ליגת ווינר 2014/15: הפועל י-ם עם אליפות היסטורית!

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,200
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    לי כבר אין חשק להכנס לדיון על מה שכן או לא המנהלת עושה. ברור שהם רוצים עכשיו לדפוק את מכבי, שיהיה להם לבריאות. לדעתי דווין סמית' גם ככה לא יהיה כשיר. ביום טוב פארגו יכול לעשות את ההבדל ואם יקבל עזרה מאוחיון, טיוס, ולינהארט מכבי יכולה לקחת את הצלחת. ירושלים קבוצה טובה, אבל היא לא ברמה שח פנרבחצ'ה...

    אגב, הבנתי שגייטס למעשה נחת בירושלים ושמתכננים להשאיל אותו? מעניין אותי איך שונאי מכבי יגיבו בנושא הזה כי לדעתי זה צעד שאפילו שמעון מזרחי לא הרבה להשתמש בו. האם זה ניסיון לשלוט בשחקנים הטובים בליגה א-לה שיטת דון אורי אלון? :rolleyes:
     
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    בינתיים לא נשמע אוהד הפועל שוחר שלום אחד שחקר האם גייטס מעדיף שווארמה או מקדונלד'ס. וכן שי אתה צודק, אני מתפלא על עצמי שהחלם בכדורסל הישראלי עוד מפתיע אותי.
     
  3. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    מה שירושלים עושים עם גייטס זה בושה, ולא רק עם ההשאלה, לפי מה שאני מבין הם עושים איזשוהי קומבינה עם המשכורות, מביאים לו משכורת בסיס זהה למה שהרוויח בהפועל ומפציצים בבונוסים ובשכר בשנה השנייה, על מנת להתמחק ממס ומדמי השבחה.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  4. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,232
    לייקים שהתקבלו:
    4,495
    אני רואה שהם למדו את המשחק. כל הכבוד לאורי אלון וחבריו.
     
    Telkiyski אוהב/ת את זה.
  5. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    למדו? מה, הם כבר זכו בשישה גביעי אירופה??? שאפו לאורי אלון וחבריו!!
     
  6. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,232
    לייקים שהתקבלו:
    4,495
    מה הבעיה שלך אחי? תיקח כדורים תירגע.

    למדו כמה דברים כן, משקיעים בשחקנים טובים ולוקחים את כל השחקנים הטובים שנמצאים כבר בליגה. אני לא יודע מה איתך אבל אני רואה התקדמות אבל אתה כרגיל תיתן איזה עקיצה על לוזריות ובלה בלה בלה. הרי יש מקום רק לקבוצה אחת... האימפריה.
     
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    קודם כל אנחנו לא אחים, אז תשתדל לא לייעץ לי. תודה.

    שנית, ופה אנחנו בבעיה כי חוץ מזה שאתה שונא מכבי, אני לא באמת יודע אם אתה אוהד של ירושלים או סתם אוהב להקניט. במידה ואתה אכן אוהד ירושלים, אתה אמור לדעת קצת יותר טוב מאיפה כל הזילזול בירושלמים, או יותר נכון הזילזול ביהירות הירושלמית. אלא אם התחלת ללמוד עליהם שלשום, ואז אני מבין מאיפה חוסר הידע שלך מגיע.

    אם סתם אתה לא סובל אוהדים כמוני שהכישלון של הלוזרים היהירים מירושלים כבר משעמם אותם, אתה מוזמן לדלג ולהתעלם מהתגובות שלי. כמו כן, תשתדל גם לצטט דברים שבאמת אומרים לך או שתיגש ללמוד הבנת הנקרא, כי משום מה לא זכור לי באיזשהו שלב בכל שש השנים שלי בפורום, שאמרתי שבליגה הישראלית יש מקום רק לקבוצה אחת. מבין את רגשי הנחיתות שלך, לא מסכים איתם.

    תתקדם.
     
  8. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,232
    לייקים שהתקבלו:
    4,495
    כל כך הרבה שחצנות בהודעה אחת.
    לפעמים אני מודה לאל שיש לי רק אחיות.. :)

    לא שונא מכבי בכלל, אפילו מאוד רוצה בהצלחתם ביורוליג(אפילו הייתי בכמה משחקים, משחקי חוץ).
    אני לא מבין מאיפה השנאה שלך לירושלים. יריבות יריבות אבל יש התקדמות ואתה כרגיל מזלזל ומקניט.
     
  9. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,257
    לייקים שהתקבלו:
    5,437
    רומא, יש התקדמות בירושלים - התקדמות כלכלית. כשיש הרבה יותר כסף אפשר להנחית שחקנים עם חוזים מפחידים (בסדר גודל שלנו כן). דני קליין עם תקציבים של 4-5 מיליון דולר (כמעט חצי ממה שאורי אלון מציג היום) היה רחוק פעמיים (כולל מקום 1 בליגה ב99) סנטימטרים מלזכות באליפות. נכון שהיו הרבה שנים של כישלון אין ספק, אבל מה יש להתרשם מירושלים? שיש להם הרבה כסף והם מציעים חוזים כבדים לג'י סי קארול וחוזה שדונטה סמית עוד 3 שנים בגיל 37 ירוויח חצי מיליון דולר (לא כולל בונוסים וכו')? כאילו, סבבה, אני מניח שזה בסופו של דבר ינחית אליפות אחת או יותר בארינה וזה עדיין לא מרשים אותי. מכבי חיפה הגיעה לגמר הליגה (וזכתה, עם כל זה שזה היה משחק אחד בבית..) ובשנה אחרי זה הגיעה שוב לגמר והייתה רחוקה מילמטרים מעוד אליפות, תוך כדי זה שהיא דורסת את ירושלים בשתי סדרות בשנתיים עם תקציב נחות משמעותית. זאת התקדמות. אם אתה שואל אותי.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    כן אה, מלא שחצנות. כל כך שחצנות שאתה לא טורח לקרוא ולו הודעה אחת שלי לאורך כל הזמן שלך כאן. וכן אתה צודק, אחיות זה באמת אחלה.

    שמעת שיש לי בעיה עם מכבי חיפה? אתה מבין שקשה לי להסביר לך דברים שאמרתי בעבר ושכנראה לא ראית, אחרת אין לי מושג מאיפה אתה ממציא את השטויות שלך. הייתי הראשון לפרגן לחיפה על זה שרוזן לקח אותם. חשבתי שהם יכולים לקחת למכבי אליפות בלי הפיינל פור המטופש. היתה להם אחלה קבוצה, אחלה מאמן, אחלה בעלים ואחלה איצטדיון. רציתי מאוד שיירשמו למוקדמות היורוליג וכשוויתרו, שמחתי שלפחות הם הלכו ליורוקאפ. חיפה באו מלמטה, עם צניעות וזו אחת הקבוצות שאני יותר מסמפט.

    מה עושה ירושלים כבר 20 שנה אתה יודע? אין לי מושג בן כמה אתה, אני רואה כדורסל רק 27 שנים ואת ירושלים בפרט כמעט אותו זמן. בערך מתקופת מנבר, ירושלים החלה עם שיגעון גדלות. עכשיו זה סבבה שהם רוצים להתחרות על האליפות, זה אפילו מתבקש. אבל השחצנות היא לא של מכבי, אלא של הירושלמים. כשקיץ אחרי קיץ הם מאכילים את האוהדים שלהם שהפעם הם הולכים עד הסוף ובסוף יוצאים לחופש כבר בפברואר. כשמאשימים את כל העולם ואחותו בכישלונות שלהם. פעם זה בכר, פעם פיצות, אבל הם כולם נקיים. זה לא שהיה להם יו"ר עם תיק פלילי במשטרה. במקום לעבוד בשקט, לחפש לבנות את עצמם שנה אחרי שנה ולא לקפוץ לקיצורי דרך כדי לחפש את האליפות המיוחלת הם המשיכו להגדיר עצמם כמספר שתיים למרות שהשנה הם יגיעו לגמר אחרי 8(!) שניפ. 8 פאקינג שנים שהם משתחצנים פגרה אחרי פגרה וכל הרוח יוצאת מהמפרשים שלהם במרץ. בונים במות לזכיה בגביע...במות... לזכיה בגביע...לפני גמר מול מכבי. אם מכבי היו עושים את זה, מאוד לא הייתי אוהב את זה, אבל בניגוד להפועל, למכבי יש כיסוי לצ'ק שלה. מכבי יכולה להשתחצן לא רק על ירושלים, אלא גם על ברסלונה, אולימפיאקוס ופנרבחצ'ה. כי בין אם תרצה או לא, מכבי זה שם דבר בכדורסל העולמי. לא שחצנות, פשוט עובדות. מתאים לי עוד קבוצה ישראלית טובה בליגדה ובאירופה, מתאימות לי עוד ארבע קבוצות טובות. לא מתאים לי שקבוצה מתעסקת ביריבה שלה ובהקנטות מבלי שהיא עצמה עשתה דבר בכדורסל. אפילו לחיפה, חולון וגליל יש את מה שירושלים, על שלל צילצוליה ורעשיה, לא עשתה.

    זה בקצר על מה שאני חושב על אורי אלון וקבוצתו.
     
    de Middenweg ו-הרצליה עד המוות אוהבים את זה.
  11. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    מעניין אם מנהלת הליגה תתחשב ברצונם של מכבי ופארגו לא להקדים את סדרת הגמר היה ושתי הסדרות יסתיימו בסוויפ..........................................................
     
  12. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    היא לא אמורה להתחשב באף אחד, היא פשוט לא אמורה לשנות תאריכים/מיקומים/שיטות הכרעה תוך כדי עונה...אבל היי, מה לא עושים כדי לדפוק את מכבי???
     
  13. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,257
    לייקים שהתקבלו:
    5,437
    איזה נאחס. כדור של ג'ק מסתובב על הטבעת ויוצא במצב קריטי, החטאות מפגרות, איבודים - ובעיקר חוסר קשר של הקבוצה הזאת למה שאמור להיות הקבוצה הטובה במדינה.

    בליגה עם טיפה יותר קבוצות נורמליות אנחנו לא עוברים סיבוב בפלייאוף.
     
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    בליגה עם טיפה יותר קבוצות נורמליות, יש מצב שהבעלים לא היו כאלו דפקטים ומעיפים כבר את היצור הזה שנקרא גיא גודס מאימון הקבוצה. למעט טד אואנס, לא זכור לי כזה מאמן הזוי וחסר שליטה במכבי. אני חושב שאפילו לא יעקב אדלר.
     
  15. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,200
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    מכבי פשוט קבוצה פצועה עם יותר מדי שחקנים בינוניים ומאמנים שצריכים לעזוב בקיץ. אם ירושלים העונה לא זוכה באליפות היא צריכה לעשות בדק בית רצינית. עד כמה שזה נשמע מגוחך אני משום מה דווקא חושב שאליפות היסטורית של ירושלים רק יכולה לעזור למכבי. ראשיה צריכים לעשות חשבון נפש ואולי בגלל התחרות עם אורי אלון מכבי רק תוכל להשתפר. ממש לא יהיה לי קל לראות בעיקר את אליהו והלפרין חוגגים על חשבונינו (הם לא חסרים לי, בלעדם היינו אלופי אירופה...), אבל לפעמים צריכים לעבור בחיים דברים כאלה בשביל להשתפר. בסופו של דבר אורי אלון יכול רק לעשות לנו טוב...
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.