר עד עונה צולעת אז ללכת עליו בכל הכח (כך גם לגבי רויס, הוא שחקן ששווה המתנה). לא בטוח שיתר השמות שזרקת יגרמו למוריניו ולהנהלה לפתוח את הארנק ואני אבין למה הם יימנעו מכך.

    אנחנו כנראה לא נסכים ועיקר הדיון הוא ספקולטיבי אז אולי נמתין למידע קונקרטי :)
     
  10. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    אני חושב שיש לנו שלושה שחקנים בלבד שמנצחים משחקים, ססק, הזאר וקוסטה, זה מעט מאוד. לכן אני לא מסכים שאפשר להמתין כרגע, בטח אם אנחנו לא בטוחים שיהיו אופציות טובות יותר עוד שנה ואנחנו לא בטוחים שהם יעברו אלינו ולא לקבוצה אחרת. בייל (שבעיני הוא אוברייטד עצום) הוא ללא ספק שחקן שישפר אותנו אבל הוא יעלה הון, 80 מ' יורו אנחנו הרי לא נשלם כנראה ולא נשתתף בבידינג וור, יונייטד תשלם יותר וגם תתן לו יותר כסף. אז אני לא בטוח שזה חכם לחכות לו ספציפית. גם רויס לא שווה המתנה של עונה שלמה לדעתי, ובמקרה שלו יהיו אפילו עוד יותר קבוצות שיתחרו עליו אם הוא יגיד שהוא עוזב. אז מה עשינו פה אם נחכה לשחקנים שנה שלמה ובסוף הם ילכו למקום אחר?

    פקיר בעיני כישרון ענק. לדעתי מוכשר יותר מוויליאן ובטח בעמדה הזאת, בלא מעט, הוא מאוד צעיר אבל לדעתי כבר בעונה הראשונה יכול להיות אפקטיבי יותר התקפית מכל right winger שניסינו בשנים האחרונות. סטרלינג זה השחקן שאני פחות מעריך, אבל התקפית אין לי ספק שהוא ייתן לנו דחיפה. מוכן לוותר עליו מהרשימה הזו כי אני לא סגור לגביו והוא גם יעלה המון, אבל כמובן זה תלוי במה מוריניו רוצה וחושב (ליפטון טוען שהוא כן אחת המטרות).

    לגבי שיפור ההרכב, כשאתה שם קשר מרכזי (מאלו שאפשריים הקיץ) ליד מאטיץ' ומעלה את ססק ל10, אתה אמנם מקבל את ססק יותר קרוב לשער אבל אז אין לך מנהל משחק ברמה שלו מאחורה, אז בעצם השגת יותר יצירתיות למעלה אבל נשארת עם שתי בעיות אחרות - אין מנהל משחק ברמה באמת גבוהה שיעביר את הכדור מהר למעלה, ועדיין אין ווינגר בצד ימין שיהיה מסוכן וש'ינצח משחקים'. זה שיפור על המצב הנוכחי שאנחנו משחקים עם מאטיץ'-רמירז-ססק-וויליאן-הזאר, אבל זה עדיין לא מספיק ורחוק מלהיות אידיאלי. בכל מצב שאנחנו קונים ווינגר לצד ימין להרכב, וויליאן לא הולך לעזאזל אלא משחק המון בתור ה10, כי ברוב המשחקים שלנו בעונה אנחנו אוחזים בכדור רוב המשחק, זאת אומרת אין צורך במאטיץ' ובעוד קשר שישב לצידו מאחורה, ססק מנווט את המשחק ומצטרף לארבעת השחקנים הקדמיים.

    לגבי גריזמן, לא מכיר את הסיבה שסימאונה הוריד אותו לספסל, לפי הדיווחים הוא רוצה שהוא יישאר, אבל בכל מקרה אם מוריניו לא מחזיק ממנו אז בסדר, אבל אני מצפה שמתוך הרשימה האפשרית נבחר שחקן אחד ונלך עליו. בסופו של דבר אנחנו מדברים פה על קבוצה ששילמה 27 מ' פאונד על קואדרדו בינואר, שבכל חלון העברות ניסתה להשתפר בעמדה הזאת, אני לחלוטין לא רואה סיבה שנפסיק בניסיון הזה דוקא עכשיו. ושוב לדעתי יש אופציות טובות ולא בטוח שבעוד שנה יהיו טובות יותר.
     
  11. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    אה? מארקה טוענים שקוסטה רוצה לחזור לאתלטיקו.

    מניח שהנושא יובהר כבר מחר. אבל איזה סלט אם זה נכון...
     
  12. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,658
    לייקים שהתקבלו:
    3,655
    המארקה? אני מניח שזה אומר שהוא יחתום על חוזה חדש.
     
    JohnTerry26 אוהב/ת את זה.
  13. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    8,197
    לייקים שהתקבלו:
    7,528
    מין:
    זכר
    סלט או לא,
    אבל אני כבר מפנטז איך החזרת קוסטה ולואיז לאתלטיקו מקרבת אותנו אל גריזמן וקוקה. הלוואי.

    חייב לציין שאני לא ממש מרוצה מהשמות שעולים עד עכשיו בהקשר שלנו,
    אבל המטרו מדווח שאנחנו ב- pole position להחתמת גריזמן. ניאחז בזה בינתיים.
     
  14. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,658
    לייקים שהתקבלו:
    3,655
    המטרו לא יודע כלום ואני סומך על מה שביזלי וליפטון אמרו בהקשר של גריזמן.

    איך אפשר לפנטז על מעבר של קוסטה לאנשהו, גם אם זה מביא לנו את גריזמן? הבן אדם שדרג לנו את החוד הכי חלש ואימפוטנטי שאני זוכר מאז ימי מארק שטיין ברגע אחד והפך אותנו למכונה התקפית משומנת כל זמן שהוא כשיר.
     
  15. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    זה בטח לא יביא לנו את קוקה וגריזמן, שחקנים שביחד מוערכים ב120 מ׳ יורו, את גריזמן אולי כן וממש לא שווה לאבד את קוסטה בשביל זה. בכל אופן בנתיים לא ראיתי שום התייחסות רצינית לסיפור, גם לא מעיתונים אחרים.

    אם כבר עדיף להיאחז בקיקה מרין שיצא עם הסיפור בספרד לגבי גריזמן ולא במטרו שהם כלום, אבל כאמור זה הופרך אתמול.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.