צ׳לסי 2014/15

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י golding, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    8,197
    לייקים שהתקבלו:
    7,528
    מין:
    זכר
    בעסקים כמו בעסקים, אם לשני הצדדים יש משהו שהשני רוצה אז יש על מה לדבר. כשמעורבים שחקנים במשוואה קבוצות נוטות לגלות גמישות.
    במצב הנוכחי כנראה שלא נוכל להוציא את גריזמן/קוקה מהידיים של אתלטיקו בלי להשוות את סעיף היציאה, אבל אם יש אמת בדיווחים והיא אכן רוצה את קוסטה/לואיז- פתאום זה יכול להיות טיפה פחות מסובך.

    אבל זה סתם היפותטי ולא רלוונטי, אין באמת מה להעמיק את הדיון על כך.
    בואו נקווה שחודש יוני יקבל אותנו עם שמות קצת יותר מחמיאים (ולא פלקאו או בנטקה, לעזאזל).
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,555
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    למקרה ששאלתם, המארקה מקור סביר בספרד, ה-AS לעומת זאת מוגדר 'כזבלון'. התייחסתי לנושא באריכות בת'רד של אתלטיקו בפורום. מדובר שם על כך שהכל טוב מבחינת דייגו קוסטה - חוץ מהדברים שעליהם אין שליטה - מזג האוויר, התרבות, השפה. לכן הוא 'משוגע' על לחזור לאתלטיקו. ונחזור לכדורגל: גריזמן שחקן נפלא אבל הוא לא חלוץ חוד. והוא גם לא שחקן שמשחק עם רגל הפוכה, חותך לאמצע ובועט לחיבור, הוא לא אריאן רובן. דיברתם על פיליפה לואיס - לדעתי זה פספוס של צ'לסי, שחקן שהיה נותן עוד גוון התקפי. אזפיליקווטה פחות הרפתקן ממנו ויציב הגנתית. אבל פיליפה לואיס יכול לשדרג את צ'לסי. זה שהוא טוב התקפית אגב לא הופך אותו לאיזה חור הגנתי, הוא לא אסייר דל-הורנו(זוכרים?). קוקה שחקן נהדר אבל צ'לסי יכולה להסתדר בלעדיו.
     
  3. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    המארקה זה לא עיתון שכל הזמן מתכתש עם מוריניו, ברצלונה ואתלטיקו? אתמול בלילה קצת דאגתי אבל אחרי יום שלם בלי דיווחים נוספים, והסיבות המצחיקת שמארקה הביא (אוכל?), זה נראה לי כמו בולשיט.

    לגבי פליפה לואיס, הוא באמת פספוס. האידיאל הוא אזפיליקווטה חוזר לימין ולואיס בשמאל, אבל חוץ מזה שמוריניו תופס מאוד מאיבנוביץ' (ולא ברור למה זה לא עובר לו), אני חושב שמוריניו אוהב את אזפי בצד של הזאר מכיוון שלהזאר יש יחסית יותר חופש פעולה, ואזפי תמיד נשאר מאחור ועושה עבודה הגנתית באמת מעולה. לעומת זאת באגף השני יש לך אדיוט כמו איבנוביץ' ואת וויליאן שרץ כל המשחק בניסיון לחפות עליו.
     
  4. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,658
    לייקים שהתקבלו:
    3,655
    המארקה הוא זבל בדיוק כמו שהגרדיאן והטלגראף יכולים להיות זבלונים. סיפור חסר כל אחיזה במציאות.
     
  5. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,232
    לייקים שהתקבלו:
    4,495

    אני לא מבין את הדעה שלך על איבנוביץ', הוא לא היה מצוין העונה?
     
  6. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    בשנתיים האחרונות יש באזז סביב איבנוביץ' שהוא מגן-על, אבל בפועל לצד הופעות מעולות - בעיקר במשחקים עם פרופיל יותר גבוה ולכן מי שלא רואה אותו קבוע חושב שהוא מושלם, כנראה גם בגלל שבמשחקים כאלה הוא פחות עולה לתמוך התקפית - במשחקים מול יריבות חלשות יותר כשהוא נמצא הרבה בחצי של היריבה הוא משאיר חלל אדיר מאחוריו בלי מחשבה, נוטה לקבל בית ספר מווינגרים בינוניים, עושה המון דברים מפגרים שמצביעים בעיני על אובר ביטחון עצמי, עצלנות, וטמטום כללי.

    אני מבין למה מוריניו מאוד אוהב אותו, קשה שלא כי הוא לחלוטין צ'לסי, הוא ווינר ובמעמדים גדולים הוא נכס- הוא אפילו מרבה לכבוש... אבל אחרי העונה הזו צריכה להיות תחרות בעמדה שלו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/6/15
  7. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,658
    לייקים שהתקבלו:
    3,655
    איזה שחקן בינוני עשה לו בית ספר?

    האבסורד הוא שאוהדי צ׳לסי, ולא רק אתה, קוטלים אותו משום שבמשחקים בהם אנחנו שולטים בכדור הוא מפקיר את ההגנה. בסופו של דבר הוא עובד תחת הוראות, ואני דווקא אוהב את האיזון שיש לנו בצד ימין איתו ועם וויליאן.

    לא הייתי אומר שהוא עצלן בכלל, מוריניו היה מעיף אותו בלי לחשוב פעמיים אילו היה. מה שכן, קבלת ההחלטות שלו לא תמיד טובה בשליש האחרון של המגרש (אבל אי אפשר להתעלם מהתרומה ההתקפית שלו) וכשהוא תופס משחק רע, כמו מגד טוטנהאם בינואר, אז הוא קטסטרופה.

    מבחינתי הוא באנקר במשבצת המגן הימני, רק שצריך לבצע בעמדות ההגנה קצת יותר רוטציה כי לקראת סוף העונה הוא היה נראה עייף.
     
  8. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    אני חושב שבערך בכל משחק חוץ שלנו מול קבוצות בינונית ומטה האגף שלו הוא סכנה, משחקים כאלו שאנחנו בקונטרול אבל לא לגמרי-לגמרי, אחוז ענק מההתקפות המסוכנות במשחקים כאלו מגיעות על חשבונו. ברור לי שההוראות של מוריניו הן שהוא יהיה המגן התוקף ואזפי נשאר יותר מאחור רוב הזמן (עקרון שנשמר בכל קבוצה של מוריניו), אז טבעי שבאגף שלו נהיה יותר פגיעים, עדיין אני לא חושב שהוא עושה עבודה טובה בכדי לאזן את המשחק שלו. אני חושב שהוא שחקן הגנה לא חכם, עושה פאולים מיותרים וניגש לנסיונות חטיפה בצורה נמהרת על גבול המפגרת לעיתים. הוא, כמו קהיל, נראה טוב מאוד כשאנחנו משחקים באופן השמרני הידוע, משחק הגנה עומד לגמרי, במשחקים כאלו הוא יוצר רושם של וורלד ביטר. שזה מצויין בשבילנו, כי ברור שזה חלק גדול מהכדורגל של מוריניו.

    לא צריך לזרוק אותו לספסל, ויחסית לשוק הוא עדיין נחשב מגן טוב, אבל אני כן חושב שהמקום שלו לא צריך להיות בטוח כמו עכשיו. בהרבה משחקים אני מעדיף את אזפי בימין ולואיס בשמאל גם כדי שלהזאר יהיה מגן תוקף ברמה גבוהה לשחק לצידו. כמובן שאז אנחנו עוד אפילו יותר דלילים התקפית בצד ימין, כי גם וויליאן הוא לא באמת right winger ואזפי הוא לא איבנוביץ' מבחינה התקפית. לכן לדעתי צריכים להיות שינויים בנושא.
     
  9. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,658
    לייקים שהתקבלו:
    3,655
    גם אני מעדיף את אזפי/איבנוביץ׳ ולואיז כמגנים במקרים מסוימים, לצערי מוריניו קצת שמרן בהיבט הזה, בטח כשמדובר בלשמור על היציבות של ההגנה שלו. לדעתי איבנוביץ׳ לא מפגר בכלל, אבל כמו כל שחקן ברור שיש לו מגרעות, זה יהיה טיפשי מצידי להתעלם מזה.

    ועדיין, לא הייתי בוחר אף מגן ימני על פניו, לפחות עד שהוא יתדרדר קצת מבחינה פיזית (הוא בן 31, זה כנראה יקרה בשנתיים-שלוש הקרובות).
     
  10. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,658
    לייקים שהתקבלו:
    3,655
    אגב, מעניין למה אנחנו מקושרים לאלדרויילד? שחקן טוב מאוד לכל הדעות אבל הוא לא בדיוק מחזק עמדות שבהן אין לנו עומק.
     
  11. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    אלא אם מוריניו רואה בו פוטנציאל גדול, זאת אומרת להיות בלם פותח שנים (הוא בן 26), אני גם לא מבין. בתור שחקן סגל אין בו צורך.
    אנחנו לא ממש יודעים מה מוריניו מתכנן במרכז ההגנה, הוא מרוצה מקהיל כבלם פותח? הוא חושב שזומה מוכן להיכנס להרכב? הוא חושב שטרי יכול שוב לשחק עונה שלמה?
     
  12. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,658
    לייקים שהתקבלו:
    3,655
    לדעתי התשובה היא ׳לא׳ לשלוש השאלות. אבל במידה ומישהו כמו הבלגי יגיע קייהיל או זומה הולכים למצוא את עצמם ישובים על הספסל לא מעט.

    לדעתי קייהיל מיועד להיות בלם רוטציה/גיבוי שנה הבאה. חשבתי שזומה יקח את מקומו אבל אולי זה לא יקרה.
     
  13. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    אם אלדרוויירלד באמת כזה טוב, ומוריניו חושב שזומה לא מוכן, אז אין לי בעיה עם זה.
    אגב בטלגרף וגרדיאן (שצריך לקחת את שניהם בערבון מוגבל בהקשר שלנו) מדברים גם על מירנדה כאופציה.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,555
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    - אתה לא יכול לקרוא למארקה 'זבלון' כי בתור מקור ספרדי, בטח בידיעות שקשורות לריאל מדריד ואתלטיקו - הוא פוגע בול לא פעם, ובוא נגיד שאתה גם פחות 'מבין' בכלי התקשורת הספרדיים וזה בסדר גמור ואני לא מגיע ממקום של התנשאות.

    לעניינינו - אני דווקא חושב שלאיבאנוביץ' יש יותר מניות באליפות הזו מאשר קורטואה, אזפיליקווטה, אוסקר ועוד כמה שחקנים. הוא לא הרבה ברשימה אחרי האזר, דייגו קוסטה, ססק וטרי. פעם פתחתי דיון בפורום על 'האפור הפך לזהב' - משמע שחקנים שהם אנדרייטד ברורים בקבוצות שלהם בין אם בגלל העמדה בה הם משחקים ובין אם כי אין להם את הקסם שיש לאחרים, אבל אי-אפשר בלעדיהם - אז איבאנוביץ' לדעתי הוא כזה. לא ראיתי את כל הדקות שלו העונה אבל ראיתי מספיק משחקים מלאים נגד קבוצות טובות יותר וטובות פחות. ואם הוא קצת 'משתולל' נגד יריבות פחות טובות ותוקף יותר זה בסדר גמור. הוא גם יכול לשחק לא רע כבלם. אם מוריניו אמר עליו 'איבאנוביץ' עשוי להפוך לאחת הרכישות הגדולות בהיסטוריה של צ'לסי' - אני לא חולק עליו. אם צ'לסי הולכת לשים 200 מליון יורו על בזבוזים אז כן, אפשר להביא מישהו אחר, אבל לפי מה שידוע לי - לא, אנחנו לא במנג'ר.
    מבין את קו המחשבה לגבי אגף שמורכב מהאזר ופיליפה לואיס - קצת מופקר הגנתית, ומוריניו לדוגמא לרוב שיחק עם קונטראו כמגן במשחקים המשמעותיים של ריאל מדריד הרי באותו הצד משחק כריסטיאנו רונאלדו. מצד שני, פיליפה לואיס יכול לשחק יותר מבוקר והוא הוכיח את זה באתלטיקו, ושוב - נגד יריבות פחות טובות זה לא אסון גדול. מגן התקפי טוב הוא כלי לפרוץ בונקר. גם להאזר יהיה יותר קל התקפית.
     
  15. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,658
    לייקים שהתקבלו:
    3,655
    קראתי מספיק "ידיעות" מהמארקה שהתבררו ככלום ושום דבר. גם הגארדיאן והטלגראף נחשבים לעיתונים רציניים ונתפסים כמקורות רציניים יותר מהסאן או מהסטאר, זה לא אומר שהם לא זבלונים בכל הנוגע להעברות. אין שום קשר לידע שלי בכלי התקשורת הספרדיים, מספיק לי לדעת שכמעט כל דבר שהם מדווחים בקשר לצ'לסי מתברר כלא נכון כדי להבין עם מה יש לי עסק.

    כל זה לא אומר שהמארקה לא "פוגע" לפעמים, ברור שהוא כן. אגב, לידיעתך: European Newspapers Football Rumour Statistics
     
מצב נושא:
הנושא נעול.