מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,257
    לייקים שהתקבלו:
    5,437
    שי,

    מלך הסלים של היורליג: 18.9 נקודות למשחק.
    52 אחוז ל2 (82/158)
    50 אחוז ל3 (!! ) (53/106)
    5.7 אסיסטים למשחק.

    וזה ממוצעי עונה ביורליג. עכשיו תגיד שכמובן עד שלא מגיעים למכבי זה לא אותו דבר וחווינו נפילות כאלה (קיינר מדלי, למרות שכל ההצלחה שלו הייתה ביורקאפ ולא ביורוליג) אבל כמו מדלי זה רכישה שאני לא יכול לבוא בתלונות עליה גם אם תיפול. זה לכוון הכי גבוה ולקחת את מלך הסלים של המפעל לפני שחוטפים אותו. לא יתאקלם\הפלאפל לא יהיה טעים\הגעגועים יגמרו אותו ופתאום הוא ישכח איך קולעים, לא תראה אותי אומר מילה רעה על ההנהלה. כי מה לעשות, ככה זה בספורט. אבל לפחות מביאים כריש רציני ולא שוב ניסיון פתטי לקחת שחקן זול סטייל היינס או היקמן ולקוות שיפרוץ בדיוק אצלך. עם רכישות כמו רוצ'סטי אני מוכן ליפול (ולא, זה לא יקרה, הוא טוב מדי).
     
    אלעד, de Middenweg ו-idans10 אוהבים את זה.
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    פארגו לא טוב לנו, נקודה. הוא לא טוב מספיק להיות רכז, כי זה לא באופי שלו; הוא לא טוב מספיק להיות סקנד, כי הקליעה שלו לא יציבה בעליל. חודר טוב ככל שיהיה, אתה לא יכול לסמוך רק על זה אם אין לו רפרטואר אחר וזה אם אני מתעלם מהעובדה שהוא ראש בקיר. מסכים עם ארז לגבי רוצ'סטי (לא חושב שאחד משלושת הרכזים, אבל רכז מעולה ללא ספק) ועם העובדה שגם אני מעדיף להכשל עם שחקן מוכח מאשר אם אחד שאף אחד לא שמע עליו.
     
  3. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,200
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    ארז, אני חושב שהגבת בצורה הכי טובה. אם החדשות נכונות מכבי הצליחה על הנייר לזכות בשחקן טוב, אבל גם שחקנים שיגיעו לריאל, ברצלונה או צסק"א לא תמיד מצליחים. בקטע הזה אתה מאד צודק ולכן גם נתתי לך לייק. לאור מה שקורה העונה בקבוצה רוצ'סטי כבר רכש אדיר.
     
  4. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    idans10 - אתה טוען שג'רמי פרגו לא מספיק טוב כדי להוביל את מכבי ת"א באירופה, אבל הוא כבר הוביל אותה לגמר לפני כמה שנים.
     
  5. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    טעות - הוא היה בינוני לאורך כל העונה ונכנס לפעולה בעיקר מהמשחק השני בויטוריה, שם קלע את סל הניצחון. אח"כ הגיעה הפציעה המחרידה של פרקינס ופארגו השתלט על העניינים. אבל בעיקרון הייתי נותן כאן קרדיט שווה אם לא יותר לפרקינס (שהיה שחקן חכם וגם שחקן הגנה נפלא) וכמובן שהיו למכבי עוד כלים.

    אל תטעה, אני לא מפיל את כל האחריות על פארגו. כאינדיווידואל הוא אחלה שחקן, אבל לא מה שמכבי צריכה. מכבי צריכה רכז והוא לא; מכבי צריכה קלע והוא לא; אין לו לאן להכנס ברוסטר, בטח לא בשכר שלו.
     
  6. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    הגזמת לגמרי. הוא נתן עונה מעולה באירופה באותה שנה והיה גורם מרכזי באחת הקבוצות המלהיבות שהיו למכבי ת"א בשנים האחרונות. כל אירופה דיברה על משחק הלחץ הלא הגיוני שמכבי ת"א הייתה מפעילה על היריבות שלה בזכותו ובזכות דורון פרקינס וצ'ק אידסון.
    הוא דפק הופעה לא רק באותה הסדרה שדורון פרקינס נפצע בה, אלא גם שחט את ריאל מדריד בחצי גמר והיה מהבודדים שתפקדו בגמר מול פנאתינייקוס.

    הוא לא לגמרי רכז והוא לא לגמרי קלעי, אבל הוא חודר ברמה הכי גבוהה שיש והוא אחד שמסוגל לייצר לעצמו לגמרי לבד.
     
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    הוא ממש לא נתן עונה מעולה. היו לו המון עליות וירידות ומשחק הלחץ המופלא זה מאמץ קבוצתי, לא שלו אישי. וכמו שאמרתי, מאז אותה סדרה הוא השתלט על העניינים (ריאל ופאו), אבל זה לא מה שמכבי צריכה. אין ויכוח שיש לו את אחת החדירות הטובות ביבשת, אבל כמו שאתה רואה, לא זה מה שיעזור למכבי. הוא צריך להיות האיש המרכזי בקבוצה ולמועדון כמו מכבי שמכוון גבוה, צריך שהאיש המרכזי יהיה כזה שקבלת ההחלטות לא גובלת בפיגור ואם אפשר גם עם יד מבחוץ.
     
  8. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    כל משחק לחץ הוא מאמץ קבוצתי, אבל לכולם ברור מי היו השלושה שנשאו בעיקר הנטל - ומבין השלושה, מי היו השניים שפרפרו יותר מכולם.
    והוא כבר הראה שהוא לא צריך להיות האיש המרכזי, כשבאותה עונה דורון פרקינס היה מוביל הכדור בקבוצה וג'רמי פרגו היה טייס המשנה ולפעמים גם בזה התחלק עם צ'ק אידסון.
     
  9. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    עוד פעם - אני לא חולק עליך שהוא שחקן טוב, או שהוא היה גורם משמעותי לפני 4 שנים. אבל עכשיו הכל השתנה. אז היו לנו לפחות עוד שניים שיכלו להוביל כדור ולקבל במקומו החלטות, אז המצב לא היה כזה גרוע. ברגע שהוא השחקן שאמור לקבל החלטות, או לחילופין זה שאמור לספק נקודות מבחוץ, אנחנו בבעיה. לא תמיד הכניסות שלו מסתיימות בסל ועל היד שלו מבחוץ אתה לא יכול לסמוך. בשביל מה שהוא עולה,מכבי יכולה להבין טובים יותר.
     
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    הגיע יום הדין. זה פשוט לא נתפס שהגענו למצב הזה. בהפסד הסדרה מול הגליל ב-1993, זה לא הפתיע באמת אף אחד, כי גליל פשוט היו טובים יותר לאורך שנה שלמה. חד וחלק. השוק היה מקטיעה של 23 שנה, אבל לא באמת מיחסי הכוחות.
    העונה הביזיון גדול יותר, קודם כי אילת חרא של קבוצה (ותסלחו לי, ה2-2 זה בגללנו, לא בגללם. ראיתי אותם מול חיפה והם חרא של קבוצה) ודבר שני, זה שלראשונה בהיסטוריה (ואני כמעט בטוח שאיני טועה), מכבי שומטת יתרון בסדרה של 2-0 ומגיעה ל-2-2. הדבר האחרון וההכי ביזיוני זה שהמשחק האחרון ביד אליהו, מול החרא קבוצה ומכבי אשכרה מפחדת ממנו. תוסיפו לזה שיש לא מעט אוהדים (ואני ביניהם לראשונה בחיי) שאשכרה שוקלים שאולי הפסד היום יזעזע את המערכת משמעותית לקראת שנים טובות יותר, מאשר אחיזת עיניים של עלייה לגמר ואולי אליפות, רחמנא ליצלן, מה שימשיך את המגמה האידיוטית של ההנהלה.
    זה פשוט הזוי איך אפשר לקחת אלופת אירופה ולעשות ממנה סמרטוט רצפה כבר בשנה שאחרי. כישרון מולד יש לפדרמנים...
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  11. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,257
    לייקים שהתקבלו:
    5,437
    בכלל העונה ההיא סיפורים מטורפים - הפועל ת"א הייתה הקבוצה הכי טובה בליגה וגם סיימה 1 (גליל 2, מכבי 3) ובסידרת גמר גליל לקחה את המשחק הראשון באוסישקין וניצחה 1-3 בסידרה. כולם מדברים על גליל - מכבי אבל שוכחים את הגמר ואת העובדה שהפועל היו פייבוריטים לגמרי.

    אמרתי היום בעבודה שאם מכבי תנצח היום ואולי תעשה משהו בגמר זה נטו בגלל דבר אחד - הקהל והאווירה של יורליג. אחרי שכל העונה כולל במשחקים 1 3 משחקים לעיני חצי היכל מנומנם מגיע משחק שאמור להזכיר אווירת יורוליג ואמור להוציא מממכבי את האקסטרות שמכבי מוציאה (בכל הרכב שלא יהיה...) ביורוליג. כנ"ל גם בגמר.

    מקווה שהקהל היום יזכיר את האוויר הזאת, ואז אני מאמין שננצח (ואם אפשר לא לאפשר ליוטר לקלוע כמה שהוא רוצה ומתי שהוא רוצה - גם טוב).

    וכן, עצם העובדה שאנחנו צריכים את זה וחוששים בסידרה נגד אילת - אומר הרבה על חבורת האפסים בצהוב, על הקווים ובהנהלה.
     
    de Middenweg ו-idans10 אוהבים את זה.
  12. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,200
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    עידן, זה אולי הדבר הכי מדהים מהכל. עונה אחת אלופת אירופה, עונה אחרי זה הדחה בחצי גמר הפלייאוף מול אילת. לפני שאני חורץ את הגורל של הקבוצה הרשה לי בכל זאת להזכיר את הפציעות של פניני, דווין וסיל. זה שההנהלה לגמרי החטיאה את המטרה עם לינהרט, היינס וגם סופו לא אומר שפציעת השחקנים גרמה לנזק קשה. נזק שאולי נותן את האליפות לירושלים ואילת. אני אגיד את זה שוב, שונאינו יכולים להגיד מה שהם רוצים, אבל אם תוציא את אליהו, הלפרין ורייט מהסגל של ירושלים האם החבורה של אורי אלון היתה מגיעה לגמר? כולנו יודעים את התשובה. בחיים לא!

    לצערי נראה שהעונה הכל התפוצץ לנו בפנים. אז נכון, עם קהל 'יורוליג' מכבי צריכה לנצח הערב, אבל ללא דווין אני חושש שלא נקח אליפות מול ירושלים. כולנו יודעים מי היה ה-MVP במשחק הגמר בארינה בגביע...זה לא מצדיק את הטעויות שנעשו בבניית הקבוצה. יש לנו למעשה 3 זרים שלא תורמים דבר. סופו אחלה גבר, אבל על המגרש בקושי רואים אותו. היינס ולינהארט נכשלו. אז מה נשאר חוץ מאלה שנפצעו? רק פארגו וטיוס שעוזר לו. אז לא פלא שהסתבכנו ככה, לא?
     
  13. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,257
    לייקים שהתקבלו:
    5,437
    עכשיו תגידו שאני לא מכביסט ובלה בלה בלה - זה הדבר הכי טוב שיכולנו לבקש. תארו לכם שהיינו עוברים את אילת ואז בטעות מנצחים את ירושלים. פדרמן היה מתראיין עם הצלחת ואומר " דאבל בישראל וטופ 8 ביורוליג בהחלט הישג סביר ונמשיך באותו קו". גודס ממשיך, פארגו, אולי גם הזדמנות להיינס מי יודע??? עכשיו יעשו בדק בית רציני, גודס האפס יעוף, יפתחו את הכיס להביא 2 נורמלי ליד רוצסטי, גם סנטר נורמלי אולי נראה פה. נהיה טובים יותר הרבה בזכות המשחק היום. כמו שניצחונות לפעמים מביאים נזק ( האליפות אירופה המדהימה גרמה לחשוב שאפשר להביא כל הזמן היקמנים והיינסים ולהצליח) ככה גם לפעמים הפסדים מועילים. אני בטוח שהזעזוע הזה רק יוביל אותנו לדרך טובה יותר.

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    קודם כל אין קשר בין מכביסט או לא. אתה, שי ואני רוצים את טובת הקבוצה. מעולם, אבל מעולם לא ייחלתי לקבוצה שלי להפסיד בכל ענף שהוא וגם היום רציתי שינצחו. אבל אתה יודע מה? אני כל כך אדיש להפסד בגלל איך שההנהלה מתנהלת ועל היריקה שהיא יורקת לאוהדים בפרצוף. אז כן, אולי זה מה שינער את המערכת, למרות שגודס נראה רגוע בראיון ויש לו חוזה שאני מפחד שיתממש בכל זאת. ובלי קשר, לא הגיע לנו לקחת את הסדרה.
     
    de Middenweg ו-הרצליה עד המוות אוהבים את זה.
  15. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,200
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    לא יודע ארז, אבל אתה אופטימי מדי. לדעתי גם ניקוי אורוות בהנהלה הוא דבר שצריך להעשות. זו לא הפעם הראשונה שאיבדנו אליפות בעשור הזה. אני לא יודע מה יקרה אם אילת תזכה באליפות, אבל אם זו תהיה ירושלים שמעון, הפדרמנים ורקנטי ייצטרכו להתחיל לחשוב בצורה אחרת. אי אפשר יותר להמשיך ככה. יש יותר מדי קפטנים על הספינה הזאת! בעיניי זה הדבר הראשון שצריך לעשות, אבל ברור לי שזה לא יקרה.

    עידן, היית צריך לראות אותי בחצי הראשון. חשבתי לתומי ששיחקנו היום ביורוליג...כבר הרבה זמן שלא הייתי כל כך מעורב מבחינה רגשית, אבל ברגע שפארגו התחיל להפציץ מחצי מרחק כבר ידעתי מה השעה. זה פשוט היה בלתי נסבל וכבר לא יכולתי יותר לראות את מה שקורה בקבוצה שלי. בשלב מסוים חשבתי שפארגו התחפש לדיוויד אנקראם...זו פשוט בושה ששחקן מרשה לעצמו לזרוק כאלו זריקות. אז יופי שרובן נכנסו, אבל זה היה יותר מזל משכל.

    בסופו של דבר ראינו בדקות הפאניקה שגם אוחיון לא שחקן מוביל. הוא נלחם כמו אריה, אבל בסופו של דבר הוא לא ממש מנהיג. הקליעה שלו מבחוץ לא מספיק יציבה ואין לו moves התקפיים כמו שחקן באמת גדול. אני מאד מעריך אותו, הרבה יותר מטיוס שבעיניי גם צריך לעוף, אבל הוא פשוט צריך לקבל עזרה.

    אני לא יודע מה יקרה, אבל ברור שמכבי התפרקה גם לנוכח הפציעות. אני מסרב להכיר בזה שעם דווין, סיל וגיא היינו מפסידים ככה. שונאי מכבי יכולים לחגוג עד מחר, אבל ברור לי שללא הפציעות מכבי היתה זוכה שוב באליפות. יש בעיות שההנהלה יצרה וגם למאמנים יש הרבה אשמה בביזיון הזה, אבל הפציעות לדעתי גמרו אותנו סופית.