NBA 2015: גולדן סטייט האלופה!

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י VAR, ‏21/10/14.

  1. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,321
    לייקים שהתקבלו:
    6,795
    @Sprewell
    את הציטוט של גאסול ראיתי היום לראשונה (לא שמעתי כלום מנואה), בכל מקרה אני לא חושב שלומר מילת תודה על מישהו שאימן אותך זה לפתוח חזית מול הפרונט אופיס. בוא נגיד שאם גאסול יכול לומר משהו כזה אז גם באטלר ורוז יכולים.

    אבל זה שטויות. מה שחשוב זה שאתה ממשיך להתעקש שמי ששינה culture/הביא אליפויות/בעל מאזן מנצח חייב להיות untouchable. למה? לא יכול לקרות מצב שמאמן פשוט מיצה את עצמו? לא יכול לקרות מצב שאין לו יותר מה לתרום לקבוצה? למה זה חייב להיות חתונה קתולית? הוא שינה culture. הוא הפך קבוצה מפסידה למנצחת והוא הרביץ בהם תורה הגנתית שלא מביישת את הפיסטונס של סוף האייטיז. לא לוקח ממנו כלום, הקרדיט שלו. אבל עם כל אלה לקבוצה יש תקרת זכוכית של חצי גמר קונפרנס חלש. בכדורסל של היום אתה כבר לא יכול לקחת אליפות רק עם הגנה חזקה. האחרונה שלקחה אליפות בלי להיות TOP 10 ברייטינג התקפי עשתה את זה לפני 11 שנה, נראה לי שהגיע הזמן להתקדם.

    לא, לא קראתי את הכתבה. אני רוצה לשמוע מה יש לך לומר, לא לנייל פיין.

    מה שכתבת על פילדלפיה שגררה 7 משחקים מבוסטון שגררה 7 משחקים ממיאמי זה די מביך. לא נראה לי שאתה בעצמך מאמין בזה אלא שלפת את הבולשיט הזה כשנדחקת לפינה אחרי שפתאום נזכרתי לאן באמת שיקאגו הגיעה בלי דרק רוז. לפי החשבון הזה דאלאס של העונה שעברה היא קבוצה יותר טובה ממיאמי של לברון, היא גררה את סן אנטוניו ל7 משחקים כשזו בגמר פירקה, שלא לומר רמסה, שלא לומר פתחה את מיאמי. על מצ'אפים שמעת? recent form? כלום?

    הקבוצות של ד'אנטוני בקביעות יעילות התקפית הרבה יותר מהמאזן שלהן. הניקס שלך גם בעונות שהייתם עמוק בלוטרי עדיין העמדתם התקפה ממוצעת (אחר כך כשמלו הגיע זה קפץ לטופ 5 למרות שהייתם במאזן חצוי). האם אני חושב שזה עושה אותו מאמן טוב? לא. האם אני חושב שעם השחקנים המתאימים הוא יכול להועיל? כן. לא תצליח לשכנע אותי שאותו סטיב נאש תחת מאמן אחר היה זוכה בMVP. פאק איט, הוא עזב את דאלאס והיא הייתה קבוצה טובה יותר אחריו. ברור שיש פה קשר למאמן ולסגנון המשחק שלו. להגיד שהוא לא יודע לאמן התקפה זה סתם ללכת ראש בקיר בגלל שלא עשה לך טוב לראות אותו מאמן את הקבוצה שלך. כן, כאילו הוא היחיד שנכשל אצלכם ב20 שנה האחרונות.

    שנעבור לבדידים? מה לא ברור? מה שאני מנסה לומר זה שכדורסל הוא משחק יותר מורכב מסתם מספרים יבשים שמבטאים יכולות של שחקן. כשיש לך את לברון ג'יימס בקבוצה אתה תבנה קבוצה שתתאים בול למידותיו. מה זה אומר? זה אומר שאולסטארס כמו דוויין ווייד וכריס בוש יזוזו הצידה, המספרים שלהם ירדו ואתה תמצא את עצמך מבולבל כשישאלו אותך האם אתה חושב שאותם ווייד ובוש הם נגרים מתים או שהסיטואציה שלהם פשוט השתנתה. וכן, היו סדרות פלייאוף שהשניים האלה לא פגעו בשום דבר גם כשהיו חופשיים. שנשלח אותם למצוא חוזה תעסוקה אצל סבא ג'פטו? שנשלח את קווין לאב לפנסיה מוקדמת כי הוא לא קלע בקליבלנד זריקות שהוא קלע במינסוטה?
    17/52 בזריקות חופשיות. בסדר, לגולדן סטייט זה לא היה קורה, טוב לך עכשיו? אבל אתה יודע לאיזו עוד קבוצה זה לא היה קורה? לקבוצה שמייק ד'אנטוני מאמן אותה.
     
  2. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    1. מה זה "מיצה" את עצמו? מי החליט שהוא "מיצה" את עצמו? צמד בוסים שלא רצו אותו מהרגע הראשון וירדו לו לחיים מ-2013 בגלל שהוא לא היה אחוק שלהם? אתה הרי מסכים איתי שאף מאמן לא היה מוציא את מה שהוא הוציא מהסגל של שיקאגו ב-5 שנים האחרונות בהתחשב בנסיבות. בעצם זה לא משנה אם אתה מסכים איתי, זה מגובה שחור על גבי לבן באנליטיקס שאתה יכול להתעלם מהם עד מחר ולבקש לשמוע אותי במקום אבל לא משאירים מקום לספק באשר לגדולה של המאמן הזה. OVERACHIVING הוא הפרמטר החשוב ביותר בעיניי כשאני שופט מאמנים ובוחן את השאלה האם הם ראויים לפיטורים או לא. ובפרמטר הזה ת'יבס הוא מאמן היסטורי. אז לא, אני לא חושב שצריך להיפרד ממאמן כזה.

    הוא מאמן שלא שם דגש על הצד ההתקפי (אנדרסטייטמנט) אבל גם את הדברים האלה צריך להשאיר בפרופורציה. ב-3 שנים שהוא זכה לקבל את דרק רוז "בריא" (למי שרוצה לקחת את 2015 כשנה כזאת) הרייטינג ההתקפי היה: 11, 5 ו-11. לא טופ 10 בהגדרה אבל על הגבול. כל זה בזמן שההגנה לא ירדה מטופ 5 כמעט בשום שלב). אז גם את הטיעונים האלה קשה לי לקבל. הוא מושלם בצד הזה? רחוק מזה. טעון שיפור ושיפור רציני? ברור. אבל לא הכל נופל עליו. בדיוק בגלל זה ראיתי לנכון להזכיר את נתון ה-17/52 מזריקות 3 חופשיות מול קליבלנד רק כדי להעלות את האופציה שאולי גם השחקנים בסופו של דבר הסריחו את הפרקט ולא רק המאמן שהעביר פחות OFFENSIVE SCRIMMAGES באימונים? יכול להיות מצב כזה?

    2. וואו איזו דמגוגיה. עשית ממה שכתבתי כאילו מדובר בנוסחה פשטנית קלאסית של "חטאפה ניצחה את סלטה-----> סלטה ניצחה את בארסה>>>> חטאפה טובה יותר מבארסה. אפילו לא קרוב.

    פילדלפיה סיימה את אותה עונה כהגנה השלישית בטיבה בליגה. הם סיימו עם מאזן 35-31 בעונה מקוצרת (קצב של 44 ניצחונות בעונה רגילה.) מה שהיה אמור להבהיר אם היית מנסה בכלל להבין שהכוונה היא שפילי הייתה רחוקה מלהיות נמושת ה-"8 seed" הקלאסית שמשתחלת בטעות לפלייאוף עם מאזן שלילי (כמו שקורה במזרח המביך כבר 3 שנים אנד קאונטינג) למרות שאין לה מה לחפש שם וכל ניצחון שלה הוא סוג של נס. רחוק מזה.

    להפסיד לקבוצה כזאת (עם שחקנים כמו איגואדלה בשיאו, הולידיי, לו וויליאמס, ת'אד יאנג, ספנסר הוז, אוון טרנר ואלטון בראנד) ב-6 משחקים אחרי שאתה מאבד את השחקן (והמוציא לפועל ההתקפי) הטוב ביותר שלך במשחק הראשון ואת שחקן ההגנה הטוב ביותר שלך לחצי סדרה (נואה שיחק רק 3 משחקים) זה דווקא תסריט מאוד סביר. לא משנה כמה סיסמת ה"סיימה שמינית במזרח" שזרקת בלי לתת קונטקסט נשמעת מפוצצת לאנשים שאו לא ראו משחק של פילי באותה עונה או סתם מזלזלים בנסיבות ה"בעייתיות" שת'יבס היה צריך להתמודד איתם.

    אז למרות הניסיון הרגיל לירות באפלה ולקוות לפגוע - לא "RECENT FORM" ולא "מצ'אפים" ולא כל שאר הדברים שלא שמעתי עליהם הפכו את פילי מודל 2011 להצלחה בפלייאוף אלא העובדה שהיה מדובר בקבוצה... "סבירה" שהעזה להיות כזו גם במהלך העונה הרגילה.

    3. איך מודדים "יעילות התקפית הרבה יותר מהמאזן שלה"? יש נוסחה לדבר הזה? או שסתם מסיקים רנדומלית שקבוצה עם 36 ניצחונות נניח עם ההתקפה ה-17 בטיבה בליגה = "יעילה התקפית הרבה יותר מהמאזן שלה"? או קבוצה עם 32 ניצחונות שמסיימת עם ההתקפה ה-17 בטיבה (ממש במקרה קבוצות של ד'אנטוני כשסטיב נאש לא היה בסביבה אבל זה יצא לי בטעות)? איך זה עובד בדיוק? שתף אותנו ותביא בדידים כי נשמע שצריך.

    הוא לא היחיד שנכשל בניקס ב-20 שנה האחרונות אבל הוא ללא ספק טופ 2 במטומטמים שבהם וגם זה רק כי אייזאה תומאס קיים. "השיטה" ההתקפית שלו היא PONZI SCHEME. מצג שווא ואחיזת עיניים ALA ברני מיידוף. עקרון ברזל שמנחה את כל הקבוצה TO OUTSCORE THE OPPONENT תוך כדי זריקת זין מתמיד בהגנה כי אם חטפנו לייאפ לא נורא כי נגיב בשלשה תוך פחות מ-7 שניות זה אידיוטי ברמות שאין לי מושג מאיפה להתחיל להסביר בכלל. חוץ מלנפח סטטיסטיקות היא לא יעילה בכלום וקיימת סיבה למה הוא הגאון היחיד שעדיין דוגל בה. הרי BY DEFINITON היא גורמת לכך שההגנה תמיד תהיה זוועתית בגלל קצב המשחק הרצחני והפילוסופיה וה-Mind set הכללי שצריכים לאפיין את השחקנים שמריצים אותה. איך אפשר לתת קרדיט על כזה דבר אין לי מושג.

    4. נשמע מעניין. באיזה סדרות פלייאוף בוש ו-ווייד החטיאו בצורה כל כך עקבית ורציפה כשהם היו חופשיים? נתונים. שפוך (גם על לאב). אני שפכתי. זה המינימום שאתה יכול לעשות כתגובה אם אתה רוצה לנהל דיון רציני. כאחד שצפה ב-95% ממשחקי הפלייאוף של מיאמי אני לא זוכר שראיתי אותם "לא פוגעים בכלום כשהם חופשיים" במשך סדרת פלייאוף שלמה אבל תמיד טוב לוודא שלא מתפתח אלצהיימר מוקדם בגיל צעיר.

    בכלל שים לב שאתה תמיד יורד לרמה פרטנית של שחקנים ואני מדבר על כלל הקבוצה. אין לי מושג על כמה מההחטאות האלו אחראי רוז או באטלר או טוני סנל. לכן במקום לדפוק לי פה שוב הרצאה עם בדידים על "סיטואציות" כמו של לאב וסטיבנסון שבפעם התשיעית אני נאלץ לכתוב שאני מסכים איתה ומעולם לא ערערתי עליה תנסה להבהיר עבור מי היא השתנתה או למי היא לא מתאימה בשיקאגו ולמה בצורה שרלוונטית לנתון כל כך קיצוני כמו 68% ההחטאות החופשיות מחוץ לקשת שהצגתי.

    ואתה צודק. לגולדן סטייט זה לא היה קורה בגלל סטף וקליי ובארנס ובארבוסה. ולפיניקס של פרינגלס זה לא היה קורה בגלל נאש וג'ו ג'ונסון, וקווינטון ריצ'רדסון וראג'ה בל. בגלל Superior Talent. משהו שלשיקאגו אין. שזה למעשה מש"ל.
     
  3. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,321
    לייקים שהתקבלו:
    6,795
    צא מהקונכיה הזאת שמשדרת כאילו רק פקסון ופורמן רצו את הראש שלו. עברו שנתיים מאז 2013, שנתיים בהם ת'יבס היה עדיין קונצנזוס ועדיין מאמן שיקאגו, לפחות לפי הפעם האחרונה שבדקתי. זה לא רק הם שהחליטו שת'יבס מיצה את עצמו. זה גם סקוטי פיפן, זה ג'רי ריינסדורף, זה אני, זה האוהד שיקאגו (אורגינל מאילינוי, לא ישראלי) שדיברתי איתו שלשום וצמד המילים הראשון ששמעתי ממנו כששאלתי את דעתו על ת'יבס הוא "fuck him", זה כמעט כל חדר ההלבשה של הקבוצה, זה חצי מאוהדי הNBA הנייטרלים. זה עניין סובייקטיבי בסופו של דבר, והייתי אומר שזה לא מסתכם בסתם שני GM תמהונים שהחליטו ככה.

    ככה הצגת את זה. וחוץ מזה, אתה מוזמן לחזור אחורה ולראות שלא כתבתי את זה לגנותו, כתבתי שבסופו של דבר אם מסכמים 3 פלייאופ'ס שת'יבודו נאלץ להסתדר בלי רוז הציון שלו הוא טוב. אבל לא המצוין שאתה נותן לו. שורה התחתונה הוא ניצח סדרת פלייאוף אחת מתוך 4 בשנים האלה. לייחצן מאמן בגלל מאזן כזה אפילו כשהכוכב שלו היה פצוע זה די עלוב. יש כל כך הרבה דברים שאפשר לתת לו קרדיט עליהם. להוציא מים מהסלע זה לא אחד מהם.

    אוקיי. נניח שבדיד לבן מייצג דירוג כישרון, לכן מדובר בבדיד סובייקטיבי, אבל אני מניח ששנינו נסכים שהניקס מודל אותה העונה, שם הכוכבים הגדולים היו זאק ראנדולף, ג'מאל קרופורד ודייויד לי, שווים משהו כמו 10 בדידים סתם ככה כי בא לי להיות לארג' היום ולא בא לי לבדוק עכשיו עוד 29 קבוצות (הקבוצה הכי נגרית שווה בדיד אחד, השנייה הכי נגרית 2 בדידים, וכיו"ב). עכשיו, בדידים אדומים מייצגים דירוג התקפה. לניקס יש 14 כאלה, כי ל16 קבוצות הייתה התקפה טובה יותר. אם כך, מה זה מלמד אותנו? האם הניקס היו טובים יותר התקפית ממה שהם אמורים להיות, או פחות טובים?

    אפשר לתת על זה קרדיט בדיוק כמו שאפשר לתת קרדיט למאמן שהתורה שהוא מרביץ בקבוצה שלו היא לאמלל את היריבה בהגנה תוך כדי זריקת זין מוחלטת על משחק ההתקפה, שמתחיל בדרך כלל כשנשארות 8 שניות על השעון, אפס תנועה, אפס תרגילים התקפיים והרבה ISO's. כי לא נורא שאנחנו לא מניעים כדור ומשחקים אחד על חמש. מה שחשוב הוא שנספוג פחות נקודות מהנקודות שנצליח איכשהו לקלוע במשחק עומד.

    אם לא שמת לב מה שכתבתי זה מראה למה שאתה כתבת. יש מאמנים שאוהבים לנצח משחק דרך ההתקפה ויש מאמנים שאוהבים לנצח דרך ההגנה. פרינגלס שייך לזן הראשון ות'יבודו שייך לזן השני. ההבדל בין השניים הוא שפרינגלס בנה קריירה על קבוצה שחומר השחקנים שלה מראש התאים לפילוסופיה שלו (ואם אתה עדיין נמצא בתוך קונכיית סטיב נאש, אני מחכה עדיין לשמוע הסבר איך בשנייה שהוא עזב את דאלאס הוא קיבל 2 MVP רצוף ודאלאס תוך שנתיים מצאה את עצמה בגמר הNBA) ות'יבודו היה זה שהדביק את השחקנים שלו בפילוסופיה שלו והפך אותם לשחקנים בצלמו ובדמותו. זו הסיבה היחידה שאני חושב שהוא מרשים יותר.

    נתונים אחורה מ2013/14 אין כי זו העונה הראשונה שבה התחילו למדוד את זה. אז בוא נספר לך את מה שכן אפשר - קווין לאב ירד מ47.8% מהשדה ומ64.3% בeFG בעונה שעברה (יותר טוב מסטף קארי בשני העמודות) ל43.4% מהשדה ו(תחזיק חזק) 51% eFG העונה. ואנחנו מדברים פה על wide open, כן? 6 פיט ומעלה.

    רצית גם לאנס סטיבנסון? קיבלת. 40% ו38.5% (בהתאמה) העונה, לעומת 53.6% ו40.5% בעונה שעברה באינדיאנה.

    אז מה המסקנה שלך? שהם פחות מוכשרים העונה מלפני שנה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/6/15
  4. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    אם לצאת מהקונכייה פירושו העתקת כתובת מגוריי ללה לה לנד אני מעדיף להישאר בקונכייה. מתי בדקת בפעם האחרונה? כשפיטרו לו את עוזר המאמן הבכיר שלו בניגוד לרצונו? כשלא החתימו מאמן כושר שביקש? כשכבר למעלה משנתיים אף אחד אפילו לא מנסה להסתיר את הקרע בין הצדדים? כשמרוב שמעמדו היה "חזק" ובכלל לא מעורער, הלייקרס ביקשו אישור לראיין אותו לפני שנה (יש עוד מאמן מכהן שקבוצה כלשהי ביקשה לראיין בשנים האחרונות? ככה חשבתי. כנראה שבשיקאגו היה משהו טיפה יוצא מן הכלל אבל לא בטוח)? כשאתה מתעלם מהעובדה שכל העולם ואישתו ידע שהוא יפוטר בסוף העונה עוד מינואר אלא אם יקרה הבלתי ייאמן והקבוצה תביא אליפות?

    וואו. רשימת עדי אופי מרשימה. סקירה קצרה:

    סקוטי פיפן - הסנשו פנשו הרשמי של המועדון. פושט רגל שמחפש חלטורות שהארגון מספק לו כמו טייטל "השגריר הרשמי" "יועץ בכיר" ושאר בולשיט. ה-MOUTHPIECE האולטימטיבי של הפרונט אופיס. מדהים שנראה לך שהדעה שלו אובייקיטיבית וחפה מאינטרסים.

    ג'רי ריינסדורף - בעלים שרב וסיים את היחסים בצורה בזויה עם רוב המאמנים שלו כולל אחד שהביא לו 6 אליפויות. שמע יחד עם שני הכלכלבים שלו אי שם בינואר את ג'ף ואן גאנדי טוען שהצורה בה מתנהלים צמד האידיוטים לת'יבס היא ביזיון והחליט כנראה בעידודם שזה אישי למרות שואן גאנדי יוצא להגנת כל מאמן שני כמעט בכל שידור, כולל מיודענו בלאט שכל ארה"ב עושה ממנו צחוק. אבל לא, בעניין תיבודו זה היה אישי ובגלל שהוא קיבל ממנו "הדלפות". אחלה קנה מידה.

    John Doe מאילינוי- לא מייצג אף אחד חוץ מאת עצמו. אם תוציא את האצבע מהתחת ותיכנס קצת לפורומים שלהם תגלה FANBASE חצוי. על כל ציטוט "FUCK HIM" אני יכול למצוא לך שתיים של "FUCK GAR AND JOHN. THIS ORGANIZITON IS FUCKED".

    "כמעט כל חדר ההלבשה נגדו" - אז אנחנו מאמינים עכשיו להדלפות ורכילויות או לא? קצת קשה לעקוב אחרי הדאבל סטאנדרט'ס שלך.

    בסופו של דבר ולמרות שבא לך להתעלם ממציאות של שנתיים - הרקע של הפיטורים האלו הוא אישי. לא מקצועי. אפשר היה להבין את זה רק מה-PRESS RELEASE הבזוי שהוציאו נגדו. אבל אתה בשלך. אז תישאר. אני כבר לא אנסה לשכנע אחרת.

    ככה הצגתי את זה כי נתתי לך קרדיט שתבין את הכוונה בלי לזעוק ולאלץ אותי להוציא חשבונייה.

    זאת הייתה סדרת פלייאוף אחת יותר מדי שהוא ניצח ושתיים בהן הוא שמר על רמה של תחרותיות למרות הבדלי כישרון ברורים לרעתו (גם בהפסד 4-1 לוושינגטון ממוצע ההפרש בהפסדים היה 6.5 נק' סך הכל). הביזיון היחיד היה להפסיד לאלופה 4-1 וגם זה אחרי ניצחון הזוי במשחק הראשון בחוץ.

    אבל אוקיי. לייחצן מאמן שהוציא ב-5 שנים 7.5 ניצחונות בממוצע PER 82 ו-13.1 DYANSTY POINTS (זה מהמאמר ההוא שאתה מעדיף להתעלם ממנו ולשמוע אותי במקום) יותר מהכישרון שהיה לו ברוסטר כאחד שמוציא מים מהסלע זה די עלוב. מה לעשות שהסטנדרטים שלי עלובים. הם אמנם מדורגים רק במקום השמיני בהיסטוריה אבל אני אשתדל להשתפר בעתיד.

    אתה רציני עם ההסבר המלומד הזה? לא פלא שישראל מתדרדרת מדי שנה במס' הניגשים לבגרות ב-5 יחידות. "10 בדידים סתם כי בא לי להיות לארג''" ו"לא בא לי לבדוק 29 קבוצות (למה לא לבדוק? אולי בדיד הכישרון הוא 15?)" AIN'T GONNA CUT IT כשאתה מנסה להעביר לי נקודה למה אחד המאמנים הכי פחות מוערכים עליי בליגה הוציא "יעילות התקפית הרבה יותר מהמאזן של הקבוצה" (ודווקא כן יש "בדיד לכישרון", או לפחות הרבה יותר טוב מהתחושה הסובייקטיבית והלארג'ית שלך - ההוא שאתה מתעלם ממנו בהקשר של ת'יבס וחושב שלהציג אותו זה "די עלוב"). כל עוד אין לך דרך נורמלית שמבוססת על משהו חוץ מתחושות ולארג'יות עדיף שלא תטרח.

    אבל גם אם הייתי מקבל את הסטנדרט הנמוך הזה - הוא תקף לכל כך הרבה מאמנים חלשים של קבוצות חלשות לאורך ההיסטוריה שהוציאו יותר "יעילות התקפית/הגנתית מאשר המאזן שלהם" עד שזה מוציא לגמרי את האוויר מהמפרשים של משמעות הטענה. עצם זה שמבחינתך מדובר בנתון שאמור להוות נקודת זכות למאמן שנחשב ל"גאון התקפי" כמו ד'אנטוני מספר את כל הסיפור סביב המיידוף הזה.

    התעלמות יפה מהרייטינג והיעילות ההתקפית של שיקאגו תחת תיבודו ב-3 שנים בהן רוז היה בריא. בתוך ועל גבול הטופ 10. (ושוב אני אדגיש שאני לא בא לנקות אותו מאחריות אבל מנסה לשים דברים בפרופורציות) שנעבור לראות את דירוג ההגנות של מר גאון התקפי בשנים בפיניקס?

    2004-2005: 17th Def Rtg
    2005-2006: 16th Def Rtg
    2006-2007: 13th Def Rtg
    2007-2008: 16th Def Rtg

    אכן תמונות קשות יונית. איפה ההגנות של הקבוצות שלו (כשהשחקנים ההגנתיים הטובים שלו בריאים) ואיפה ההתקפות של תיבודו (כששלו בריאים). אפילו לא קרוב.

    ככה שאני מציע שתבדוק את המראה שלך. היא שבורה ויוצרת אילוזיה. הפילוסופיה והתפוקה של מאמן א'>>>>הפילוסופיה והתפוקה של מאמן ב'. וזה לפני שנכנסים להשוואות היסטוריות ואיך זוכות באליפות נראות בליגה הזאת. איך נאמר - ניצחונות 130-125 במשחקי פיינלס אני יכול לספור על כף יד אחת עם 5 אצבעות כרותות. הסיבה היחידה לאילוזיה היא הבדלי הכישרון הדי גדולים והמזל (INJURY WISE) מהם נהנה מאמן ב' לאורך הקריירה שגורמים לאנשים להזכיר את שניהם באותה נשימה בזמן שהם בכלל לא על אותה סטטוספירה.

    לא, זאת לא המסקנה שלי (אם כי יש מקרים של Declining אבל ברור שזה לא אחד מהם). קיוויתי שהפעם התשיעית תספיק אבל מסתבר שכנראה צריך עשירית - אז אני מסכים איתך. ברור שסיטואציות שונות גורמות לשחקנים לשחק ולהפגין את היכולות שלהם בצורה שונה, לטוב ולרע. הסכמתי עם הדוגמאות שלך על סטיבנסון ולאב (רק רציתי את נתון הזריקות החופשיות כי זה סתם עניין אותי.)

    אבל שוב, בתקווה שהפעם תענה, תסביר איך העניין הזה קשור לשיקאגו 2015. מי הקווין לאב שם? מי הסטיבנסון שם? כי בניגוד אליהם, החבר'ה משיקאגו לא בדיוק נראו הרבה יותר טוב בשנים קודמות. אם כבר אז ההפך. אם כי מבחינתי זה מעולם לא היה ה-issue כי אין לי מושג מי החטיא וכמה בצורה פרסונלית, הנתון הגיע as is והסיבה המקורית שלשמה הצגתי אותו הייתה כדי להפחית מהאשמה על תיבודו שהפך בדיון לצורר התקפה ששם עליה זין ומצידו שתשחק כמו בשנות ה-30. אז סבבה והכל. נניח שהוא הצורר הזה. עדיין ההתקפה הזאת הצליחה לייצר 52 שלשות חופשיות לגמרי על פני 6 משחקים (8.6 למשחק) והחטיאה 68% מהם. אז לא להפיל על השחקנים האלה כלום? לא להסיק שהכישרון כנראה נחות, קולקטיבית, אם מסיימים עם כזה נתון? ואז איך המאמן הצורר התקפה קשור ***גם*** לעניין הזה? הרי אם המטרה של התקפה היא לייצר QUALITY LOOKS ושיקאגו הצליחה להגיע ל-52 כאלה מחוץ לקשת וקלעה רק 17, זה לא גם ,שלא לומר בעיקר כישרון?
     
    חזק מנטלית אוהב/ת את זה.
  5. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,321
    לייקים שהתקבלו:
    6,795
    אה. הבנתי. הלייקרס ביקשו לראיין את ת'יבודו בעודו מאמן מכהן. ואת תגובת הבולס לבקשה יש לך? או שזה עוד report חסר ערך שממלא תכנים? מה בעצם מנע ממך במקום לכתוב "הלייקרס ביקשו לראיין" פשוט "הלייקרס ראיינו"?
    בן אדם, הטוויטר לא עושה לך טוב. מגיגול קצר נתקלתי גם בזה:
    NBA Rumors: Los Angeles Lakers never asked permission to interview Tom Thibodeau

    אז למי אני מאמין?

    ועכשיו לעיקר.
    אני אחזור על זה שוב: לא מצדיק את שני הGMים. אני זורם איתך שהם בשום שלב לא אהבו את ת'יבס ועשו מהלכים נגדו. וזו מסתבר הפעם השלישית שאני כותב משהו בסגנון או לפחות לא מבטל את מה שאתה כותב:
    הייתי אומר ששגיא כהן קטן עלייך. יש לך יכולות טלפתיות מדהימות שמאפשרות לך לנתח כל פרשה וכל פעולה לפרטי פרטים לפי דברים ש"ההוא חשב" ולבנות מזה תאוריה שתתאים בול למה שאמרת מהרגע הראשון. אז תן לי להבין נכון: פרשן ESPN היה הטריגר לאיבוד התמיכה של הבעלים בתיבודו, בתיווכם של שני הGMים שלו שבעצם השתמשו בפרשנות שלו כדי להשיג את מה שהם רצו להשיג כבר שנתיים. did I got it right?

    קצת משעשע לשמוע את זה ממי שיזרוק משהו בהמשך על מספר הניגשים ל5 יחידות מתמטיקה.
    אז כן חבר, אני מודע לחילוקי הדעות. אבל ככה זה בעולם חופשי. אני יכול לחשוב X ומישהו אחר יכול לחשוב Y וזה לא אומר שיש אמת מוחלטת בכל דבר. וזה בוודאי לא אומר שישנם 2 אנשים בלבד על הפלנטה שחושבים שהפיטורים האלה מוצדקים, כפי שמשתקף מההודעות שלך.

    הפוך גוטה. אני מתייחס רק לציטוטים של הנפשות הפועלות. ותנחש מה לא מצאתי עד עכשיו, חוץ מגאסול? (שגם אותו אגב אני לוקח בעירבון מוגבל פשוט כי מדובר באדם עם קלאסה שדיבר יפה אפילו על הקולגה הכי בלתי נסבלת בהיסטוריה של האנושות העונה לשם קובי בראיינט)

    :|
    נראה שגם אתרי הסטטיסטיקה המתקדמת למיניהם לא עשו לך טוב. בא בן אדם עשה כל מיני Queries בסטטיסטיקה של nba.com והצליח למצוא משהו מחמיא. את זה גם אני יכול. בוא תמצא לי כמה מאמנים הביאו את הקבוצות שלהם לאורך 5 שנים לרייטינג התקפי 109.2 בממוצע לאורך כל התקופה (וזה רק בעונה הסדירה, בפלייאוף זה הרקיע שחקים לאזור ה114). וכן זה מי שאתה חושב שזה. עכשיו המספרים פחות מדברים אליך? ואני האיש עם הדאבל סטנדרט'ס?

    כלומר אתה חושב שהניקס היו יותר מוכשרים מTOP 20 ועשיתי להם עוול. שוט, אני מחכה. אם אתה לא מסכים עם טענה אתה זה שצריך להפריך אותה. אני כתבתי שהפרמטר הזה סובייקטיבי. דעתך שונה? תסביר למה.

    כמה מהם עשו את זה בכל אחת מהקבוצות שאותן הם אימנו?

    אז אני מבין שלא אזכה לשמוע ממך הסבר למה סטיב נאש בעצם הצליח רק בפיניקס להביא את היכולת שלו לשלמות ולמה דאלאס הצליחה להגיע לגמר רק בלעדיו. אבל בסדר, נסתפק בזה.
    אני מקווה שאני לא אצטרך לחזור על זה עוד פעם: אני לא חושב שד'אנטוני מאמן טוב, ואני לא חושב שהוא מאמן יותר טוב מת'יבודו. אני חושב שהוא יודע לאמן טוב התקפה. וזהו.

     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/6/15
  6. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,224
    לייקים שהתקבלו:
    4,494
    אחרי שJR-Riquelme פרש הגיע תורו של Heroball להראות מה הוא שווה. :p

     
  7. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    כהרגלך בקודש נתפס על התפל ומתעלם מהעיקר. שאר הסיבות השוליות הרי לא רלוונטיות. אז ניתפס על הדבר היחיד שאפשר "להפריך" באמצעות הכחשה של בקשת ריאיון שיוצאת אחרי דליפה של בקשה לריאיון. איכשהו בעולם רווי הדאבל סטאנדרט'ס שלך - דיווח אחד אמין יותר מהאחר. הרי זה משרת את האינטרסים. אז ניתן לך את זה. לא נעשתה "פנייה רשמית". אבל הייתה התעניינות? הייתה מחשבה לפנות רשמית (את זה הרי אפילו ההכחשה לא מפריכה)?. למה? כי ידעו שת'יבודו הוא פרסונה נונ גרטה והסיכויים לקבל אותו קיימים. איכשהו נראה לי שכלפי שאר מאמני הטופ 5 בליגה המחשבה הזאת אפילו לא עוברת במוחם של GM'S ובעלים שמחפשים מאמן (אולי כי מעולם לא יצא דיווח כזה אבל לא בטוח). ממש צירוף מקרים אם אתה שואל אותי אבל זה רק כי אני שגיא כהן שטלפתיה היא דרכי בחיים.

    מה הייתה תגובה הבולס? התעלמות מהדיווח והשאלות שנשאלו למה זה נראה לקבוצה בליגה נורמלי להתעניין במאמן שלהם אם הוא מעמדו כזה חזק ותחושה שהארכת החוזה שהוא קיבל שנה וחצי קודם היא ה"תשובה הטובה ביותר". רק שכחו לציין שמאז אותה הארכת חוזה שמו עליו זין ופיטרו לו את רון אדאמס. זה הרי סתם לא רלוונטי לכלום.

    מביך כמה שאתה קלולס. תקרא קצת איינסיידרים מתוך ומחוץ לשיקאגו לפני שאתה יורה מהמותן בקצב של 200 כדורים בדקה. FACT CHECKING בסיסי. אמנם לא כמו לדבר עם אוהד בודד משיקאגו אבל עדיין. קיים קונצזנוס גם בקרב כתבי החצר של הפרונט אופיס בשיקאגו שזה היה ה-TURNING POINT בינואר והרגע שבו כל הגשרים נשרפו, כולל עם הבעלים שכביכול תמך בו עד אותה תקופה. למען השם האהבלים האלו עשו מזה טרארם כל כך גדול כאילו ת'יבודו מדליף לואן גאנדי ספציפית נגדם עד שניגשו אליו במשחקים הבאים, התעמתו איתו מילולית ודרשו שיוציא הודעת התנצלות פומבית לג'רי ריינסדורף. אבל לא, זה בכלל לא היה ביג דיל. זה הכל פרי דימיוני הקודח. האכלה בכפית הפכה להיות פעולת חובה בדיונים איתך וזה קצת מתיש.

    ההקצנה הייתה מכוונת כדי להבהיר כמה העובדה שהרחקת לכת עד מציאה אוהד מאילינוי (כבוד) היא לא רלוונטית לכלום ועל גבול המביכה. אבל שמח שהשתעשעת לפחות.

    קולומבוס זה אתה? מה היינו עושים בלי הגילוי המדהים הזה? ברור שאין אמת מוחלטת בכל דבר. מעולם לא נטען דבר כזה. זה שתמצא אנשים שתומכים ומצדיקים צעדים מפגרים לא הופכים את הצעדים האלו לפחות מפגרים. יש גם אוהדים שמצדיקים את הפיטורים של אנצ'לוטי. זה בטח לא הופך אותם לפחות הזויים אבל העובדה שהדרדרת לתהומות האלה לא מפתיעה.

    ההבדל הדק הוא שישנם 2 אנשים בלבד על הפלנטה שחשבו ככה על ת'יבס בכל אחת מהשנים שהוא שם בגלל שהוא לא היה בובת הסמרטוטים שלהם ושעושים הכל כבר כמה שנים כדי לשרוף אותו מקצועית ותדמיתית (ומסתבר שהצליחו). ה"דעה" שלהם היום היא לא רלוונטית. הם רצו אותו בחוץ מזמן, הרבה לפני שהוא העז להפסיד 4-2 לקליבלנד של לברון ולשכנע את ליאוריקו34 מאייסוקר שהוא "מיצה" את עצמו.

    אפרופו שגיא כהן. מתייחס ל***היעדר*** ציטוטים (למרות שכן יש שניים שאחד אתה "לוקח בעירבון מוגבל" ובאחד לא נתקלת*) ומייחס (או לא מייחס במקרה שיש) להם חשיבות מתוקף היותך בוחן לב וכליות שיודע מה דעתם האמיתית על תיבודו למרות שמדובר באחת הסאגות המכוערות ולא פיטורים רגילים שנעשים במראית עין של רוח טובה (סטייל סקוט ברוקס נניח). תיזהר שדאבל סטאנדרט'ס לא יהפכו לדרך חיים ויישארו רק במסגרת הדיונים שאתה מנהל בפורומים.

    *https://twitter.com/KCJHoop/status/603989827445338112. עכשיו נתקלת. נקווה שאולי זה יהיה הטריגר להפסקת הצנזורה על הטוויטר הנורא בלה לה לנד. just kidding.

    הם דווקא חיברו אותי עם המציאות ועם עובדות. הייתי ממליץ לך לנסות גם אבל ברור שזה לא הקטע שלך אלא משפטים מביכים "הצליח למצוא משהו מחמיא"... שפשוט קשה להחליט מאיפה להתחיל לענות עליהם חוץ מלנסות להסביר שלא, הוא לא הצליח למצוא משהו מחמיא אלה משהו היסטורי ששם אותו ברשימה אחת עם המאמנים הגדולים בהיסטוריה של המשחק. וגם בלי זה למקרה שאנליטיקס הם גדולים עליך, הרקורד היבש ואחוז הניצחונות שהוא השיג ב-5 שנותיו כמאמן בליגה שמים אותו ברשימה אחת עם המאמנים הגדולים ביותר במשחק.

    קצת התבלבלת אם אחרי כל זה נראה לך הגיוני לבקש ממני למצוא לך מאמן שהביא "רייטינג התקפי" של 480 נק' למשחק במשך 4 שנים בזמן שאתה שוכח שבמקרה הזה אנחנו לא מדברים פה על PONZI SCHEMES (נגיע אליה בתחנה הבאה) אלא על הדבר האמיתי, זה שחשוב בסופו של דבר - ניצחונות ורמת הכישרון שבהתאם אליה אתה מצליח להביא אותם. לא על אותה פלנטה.


    כלומר אני לא יודע אם הם היו טופ 20 או בוטום 10 אבל לא מניח הנחות בצורה "לארג'ית" ו"סובייקטיבית" ואז מבקש מאנשים שיפריכו את הטענה. מדובר בבדיחה. אתה הבן אדם שהקריץ את אחת הטענות היותר פאתטיות שנתקלתי בהן על "יעילות התקפית יותר מהמאזן של הקבוצה" (כי הרי המאזן נוצר בואקום ולא קשור לצורה ההתקפית וההגנתית בה הקבוצה משחקת) ואז ביססת אותה על סמך התחושה האישית שלך ועוד העזת לדרוש ש"יפריכו אותה". אז לא מר "אנליטיקס לא עושים עליי רושם", זה לא עובד ככה.

    כמה מהם עשו את זה בכל קבוצה בה הם אימנו? אתה באמת רוצה שאני ארד איתך לקטנות על ד'אנטוני מהימים בפיניקס לפני נאש ועל הניקס והלייקרס בעונות הפיטורים שלו? נתתי לך להנות מהעובדה שהתייחסתי רק אל פיניקס ועונה אחת בניקס עם אמארה וכרמלו בשיאם אבל מפה ועד "בכל בקבוצה בה הוא אימן" קיימת היסחפות קלה. אם כי זה שוב לא ממש רלוונטי כי הסטנדרט הנמוך הזה מעליב את האינטיליגנציה.

    הרגע הזה שבו התחלת לגמד שחקן כמו סטיב נאש כדי להאדיר סמרטוט כמו מייק ד'אנטוני...הוא רגע שפשוט קצת גדול עליי ועל מידותיי. אני לא מתקדם לרמות האלה אז אני מרים דגל לבן ו-Conceding. ניצחת.

    בוקר טוב, הדאבל סטאנדטר'ס שלך חזר. בהודעה הקודמת הצגת לי מראה איך תיבודו הוא מאמן הגנתי מצויין ששם זין על ההתקפה בדיוק כמו שמייק ד'אנטוני הוא מאמן התקפי מצויין ששם זין על ההגנה. ואז הצגתי לך את היחס בין ה-Off Rtg לבין ה-Def Rtg של השני והחלטת להתעלם. אז לא, ברגע שההתקפה הגאונית שמר גאון התקפי מעלה פוגעת בצורה כל כך גדולה בהגנות שהוא מעלה זה קצת מפחית שלא לומר כמעט מבטל את רוב אם לא כל הגדולה שלו כ"מאמן התקפה מצויין".

    אצל תיבודו למרות ההתקפות שלא נראות לאוהדים טוב בעין בגלל שאין הרמוניה ALA סן אנטוניו ספרס - יש מספרים. טופ 5, וטופ 11 בשנים בהן השחקן הטוב ביותר שלו בריא.

    לכן, כן, תצטרך לחזור על זה עוד פעם עד שיפסיק להישמע לך הגיוני לומר "תיבודו מומחה הגנתי" (למרות שהמומחיות ההגנתית שלו לא פוגעת בהתקפה בצורה כל כך דראסטית כמו שעושים ממנה) בדיוק כמו ש"דאנטוני מומחה התקפי" (למרות שהמומחיות ההתקפית שלו מזמברת את ההגנות שלו.) אם כי מספרים ואנליטיקס בלה לה לנד הם רק בגדר המלצה ועדיף ללכת לפי תחושות סובייקטיביות ולארג'יות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/6/15
  8. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    כל אחד ראה את המשחק הביזיוני של שיקאגו בפלייאוף הזה, והוא עדיין מנסה לגנוב את הדעת.
    בקיצור תיבודו לא עשה שום כלום בשיקאגו.
    כמובן שאחרי שטען שהגמרים של לברון הם כלום ושום דבר עכשיו פתאום הישג מה שתיבודו עשה איתם במזרח. זה אפילו כבר הפך לכבוד לעוף בסיבוב הראשון במזרח העלוב.....
    הכי מצחיק הקטע על פילדלפיה. איך קבוצה שסיימה שמינית במזרח העלוב והמשפיל הפכה להיות לקבוצה כל כך חזקה?

    התעלית עלי שאמרתי רול פלייר על דאנקן. נשבע
     
  9. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    הודעה של 100% קוף. אין מצב שאתה עד כדי כך מפגר.
     
  10. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    יש מצב...
    אבל אני מת שתחליט אם המזרח עלוב או חזק. אם הוא עלוב זרוק את ההישגים של תיבודו לפח ותחזור לקונכייה
    אני גם מחכה שתזרוק עוד קצת מהשמות המפוצצים של פילי בעונה הזו.
    להפסיד לקבוצה שהצבע שלה מורכב מפאקינג הוז ואלטון ברנד*/aaarofl לא שלטעון שאיגוודאלה היה בשיא הקריירה זה פחות מבדר כן...
    תגיד לי על מי אתה מנסה לעבוד פה? טרול
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/6/15
  11. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    כנראה ההארכה הכי גרועה שראיתי מקבוצה.

    0 נק׳ אם לא הלייאפ הלא רלוונטי של לברון.
     
  12. עד שמצאתי כינוי... Member

    הצטרף ב:
    ‏5/12/08
    הודעות:
    274
    לייקים שהתקבלו:
    3
    אין שום סיבה שלברון לא יילך לסל בשניות האחרונות של המשחק לפני ה-OT, ועדיין הוא העדיף זריקה קשה מרחוק. ניחוש שלי, הוא רצה להימנע מה-FT כי הוא ידע שהוא יחמיץ את שתיהן במצב לחץ שכזה (קרה לו נגד יוסטון העונה).
    המשחק הזה גמר את הסדרה. זאת הייתה ההזדמנות הכי טובה לקליבלנד לנצח את גולדן סטייט באוקלנד. כנראה שזה לא יקרה, במיוחד בלי קיירי אירווינג שכנראה לא יחזור לשחק במשחק הקרוב או במשחקים הנותרים אחרי החמרת הפציעה.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  13. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    בדיוק. בלי ארווינג זה בכלל גמור. גולדן תמיד היו פייבוריטים אבל עם קאיירי עוד היה לקליבלנד סיכוי, אבל עכשיו אין סיכוי שזה יקרה. לברון לא יתן משחק כזה כל ערב, איגודלה דווקא מצ'אפ מצויין מולו. הקלעים בקליבלנד גם איכזבו, קולעים עד למעמדים ובמעמד לא קולעים יותר. הדבר היחיד שתפקד בקליבלנד זו ההגנה שאחרי 48 דקות כפתה על גולדן משחק בסקור נמוך ועם הזדמנות לנצח משחק ראשון ולהפתיע, בזה בלאט הצליח יפה, אבל גם סטיב קר הפתיע עם הגנה חזקה והרבה עצירות בסוף המשחק עם הרכב נמוך (בלאט לא המציא את הגלגל, עוד מאמנים מכרים את זה). אם קאיירי חוזר זה יכול להמשיך צמוד ומהנה, אבל אם לא, אז לקליבלנד אין סיכוי.
     
  14. חזק מנטלית Member

    הצטרף ב:
    ‏4/10/13
    הודעות:
    69
    לייקים שהתקבלו:
    12
    גם לדוראנט היה משחק כזה שהוא החמיץ 2 זריקות מהקו בדקות האחרונות אז מה זה אומר..שעכשיו יתחילו לעשות האק דה דוראנט כי הוא החמיץ 2 זריקות מהקו בדקות לחץ?
    אנשים פה לפעמים..
     
    JohnTerry26 אוהב/ת את זה.
  15. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    רצה לנצח את המשחק בצורה הירואית זה מה שזה אומר. אחד המשחקים הגדולים של שראיתי משחקן בגמר, לברון פשוט שלט במשחק הזה לאורך כל הדרך. עד לשניות האחרונות.
    לברון גדול על גולדן סטייט, חוץ ממוזגוב וקיירי אף אחד לא הופיע מבחינה התקפית שם. סמית בכוח רצה להרוס הכל.
    ללא קיירי זה נראה משימה בלתי אפשרית...
    אם קיירי חוזר אני שם את הכסף על הקאבס