ליגת ווינר 2014/15: הפועל י-ם עם אליפות היסטורית!

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לצערי אני לא חושב שאליפות או איך שלא יקראו לדבר הזה של ירושלים יעזור במשהו, פשוט כי כבר היינו בסרט הזה 3 פעמים (חולון, גליל, חיפה) ושום דבר לא באמת השתנה. אני דיברתי אתמול קצת מעצבים על גודס, צריך כמובן לזכור שהוא באמת גם עומד השנה בסיטואציה בלתי אפשרית של חוסר מזל ופציעות. אני לא מוריד לרגע מאחריות הגדולה שלו למצב (גם בפציעות יש לו אחריות, בחלקן לפחות, עם שחיקת השחקנים במשחקים מיותרים), אבל גם מבחינת מזל זו עונה שמכבי לא תזכור לטובה.
     
  2. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,200
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    לא יודע עידן, גודס בעיניי תרם לבלאגן בקבוצה. אם היה מחלק את העומס שחקנים אולי לא היו נפצעים? עזוב את הפציעות של טיוס, זה לא רציני כי הבחור רוצה למעשה רק לשחק ביורוליג, אבל מה עם דווין ויוגב? זה שאוחיון משחק זה לדעתי מעין נס קטן. דווין לא היה צריך לקבל כל כך הרבה דקות בליגה ויש לי חשש שהוא חזר יותר מדי מהר לפעילות. אלא דברים שההנהלה צריכה לבדוק. האם זה באמתחוסר מזל או שמה זה משהו אחר. בוא נגיד ככה, אני עוד מוכן להגיד שהפציעות הן חוסר מזל, אבל ההנהלה עשתה טעויות לא קטנות בבניית הקבוצה. קו קדמי לא מספיק טוב זו אחת הטענות שלי.

    אנא אל תשכח שמתי שהיו לנו סגל מלא (למעט פניני שכבר הרבה זמן פצוע) גודס גם לא בדיוק הצטיין. בעיקר באירופה ראינו המון חוסר יציבות. היום כשלמעשה אין איש מפארגו שיכול לעשות נק' הבחור פתאום מוביל את הקבוצה. זה רק מראה שללא הפציעות גודס לא הצליח לשלב את פארגו למשחק הקבוצתי שלנו. אני לחלוטין מבין את חוסר ההסכמה הכוללת בהנהלה לגבי השארת השחקן בעונה הבאה בקבוצה. פארגו צריך לנגן כינור ראשון ללא תחרות. האם זה מתאים למכבי? אני חושב שלא.

    אז העונה עוד לא נגמרה ולך תדע מה יקרה עם ירושלים כי גם היא כבר היתה קרובה להפסיד להפועל ת"א וראשון, אבל בעיניי יהיה אפשר לעשות בפגרה כמה שינויים אמיתיים וזה כולל מאמן אחר.
     
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
     
  4. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    לא מבין מאיפה ההנחה הזו שזה יהיה כזה ביזיון אם ירושלים לא תיקח אליפות.
    מכבי בכושרה הנוכחי עדיין פייבוריטית נגד ירושלים בשני משחקים.
    גם אם פניני ולנדברג פצועים, בגזרת ה"ישראלים" עדיין למכבי יש את אוחיון, טיוס וג'ייק כהן, שאני לא חושב שזה נופל בהרבה, אם בכלל, מבר טימור, אליהו והלפרין.

    גם בגזרת הזרים מכבי לא נופלת מירושלים.

    זה שיש תחושה שזה 50-50 זה לא אומר שזה יהיה כזה מחדל עבור ירושלים אם היא לא תזכה באליפות.
    זה עדיין בערך רבע תקציב.
     
    שי אוהב/ת את זה.
  5. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,257
    לייקים שהתקבלו:
    5,437
    קודם כל לגבי התקציב זה לא כל כך מדוייק. לירושלים תקציב של 8 מיליון דולר ולמכבי 20. רק שמכבי מחזיקה אקדמיה ייחודית(בנדר...ווק...) בעלות 3 מיליון דולק ומחלקת סקאוטינג מהענפות באירופה. שזה מסתכם בתקציב שחקני בוגרים ומאמן הפערים בין מכבי וירושלים לא יותר מדי גדולים (ולפי אורי אלון בתוך שלוש שנים ירושלים תהיה הקבוצה בעלת התקציב הגדול ביותר) אבל זה פחות האישיו עכשיו.
    הפציעות של מכבי הן לא פציעות רגילות שפשוט אפשר לשים שחקן אחר במקום הפצוע - הן פציעות שמחסלות כל הרכב טוב שמכבי יכולה להעמיד היות ו2 מה3 שציינת חייבים להיות על המגרש ויהי מה. לירושלים בנוסף יש את גפני ואריאל לדוגמא שיכולים לשחק בהרכבים שונים. נגיד לדוגמא מכבי בהרכב חזק שרץ גם ביורוליג - פארגו, אוחיון, סמית רנדל וסופו לא יכול להתקיים. כרגע מכבי משחקת כם פארגו, לינהארט, יוגב, רנדל טיוס שכשסופו נכנס אז חייב ג'ק להכנס במקום רנדל כדי לשמור על החוק הרוסי. וזהו בערך (היינס מחוק וגם זר, אלכסנדר לא יכול לראות דקות...). אלו בקושי הרכבים לגמר פלייאוף. עכשיו תאר לך קבוצה חכמה מוציאה מטיוס/ יוגב 2 עבירות על ההתחלה...

    לגבי ירושלים - ביזיון או לא, אני מניח שלא שילמו לדונטה חוזה כזה בשביל מקום 2 וגם לא לאליהו וברייסי. יש גם עניין של סיטואציה. ב-2004 ירושלים העמידה קבוצת יורליג וזכתה ביולב רק שמולה עמדה מכבי הגדולה בכל הזמנים עם פארקר ושאראס...כרגע כל הסיטואציה עם ירושלים. זה ספורט והכל יכול להיות אבל כל הסימנים מראים צלחת אדומה. אני מאוד מקווה שלא כי אני יודע שהביזיון הזה לא יחזור עונה הבאה מכבי בדרך כלל יודעת להסיק את המסקנות.

    אגב, בנושא הפציעות והבעיות עם החוק הרוסי, שלא יהיה ספק מרבית האשמה (יש כמובן חוסר מזל) היא נטו על ההנהלה והצוות המקצועי שלנו שלחלוטין לא היו ערוכים למצב כזה שהוא בהחלט אפשרי, ולמר גודס "120 דקות בשבוע לסמית נגד הרצליה אשדוד ונהריה" יש חלק גדול בפארסה הזאת.

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  6. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,232
    לייקים שהתקבלו:
    4,495
    בנוגע לחילוק הדקות של הישראלים, אם ההנהלה במכבי הייתה יותר "גמישה" במשחקי הליגה הלא מעניינים והיה ניתן להפסיד אותם ולא בגישה של חייב לנצח כל משחק אז באמת אולי לא היה שחיקה. אני מבין את גודס מדוע הוא משחק עם ההרכב החזק ביותר כל הזמן ושוחק את השחקנים. הפסד אחת במכבי ובום קטסטרופה..
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  7. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    ירושלים כמובן פייבוריטים ברורים אבל ירושלים לא מנוסים ודי לוזרים במעמדים האלה ככה שאם זה יהיה משחק צמוד מכבי תדע לנצח בארנה, מה שכן עם אופי הקבוצות השנה ירושלים יכולה לבוא ולדרוס במשחק השני אבל יכולה גם להיות מובסת בו, לדעתי המשחק הראשון יהיה צמוד והמשחק השני בנוקיה יילך לכאן או לכאן בנוקאאוט.
     
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מה שמחזיר אותי לשיטה המפגרת, עוד יותר מהפיינל פור (לא מאמין שיש דבר כזה, אבל יש). מישהו מתאר לעצמו שירושלים לא תיקח את התואר אחרי שהיא תנצח ב-5 בארנה ותפסיד ב-7 ביד אליהו?? יכול להיות שיטת הכרעה יותר אידיוטית??
     
  9. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    ראינו באמת איזה מתח ודרמה יצרו הסדרות ברבע וחצי הגמר.
    3 מתוך 6 סדרות נגמרו בסוויפ, רק סדרה אחת הגיעה למשחק חמישי וגם הסדרה של מכבי לא נגמרה בסוויפ כנראה כי מכבי החליטה להפסיד בכוונה.
     
  10. Yaniv "Rey de Copas hay uno solo"

    הצטרף ב:
    ‏22/4/08
    הודעות:
    3,583
    לייקים שהתקבלו:
    60
    מין:
    זכר
    היום לפני שנתיים

     
  11. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,271
    לייקים שהתקבלו:
    4,847
    מין:
    זכר
    אילת...
    ווואו..
     
  12. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מזל שהקופה אמריקה נפל היום...מזל. מעדיף לראות חרא משחק של קולומביה מאשר את ה"קבוצה" של גודס. באמת שהספיק לי. רק אם אילת יעיפו את מכבי באיזו סנסציה, אולי יתחילו להתעורר שם בהנהלה.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  13. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,257
    לייקים שהתקבלו:
    5,437
    מתבלט ביני לבין עצמי. להגיע לגמר ולהיות מושפל ע"י ירושלים, או להפסיד במשחק חמש בחצי גמר פלייאוף לאילת ולראשונה מזה עידנים לא להיות בגמר.

    לא יודע מה יותר משפיל. אני פחות מתחבר לקטע הזה של השפלות. בשביל השפלות אני הולך כל שישי לאיצטדיון בהרצליה. שם לפחות זה מצחיק.

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
     
    idans10, אלעד, Maccabi Diamond ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  14. Abu George כותרת משתמש מותאמת אישית

    הצטרף ב:
    ‏13/4/12
    הודעות:
    3,356
    לייקים שהתקבלו:
    2,169
    אם השנה הפועל לא לוקחת אליפות צריך לקפל שם את העסק ולהתאדות מהעולם.
     
  15. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,271
    לייקים שהתקבלו:
    4,847
    מין:
    זכר
    מה שיהיה הכי מצחיק זה אם אילת לבסוף תעבור את מכבי ותנצח את ירושלים.
     
    Hapoel_Tel_Aviv אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.