מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,271
    לייקים שהתקבלו:
    4,847
    מין:
    זכר
    מצחיק שבתחילת המצ'אפ הזה אמרנו שהיה הרבה יותר כוחות אם מכבי היתה פוגשת את מכבי חיפה...

    אוי גודס גודס. הוא ברצינות אומר שההפסד הוא בגלל הפציעות ובעיות הסגל?
    אין ספק שהיה להן חלק משמעותי, אבל זה דבר שאי אפשר להגיד. לא כשאתה מאמן של מועדון כזה.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  2. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,257
    לייקים שהתקבלו:
    5,437
    עידן, כמובן שאני לא ייחלתי להפסד אני שבור ועצבני כמו כולם. אבל את התחושה הזאת שזעזוע כזה יכול לעשות רק טוב אני כבר מרגיש מתחילת הפלייאוף הזה. הרבה זמן אני מסותבב עם זה.

    שי, זאת לא הפעם הראשונה שמכבי מפסידה אליפות בעשור האחרון - אבל זאת פעם ראשונה שמכבי מפסידה בסדרות בעשור האחרון. האורים ותומים של מכבי של "רק סדרות" ובצדק, התפרק לה בפנים. אי אפשר עכשיו להטיל אשמה על משחק אחד או שני משחקים בשיטה הזוייה כזו או אחרת. אין את התענוג הזה לפדרמנים של להפסיד ב10 בארינה בירושלים ולנצח ב9 בנוקיה ולהגיד שבסידרה עם יתרון ביתיות למכבי מכבי הייתה אלופה והשיטה בעייתית....

    כמו שאמרתי, כואב ודואב אבל אני אופטימי.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  3. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,201
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    זה אולי בדיוק הקטע, למה אי אפשר להגיד את זה? אילת ניצלה עד תום את העניין הזה ואני מברך אותם על זה, אבל העובדות הן שדווין סמית' וסילבן לנדסברג יכלו לתת למכבי בדיוק את האקסטרה שהיתה להן חסרה בסדרה הזאת. לא ראיתי את הראשיון ויש אפילו יותר סיבות למה עפנו, אבל בסופו של דבר הוכח שגם מכבי לא יכולה ללא שלושת שחקנים חשובים. יש גבול לכל תעלול ומצדי אילת ניצחה בצורה כשרה, אבל ההישג של הגליל אז היתה יותר גדולה.
     
  4. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,271
    לייקים שהתקבלו:
    4,847
    מין:
    זכר
    למה? כי יש דברים שלא אומרים, פשוט כך.
    מילא אחר כך בחדרי חדרים שהיו דולפים החוצה, אבל בתור מאמן בשידור ?
    פפ אמר אחרי ההפסד לבארסה שזה נטו בגלל פצועים?

    ודרך אגב, אם או בלי פצועים. לגודס אין סגל פחות טוב מזה של אילת.
     
  5. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,201
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    לזה אני מסכים שי כי גם ללא הפצועים למכבי היה סגל שווה לזה של אילת, אבל לא תמיד ברור לי למה אסור לדבר על זה. יש מציאות עם פציעות ויש מציאות עם סגל בריא הרי ללברון עם לאב ואירווינג לידו היו הרבה יותר סיכויים לנצח מאשר בלעדיהם?

    אם עקבת אחרי התגובות שלי אתה יודע שכבר מזמן רציתי להפטר מגודס (ופארגו), אבל יש לי הרגשה שבהנהלה ישתמשו בעניין הפציעות כדי להגן על המאמן.

    (במחשבה שנייה, אולי אתה צודק...אני פשוט מתוסכל מכל העונה הזאת ולצערי הסדרה הזאת היתה השיא...מצחיק, אבל לדעתי בירושלים היו הרבה יותר מעדיפים את מכבי הזו מאשר אילת...)
     
  6. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,425
    לייקים שהתקבלו:
    2,454
    הכדורסל הישראלי חולה (החוקים המפגרים עם הצעירים, החוק הכפול, החוק הרוסי, הפיינל פור, האיגוד שאין צורך לפרט, הישראליות באירופה או יותר נוח לא באירופה, ירידות הליגה שלא באמת מתקיימות ועליות הליגה שלא באמת מגיעות בדיוק כמו הסיפור עם מכבי נתניה ואשדוד, השכר של הישראלים בגלל החוק הרוסי, אין קידום ישראלים בדגש על שחקנים צעירים בדגש על ישראלים גבוהיים, אין קהל, התקציבים נמוכים, אין מגרשיים ראויים, אין מספיק בעלים לקבוצות וחלקן מנוהלות ע״י העייריה, אין קידום הכדורסל הישראלי, העיקר בוכים על השליטה של מכבי ת״א שלא אמורה להוות בעיה לעומתם הבעיות האלה), בקיצור הכדורסל הישראלי חולה, חולה מאוד ומגעיל ועוד הרבה אבל מכבי תל אביב נגררה לכך ומתנהלת בצורה עלובה.
    נתחיל מהדבריים השוליים והקטנים, הראיונות המפגרים בעיקר של דני פדרמן, אין ישראלים טובים נשמע בכל ראיון, שטות לדעתי, אני יכול לבנות כאן סגל שלם של ישראלים, לא חייב שהישראלי יהיה השחקן המוביל של הקבוצה אבל בהחלט שחקן משלים/רוטצייה, לא חסר ישראלים לכך, גם כשיוגב אוחיון הגיע למכבי תל אביב הורמה גבה ותראו מה ייצא, גל מקל לא היה מתאים למכבי ת״א ובסוף הגיע ל-nba ועל הדרך לקח 2 אליפיות.
    בנוסף אני מרגיש שהתקשורת מנהלת את מכבי ת״א, הסיפור עם גיא פניני כשאיבד את סרט הקפטן הוכיח לי את זה, גם העובדה שמכבי ת״א רוצים שחקנים ישראלים צעירים ובסוף זה לא קורה כמו הסיפור שפדרמן הגדול מזיין ת׳שכל על אי קידום צעירים ובסוף רב עם גודס על לא לתת לארד הררי דקות, הזרים והמתאזרחים הרבים זאת הבעיה הכי גדולה והגועל נפש הגדול ביותר של המועדון, חוסר ההמשכיות של המועדון זה גם נקודה רעה, כל שנה מחליפים חצי סגל, דיוויד בלאט בתחילת העונה שעברה היה אחרי 3 עונות נהדרות בקבוצה ופתאום בתקופה רעה כולם רצו אותו בחוץ למעט שמעון, מתוך 12 שחקנים בכירים שזכו בעונה שעברה ביורוליג רק 6 נשארו.
    הקהל של מכבי ת״א זה עוד נקודה שחייבת שינוי, האקדמיה וקבוצת הבת של מכבי ת״א שלוקחת כל כך הרבה כסף ולא מביאה תועלת, רבאק במה עזרה האקדמיה הזאת למכבי ת״א ?
    עמדת המאמן, לא להאמין שגיא גודס ימשיך בעונה הבאה ואפילו שיש לי הרגשה שהוא יצליח בעונה הבאה אסור למכבי ת״א להמשיך איתו, לא מגיע לו, פשוט עלוב לתת לו להמשיך, אני לא מדבר על ההדחות המשפילות שהפציעות הם לא תירוץ להם, לא לשכוח את תחילת השנה עם איבוד 2 התארים, לא לשכוח את הניצחונות המגעילים, ההפסדים בסיבוב השלישי בליגה, התבוסות הרבות לקבוצות ישראליות, זה שהוא רצה להחליף את היינס ולא נתנו לו זאת נקודה לשלילה ולא לחיוב כי הוא הביא אותו, זה שהוא רצה סנטר וקיבל את אלכסנדר זאת לא נקודה לחיוב, הוא קיבל רכש מרשים ולא יידע להשתמש בו כמו שצריך, גודס לא הוציא רבע מהסגל שיש במכבי ת״א, היינס ולינהארט אולי זרים חלשים אבל יכולים לתת הרבה יותר, לנדסברג לא קיבלת מספיק קרדיט, אלכסנדר וסופו בכלל לא נוצלו כמו שצריך, כנ״ל גייק כהן, טיוס היה נהדר ותמיד הוחלף ולא שיחק מספיק, תראו את המספרים שלו לעמת דקות.
    בנוגע לסגל, זאת הבעיה הכי גדולה, נתחיל מהישראלים, אוחיון חצי מיליון דולר, לנדסברג ופניני כנ״ל, גל מקל עם אותו חוזה, בחייאת במחיר של אוחיון אחד אפשר להביא 3 ישראלים טובים, עד כמה ההבדל מבחינה מקצועית בין אוחיון לרוט/נעימי כל כך גדול אם הוא קיים בכלל ? זה שווה את המחיר המטורף בניהם בשכר ? לנדסברג או פניני לעומת דאוסן או בלייזר ?
    בנוגע לזרים, יש בליגה זרים בעלי עבר מכובד ב-nba והם מגיעים לקבוצות בליגה במחירי שפל, סלבי, נונאלי, קרייג סמית׳, דומינק מגוויר ולא חסר זרים במחיר פח שמתאימים למכבי ת״א, דווין סמית׳ שחקן אדיר אבל הוא באמת שווה את המחיר המטורף הזה ואל תשווה אותו לשחקנים באירופה שמקבלים שכר מופצץ, היינס חצי מיליון דולר, פארגו כמיליון דולר, סופו כ-750 אלף דולר בערך, תוסיפו את ליהנארט ואלכסנדר ואפילו רנדל ותקבלו שכר לא הגינוי לשחקנים זרים, פארגו/רנדל/פרקינס לא חסר זרים שהגיעו מקבוצות בליגה והצליחו במכבי ת״א בענק, אגב עוד משהו שמפריע לי, למה כל שחקן שמכבי ת״א מביאה מהליגה שלנו היא משדגת לו את החוזה פי כמה במקום להציע אותו חוזה ? מה מתוך כבוד.
    אין אף שחקן במכבי ת״א ששווה את החוזה שלו לעומת התפקודה שהוא מביא והשוק בארץ ביחס אליו.

    אני יודע שהרבה לא יסכימו איתו פה אבל הנקודה שלי היא שמכבי ת״א מועדון חולה שלא מנוהל מספיק טוב/יכול להתנהל הרבה יותר טוב בעתיד עם תקציב הרבה יותר קטן, מכבי ת״א צריכה ניקוי אורוות בכל המועדון אבל זה לא ייקרה.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  7. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,201
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    יעקב, אין לי כרגע זמן לענות על דבריך, אבל ממה שקראתי אתה מעלה נק' מאד טובות. הרשה לי בשביל הרגע בעיקר להגיד משהו על המשפט האחרון שלך:
    אני יודע שהרבה לא יסכימו איתו פה אבל הנקודה שלי היא שמכבי ת״א מועדון חולה שלא מנוהל מספיק טוב/יכול להתנהל הרבה יותר טוב בעתיד עם תקציב הרבה יותר קטן, מכבי ת״א צריכה ניקוי אורוות בכל המועדון אבל זה לא ייקרה.
    אני מסכים איתך, ועוד איך. העובדה שגודס נשאר רק מחזקת את מה שאתה אומר. כבר אמרתי מספיק פעמים שיש בספינה יותר מדי קפטנים. יש את שמעון, את משפחת פדרמן, את רקנטי ולך תדע מי עוד. מכבי גורמת לצמצום הפערים בעיקר בגלל השטויות של עצמה. יותר מזה, אני מאד רוצה לדעת עד כמה אורי אלון חכם כי בעיניי יש לו אופצייה רצינית לגרום למכבי משברים קשים.

    הנהלת מכבי צריכה לעשות ניקוי אורוות ולהתחיל להזיז את התחת. אנחנו חיים ב-2015 לא במיליניום הקודם. מה שעבד המון שנים לא עובד יותר. הזמן ממשיך ללכת, לצערי הנהלת מכבי לא.

     
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    טיילור רוצ'סטי חתם במכבי אלקטרה ת"א

    ברוך השם! סוף סוף קיץ שפותחים אותו בידיעה מצויינת. טיילור חותם לשנתיים עם אופציה שלישית. רק מה, יש כרגע את שאלת המאמן. אני שמח על החתימה, אבל קצת עקום שמנחיתים שחקנים לפני שהחליטו מי בכלל יאמן.
     
  9. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,257
    לייקים שהתקבלו:
    5,437
    ברוכים הבאים למלך הסלים של היורוליג !
    החתמה טובה. לדעתי גוזר את הדין על פארגו. שניהם ביחד גם שני כדורים לא יספיקו. לא מאמין שנראה שיתוף פעולה של שניהם.

     
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מקווה מאוד שגוזר את הדין על פארגו.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,201
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    החתמה טובה, למרות שאין לי מושג למה קבוצות אחרות בכירות לא רדפו אחריו? מילה לגבי המאמן, גודס לא ממשיך או שמה זה עוד לא סגור?
     
  12. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אני לא מחזיק מגודס בכלל, אבל בהיעדר אלטרנטיבות טובות, הייתי נותן לו את הצ׳אנס גם לעונה הבאה.

    הייתי רוצה גם לראות איך הוא מתמודד עם סגל שחקנים טוב יותר, ואין לי ספק שהוא יהיה טוב יותר בעונה הבאה.
     
  13. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,257
    לייקים שהתקבלו:
    5,437
    אני חושב שהעניין עם גודס זה לגמרי מה שאמרת בעניין האלטרנטיבות. אין אף זר שיביאו ואין שום ישראלי שבאמת ישדרג. גרשון גמור ,בלאט כמובן בארהב. נשארנו עם שמיר?אפי? שיבק?ארז? עדיף ששי ועידן ירוצו על הפרקט.

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
     
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    :huh: בחיי שאני קולע טוב יותר מהיינס...

    אני אגב מתנגד לגודס. אופציות ישראליות אולי אין, הרבה מאוד אופציות זרות עדיפות עליו. וכן, גם אם תהיה אופציה קצת יותר יקרה (לא אמרתי להשתגע סטייל אובראדוביץ'), ללכת עליה.
     
  15. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אופציות זרות? מי? אני באמת לא מכיר את השוק מספיק, אז מי לדעתך מתאים למערכת כמו מכבי?

    (ולא שזה ריאלי, אני פשוט לא רואה את מכבי מביאים מאמן זר)

    אגב, האם דן שמיר וארז אדלשטיין הם לא אלטרנטיבות טובות מגודס? אני חושב שכן.